Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

doar incercam sa il ajut pe om, asa ca am aruncat un ochi pe ebay. Ce vroiam de fapt sa spun, e ca, din cauza ca sunt rare scaritele de dreapta, pretul lor e pe masura.

 

Pe ebay ma uit zilnic, am vreo 5 motociclete la care caut piese...

Hmmm....da...am inteles. In cazul asta trebuie sa ma apuc sa improvizez ceva acolo. Sper sa fie ceva care arata bine. :grinbandit:

 

Acum, pentru ca tot m-am apucat sa scriu mai vin cu o intrebare. Voi de unde va cumparati kiturile de lant? Ma gandeam ca poate gasesc undeva mai ieftin, ca la Louis este 166 euro (DID) si mi se pare cam scump.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phoenix. Harley. Sau amândouă, cum ei vrea : pe forum la secţiunea de Consumabile moto te-ai uitat? Sunt destui cei care aduc lanţuri de toate naţiile, Regina, DID, RK şi altele.

Dacă te interesează o micşorare a turaţiei la drum lung, poţi alege foaia cu 42 dinţi iar pinionul standard de 16 dinţi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca ne-am pus pe treaba :) Primele probe. Totul se potriveste perfect. Cu inaltatorul de la Alecu si ghidonul Magura Sx, pozitia pe motor e perfecta, si cablurile au rezerva la rotirea ghidonuli stanga-dreapata. La ghidonul vechi, cand viram pe loc stanga, cablurile de acceleratie erau intinse la maxim, si chiar se accelera putin motorul.

post-3626-0-20435500-1360009962_thumb.jpg

post-3626-0-19839400-1360009967_thumb.jpg

post-3626-0-24314900-1360009973_thumb.jpg

post-3626-0-57608700-1360009978_thumb.jpg

post-3626-0-45152300-1360009985_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto ghidonul de cross. Deschis, cu unghi mic. D-asta mi-am pus si eu la Tenere. La drum lung nu ma incomodeaza dar off the road e minunat. Controlezi mult mai bine mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cel pe care il aveam inainte avea unghiul deschis si era putin mai lat decat acesta. Iti dadea o senzatie de mai multa siguranta pe off, si motocicleta era mult mai usor de manevrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marite boier, daca ghidonul pe care il aveai inainte este intact, nu are probleme poate imi permiti sa te scap de el......in cazul in care ne intelegem la pret, cu mare placere te-as scapa de el.......sau daca nu se poate asa, da-mi macar un link cu magazinul de unde l-ai cumparat pe cel pe care-l folosesti acum.....magura parca

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oq-ule, ghidonul pe care il aveam l-am facut eu cu presa, din teava de jumatate de tzol extragroasa, si nu se potriveste perfect pe prinderile de Africana, dar daca ii pui niste tablite de cupru si strangi, merge perfect. In plus, nu se stramba, nu se rupe, are sudate in interiorul capetelor si la imbinarea cu bara orizontala piulite, ca sa faci protectie din platband pentru manete, dar daca nu pui inaltatoare la ghidon, o sa iti atinga in rezervor la viraj maxim, pentru ca are baza putin mai lata. Daca il vrei, ti-l dau cu placere moka, numai sa achiti transportul. Trebuie sa te pregatesti, pentru ca o sa auzi comentarii de genul "si-a pus ghidon de RABA", cum spuneau cand l-au vazut la Valeni. Si cred ca e posibil sa ai ceva probleme cu furtunul de frana. Eu le am schimbate, si sunt putin mai lungi.

Pe net sunt destul de scumpe ghidoanele noi, dar daca vrei, gasesti ca al meu la cei care dezmembreaza KTM, dar trebuie sa iei si inaltatoarele de la Alecu, altfel nu ai cum sa il montezi, din cauza diametrului de 28. Deci cu banii pe care ii dai pe unul nou, poti sa iei si ghidonul si inaltatoarele.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos boier dragut.....o sa incerc sa-mi gasesc ceva la dezmembrari de KTM, nu de alta dar decat sa-mi cumpar furtune mai lungi, mai bine incerc o alternativa mai lesne dpdv material, sper eu, spor la treaba sa ai...... rezervorului de transplant caruia i-ai facut "dializa" i-ai pus si lac din ala de rezervor ? sau il lasi asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici: http://www.fertan.ro/asistenta/rezervoare/ nu-ti imagina ca stiu produsul, era doar cel mai la indemana link pentru a te face sa intelegi despre ce vorbesc......eu auzisem de bine despre o solutie facuta de italieni....in cazul in care vrei sa pastrezi mai mult timp rezervorul, nu ar fi rau sa-i aplici un strat protector rezervorului, parerea mea..... din cate am observat, benzina duce in timp la corodare, poate gresesc, corectati-ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa dea Dumnezeu sa reziste rezervorul pana cand o sa il gaureasca rugina, dar la cat de des trantesc eu Africana pe coclauri, ma cam indoiesc. Totusi, pentru o utilizare normala, un astfel de tratament e foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...