cernunos Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 ... Leo a gasit la un magazin care vinde piese pentru scutere si atv-uri o pompa vacumatica care costa 30 de ron, si se monteaza in 5 minute... Mi-a povestit si mie Leo la intrunire de pompa asta.. insa eram deja prea obosit sa retin detaliile.. asa ca poate mi le dati si mie acum as fi si eu curios sa iau o pompa din asta de rezerva (2 - 3 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Mi-a povestit si mie Leo la intrunire de pompa asta.. insa eram deja prea obosit sa retin detaliile.. asa ca poate mi le dati si mie acum as fi si eu curios sa iau o pompa din asta de rezerva (2 - 3 ) cam asa ceva http://cgi.ebay.co.uk/Vacuum-fuel-pump-Sco...=item41505374ee http://cgi.ebay.co.uk/Vacuum-fuel-pump-Sco...=item3f04af6863 merge ...dar cat?...mai degraba asta http://cgi.ebay.co.uk/Kart-Mikuni-Fuel-Pum...=item519658c37d revenind la doleantele mele de pe pag anterioara...anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 salut si bine v-am gasit in noul an..probabil a mai fost pe forum dar nu stiu cum sa caut o intrebare simpla :cat ulei trebuie sa iau pt schimb? va multumeste ursul anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 salut si bine v-am gasit in noul an..probabil a mai fost pe forum dar nu stiu cum sa caut o intrebare simpla :cat ulei trebuie sa iau pt schimb? va multumeste ursul anticipat 2,6 ltr cu filtrul de ulei nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 cam asa ceva http://cgi.ebay.co.uk/Vacuum-fuel-pump-Sco...=item41505374eehttp://cgi.ebay.co.uk/Vacuum-fuel-pump-Sco...=item3f04af6863 merge ...dar cat?...mai degraba asta http://cgi.ebay.co.uk/Kart-Mikuni-Fuel-Pum...=item519658c37d revenind la doleantele mele de pe pag anterioara...anyone? Raul sincer nu prea inteleg ce vrei sa faci (sa te convingi ca o pompa vacumatica e mai buna ca si cea facet ?sa incerci una de scuter piaggio x9) intelegi care sant avantajele pompelor vacumatice , cele cu diafragma si cele facet? stii ca pompele vacumatice sant sensibile la variatile de temperatura si presiune sau ca cele de scuter nu au debitul presiunea , volumul asemanator pompei originale, daca vrei sa experimentezi (iarna e lunga ) poti sa incerci -pompa de scuter piaggio x9 -pompa vacumatica mikuni -pompa facet Alegerea e a ta ps incearca o documentare mai laborioasa pe xrv.org (macar acolo oamenii chiar experimenteaza si nu vorbesc ca sa adune posturi , casti ...) toate cele bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Raul sincer nu prea inteleg ce vrei sa faci (sa te convingi ca o pompa vacumatica e mai buna ca si cea facet ?sa incerci una de scuter piaggio x9)intelegi care sant avantajele pompelor vacumatice , cele cu diafragma si cele facet? stii ca pompele vacumatice sant sensibile la variatile de temperatura si presiune sau ca cele de scuter nu au debitul presiunea , volumul asemanator pompei originale, daca vrei sa experimentezi (iarna e lunga ) poti sa incerci -pompa de scuter piaggio x9 -pompa vacumatica mikuni -pompa facet Alegerea e a ta ps incearca o documentare mai laborioasa pe xrv.org (macar acolo oamenii chiar experimenteaza si nu vorbesc ca sa adune posturi , casti ...) toate cele bune . nu drace...de fel sunt adeptul producatorului pen ca el stie parametrii la care a gandit mobra si doar pt cei care vor sa o duca la unul dintre capete (off, rally, on) se merita un anumit fel de pompa aftermarket. doar dadeam exemple...si mi-am exprimat optiunea cam aiurea cu privire la faptul ca n-am incredere in cele chinezesti de scutere/atv(ma dadeam cu parerea ca cele de 30ron din ro sunt asemenea celor 2 gasite pe ebay si mai degraba o mikuni decat celalalte) cat despre subiectul pompe..m-am ametit cand am etudiat netu, debite, presiuni...care dintre cele 2 facet ii mai buna, mikuni, mitsubishi, ktm(care e same sht)..etc. concluzia personala(doar din teorie)-protejata pompa originala cat mai mult, una vacuumatica de rezerva pt ture lungi! si parca concluzia celor de pe xrv.co.uk era facet-ul cu 2bari presiune(sau aia intre 2-4 bari sau nu stiu ce unit de masura(efectiv nu-mia duc aminte acum si lenea e cucoana mare)) buzz...info legat de esapament, fi-uri t,evi intre tevi ,rapoarte tevi , si desigur compatibilitatea cricului central de rd03 la rd04(gasisem undeva un soi de fisa tehnica cu desene la toata motocicleta la toate modelele(pe vremea cand vroiam sa vad cum difera cadrele) dar fiind pe fuga n-am salvat adresa si de 2 zile nu mai gasesc ) ps: adunatul de posturi nu-mi aduce nimik...cateodata ma intreb de ce se refera unii la asa ceva Editat Ianuarie 4, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 este buna orice pompa vacumatica. aceasta care am luat a fost ieftina si am gasit-o in oras. la magazin noua. nu m-am uitat special dupa o pomp anume. ma pot duce sa vad dk mai au sa intreb de ce este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Salutare la toata lumea... M-am hotarat sa o "dezbrac" putin pe africanuta mea,si anume sa-mi vand cutiile laterale. Am cutii GIVI maricele,cu 2 chei, in stare brici, cu rack-uri cu semnalizari incorporate. Vazand preturile de pe louis.de, ma gandeam la 250 euro cu totul. Credeti ca e mult? putin? ar fi cineva interesat? (au prioritate africanistii )apoi om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 ps: adunatul de posturi nu-mi aduce nimik...cateodata ma intreb de ce se refera unii la asa ceva In primul rand nu ma refeream la tine cand am zis de adunatul de posturi (ci de cei care o sa isi dea cu parerea fara sa experimenteze asa ceva ) daca vrei sa tii cont de de ti-am zis foarte bine , daca nu si atunci e bine Concluzia ca sa nu o mai lungesc degeaba , eu am incercat pana acum toate variantele enumerate mikuni , peugeot x9 , reparearea celei originale si facet40105, de ultima fiind cel mai multumit. Toate gandurile bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Raul sincer nu prea inteleg ce vrei sa faci .... Raul imi raspunsese mie cu niste exemple pentru ca eu eram curios de acele modele de scuter .. motivul doar ca sa stiu cum as putea rezolva dc raman cu africana in pana de pompa este buna orice pompa vacumatica. aceasta care am luat a fost ieftina si am gasit-o in oras. la magazin noua. nu m-am uitat special dupa o pomp anume. ma pot duce sa vad dk mai au sa intreb de ce este. Leo, doar dc ti-e in drum multam de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Salut , am o intrebare : aveti idee de unde se poate achizitiona o toba de esapament ptr un RD07 A , la un pret cat de cat mai decent ? Va multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) cele mai interesante oferte : http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories si cred ca si cele mai ok dpv finante! cstelia stiu ca si-a pus mintea sa faca una de al. parca mai era un user ce a usurat-o pe cea stock cumva! si compatibilitati de la alte motociclete...vreau sa aflu si eu! unde drac gasesc pe netu asta info legat de calculul tobelor de esapament! lungime, site, putere max etc! doar pt cultura mea generala. ps: compatibilitatea cricului central de rd03 pe rd04-o info vaga pe advrider, merge dar nu se prea imbumba. caut in continuare pe net fisele tehnice(mobra desenata pe bucati cu denumirea fiecarei piese) de la rd04 si 03. orice info e binevenita -am fost de nenumarate ori pe wiki da nu le-am gasit! imi permit sa le pun aici pentru ametiti ca mine http://www.xrv.org.uk/RD03_FICHE/RD03_fiche.php http://www.xrv.org.uk/RD04_FICHE/RD04_fiche.php Editat Ianuarie 5, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Salut , am o intrebare : aveti idee de unde se poate achizitiona o toba de esapament ptr un RD07 A , la un pret cat de cat mai decent ? Va multumesc anticipat ! A avut cineva tangenta cu tobele de la Vic Exhaust din Oradea , montate pe Africa Twin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 cineva interesat de o carena de rd03 modificata ca sa intre parbriz toring de rd 07?am si carenele laterale cric central faruri cu h4 motovision cadru bord pentru cei ce au cerut sa vada poze cu carena pe motorul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.danut Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salut si la multi ani am si io o problema la rd 03 am vrut sa o pornesc si porneste doar un singu piston iardaca schimb bujia merge 10 sec si iar pica turometru si merge tot un sg piston . Ce as putea sa-i fac???????????? Mesaj completat sar putea sam faca figuri bobinele sau cdi ???????? dar stiu ca are 2 bobine pe fiecare piston si un cd-i pe fiecare?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salut si la multi ani am si io o problema la rd 03 am vrut sa o pornesc si porneste doar un singu piston iardaca schimb bujia merge 10 sec si iar pica turometru si merge tot un sg piston . Ce as putea sa-i fac????????????Mesaj completat sar putea sam faca figuri bobinele sau cdi ???????? dar stiu ca are 2 bobine pe fiecare piston si un cd-i pe fiecare?????? Motorul l'ai tinut afara? Aveai benzina? Eu am patit la fel, doar ca motorul a stat o noapte afara, am ramas fara benzina, si cred, s'a facut condens prin carburatare (fiind goale) si au inghetat. => motorul mergea intr'un cilindru. Carburatorul curatat si totul a revenit la normal. In alta ordine de idei, sambata o sa schimb bujiile, uleiul si reglez tachetii. Daca si dupa ce fac reglajele, tot se aude tacanitul respectiv, se vor lua alte masuri. Schimbul de care am mentionat acum cateva zile, a picat din cauza neseriozitatii celuilalt. Adi Mesaj completat Am uitat, voi ce cauciucuri folositi? Azi maine trebe sa imi incalt motoru, si vreau sa stiu voi ce gume aveti, si dimensiunile daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salut si la multi ani am si io o problema la rd 03 am vrut sa o pornesc si porneste doar un singu piston iardaca schimb bujia merge 10 sec si iar pica turometru si merge tot un sg piston . Ce as putea sa-i fac????????????Mesaj completat sar putea sam faca figuri bobinele sau cdi ???????? dar stiu ca are 2 bobine pe fiecare piston si un cd-i pe fiecare?????? Unul din CDI-uri face probleme probabil la mufa. Schimba-le intre ele si vezi daca merge tot intr-un cilindru, dar de data aceasta turometrul ar trebui sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Salutare Angi. Esti binevenit. Te asteptam, dar te avertizez ca ultimul participant care a venit la intrunire cu un BMW, l-a vandut a doua zi dupa intrunire si si-a luat Africana. P.S. Sa nu te superi iar pe mine ca fac glume pe seama BMW-ului. Chiar mi-ar placea sa ne intalnim, si sper sa iti iei si restul de prieteni iubitori de coclauri. Ai timp sa ii antrenezi pana la vara. Ok! In cazul asta ne vedem la prima plimbare AfricaTwin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Mesaj completatAm uitat, voi ce cauciucuri folositi? Azi maine trebe sa imi incalt motoru, si vreau sa stiu voi ce gume aveti, si dimensiunile daca se poate. Michelin Anakee 2 , dupa ce am " terminat " pe asfalt o pereche de TKC - uri ! Am mai avut Anakee pe un DR si am fost foarte incantat de performante ( on road , of road , ud , uscat . . . ) . De aceea am ales si recomand tot Michelin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 LA MULTI ANI la toti SF. ION !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Michelin Anakee 2 , dupa ce am " terminat " pe asfalt o pereche de TKC - uri ! Am mai avut Anakee pe un DR si am fost foarte incantat de performante ( on road , of road , ud , uscat . . . ) . De aceea am ales si recomand tot Michelin . Mai, eu am si acum Anakee, dar pe offroad nu prea sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Niatza buna, eu mi-am incaltat motoreta cu heidenai k 60 scout si-s foarte multumit...e un mixt reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Salutare tuturor, un an nou cu cati mai multi km fara probleme va doresc ... Va spuneam in anu trecut c-o sa incerc transplantul de carburatoare de RD07 pe RD04, ei bine am incercat si am constatat ca se potrivesc diametrele duzelor de aer, dar trebuie montat cablul de soc de RD07(136 lei la Romi si 90Euri la Onda) pt ca cel de RD04 are alt diametru in capat si nu merge, apoi furtunul de alimentare cu benzina trebuie "potrivit", mai trebuie opritorul cablurilor de acceleratie ce se monteaza pe carburatoare (cel de RD04 nu se potriveste) ... carburile mele au venit fara piesa aia si acu tre sa fac rost de ea (e 20 de euri OEM) si cam atat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Ok! In cazul asta ne vedem la prima plimbare AfricaTwin Indeed sa ne vedem sanatosi Mesaj completat Am uitat, voi ce cauciucuri folositi? Azi maine trebe sa imi incalt motoru, si vreau sa stiu voi ce gume aveti, si dimensiunile daca se poate. tot heidenau K60 si cel putin pana acum m-au suprins destul de placut. Pe iarba mica chiar si umezita se aseaza destulde oke. La noroaie ce sa zic.. Leo iti poate zice mai bine Ce-i drept astept sa vad cam ce efect o avut gerul asupra lor. (motorul meu sade intr-un garaj neinacalzit si neizolat termic in nici un fel. doar ca nu bate vantul si nu intra zapada) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 cernunos : ok e in drum orice in oraselul meu. luni ma duc sa vad. Mai citesc si eu pe aici si mai scriu si eu, mai mult de dragul vostru si al motocicletelor noastre. E un forum si ne spunem pareri. printre unele nefondate mai vin si sfaturi bazate. Nu trebuie sa uitam un lucru: pasiunea nu alege intre instariti si modesti. Acesta -i rostul forumului"vorbe" . NORMAL ca este cel mai bn sa ai piese originale normal ca-s anume calculate, dar in vremuri de criza punem butelie pe gaz. Ma refer la pompa aceea de benzina . cred ca fiecare stie ca cea originala este cea mai buna, apoi una vacumatica de firma.... a mea drk stie de care e. "Nuu stiu" dar vi se pare voua ca nu merge? am schimbat-o atunci cand a pornit intr-un piston , cum posta dan.danut. si nu stiam de la ce e, ca o lasasem bine. Era de la pompa de benzina. acum nu mai are probleme, am luat-o de la magazin cu doua zile inainte sa mergem la lac. E buna si ca rezerva, se monteaza relativ usor. Despre cauciucuri. Doamne cat se va mai scrie inca! Asta este unul din "dezavantajele "africanei: poti merge si pe strada si pe deal. Nu cred ca o sa gasiti cauciucul ideal, dar sunt bine venite parerile fiecaruia. Idea este ca-i bine sa-ti iei un cauciuc si sa vezi ce face pe urma va fi mai usor sa compari; iti putem povesti noi multe despre marca noastra favorita tu sti mai bine ce bani ai, ce vrei sa faci cu el, pe unde vrei sa te dai. Am MITAS E09, Boierul la fel un dezavantaj : pe asfalt umed franare slaba si demaraj deasemenea slab in rest este ok .Poate te ajuta cu ceva e doar un exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.