Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

F*t*le pe mamicuta lor la RaR(sefii cei amri) !

Fiti atenti ce chestie, motocicletele is in aceeasi oala cu masinile si .....acum .... cele cu nr. european (estimativ, aka din anul 1998 incoa) suma totala la autentificare/identificare/itp/samd (vorbesc de cele aduse din strainatate) se ridica la circa 550ron iar celalate , cu numar non european(sub 1998 an de fabricatie) la incredibila suma de 800ron(50e mai scump). Ce puii mei frate! Inca nu am ajuns la RaR efectiv sa verific afacerea , asta mi s-a spus la firmulita de la inmatriculari dar...mi se pare de-a dreptul INNACEPTABIL

Asa...si acum sa ma laud

Mi-am luat o Cenusareasa care va fi transformata in printesa pe perioada iernii(pitici de-ai mei)!

SuperJderul ce mi-a adus-o e desigur Cristian Stelia (aka Cstelia/Profesoru samd). Merci Cristi once again!

 

PS: sa nu uitam nici sotioara ce a renuntat la banutii stransi pt concediul de la anul si alte treburi de pe acasa :makeout:

post-43689-0-79329300-1349187057_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ghidon. Eu l-am schimbat cu unul mai lat si cu unghiul manerelor ceva mai deschis, si mi-a placut mult, atat in teren cat si pe sosea. Acum, cand merg cu una care are ghidonul original, parca sunt pe vitezana, si mi se pare incomod. Ghidonul cumparat l-am facut varza inainte de la intalnirea de la Valeni, si cativa dintre voi l-au vazut cum arata. Ma bucur ca s-a strambat in halul acela, pentru ca daca era mai solid, imi rupea ambele picioare. Pentru ca nu aveam timp sa cumpar altul pana la intalnire, am facut eu altul din teava de juma' de tzol, extragroasa. L-am facut si mai lat si mai deschis, si initial mi se parea ca sunt in cabina de la camion, si invart de ditamai volanul. Acum mi se pare perfect, mai ales ca ma forteaza oarecum sa tin mainile in pozitie corecta atunci cand merg in teren, l-am testat si la trante, si e mai rezistent decat un crash-bar, dar imi e tare frica de el. Daca o sa iau o tranta ca cea dinaintea intalnirii, sigur ajung in ghips. Oricum, am si inaltatoare la ghidon, si e mult mai bine la mersul in picioare.

Alecule, ce mai zici, cum te mai simti? Leo e gata de curse, tu in ce stadiu esti? Cand te apuci de treaba, sa ma notezi si pe mine cu un set de inaltatoare de ghidon ca ale tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am fost la motoreta sa ma imprietensc cu ea si sa o pregatesca asa din scurt pt RAR.

acei 100.000 de km se vad si nu prea, mai mult se vede lipsa de atentie a fostului proprietar(se vede ca fu prea aproape de Belgia).

o sa fie o iarna in care am ce mesteri, ceea ce ma incanta foarte mult.

mecanic...in afara de ambreiaj nu pare sa aiba vreo buba dar de aia tot o sa-mi bag nasul pe unde apuc, estetic...are nota 6(cealalta avea nota 9) prea multe chichite ma supara ,ceea ce inseamna ca o sa am de dus la vopsit destul de multe dracovenii.

ma pregatisem spiritual pt o suma mare ca sa o aduc in starea ce mi-o doresc dar vad ca e nevoie doar de o refurbishare atenta(vreo 250e cu ambreiaj cu tot)

Mobra efectiv 2500e, inmatricularea 250e, transportul(expres pt mine, "te rog Cristi dute acuma " la mama zmaului in nordu DE ) 300e

Total ce mai am de achitat 2100e pe la prieteni, care se intinde pe o perioada lunguta asa ca sa nu va prind ca faceti misto de cei care nu rup afrikanele pe off si stau sa le bibileasca.

Daca tragem linia parca puteam gasi altceva dar asa se intampla cu omu ce nu-si invata lectia, am scapat de datorii si mi-am pus in cap ca vrea tot afrikana, rd07a, unic proprietar, accesorii etc etc, cum am imprumutat doar 2100e si restul or venit asa din scurt(pi alup :) ) imi place sa zic ca am facut o afacere buna

Obiectivul meu, si reper de asemenea, e sa o aduc in aceeasi stare ca a lui Mihutz, ca sa ma apuc si eu de super ture :)

20121003409.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ghidon. Eu l-am schimbat cu unul mai lat si cu unghiul manerelor ceva mai deschis, si mi-a placut mult, atat in teren cat si pe sosea. Acum, cand merg cu una care are ghidonul original, parca sunt pe vitezana, si mi se pare incomod. Ghidonul cumparat l-am facut varza inainte de la intalnirea de la Valeni, si cativa dintre voi l-au vazut cum arata. Ma bucur ca s-a strambat in halul acela, pentru ca daca era mai solid, imi rupea ambele picioare. Pentru ca nu aveam timp sa cumpar altul pana la intalnire, am facut eu altul din teava de juma' de tzol, extragroasa. L-am facut si mai lat si mai deschis, si initial mi se parea ca sunt in cabina de la camion, si invart de ditamai volanul. Acum mi se pare perfect, mai ales ca ma forteaza oarecum sa tin mainile in pozitie corecta atunci cand merg in teren, l-am testat si la trante, si e mai rezistent decat un crash-bar, dar imi e tare frica de el. Daca o sa iau o tranta ca cea dinaintea intalnirii, sigur ajung in ghips. Oricum, am si inaltatoare la ghidon, si e mult mai bine la mersul in picioare.

Alecule, ce mai zici, cum te mai simti? Leo e gata de curse, tu in ce stadiu esti? Cand te apuci de treaba, sa ma notezi si pe mine cu un set de inaltatoare de ghidon ca ale tale.

 

Scuze, dar nu am avut timp sa facem inca inaltatoarele. Oricum trebuie sa te intreb daca 8 cm este ok pentru tine, daca urmeaza sa le montezi pe jugul original de Africa si daca vrei pentru ghidon de 22 mm. Mai trebuie sa tii cont si de lungimea furtunului de frana. Vom incerca sa facem si noi ceva furtune mai lungi, dar trebuie sa tii cont si de cat de inalt este ghidonul care urmeaza sa il folosesti.

Eu am ghidon de 28, dar nu stiu cat de innalt. Mi se pare mai rigid ansamblul decat cu 22. Poate poti gasi unul indoit de 28, care sa il trimiti la noi.

Zilele astea am mai pregatit ceva material pentru scarite. Imediat cum sunt gata dau un semn.

 

In rest, cu jenunchi is mai bine dar tot se vede ca m-am iubit cu robocop. Astept sa vina vremea rea.

Ma bucur sa aud ca Leo este bine; ati lipit rezervorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, dar nu am avut timp sa facem inca inaltatoarele. Oricum trebuie sa te intreb daca 8 cm este ok pentru tine, daca urmeaza sa le montezi pe jugul original de Africa si daca vrei pentru ghidon de 22 mm. Mai trebuie sa tii cont si de lungimea furtunului de frana. Vom incerca sa facem si noi ceva furtune mai lungi, dar trebuie sa tii cont si de cat de inalt este ghidonul care urmeaza sa il folosesti.

 

Eu am ghidon Fehling ("mizeria" aia, cum a zis Rul :laugh: )inaltatoare de 35 mm de la Louis

A trebuit doar sa desfac furtunul de frana din ghidajul de pe jug si sa trag putin de conducta metalica

 

Alecule sa te faci bine si sa nu uiti de mine cu cricul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ghidon Fehling ("mizeria" aia, cum a zis Rul :laugh: )inaltatoare de 35 mm de la Louis

A trebuit doar sa desfac furtunul de frana din ghidajul de pe jug si sa trag putin de conducta metalica

 

Alecule sa te faci bine si sa nu uiti de mine cu cricul :cheers:

 

Te sun imediat sa facem cu cricul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alecule, ce crezi tu ca a facut Leo cat a fost fortzat de "tricou" sa mearga ca Jiji Becali? A facut motocicleta noua. A demontat-o toata, a vopsit-o iar, ambreiaj nou, reglaje... Saptamana trecuta era suparat ca ne-am bagat prin niste maracini si nu vroia sa zgarie vopseaua. Zicea ca macar sa apuce sa puna stickerele pe ea, ca pe urma e alta treaba. Am incarcat un filmulet cu el pe net, o sa sa pun un link sa il vedeti. :D

 

Korben, si eu tot Fehling am avut, si am fost foarte multumit de el. L-am indreptat de multe ori dupa diverse trante, fara sa am frica ca o sa se rupa. Doar ca ultima cazatura l-a impletit prea tare. Cred ca tot modelul acesta o sa il pun. Referitor la cric, iti promisesem si eu unul, dar nu am avut deloc timp sa stau prin garaj. Am toate piesele facute, trebuiesc decat sudate. La iarna o sa stau mai mult prin garaj, si daca nu faci rost de cric pana atunci, al tau este. Daca nu o sa iti trebuiasca, o sa il donez altui posesor de Africana care are nevoie.

 

Raul, sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati de ea si de locuri frumoase prin care sa sa plimbati. Daca nu ai inspiratie pentru traseu, stiu eu niste noroaie de cea mai buna calitate pe langa Nadrag... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul, sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati de ea si de locuri frumoase prin care sa sa plimbati. Daca nu ai inspiratie pentru traseu, stiu eu niste noroaie de cea mai buna calitate pe langa Nadrag... :banana:

 

 

L-ai 'cucerit' cu afirmația asta, cu siguranță băleÂşte la mocirlă :blbl:

 

Sănătate la genunchi, că e scumpi ai naibii :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna . M-am plans acum ceva timp ca in timpul mersului imi intrerupe un cilindru si aseara ajutat de un posesor de Varadero i-am gasit baiul la RD03 al meu , anume un CDI defect . In masura in care are cineva de vanzare unul va rog sa ma anuntati : CDI pt xrv 650 din 1988.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, CDI-urile sunt cam puține pe piața românească iar cererea este destul de mare.

Verifică forum Transalp ( http://www.transalp.ro/forum/talcioc-transalp-f8.html ), sunt pe acolo câteva mobre spre vânzare, iar CDI-urile de pe Transalp PD06 se potrivesc Âşi pe RD03.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna . M-am plans acum ceva timp ca in timpul mersului imi intrerupe un cilindru si aseara ajutat de un posesor de Varadero i-am gasit baiul la RD03 al meu , anume un CDI defect . In masura in care are cineva de vanzare unul va rog sa ma anuntati : CDI pt xrv 650 din 1988.Multumesc

Salve, daca nu l-ai calcat pe bataturi pe Cstelia iti recomand sa-l contactezi, stiu ca acu cateva zile zicea ca ar fi gasit pe cineva sa reconditioneze CDI-uri. decat unu nou/sh mai bine unul reconditionat. Try your luck

 

PS: am cazut cu brio RAR-ul :) cineva m-o sabotat altca explicatie n-am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna . M-am plans acum ceva timp ca in timpul mersului imi intrerupe un cilindru si aseara ajutat de un posesor de Varadero i-am gasit baiul la RD03 al meu , anume un CDI defect . In masura in care are cineva de vanzare unul va rog sa ma anuntati : CDI pt xrv 650 din 1988.Multumesc

 

 

Ti-l repar gratis daca mai gasesti unu defect de rd04.

 

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...