Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Nu. Nu e mai usor.

Dpv al usurimii...cel mai ok e sudura in pct.

Am inatalnit varianta asta intr o forma mult mai eleganta. 2 pinioane noi, unul prelucrat la strung si ingustat. Sudate intre ele. Data gaura in ax si pus filet invers. Montat tor ansamblul. E versiunea lui Stefter dar mult mult mai scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e drama. Poate too much. Dar e bine ca se disputa, nu stii din ce palarie sare iepurele.

» Post actualizat in 27 Nov 2016 09:36

Iarasi eu. Am tras o sperietura ieri. Stergeam praful pe partea int a rezervorului si se rupe instant o lamela ce tine tesatura antifonica . Dau jos tesatura si gasesc buboaiele.post-43689-0-22350100-1480238956_thumb.jpg

am pus surubelnita si nu e mancata atat de tare pe cat arata. Acuma intrebarea este cum sa procedez, ce varianta in house sa aleg. Rezervorul e gol dar stiti pove cu vaporii de benzina, n as vrea sa raman fara sprancene cand curat cu peria de sarma.

In comert sunt ceva substante care chipurile le dai peste rugina si reactioneaza cu oxidul de fier si ai scapat de problema.

Orice recomandare e binevenita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de rezervor, eu-s mai ageamiu....


motoreta imi sta 'demontata' de ceva vreme. De fapt doar motorul e scos din ea. Rezervorul sta gol, si e deconectat complet, sta doar 'de forma' pe ea. Din cate stiu, la mobre e ok sa stea plin rezervorul,dar avand in vedere ca motocicleta mea e in curs de dezmembrare (pt reparatii), la ce sa ma astept cand o sa o fac? montez rezervorul si atat? trebuie oare curatat pe interior? o sa prinda rugina? etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e drama. Poate too much. Dar e bine ca se disputa, nu stii din ce palarie sare iepurele.

» Post actualizat in 27 Nov 2016 09:36

Iarasi eu. Am tras o sperietura ieri. Stergeam praful pe partea int a rezervorului si se rupe instant o lamela ce tine tesatura antifonica . Dau jos tesatura si gasesc buboaiele.attachicon.gifP_20161127_100756_vHDR_Auto.jpg

am pus surubelnita si nu e mancata atat de tare pe cat arata. Acuma intrebarea este cum sa procedez, ce varianta in house sa aleg. Rezervorul e gol dar stiti pove cu vaporii de benzina, n as vrea sa raman fara sprancene cand curat cu peria de sarma.

In comert sunt ceva substante care chipurile le dai peste rugina si reactioneaza cu oxidul de fier si ai scapat de problema.

Orice recomandare e binevenita

 

Coca-Cola

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Orice recomandare e binevenita

Daca ai nevoie, eu am un rezervor ramas, doar ca are rupte urechile de prindere a carenei si rezervorului de pe partea dreapta. Da-mi in PM mailul tau si iti trimit poze. 150 de lei si e al tau.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cureți vopseaua și rugina dacă ai pori alamesti dacă nu dai cu evipas și apoi primer de care vor mușchii tai epoxic normal sant multe variațiuni pe aceasta tema.apoi vopsea.

 

Dupa Evipas e bine sa speli cu apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca speli cu apa, trebuie uscat rapid.

 

Eu dupa ce am folosit evipas pe niste table, le-am spalat cu apa si apoi am suflat cu aer comprimat. dupa am dat cu deruginol + grund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput mai devreme cu cadourile de sarbatori. Avem handguards.

post-43689-0-82490800-1480776801_thumb.jpg

Ps:mult e de munca la mobre. Apreciez si mai mult pe cei ce reusesc sa faca un rebuild cap coada.

» Post actualizat in 03 Dec 2016 15:01

Niciodata nu da gres. Merg mult mai usor cablurile.post-43689-0-03086300-1480777256_thumb.jpg

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu bagam motorina in cabluri prima data. Lasate apoi la scurs 30min-1h sau suflate cu compresorul si abia dupa bagat ulei.

Ambele operatii folosind o punga cu coltul taiat, "lipita" strans de cablu prin infasurare cu sfoara.

Spor si felicitari !

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu bagam motorina in cabluri prima data. Lasate apoi la scurs 30min-1h sau suflate cu compresorul si abia dupa bagat ulei.

Ambele operatii folosind o punga cu coltul taiat, "lipita" strans de cablu prin infasurare cu sfoara.

Spor si felicitari !

 

Alta varianta e sa dai jos cablul de pe motocicleta si il pui intr-o tavita acoperit de motorina. Aceasta din urma isi face singura treaba peste noapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...