chiradu Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Just a reminder!!! The time has come, make your mind!!!! Pentru mine e timpul sa schimb clasa. Vind Honda XRV 750 Africa Twin RD07, an fabricatie 2000, prima inmatriculare 04/2002 (Germania). Inmatriculata in Romania 05/2009. 62000km dintre care doar 5000km in Romania, Carte service, cca 3500 Euro cu facturiile aferente in accesori si inbunatatiri. Front guard Fehling, Saua Corbin + originala, Genti laterale SW-Motech, Top case, Cric central African Queens, Pompa benzina schimbata(+ una noua de rezerva( mecanica), furtune frana metalice Touratech, Sistem evacuare BSM Future, Scarite fata noi, Filtru K&N, Sistem ungere lant Loobman, Arcuri in furca fata Touratech, Amortizor spate Ohlins HO645 (800 Euro). Tank bag Acerbis, Priza 12V, 4 way flashers, Regulator de tensiune nou de rezerva, Metzeler Tourance montate Mai 2009-5000km, Placute frina fata/spate schimbate Mai 2009-5000km. Ulei/filtru schimbat 0km,Singurul defect zgarietura de pe rezervor vezi poza. Nemontate-Buji noi DPR8EIX-9 NGK IRIDIUM si kit carburatoare DynoJet stage 3.5 Link spre anunt: http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Daca ai tot pregatit, fixeaza un weekend si il batem in cuie in calendar. Nu de alta dar sa nu ne suprapunem. Ok Asa am sa fac, oricum vreau sa fie in lunile mai calde ceva iulie. Am sa revin cu detalii. Sarbatori fericite tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salut. Ma intereseaza daca are cineva o sa de RD03 (sau chiar si de alt Africa Twin daca se potriveste). Vreau sa trimit saua la tapitat/modificat, si nu vreau sa raman paa atunci fara motocicleta. Nu conteaza in ce stare este tapiteria/buretele, pentru ca oricum va fi reconstruit complet (daca am inteles eu bine. Astept raspuns si pret de la voi aici sau pe PM (daca se poate si poza). Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare,are cineva sa imi dea butonul de faza lunga-scurta,se gaseste separata de cumparat?Am un RD07 di 97,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Nu se gaseste; doar bloc de lumini. E posibil sa fie reparabil, daca nu e spart sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Nu se gaseste; doar bloc de lumini. E posibil sa fie reparabil, daca nu e spart sau ceva am sa il desfac sa vad care este treaba,am observat cand mut dupa faza scurta pe faza lunga merge dar cand vreau sa dau inapoi nu mai vrea si am impresia ca este de la becuri.Pe faza lunga am 2 becuri de 60w iar pe cea scurta unul de 55w.Nu am stiut ca nu are releu de lumina asa cred ca am ars si releul de incarcare. Asta e cand am luato mergea doar un bec dar de am zis sa o fac sa mearga cu doua faruri si nu m-am documentat si am mers asa vreo 2 luni si gata releul sau cel putin cred ca a fost o pura coincidenta.Am pus doua philipsuri de 55wX60w si nu m-am gandit ca nu are releu pe lumini,asta e se mai intampla. Cred ca s-a perlat contactul poate reusesc sa il fac daca nu vad eu unul SH care sa mearga.Multam de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Stimabililor, sunt in cautare de o pedala dreapta spate asa ca va rog sugestii sau vanzari catra mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) am sa il desfac sa vad care este treaba,am observat cand mut dupa faza scurta pe faza lunga merge dar cand vreau sa dau inapoi nu mai vrea si am impresia ca este de la becuri.Pe faza lunga am 2 becuri de 60w iar pe cea scurta unul de 55w.Nu am stiut ca nu are releu de lumina asa cred ca am ars si releul de incarcare. Asta e cand am luato mergea doar un bec dar de am zis sa o fac sa mearga cu doua faruri si nu m-am documentat si am mers asa vreo 2 luni si gata releul sau cel putin cred ca a fost o pura coincidenta.Am pus doua philipsuri de 55wX60w si nu m-am gandit ca nu are releu pe lumini,asta e se mai intampla. Cred ca s-a perlat contactul poate reusesc sa il fac daca nu vad eu unul SH care sa mearga.Multam de raspuns. Faci praf instalatia cand faci ce ai facut tu. Vezi sa nu se fi topit firele sa faca scurt - aia ar fi mai nasol. Acuma comutatoru, daca ai mana fina, poti sa-l repari. Ai mare grija ca pe acolo sunt multe piese micutze. O gheara, niste lamele, arcuri. Odata dat jos, daca umblii atent la gheara respectiva foarte probabil sa-l poti repara. Editat Aprilie 6, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Faci praf instalatia cand faci ce ai facut tu. Vezi sa nu se fi topit firele sa faca scurt - aia ar fi mai nasol. Acuma comutatoru, daca ai mana fina, poti sa-l repari. Ai mare grija ca pe acolo sunt multe piese micutze. O gheara, niste lamele, arcuri. Odata dat jos, daca umblii atent la gheara respectiva foarte probabil sa-l poti repara. da multumesc frumos eu stau undeva pe langa minis poate ne vedem intr-o seara pe la o bere si mai discutam si multumesc de sfat,cred ca maine sau poimine am sa il desfac.Apropo acum am un bec pe faza scurta de 55wX60w si cand dau pe lunga am doua,trebuie sa ii mai pun releu?Daca merg pe scurta necesita sa ii pun ca intentionez cat de curand sa ii pun xenoane si pe urma nu cred ca mai am treaba cu luminile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) da multumesc frumos eu stau undeva pe langa minis poate ne vedem intr-o seara pe la o bere si mai discutam si multumesc de sfat,cred ca maine sau poimine am sa il desfac.Apropo acum am un bec pe faza scurta de 55wX60w si cand dau pe lunga am doua,trebuie sa ii mai pun releu?Daca merg pe scurta necesita sa ii pun ca intentionez cat de curand sa ii pun xenoane si pe urma nu cred ca mai am treaba cu luminile Cate un releu pe faza. Asta-i regula daca vrei o instalatie calumea. Un releu de scurta, un releu de lunga. Poti fi mai catolic decat papa sa pui un releu/faza/far. Dar la 14V/30A, un releu duce linistit doua becuri de 60W (total 10-12A). Ne vorbim daca e Mesaj completat Stimabililor,sunt in cautare de o pedala dreapta spate asa ca va rog sugestii sau vanzari catra mine. Punem kickstart, stimabile? Editat Aprilie 6, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Suntem nevoiti sa ne cerem scuze. vroiam una bucata SCARITA spate de cumparat pt. AFRICA TWIN altfel toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 am sa il desfac sa vad care este treaba,am observat cand mut dupa faza scurta pe faza lunga merge dar cand vreau sa dau inapoi nu mai vrea si am impresia ca este de la becuri.Pe faza lunga am 2 becuri de 60w iar pe cea scurta unul de 55w.Nu am stiut ca nu are releu de lumina asa cred ca am ars si releul de incarcare. Asta e cand am luato mergea doar un bec dar de am zis sa o fac sa mearga cu doua faruri si nu m-am documentat si am mers asa vreo 2 luni si gata releul sau cel putin cred ca a fost o pura coincidenta.Am pus doua philipsuri de 55wX60w si nu m-am gandit ca nu are releu pe lumini,asta e se mai intampla. Cred ca s-a perlat contactul poate reusesc sa il fac daca nu vad eu unul SH care sa mearga.Multam de raspuns. Releul de incarcare nu are treaba cu lipsa sau prezenta releurilor de protectie de la far. Acel buton il poti desface relativ usor si sigur poti sa il readuci la viata. Desfaci blocul de lumini si cand ajungi la butonul de faza scurta/lunga, scoate-i intai placa din spate unde is lipite cele 3 fire. Sta doar in 4 urechi. Dupa aia ajungi si la surubul care tine butonul respectiv in blocul de lumini si poti sa il scoti si ala. Sa ai smirghel de 600 la indemana si vei vedea ce ai de rezolvat. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Releul de incarcare nu are treaba cu lipsa sau prezenta releurilor de protectie de la far. Acel buton il poti desface relativ usor si sigur poti sa il readuci la viata. Desfaci blocul de lumini si cand ajungi la butonul de faza scurta/lunga, scoate-i intai placa din spate unde is lipite cele 3 fire. Sta doar in 4 urechi. Dupa aia ajungi si la surubul care tine butonul respectiv in blocul de lumini si poti sa il scoti si ala. Sa ai smirghel de 600 la indemana si vei vedea ce ai de rezolvat.Succes! Multumesc frumos am sa ma ocup de dansul sambata.Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 poate ma aude cineva...am trasee, am cazare , Si zici ca ai vreun gind pina la marea "adunatura?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 salutare tuturor.joi am fost trantit de africanutza vreo 20m din vina mea e adevarat....si daca nu aterizam pe sol moale probablin nu mai puteam scrie acum..spatele la motor e cam turtit in rest merge f bine..asi vrea sa zic la fel si de mine dar inca nu pot merge pe picioarele mele,va scriu din spital(inca astept sa fac rmn)..ideea este ca ma las de motoare...nu e de mine..sper sa pot merge cat de curand...asa ca daca stiti pe cineva interesat de o africana buna...pm.....daca imi revin am sa pun si poze cum arata .....sanatate si mergeti incet..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 ghinionul tau va fi bucuria altuia! asta ca haz de necaz ca moto va avea un alt rider. imi pare rau de tine si ma gandesc ca pana acum am scapat de dat cu fundu de pamant si imi astept si eu sentinta...sper sa nu dau inapoi si sa ma sui calare din nou. insanatosire grabnica si ..daca te faci bine mai vezi daca te mai sui au ba pe mobra.parca e pacat sa renunti la africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Poze ce AT-ul de vanzare: Detalii: http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=279021 Se pare ca se inmulteste comunitatea AT in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 am nevoie de trei "shurube", alea care tin carena de rezervor, cu clema!!! noi sau sh!!!! poate sa dea cineva o mana de ajutor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Se pare ca se inmulteste comunitatea AT in Bucuresti Vezi si tu ca aici e "spuma" Cristache, nu la voi precum ziceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Eu zic sa nu mai cautzi degeaba suruburi. Se gasesc foarte greu. Mai repede cositoresti niste piulitze de 6 pe o bucate de cupru, cu o gaura corespunzatoare pentru surub, pe care o lipesti apoi in spatele clemei in care vine surubul original cu bizon epoxi-metal. Apoi iei un surub de 6 cu cap imbus, pui o saiba metalica cu garnitura de cauciuc, din acelea pentru tabla Lindab, si ai rezolvat problema. Pedros daca nu ma insel are ceva asemanator la motorul lui. Am inceput asamblarea. Mi-am dat seama ca nu o sa pot niciodata sa fac 2 meserii. Ginecolog si psiholog. M-am chinuit ca draku sa asez iar acele acelea in colivii, la cuplajul amortizorului, cu "degetzelele" mele, timp in care m-am umplut de nervi la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Am inceput asamblarea. Mi-am dat seama ca nu o sa pot niciodata sa fac 2 meserii. Ginecolog si psiholog. M-am chinuit ca draku sa asez iar acele acelea in colivii, la cuplajul amortizorului, cu "degetzelele" mele, timp in care m-am umplut de nervi la maxim. Pt ace si bile se foloseste penseta. Mai rapid si mai nervi-less. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 M-am chinuit ca draku sa asez iar acele acelea in colivii, la cuplajul amortizorului, cu "degetzelele" mele, timp in care m-am umplut de nervi la maxim. Vaselina Boierule, foloseteo ptr a "lipi" acele coliviei.Si hai odata , ca a venit sezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Eu zic sa nu mai cautzi degeaba suruburi. Se gasesc foarte greu. Mai repede cositoresti niste piulitze de 6 pe o bucate de cupru, cu o gaura corespunzatoare pentru surub, pe care o lipesti apoi in spatele clemei in care vine surubul original cu bizon epoxi-metal. Apoi iei un surub de 6 cu cap imbus, pui o saiba metalica cu garnitura de cauciuc, din acelea pentru tabla Lindab, si ai rezolvat problema. Pedros daca nu ma insel are ceva asemanator la motorul lui. m-am gandit si eu la solutia asta, dar trageam speranta ca am sa gasesc!!! pan un alta soriceii de plastic sa traiasca!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Vaselina Boierule, foloseteo ptr a "lipi" acele coliviei.Si hai odata , ca a venit sezonul. Pai vaselina am presupus ca este obligatorie Ordinea ar fi: vaselina-ace-vaselina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 salutare tuturor.joi am fost trantit de africanutza vreo 20m din vina mea e adevarat....si daca nu aterizam pe sol moale probablin nu mai puteam scrie acum..spatele la motor e cam turtit in rest merge f bine..asi vrea sa zic la fel si de mine dar inca nu pot merge pe picioarele mele,va scriu din spital(inca astept sa fac rmn)..ideea este ca ma las de motoare...nu e de mine..sper sa pot merge cat de curand...asa ca daca stiti pe cineva interesat de o africana buna...pm.....daca imi revin am sa pun si poze cum arata .....sanatate si mergeti incet..... in 2006 am avut un accident in vaslui destul de grav...atunci desi la spital incercam sa spun bancuri sa nu sperii lumea,doctorii au fost ceva mai seriosi si mi-au spus ca nu voi mai rezista inca unui impact asemanator cu cel care m-a adus in fata lor...a doua zi am fugit din spital si am pornit motocicleta...motorul nu avea nimic ba chiar unele din becurile care atarnau prin zona bordului mergeau..intr-o luna jumatate motocicleta era ok de sosea,eu nu prea dar vinul bun din zona noastra mi-a dat putere... dupa patru ani de la accident am vazut romania...grecia..italia ..croatia..serbia..bosnia..bulgaria...austria, in saua motocicletei impreuna cu prietena apoi cu sotia mea..daca vei reusi sa treci peste toate discutiile din jurul tau care te indruma sa o vinzi pt ca e prea riscant..atunci vei pierde aventura de a merge pe motocicleta...nu pot sa-ti doresc decat sa te faci bine si sa te sui calare--zece ursi-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.