sebicozaurus Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Bine Bambi... Poze din creasta Baiului noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Bine Bambi... Poze din creasta Baiului noaptea. ioi mah ce faine is, in special a 3-a...imi aduc si acu aminte de balta aia si de viteza ta mica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 hahahahaha... nebuni sunteti frate! - mda... un numar de la 6 la 11 au si facut download-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 gata m-am lamurit.. io am ceas cu kilometraj care se poate reseta... bye tripmaster... mersi mult. Tripmasterul s-a montat pe RD04 doar in anul 1992, adica ultimul in care s-a produs acest model. Cele din 1990 si 1991 nu au tripmaster ci totalizator zilnic in ceasul de kilometraj. Mai mult, un tripmaster nu se poate monta pe modelele RD03 si RD04 (1990 si 1991) din cauza ceasului de kilometraj care nu are traductor (adica un mic dispozitiv ce transforma miscarea de rotatie a cablului de kilometraj in impulsuri electrice). Cine are tripmaster functional, sa si-l pastreze, sfatul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Tripmasterul s-a montat pe RD04 doar in anul 1992, adica ultimul in care s-a produs acest model. Cele din 1990 si 1991 nu au tripmaster ci totalizator zilnic in ceasul de kilometraj. Mai mult, un tripmaster nu se poate monta pe modelele RD03 si RD04 (1990 si 1991) din cauza ceasului de kilometraj care nu are traductor (adica un mic dispozitiv ce transforma miscarea de rotatie a cablului de kilometraj in impulsuri electrice). Cine are tripmaster functional, sa si-l pastreze, sfatul meu. Multumesc - ne-ai adus lumina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Tripmaster-ul e mult mai misto decat un totalizatorzilnic. Macar dupa denumire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Tripmaster-ul e mult mai misto decat un totalizatorzilnic. Macar dupa denumire... de acord... suna excesiv de pisdos.. tripmaster mmm... - may the Force be with you all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Tripmasterul e util numai in Rally-Raid, pentru navigatie, si acolo cel de pe Africana e total inutil pentru ca nu are si alte functii in afara de distanta totala. Alta functie ce se poate pune pe trip printr-o modificare destul de usoara e aceea de a arata viteza. Acum intrebarea mea este...merita sa dai 100 de euro pe ceva care iti spune cati kilometri ai facut intr-o zi? Banuiesc ca ati facut toti clasa 1, unde va invatau scaderile, si puteti sa scadeti din total cat ati avut initial. Si nu costa 100 de euroi. Cu banii astia va luati benzina si va plimbati de va sar capacele, sau va puneti gume pe motor, xenoane, sau schimbati kitul de lant sau alte consumabile, sau daca tot vreti date, va luati un gps si aveti tot ce trebuie sa stiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 MHA! tu cu cine tii, cu ursu din padure total de acord cu boieru' dar....am vazut ca lumea la cumparare insista ca mobra sa fie intr-o stare cat mai originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 eu considerca e util acolo unde este in orice conditii in cazul in care e functional, daca nu era util nu-l mai puneau pe mobra japonezii. doar in rally raid tre sa stii cat e ceasul si sa-l vezi si noaptea? asta ar fi un exemplu, de ce sa nu calculeze el distantele cu + si cu - , de ce sa nu-mi sara in ochi kilometrajul cand tre sa alimentez? e ceva util, cel putin pt mine care bag si coclau, dar si asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Hai Gabitza cu bmw-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 De fapt se numeste Digital Trip, tripmaster e denumirea "populara" Asa e, are limitarile lui, si e logic din moment ce este un aparat al anilor 1990 Exista la ora actuala chestii mult mai complexe (de exemplu la Louis) care se pot instala in locul tripmasterului si sa utilizeze impulsurile de la vitezometru Trebuie doar putina imaginatie si ceva mai multi euroi Cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 in cocnluzie niste vechituri! le primesc pe toate (mobrele) pentru a le duce la Remat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Pt mine tripul este foarte util.Dupa el stiu cand sa alimentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Pt mine tripul este foarte util.Dupa el stiu cand sa alimentez. tot asa si pt mine iar dupa mine,dintre toate variantele de schimb pentru tripmaster, cele mai optime sunt modelele Striker(masoara viteza,km,temperatura,incarcare) si pt mai multi bani Voyager de la Trailtech Editat Noiembrie 21, 2012 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) Pana la urma m-am decis sa-mi iau un CDI de rezerva la africana. Nu am gasit mintenas pe ebay asa ca am apelat la sursa asta: Baiatul mi-a masurat vechiu CDI si mi-a montat 2 unitati noi (in locul CDI-ului din 2 blocuri). motorul merge mai vioi... am renuntat practic la vechiul CDI si mi-a luat si rezerva tot CDI model nou. CDI-ul nou modifica harta de avans a aprinderii in functie de turatie. va tin la curent cu evolutia Editat Noiembrie 22, 2012 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 si cat a costat un CDi de la baietii respectivi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 si cat a costat un CDi de la baietii respectivi? 500 ron cu montaj cu tot (ambele module). modulele sunt interschimbabile, practic ai nevoie doar de 1 rezerva. omul ti le poate trimite ca piese de schimb oriunde in lume. modulul costa 250 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Un model FARA tripmaster Detalii: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-xrv750%20africa%20twin-din-1990-488943.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) hopa hopa de 3 ori Editat Decembrie 6, 2012 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 brrr...maine poate iese pe camp sa se scuture de nameti si sa dea cu ratu sa caute iarba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Băăăăăai kokalarilor, n-aveti huse ? Mai ales tu Gabitza, astă-vară o înveleai cu husă, legai husa in 5 puncte, puneai antifurt, puneai blocator de disc... Şi acum ?? Dacă ar afla Soichiro Honda de grozăviile voastre v-ar condamna la moarte prin împuşcare în membranele carburatoarelor ! Eu am făcut poză de sus, până cobor la ea se topeşte zăpada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 africana mea e la hibernare la 2 nivele sub pamant (-2) la un subsol de cladire business are 17 grade celsius in mod constant.. i-am scos bateria da cred ca i-o puteam lasa linistit (cred ca toti homeless-i o invidiaza hahaha) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 gata ne-a andry, acu ma urc pe dansa si o duc la garaj...sa nu mai raceasca la carburatoare. cat despre zapada aia a ajuns asa din cauza lu sebi ca s-o dat cu ea si nu a mai pus husa. mi-a zis capra ca ne iarta asa ca am scapat. gata-i...doarme dusa dupa aprox 15.000 km anul acesta. ultima iesire a iei in 2012 Frig, zapada...unde-s vremurile cand faceam asa: sau asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) africana mea e la hibernare la 2 nivele sub pamant (-2) la un subsol de cladire business S-Park? Editat Decembrie 11, 2012 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.