Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

deci astea sunt conditiile .... oleaca de bataie stiu si eu, dar inca nu am jaca de chiele.....imediat ce fac rost de jaca ma mut si eu la iasi

 

Ii grav !

 

La Craiova nu stiu cum te descurci numa cu oleaca de bataie ...

:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai e simplu, fiindca bataia putina pe care o stiu o dau cui stie mai putina decat mine si daca dau nas in nas cu unul care stie mai multa bataie decat mine iau doar diferenta pana la cat stiu eu. Si oricum, se spune ca fuga-i rusinoasa, pentru mine nu e, fiindca fug atat de tare incat nu isi da nimeni seama cine sunt.

Cred ca mi-am gasit jaca de chiele la reducere, asta inseamna ca ne intalnim la Iasi la bericioaica ?

 

Numai africane.....doua :crack: , lapte pasteurizat UHT si miere "naturala" obtinuta prin procedee chimice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Vino "vericule", la bericioaică , da' mie mi-aduci niÂşte zaibăr, să văd Âşi eu ce e ăla.

ÂŞ-apoi cu cîtă batae Âştii tu + ce mai Âştiu Âşi eu poate l-om dovedi pe tarabostes aista.... cu jeacă de chele. Că Âş-aÂşa mi-i dator c-un număr de telefon Âş-o bere.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cred ca mi-am gasit jaca de chiele la reducere, asta inseamna ca ne intalnim la Iasi la bericioaica ?

 

 

Poi dar atunci hai la targul Iesilor ca tare e fain la noi .

Bere este , voie buna este si cu bataia vedem noi cum ne eschivam ...

 

Si ca sa nu va lasati spatele descoperit eu zic sa manati amandoua Africanele incoace pana nu da zapada !

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare mult mi-ar placea sa ajung la Iasi sa stam la o bericioaica.

 

Scoate fum ca tractorul si consuma la fel, adica intre 8,8 - 9,3l la suta de kilometri facuti in oras. "Gurile rele" spun ca am carburatoarele dereglate.

A mai intalnit cineva problemele astea ? Poate cineva sa ma ajute cu un sfat, ceva?

Va foarte multumesc

 

Ce-ai zice vulpoi batran daca ti-as trimite un zaibarel prin posta sau prin curier? Si iti jur ca ma duc si ti-l iau de la mama lui de la Segarcea sau chiar de la Bailesti, de unde vrei tu. Macar daca n-ajungem la Iasi sa ne dam in stamba cu jecile de chiele, sa ne satisfacem poftele care pe unde este.

Editat de oqkoq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu muhuuhulte posturi in urma cineva avea o setare aiurita pe la suruburile de reglaj(le-a confundat cu suruburile de drenaj), se mai zicea despre cablurile de soc blocate(eu le-am avut, mama ei de rugina) si cel mai probabil membranele penetrate sau...stilul de mers(numai in oras un 8% pt mine nu e mult, e normal). cat despre fum....sunt altii patiti in masura sa se dea cu parerea functie de culoare a fumului samd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel 8 la suta in oras mie mi se pare mult spre exemplu! Nu stiu cum e in Timisoara, dar eu reusesc sa scot putin peste 6, cu mers zilnic la munca si ceva plimbareli preponderente in oras (adica mai ies uneori pe soseaua de centura....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi, hai mutați discuțiile pe xrv.ro, că nu mai înțelege nimeni nimic

carburatoare amestecate cu jeci di chiele Âşi cu târgul IeÂşilor... :-L

 

Pe site-ul http://www.petitieonline.com/ s-a initiat o petitie pentru introducerea RCA pe 30, 60 sau 90 zile, pentru motociclete, ca sa nu mai fim obligati sa facem RCA pe un an sau doar pe 6 luni

Cred ca avem din nou o cauza comuna pentru care merita sa fim uniti, fara bla-bla-bla

Dati clic pe SEMNEAZA PETITIA in semnatura mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai scriu pe xrv.ro dar imi e teama ca nu o sa primesc nici un raspuns.... de abia primesc aici unde sunt convins ca sunt mai multi cititori.... o sa scriu si pe xrv.ro

 

Tot ăÂştia suntem Âşi acolo :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Scoate fum ca tractorul si consuma la fel, adica intre 8,8 - 9,3l la suta de kilometri facuti in oras. "Gurile rele" spun ca am carburatoarele dereglate.

A mai intalnit cineva problemele astea ? Poate cineva sa ma ajute cu un sfat, ceva?

Va foarte multumesc

 

Ce-ai zice vulpoi batran daca ti-as trimite un zaibarel prin posta sau prin curier? Si iti jur ca ma duc si ti-l iau de la mama lui de la Segarcea sau chiar de la Bailesti, de unde vrei tu. Macar daca n-ajungem la Iasi sa ne dam in stamba cu jecile de chiele, sa ne satisfacem poftele care pe unde este.

 

AÂşa măi nenea invidiosu' care cică nu mai înțelege nika, da' ce n-avem noi voie să facem un borÂş de carburator acrit cu zaibăr, schiert în jiacă de kiele? =))

 

Poi măi vericule, dacă te riÂşti să-mi faci un colet cu două carburatoare pe lîngă o sticlă de zaibăr, cu cablurile lor cu tot, poate m-oi uita oleacă Âşi le-oi încerca să le proptesc pe-un stand să vedem dezechilibrul de amestec. Dar ca să nu mănînc... lut dinainte degeaba, tre' să mă interesez la profesoru' dacă-l mai are. Dacă, atunci cu manualul în mînî, restul sunt detalii.

 

O să-l caut să văd de mai trăieÂşte, ultima oară se juca de-a instructorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Salut oameni buni ! Am un prieten , care are Afrika Twin 750 si cauta piesa : axul pe care vine pinionul de atac.La al lui sunt uzate pronuntat, canelurile .Eventual l-ar interesa si un motor complet..., second.Ar dori sa stie si ceva preturi la produsele astea..., eventual alte informatii care l-ar ajuta.... :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog de ce isi au rolu aceste intrebari pen ca eu nu le vad relevanta! daca maimuta ce o avut mobra o pus alt pinion decat original(cica ala original ar fi cel mai indicat dar si cel de la jt sta mai fix), daca o tinut lantul prea strans axul ala tot se futizeaza!

solutii- sudat pinion nou si mers asa saus chimbat axul ceea ce implica motor desfacut si pus ax nou sau unul sh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Salut oameni buni ! Am un prieten , care are Afrika Twin 750 si cauta piesa : axul pe care vine pinionul de atac.La al lui sunt uzate pronuntat, canelurile .Eventual l-ar interesa si un motor complet..., second.Ar dori sa stie si ceva preturi la produsele astea..., eventual alte informatii care l-ar ajuta.... :cheers:

 

Aceeasi problema a avut-o si mmircea

Dar ne e lene sa cautam pe forum, nu-i asa? :-L

 

/index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/page__view__findpost__p__2796940

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raoulserban

Adevarat ca se distruge axul mai repede daca nu s-a respectat intinderea optimala a lantului.

Majoritatea axelor distruse sunt ale modelului RD 07.

S-a aflat ca pinioanele JT Sunstar sunt minimal mai tari(prin tratamentul termic) decat axul. Rezulta uzura piesei mai moi

In cazul pinionului original Honda, acesta este mai moale decat axul.

Ideea ta cu sudatul este mai putin buna. In cazul ca nu exista alta posibilitate, e ok. Probabilitatea de a distruge si semeringul e destul de mare. Sa nu uitam ca prin sudura decalim si pinion si ax. Axul si pinionul sunt calite doar la suprafata.

Restul, il voi posta pe xrv.ro.

Acolo exista un inceput de Knowledge base care merita cultivata.

Cred ca esti de acord cu mine. ;)

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate pinioanele, chipuirile, moderne sunt calite pt a rezista in timp mai bine. gurile rele zic ca uzura axului se poate preintampina daca se foloseste pinion de atac de la mama honda si se merge cu lantul reglat corect insa sunt voci si persoane care afirma ca si urmand aceste sfaturi au ajuns sa schimbe axul in cauza ba chiar de 2 ori in viata asta. o alta varianta ce am intalnit este ca pe axul in cauza sa fie pus un pinion cu tolerante mai mici decat cel orginal si acesta ar fi de la jt. concluzia generala este ca axul cu pricina se cam futizeaza in timp, acesta fiind cu adevarat calcaiul lui ahile la mobra noastra, fie ea 03, 04 sau 07 si asta din cauza conceptului mecanic(garda la sol, bascula lunga, lantul f lung balarii dastea de off cica)

eu la rd04 meu in primavara am studiat uzura, am prezentat-o lumii, mi s-a spus ca e normala si acum in toamna mi se pare ca a ramas la fel doar ca la noul pinion am pus poxipol metal din belsug astfel incat sa umple spatiile goale(uzura) si mai mult de atat sa se creeze o margina(inspre motor) ce imi va tine pinionul drept si nu ii va da voie sa joace pe ax. cat de rezistent si de bine gandita este treaba am sa vad la anul. am facaut asta ca sa preintampin uzura ce urmeaza.

uite aici metode alternative de reparatie.ahhh si problema e la un transalp http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/73454-stripped-output-shaft-splines-alternative-repair-method-without-welding.html

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...