Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Domnilor, m-am gandit ca cel mai potrivit loc pentru acest post este aici.

Doresc sa va spun ca acum cateva zile am devenit oficial posesor de Africana :banana:

 

Momentan nu o sa ii fac nimic (vreau sa ma bucur de ea cat mai mult pana vine frigul) dar pentru sezonul viitor am cateva lucruri de facut printre care ma intereseaza o sa originala sau macar buretele; de retapitare ma ocup eu. Spun asta deoarece saua pe care o are acum este destul de ciudata si foarte incomoda pentru pasager (eu nu stiu ca nu am stat in spate dar asta spun toti - inclusiv nevasta - si pentru ca urmeaza niste drumuri mai lungi anul viitor vreau sa stea si ea bine). Aveti idee pe unde pot sa gasesc asa ceva si pe la ce preturi?

 

Aveti poze mai jos cu animalul meu :grinbandit:

post-2987-0-54409900-1348040467_thumb.jpg

post-2987-0-73774700-1348040480_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna . Am un RD03 din 1988 si la un moment dat nu mi-a mai functionat in mers fiind , decat un piston . Dupa catva timp si-a dat drumul si cel de-al doilea insa fenomenul a revenit iarasi si iarasi. Nu am schimbat niciodata bujiile . Sa fie oare doar atat si sa curat toate contactele ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate pentru tine nu sunt de vină bujiile, ci CDI-ul ( circuitul care comandă scânteile ). Motocicleta ta are 2 CDI, câte unul pentru fiecare cilindru. Există posibilitatea refacerii lipiturilor CDIului, astfel putând să-l mai foloseÂşti o perioadă finită de timp ( cât anume, nu îți poate garanta nimeni ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, m-am gandit ca cel mai potrivit loc pentru acest post este aici.

Doresc sa va spun ca acum cateva zile am devenit oficial posesor de Africana :banana:

 

Momentan nu o sa ii fac nimic (vreau sa ma bucur de ea cat mai mult pana vine frigul) dar pentru sezonul viitor am cateva lucruri de facut printre care ma intereseaza o sa originala sau macar buretele; de retapitare ma ocup eu. Spun asta deoarece saua pe care o are acum este destul de ciudata si foarte incomoda pentru pasager (eu nu stiu ca nu am stat in spate dar asta spun toti - inclusiv nevasta - si pentru ca urmeaza niste drumuri mai lungi anul viitor vreau sa stea si ea bine). Aveti idee pe unde pot sa gasesc asa ceva si pe la ce preturi?

 

Aveti poze mai jos cu animalul meu :grinbandit:

 

Felicitari pentru achizitie, e foarte frumoasa!

Legat de Âşa, îți propun un schimb cu Âşaua mea de RD07A

post-9870-0-69425900-1348057031_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate pentru tine nu sunt de vină bujiile, ci CDI-ul ( circuitul care comandă scânteile ). Motocicleta ta are 2 CDI, câte unul pentru fiecare cilindru. Există posibilitatea refacerii lipiturilor CDIului, astfel putând să-l mai foloseÂşti o perioadă finită de timp ( cât anume, nu îți poate garanta nimeni ).

Andry cam are dreptate, daca ar fi bujiile fenomenul s-ar fi manifestat la pornire nu in mers. Dar totusi ca sa fii sigur, dai bujiile jos si te uiti la aspectul lor. Izolatorul si electrozii trebuie sa fie de culoare caramizie, atunci carburatia e ok. In caz contrar sunt fie negre (funinginoase )-amestec prea bogat, fie albe cu aspect perlat(perle de arsura pe electrozi-amestec sarac).Chiar daca arata ok, le incerci pe rand, pe fiecare la fisa ei. Scanteia trebuie sa fie alba si sa se auda. Daca scanteia e slaba si rosie sau apar descarcari pe izolator, se arunca fara regrete si se inlocuieste cu una noua. Nu inainte de a incerca bobina de inductie respectiva (africana are cate una pentru fiecare bujie),incerci cu o bujie noua. Africana nu ineaca bujii de felul ei, porneste la primul bumb.

 

Daca ai gasit bujii defecte, le inlocuiesti si vezi daca fenomenul mai apare. Daca apare din nou atunci dai din nou bujiile jos. Daca bujiile se afuma din nou pe o parte, cilindrul sau carbul respectiv au probleme.Daca bujiile arata ok si totusi intrerupe un cilindru, e clar ca CDI-ul respectiv este defect.Inainte de a concluziona asta insa, verifici si toti papucii de la bobine si normal conexiunile de la CDI-uri sa nu fie oxidate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Într-adevăr, nu am luat în vedere aspectul oxidării contactelor la CDI pentru nefuncționarea unuia dintre cilindrii.

Restul cazurilor care ți le recomandă Galen spre a fi verificate nu conduc la oprirea unuia dintre cilindrii ( nu că s-ar învărtii cilindrul însuÂşi :moron: :crack: ), dar pot conduce la un mers neregulat al acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare africanilor!

 

De o saptamana sunt si eu mandru posesor de RD04.

Sper ca legenda sa confirme :rock:

 

Daca sunteti curiosi africana de sub mine a stat cativa ani sub fundul lui pedros.

 

sa ne vedem sanatosi! :peace:

 

 

Apăi ție-ți trebuia de mult ceva mai mare. Transalpul unde a ajuns ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare africanilor!

 

De o saptamana sunt si eu mandru posesor de RD04.

Sper ca legenda sa confirme :rock:

 

Daca sunteti curiosi africana de sub mine a stat cativa ani sub fundul lui pedros.

 

sa ne vedem sanatosi! :peace:

Sa o stapanesti sanatos si sa o ridici de "poponeata" ca era ca o negresa de ai cu bucile mari si lasate !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de primire :cheers:

 

deocamdata i-am facut doar o carburatie, intra la servizat furca fata saptaman viitoare si la modificat seaua la Darian si cam asta ar fi pentru inceput.

Heavy Duties imi trimit suporturile pentru cutiile facute la ei... si is gata de drum in 2 saptamani :bounce:

 

@andry are rost sa-i pun kit de inaltare?... sau la ce te refereai cand ai zis ca e lasata... da am vazut ca are suspensia spate reglabila de la un buton (cred ca e pe gaz).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare africanilor!

 

De o saptamana sunt si eu mandru posesor de RD04.

Sper ca legenda sa confirme :rock:

 

Daca sunteti curiosi africana de sub mine a stat cativa ani sub fundul lui pedros.

 

sa ne vedem sanatosi! :peace:

 

 

Ai vandut F-ul? o sa vezi ca e alta marie cu alta palarie... (de la mine ai luat tankcase-ul pt F) bun venit in randul oamenilor mari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vandut F-ul? o sa vezi ca e alta marie cu alta palarie... (de la mine ai luat tankcase-ul pt F) bun venit in randul oamenilor mari :cheers:

 

e pus la vanzare... sper sa-l dau pana vine iarna. :) - tank-case-ul il pastrez, sper sa vina pe africana :grinbandit:

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am făcut scărițe mai late Âşi mai lungi cu fix 13.8 lei :bounce:

 

3.8 lei pentru o platbandă de oțel de 2.5mm din Baumax ( că-i cel mai aproape ) Âşi 10 lei aÂşa de omenie unui mecanic din zona ce mi-a sudat de scărițele originale Âşmecheriile debitate Âşi 'crestate' cu flexu-mi.

 

Nu zic că n-aÂş vrea Âşi eu ceva mai frumos, dar țin Âşi-astea la trânte mai mult decât am sperat iar ca aspect.. oricum nu le bagă nimeni în seamă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat-o'n ceata...

Vine frigul si noroiul...tre adecvate gumele, pacat ca banii alocati anvelopelor i-o papat capra cu zama datatoare de orgasme.

 

Nu le poti avea pe toate, si orgasme si caucioace beer.gif

BTW, eu voi renunta la K60 Scout in favoarea unor anvelope de sosea mwink.gif

Aviz amatorilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andry cat ai dat pe cauciucuri si de unde le-ai luat ?

 

Scump, dar totuÂşi cel mai ieftin le-am găsit la motor-inn.ro , 327 fața Âşi 625 spatele - 952 în total ( mai ieftin cu 1 leu față de romimoto :banana: ). Radu de la motor-inn mi-a spus că mai erau doar două cauciucuri de spate la importator pe stoc ( 140/80-17 ), unul l-am luat eu deci a mai rămas unul. Am cumpărat de la dânsul pentru că mai eram interesat Âşi de o pereche de cizme ce le are pe stoc Âşi oricum urma să fac un drum în BucureÂşti, deci mă mai peteceam pe partea de benzină arsă. De fapt recunosc, am cumpărat din cauză ca erau cele mai ieftine, cu 1 leu mai ieftin decât concurența. :grinbandit:

TotuÂşi Cstelia recomandă a se verifica eBay, el Âşi-a luat "acum nu Âştiu cât timp" un set de TKC ca noi cu 100€ .

 

 

Korben : nu-s amatori pe aici, încearcă la threadul de touring :wink: Dacă-ți încalți motocicleta cu altceva decât TR91 sau Anakee înseamnă că iubeÂşti motocicleta mai puțin decât aÂş fi iubit-o yeo ! :nono:

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...