Byk Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 (editat) hai mai lasati vrajeala si ziceti cand o punem de o intrunire cat mai curand??? nu l-am vazut pe BIK asa nervos de mult timp asa ca sa-i dam o tuica si un vin si sa il linistim ) Adevarul este dragilor ca tare dor mi s-a facut de o tuica alaturi de voi, in jurul focului... Dar o veni si vremea aia... Editat Ianuarie 18, 2011 de Byk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Cine poate sa imi spuna cam cat consuma aproximativ un RD03? Urban si extra. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Cine poate sa imi spuna cam cat consuma aproximativ un RD03? Urban si extra. Multumesc. cam 4 la suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Salutare! Cunoaste cineva acest AT? Africa Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 ma indoiesc sa-l stie cineva Nicule, tipul ala Simi aduce mobre din afara, cu asta se ocupa, am 2 prieteni care au luat de la el, eok tipul daca te ajuta cu ceva, mobra cred ca e al lui personala, african avea ultima oara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 ma indoiesc sa-l stie cineva Nicule, tipul ala Simi aduce mobre din afara, cu asta se ocupa, am 2 prieteni care au luat de la el, eok tipul daca te ajuta cu ceva, mobra cred ca e al lui personala, african avea ultima oara Da E a lui, e inmatriculata, am luat deja legatura cu el, multumesc Cum ar zice cstelia, sunt pe cale de a ma indrepta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Tare mi-ar placea sa ne vedem in week, dar se pare ca nu o sa fiu pe acasa. Sunt la munca. Lucrez intens in ultima vreme, si aproape ca am pierdut si eu sirul turelor Daca vrei sa cumperi o Africana impecabila, mai e una la Valeni, si pe la aceiasi bani. As vrea sa o iau eu, dar inca nu am finantzele. E incredibila. Juri ca e noua. Abia astept sa reeditam traseul de anul trecut pana in dumbrava minunata si pina de licurici de la Nadrag. Acolo am gasit si cel mai relaxant jacuzzi, cel mai linistit somn (cei care nu au dormit din cauza sforaitului meu pot comfirma asta ), si cea mai frumoasa gaska de prieteni. Offff... Ma uitam iar pe poze zilele trecute. Ce dor imi e de primavara... Mesaj completat http://www.facebook.com/album.php?aid=2049...p;id=1029315566 Sper sa mearga linkul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Pai cam tin, pentru ca anul trecut cand am vrut sa particip la intrunirea Super Tenere am cerut voie sa mai vin cu niste prieteni cu alta marca de motor (Africa Twin si Transalp), iar raspunsul a fost unul ferm: "nu se poate! adica intrunirea este intr-un loc public, deci nu imi pot interzice sa vin cu prietenii mei, dar ca se bazeaza pe bunul simt al participantilor"... adica eram nesimtit daca apaream cu ei, in concluzie am zis pas si am mers la intrunirile Africa Twin, unde m-au primit ca pe unul de al lor, fara fite si alte figuri, si la care m-am simtit extraordinar de bine!Drept pentru care pe parbrizul meu troneaza cu mandrie 2 stickere: Africa Twin - Nadrag 2010 si Lacul Vulturilor 2010. asta e ... minoritatea se supune majoritatii ... asta e o regula (chiar si "impusa" de bunul simt), iar sinceritatea nu este neaparat o "figura" sau fitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) Salut, sunt pe cale sa fac o mica conversie a Transalpului meu. Respectiv va avea bascula, scut si rezervor de African. Problema mea este ca bascula si etrierul spate care le am sunt de RD04, respectiv pentru disc frana de 254 sau 256 mm nu mai retin exact, iar Transalpul are disc de frana de 240 mm. Drept urmare placutele de frana nu calca corect/complet pe disc. Am inteles ca o solutie este etrierul de RD03 care este pentru disc de 240 mm. Intrebare: are cineva pe acasa de vanzare un asemenea etrier? eventual dau la schimb, plus inca cat se considera, etrierul care il am acum de RD04, si care e in stare buna. Va multumesc, Adrian Editat Ianuarie 19, 2011 de asilindean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 O sa ma uit eu de etrier de RD03. In alta ordine de idei nu ne arati poze cu "conversia" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Ma uit eu de etrier de RD03. Nu ne arati si noua poze cu "conversia"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Ma uit eu de etrier de RD03.Nu ne arati si noua poze cu "conversia"? Salut, am facut niste poze , dar pe moment mai ales la motor (l-am segmentat). Pe masura ce adaug, am sa pozez si am sa le postez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Ma uit eu de etrier de RD03.Nu ne arati si noua poze cu "conversia"? Salut, am facut niste poze , dar pe moment mai ales la motor (l-am segmentat). Pe masura ce adaug, am sa pozez si am sa le postez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Ma uit eu de etrier de RD03.Nu ne arati si noua poze cu "conversia"? Salut, am facut niste poze , dar pe moment mai ales la motor (l-am segmentat). Pe masura ce adaug, am sa pozez si am sa le postez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Problema mea este ca bascula si etrierul spate care le am sunt de RD04, respectiv pentru disc frana de 254 sau 256 mm nu mai retin exact, iar Transalpul are disc de frana de 240 mm. Drept urmare placutele de frana nu calca corect/complet pe disc. 256 mm mai ai o solutie Pune disc de 256 mm, prezent la Transalp pe fata (daca se potriveste pe butuc, desigur) Poti testa cu unul dintre discurile de fata de la propriul tau Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Am sperat sa pot vinde CBR-ul si sa pastrez Africa . Nu a mers si incepe sa scartie si bugetul , astfel ca scot la vanzare Africa Twin - ul cu speranta ca poate se reusesc sa nu o marit prima . Pretul este usor negociabil , avand in vedere ca nu are decat 3000 de km rulati in tara . Anunt http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-352937.html . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Am sperat sa pot vinde CBR-ul si sa pastrez Africa . Nu a mers si incepe sa scartie si bugetul , astfel ca scot la vanzare Africa Twin - ul cu speranta ca poate se reusesc sa nu o marit prima . Pretul este usor negociabil , avand in vedere ca nu are decat 3000 de km rulati in tara . Anunt http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-352937.html . Pacat. Mare pacat. Succes in vanzarea CBR-ului!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Am sperat sa pot vinde CBR-ul si sa pastrez Africa . Nu a mers si incepe sa scartie si bugetul , astfel ca scot la vanzare Africa Twin - ul cu speranta ca poate se reusesc sa nu o marit prima . Pretul este usor negociabil , avand in vedere ca nu are decat 3000 de km rulati in tara . Anunt http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-352937.html . Imi pare rau sa vad ca trebuie sa o pui la vanzare. Din punct de vedere comercial, CBR-ul ar trebui sa-l vinzi mai repede. AT este pentru cunoscatori Ca si Tibor, iti urez succes sa te scapi de CBR. Mi-ar parea rau sa ajunga Africanul tau pe mainile cine stie cui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 AT este pentru cunoscatori Not anymore... Anuntul nu mai este, a fost sters Se pare ca omul a rezolvat problema, intr-un fel sau altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Ne vedem la intrunirea Africanelor , d-lor ! O seara faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Asta da veste buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Imi pare bine ca ai reusit sa pastrezi Africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 asta cu datul afrikanei e un soi de dilema shakespear-iana: sa dau afrikana, sa n-o dau! o dau...ba nu o dau! poate pe un TA...da mai bine un AT! no mai dau! revenind la oile mele cu vin-ul! nu ala de baut, ala la nadragu nu gasesc info legate de ultimele cifre! e vreun cititor in stele ce poa sa-mi spuna mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 nu gasesc info legate de ultimele cifre! e vreun cititor in stele ce poa sa-mi spuna mai multe! Nici nu ai ce sa gasesti, e pur si simplu un numar de serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 nahh, si eu care credeam ca am sa gasesc nr de unitati facute pana in momentul respectiv, luna, tura care au asamblat motocicleta samd. napoi, atunci tre sa gasesc altceva sa-mi ocupe mintea! evident legat de afrikana @cstelia- sigur nu esti cititor in stele? From 1979 to 1995 Honda had a 11-digit VIN e.g. RD023600883 R: cc (A=up to 50, D=up to 70, H=up to 80, J=up to 125, K=up to 150, M=up to 250, N=up to 400, P=up to 600, R=up to 800, S=up to 800) D: type of motorcycle (B=kids bike/ATC, C=Street, D=Enduro, E=OHV/Offroad bike - not street legal, F=Scooter) 02: internal production number (here NX650 Dominator) 3: version 6: series 00883: serial number From 1996 on Honda has a 17-digit VIN e.g. JH2RD07ABTM000992 or JH2RD07A1YM417129 JH2: country of production (JH2=WMI Honda Japan, 1HF=Honda America, ZDC=Honda Italy, VTM=Montesa/Honda Spain) RD07A: type (here Africa Twin) B: version 1: control number (1-9 or X) T: year (T=1996, V=1997, W=1998, X=1999, Y=2000, 1=2001 ... 6=2006) M: factory (M=Hamamatsu/Japan, K=Kumamoto/Japan, A=Ohio/USA, F=Atessa/Italy, E=Barcelona/Spain 000992: serial number Source: Motorrad Spezial 2006, Gebrauchtkauf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.