cstelia Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 cine-a fost fericitul care-a proptit-o pe drum drept in clipul 4 sau 5 ? era drept dar nu orizontal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 aham! deci tu ai fost singurul reprezentant AT pe care l-am vazut in multimea de motociclisti ce au facut transalpina. eu am fost cu un logan albastru, prafu de un dejet, scris pe capota Daktari(asa-mi redenumesc mobra) si cocosata neam ZZZIMI CA M-AI VAZUT ca m-am contrazis cu lumea din masina ca sare in ochi golanu meu la un moment dat ma si gandeam ca suntem pe cale de disparitie. sebes-obarsia lotrului nu mi s-o parut in lucru drumu si de rau nu e rau deloc, sa vezi ce durere e de la curtea de arges in sus! Bine, fie cum zici tu, dar eu nu ma mai duc in graba pe Obarsia Lotrului -Sebes Aaaa, probabil ca de la Sebes la Obarsie nu e in lucru Eu nu am zis ca e TOT in lucru, dar e suficient cat sa cobor toti sfintii cand trec prin gropi si praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Si eu le-am donat pe ale mele pe la Buzau. Acum, dupa ce am spart bine carenele, m-am apucat sa fac altele, dar dupa cum ma stiu, nici astea nu o sa ramana mult timp pe motor. Asta e aiurea la filmari, ca nu arata si unghiul de inclinatie al pantei, sa vada lumea clar ca nu pica nimeni asa... din senin... Kyk, ce ia rezolvat cu cutiile, le-ai reparat? Cand ne mai vedem la o tura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 vreau eu crash-urile alea ca a mea e cheala...multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) vreau eu crash-urile alea ca a mea e cheala...multumesc frumos s-au adjudekat aseara la 23:46, sorry ! Si eu le-am donat pe ale mele pe la Buzau. Acum, dupa ce am spart bine carenele, m-am apucat sa fac altele, dar dupa cum ma stiu, nici astea nu o sa ramana mult timp pe motor. Asta e aiurea la filmari, ca nu arata si unghiul de inclinatie al pantei, sa vada lumea clar ca nu pica nimeni asa... din senin... Kyk, ce ia rezolvat cu cutiile, le-ai reparat? Cand ne mai vedem la o tura? doar una era schingiuita ins am rezolvat cu producatorul - om de omenie ! ma tot uit acum la ele montate si-mi dau seama ca le-am pus cam jos, mi-e ca le frec la inclinari. tre sa ma scobesc de alti suporti ca astia nu se mai pot modifica. tre sa vad cum rezolv si cu coviltirul ala de topcase ca se cam balangane la hopuri. boierule, la o tura da adica touring ca la strimba oase prin padure nu ma bag ca mi-a ajuns, nici acum nu m-am recuperat bine. pina una-alta vreau sa merg we viitor sa vaz si eu transalpina ca n-am fost in viata mea. pina acum am 1 doritor dar mi-e tirsha sa merg cu el ca are harley Editat Septembrie 2, 2011 de kyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) bai, vezi ca in ultima vreme zilele astea se cam sarbatoresc cu gaska, pe coclauri. Kyk stie... La multi ani! Da multumesc frumos dar este si ziua lui nevastamea pe 3 iar pe 4 este a mea si chiar nu am cum sa fug.Am incercat eu cu o delegatie ceva,am batut ceva apropouri dar NU TINE. Asa ca saptamana viitoare la sfarsit de saptamana sigur imi bag o "delegatie" Multam de urari. Intentionez sa fac Transalpina si posibil sa ma intorc pe Transfagarasan asta dupa ce fac un calcul la benzina sa vad cat ma duce. Mai am un amic cu un Transalp care a zis ca s-ar putea sa mearga,vad ca Kik este doritor.Poti sa il iei si pe baiatul cu harlei ca merge fara probleme cel putin de la Novaci pana la Obarste este asfalt ca in palma. Editat Septembrie 2, 2011 de neagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Daca e saptamana viitoare, nu week-endul acesta, ma bag si eu. Si mai e baiatul cu Transalpul din Valeni, sa sa vedem ce gaska mai strang. Totul e sa nu ploua, ca am inteles ca de miercuri se da drumul la robinet. Kyk, te rezolv eu cu suportii. Ii montez unde vrea sufletul tau. Dar trebuie sa aduci mobra la doctor. Vezi ca ti-am dat un mesaj si pe 4x4, referitor la portbagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 (editat) Daca e saptamana viitoare, nu week-endul acesta, ma bag si eu. Si mai e baiatul cu Transalpul din Valeni, sa sa vedem ce gaska mai strang. Totul e sa nu ploua, ca am inteles ca de miercuri se da drumul la robinet. . boiere tu stii ca noi mergem in spatele ploii, nu ne sperie pe noi cativa norisori Editat Septembrie 3, 2011 de neagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) M-as baga si eu la tura asta dar am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv inca. Ieri mi-a tacut motorasu' chiar cand mergeam eu mai fain...si n-a mai pornit. Benzina trei sferturi in rezervor. Am bagat gaz in rezervor pana a dat pe afara si a pornit la sfert de cheie...clar, pompa Am prin garaj o pompa electrica de avion, adica de pe un motor de avion de 600cc in doi timpi, rotax 582. Mai am si o pompa vacumatica tot de pe zburator. Cea electrica e un pic mai mare decat ce am eu pe Hondita. Aseara am incercat sa o resuscitez pe cea originala dar din pacate are puls doar din cand in cand. Nu merge. Am curatat platina dar se pare ca are nevoie de un chit de reparatie. Merita? Ceva pareri? Azi am bagat ciucasul dar pe direct, cu furtunele de la pompa legate cu un stutz intre ele si cu rezervorul plin ochi. Editat Septembrie 4, 2011 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 S-a mai discutat. Pune pompa de scuter, de 35 de ron si nu mai ai treaba. De ex, pompa de benzina a lui Leo (de scuter) e in excursie acum cu Mircea prin Mongolia. Si Leo o avea pe motor de vreo 2 ani. Sa verifici la cumparare sa nu fie membrana sparta. Cand am cumparat eu, din 8 pompe, doar 2 erau ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 M-as baga si eu la tura asta dar am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv inca. Ieri mi-a tacut motorasu' chiar cand mergeam eu mai fain...si n-a mai pornit. Benzina trei sferturi in rezervor. Am bagat gaz in rezervor pana a dat pe afara si a pornit la sfert de cheie...clar, pompa Am prin garaj o pompa electrica de avion, adica de pe un motor de avion de 600cc in doi timpi, rotax 582. Mai am si o pompa vacumatica tot de pe zburator. Cea electrica e un pic mai mare decat ce am eu pe Hondita. Aseara am incercat sa o resuscitez pe cea originala dar din pacate are puls doar din cand in cand. Nu merge. Am curatat platina dar se pare ca are nevoie de un chit de reparatie. Merita? Ceva pareri? Azi am bagat ciucasul dar pe direct, cu furtunele de la pompa legate cu un stutz intre ele si cu rezervorul plin ochi. AceeaÂşi problemă a avut-o Âşi Mircea înainte să plece. ÂŞi-a cumpărat kit de reparat pompa originală dar ... ceva tot nu a mers corect Âşi în cele din urmă a apelat la varianta cu pompa vacumatică. NU are rost să te mai chinui. Pompa vacumatică Âşi ai scăpat de orice griji. Singurul inconvenient la pompa vacumatică e că după ce mobra a stat cam mult timp e că tre să cam stai infipt cu degentul în demaror până îÂşi ia benzină. (total neglijabil dacă Âştii treaba asta). Tot acea pompă vacumatică cu 35 ron am instalat-o Âşi eu Âşi merge impecabil. Dacă ai nevoie de ajutor sau orice altă informație dă-mi de Âştire Âşi rezolvăm. AceeaÂşi manevră vreau să o fac Âşi pe mobra lu' frati-miu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Pentru tura cu Transalpina pana la urma cine se baga? Eu pot sa plec de sambata de dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Pentru tura cu Transalpina pana la urma cine se baga? Eu pot sa plec de sambata de dimineata. IO. la mine negocierea a fost scurta dar de efect m-am uitat pe accuweather si la Sugag simbata zice soare si frumos cu 27 grade parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 AceeaÂşi problemă a avut-o Âşi Mircea înainte să plece. ÂŞi-a cumpărat kit de reparat pompa originală dar ... ceva tot nu a mers corect Âşi în cele din urmă a apelat la varianta cu pompa vacumatică. NU are rost să te mai chinui. Pompa vacumatică Âşi ai scăpat de orice griji. Singurul inconvenient la pompa vacumatică e că după ce mobra a stat cam mult timp e că tre să cam stai infipt cu degentul în demaror până îÂşi ia benzină. (total neglijabil dacă Âştii treaba asta). Tot acea pompă vacumatică cu 35 ron am instalat-o Âşi eu Âşi merge impecabil. Dacă ai nevoie de ajutor sau orice altă informație dă-mi de Âştire Âşi rezolvăm. AceeaÂşi manevră vreau să o fac Âşi pe mobra lu' frati-miu. Am desfacut pompa de la avion si am gasit acelasi kit de platina cu ce aveam eu. Facut tot de mitshubishi. Absolut identic. Normal ca l-am inlocuit imediat si probat. Merge. Din pacate nu am nici cea mai vaga idee legata de producatorul pompei de aviatie. Diferenta fata de cea a hondei, este ca e un pic mai lunga, cca 3cm. Diametrul e acelasi. A trebuit sa fac acest schimb pt ca avea un stuzt rupt si chinuiala era mai mare. Am si o pompa vacumatica pe care ma batea gandul sa o montez. Intr-adevar, dupa 2-3 zile de stat, ai nevoie de rabdare ca sa o amorsezi cu demarorul. Din fericire pompa mea are in dotare si o mica pompa de amorsare pe care daca o apesi de 2-3 ori, e amorsat circuitul. Deocamdata raman pe varianta electrica. Oricum multumesc pt sfaturi, sunt notate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Daca tot suntem la acest capitol care s-a discutat peste tot si se va tot discuta in continuare am atasat un fisier (care probabil a mai fost atasat) cu mici modificari aduse acestei pompe de benzina. Cea mai interesanta varianta mi se pare cea cu releul care preia curentul ce fecundeaza contactele. fuelpumpXRV750.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) Daca tot suntem la acest capitol care s-a discutat peste tot si se va tot discuta in continuare am atasat un fisier (care probabil a mai fost atasat) cu mici modificari aduse acestei pompe de benzina. Cea mai interesanta varianta mi se pare cea cu releul care preia curentul ce fecundeaza contactele. Se zice ca o dioda asezata unde trebuie, langa pompa sau chiar in pompa, reduce semnificativ uzura contactelor platinate. Stie cineva amanunte? Probabil ca s-a mai discutat dar sincer, sunt atatea pagini de rascolit... Editat Septembrie 7, 2011 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) dioada mur 800 nush cat! dracones a montat, m-a invatat si pe mine , am montat si eu pe pompa de rezerva, scanteia semnificativ mai mica...o sa-i pun dioda si pe pompa de pe mobra. dubleaza viata platinilor si daca mai mergi si cu rezervorul plin peste niv. carburilor sau cel putin peste jumate ...teoretic, din ce am citit... ar trebui sa te tina undeva pe la 60.000km sigur ps: ofer la 150ron rack-urile hepco and becker ca mi-am futut telescopu la golan! pt. rd04 asa arata montate Editat Septembrie 8, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Se zice ca o dioda asezata unde trebuie, langa pompa sau chiar in pompa, reduce semnificativ uzura contactelor platinate. Stie cineva amanunte? Probabil ca s-a mai discutat dar sincer, sunt atatea pagini de rascolit... Sfatul meu este sa adunati toate informatiile pe topicul dedicat de pe xrv.ro http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=29&t=17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Informatiile se aduna acolo....da o redundanta nu strica. Asadar atasez un export in PDF de pe un site din afara care detaliaza o solutia de protectie a platinilor folosind o dioda 1N4007. Mentionez ca montajul il am implementat si eu pe motocicleta de cca 4000km si merge fara probleme. Ideea e simpla!....Dati jos pompa ajungeti la ansamblul de platini...cumparati o dioda 1n4007 si ceva varnish termocontractil. Lipiti dioda ca in imaginile de mai jos... (atentie la polaritatea diodei, nu lipiti invers - detaliat in poza2). Izolati dioda introducand o in termocontractil, ceva banda izoliera unde ati dezizolat cablul si asta a fost tot. Editat Septembrie 8, 2011 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Informatiile se aduna acolo....da o redundanta nu strica. Asadar atasez un export in PDF de pe un site din afara care detaliaza o solutia de protectie a platinilor folosind o dioda 1N4007. Mentionez ca montajul il am implementat si eu pe motocicleta de cca 4000km si merge fara probleme. Ideea e simpla!....Dati jos pompa ajungeti la ansamblul de platini...cumparati o dioda 1n4007 si ceva varnish termocontractil. Lipiti dioda ca in imaginile de mai jos... (atentie la polaritatea diodei, nu lipiti invers - detaliat in poza2). Izolati dioda introducand o in termocontractil, ceva banda izoliera unde ati dezizolat cablul si asta a fost tot. Si solutia gasita sau preluata de tine este foarta buna dar sa ai in vedere ca aceasta dioda suporta max 1 amper iar dioda mur 860 suporta max 6 a acum tragi tu concluzia si diferentele exact de aici .http://www.diodes.com/datasheets/ds28002.pdf .http://www.fairchildsemi.com/ds/RU%2FRURP860.pdf ar trebui daca vrei sa verifici debitul cu ambele montate (surpriza o sa fie mare) spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Mda...sincer nu stiu!....Aia a fost ceea ce a mgasit eu. Din ce spui tu....cea de 6 amperi ofera o pretectie mai buna pentru ca protejand la un curent de 6ori mai mare va prelua scanteia de tot si nu doar partial cum ar face 1N4007, right? PS: daca gresesc in cele afirmate te rog corecteaza-ma! Cred ca e ok sa spunem chestiile astea in asa fel incat sa le putem intelege cu totii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 avand in vedere ca deobicei nu sunt pe subiect acum voi incerca sa aduc si eu o contributie tehnica legata de pompa de benzina..acum vreo doua saptamani am fost la intalnirea baietilor din bucovina unde m-am intalnit si cu bunii mei prieteni din radauti si primul lucru care mi-a fost spus de gabi e ca africanuta merge si pe direct fara probleme si fara sa-i faci plinul...acum sa trecem la lucruri mai serioase..o intrebare nu ma lasa sa dorm de cateva zile...ce bani scoateti din buzunar atunci cand va duceti africana la spalatorie? ... asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Pai eu pe tine nu te as primi in spalatorie Editat Septembrie 8, 2011 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Mda...sincer nu stiu!....Aia a fost ceea ce a mgasit eu. Din ce spui tu....cea de 6 amperi ofera o pretectie mai buna pentru ca protejand la un curent de 6ori mai mare va prelua scanteia de tot si nu doar partial cum ar face 1N4007, right? PS: daca gresesc in cele afirmate te rog corecteaza-ma! Cred ca e ok sa spunem chestiile astea in asa fel incat sa le putem intelege cu totii! Vreau doar sa iti spun ca , daca verifici graficele din caracteristicile diodelor ai sa vezi ca dioda mur 860 lucreaza mai bine ca si dioda 1 n 4007 (1 n 4007 fiind doar o dioda banala) iar mur 860 o dioda ultra rapida deci dupa parerea mea la aceeasi banuti ce ai vrea sa iti cumperi o shaorma sau un gratar bun ) Gluma e gluma dar concluzia e asta la aceasi banuti mai bine cumperi dioda mur 860 decat 1 n 4007 , daca nu gasesti mur 860 lasa-mi un mesaj si iti trimit una gratis , faci teste si vezi ce iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Nu nu....sunt absolut convins ca ai dreptate....Eu te rugam doar...pt a itelegi atat eu cat si altii ca mine poate! De ce e mai buna (si imtren asta pentru ca nu stiu). Preia din scanteia de contact mai bine....sau care e idee!...Detaliaza....omul cat traieste invata, iar daca tu ai avut ghinionul sa imi trezesti curiozitatea...acum e musai sa o si satisfaci. Sar'mana! Nu nu....sunt absolut convins ca ai dreptate....Eu te rugam doar sa detaliezi...pt a itelege atat eu cat si altii ca mine poate! De ce e mai buna (si imtreb asta pentru ca nu stiu). Preia din scanteia de contact mai bine?....sau care e idee!...Detaliaza!....omul cat traieste invata, iar daca tu ai avut ghinionul sa imi trezesti curiozitatea...acum e musai sa o si satisfaci. Sar'mana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.