Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mesaj de la Borco: "dau la schimb pinion spate de 42 dinti pt unu de 43"

 

Pai daca are cineva de vanzare un pinion spate de 43, il cumpar eu si fac schimb cu Borco

Un pinion NOU la Autonet este 116 lei, deci ala vechi ar trebui sa fie putin mai eftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca are cineva de vanzare un pinion spate de 43, il cumpar eu si fac schimb cu Borco

Un pinion NOU la Autonet este 116 lei, deci ala vechi ar trebui sa fie putin mai eftin

Am eu unul..nu cred ca are mia de km(practic este nou) dar nu-l pot da jos de pe moto decat peste 2 saptamani ..ca atunci revin pe meleaguri romanesti si vreau unul de fata(16 dinti) nou la schimb!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tare, e ca schimbul de abtibilde, dau 2 pe 1.

 

Are cineva si pentru mine un sfat cu privire la un redresor. Ma bate gandul sa-mi iau un redresor dar nu stiu care ar fi cea mai potrivita alegere, am gasit prea multe modele. Voi ce redresoare aveti, aveti ceva special ? Caut un redresor sa incarce si bateriile cu acid si pe cele cu gel, caci gasisem ceva care costa vreo 300 lei si incarca doar bateriile cu acid ceea ce mi s-a parut foarte mult, sau poate nu a stiut nenea de la magazin prea bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc unul de la Louis de vreo 3 ani si merge super plus ca are toate protectiile(inversare polaritate,scurtcircuit e.t.c) dar si functia de mentinere a acumulatorului pe timpul iernii(il poti lasa permanent cuplat si il incarca si-l descarca automat)..acum paraca este la reducere cu 50 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc.....sebi, tot din ala era si cel pe care-l voiam eu de ziceam ca e in jur de 300 de lei, dar din cate mi-a spus nenea de acolo incarca bateriile cu acid, iar eu am cu gel......are vreo importanta sau nu ? tu ce baterie ai, cu gel sau cu acid ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc.....sebi, tot din ala era si cel pe care-l voiam eu de ziceam ca e in jur de 300 de lei, dar din cate mi-a spus nenea de acolo incarca bateriile cu acid, iar eu am cu gel......are vreo importanta sau nu ? tu ce baterie ai, cu gel sau cu acid ?

 

Bateria mea e pe acid dar vezi manualul de utilizare...

 

Citez de pe site ->

"Recomandam acest charger pentru toate tipurile de acumulatoare pentru autoturisme, motociclete, rulote, autorulote, ATV-uri, Jeepuri si vehicule de teren. Designul si tehnologia inglobate permit utilizarea acestui dispozitiv pentru incarcarea acumulatoarelor conventionale cu acid liber sau cu Gel, acumulatoarelor fara intretinere, Maintenance free, acumulatoarelor stationare sigilate cu tehnologie AGM si VRLA. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Şi-a prototiptilat careva mobra cu o pedală de frână enduro, genul celor care vin montate peste scăriţă ? ( toate motocicletele enduro/cross văd că le au aşa ). Eu o îndoi într-o veselie pe asta a mea şi vreau s-o schimb ca-i de groază.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bănuiesc că te referi la metoda asta : http://motor-inn.ro/ro/accesorii-moto/atv/accesorii-comenzi/motion-pro-pedal-anchor-kit

 

Dar mi s-a pus pata de a muta pedala, până acum am pliat-o complet de 4 ori şi de multe alte ori parţial, oricum îndeajuns încât să-mi cauzeze destule probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ..acesta este metoda ...eu nu am vazut nici un enduro cu pedala pe scarita..pedala este foarte aprope de blocul motor dar trece pe sub sau deasupra scaritei si nu este prinsa de ea.

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[..], genul celor care vin montate peste scăriţă ? [..]

 

Of of of emoţiile astea, nu mai citeşti ce trebuie :) . Nu vreau s-o prind de scăriţă, ci s-o montez peste scăriţă.

Dacă nu găsesc ochiometric una care s-ar potrivi o să-mi fac din asta pe care o am acum, numai ca să le dau subiect de bârfă conspiraţioniştilor că d-eh, improvizaţii la sistemul de frânare :tempted:

Aa.. şi nu vreau s-o leg pe asta de acum cu un cablu pentru că o să-mi îngreunez şi mai tare mobra, vreau s-o ţin cât mai "light" :crack:

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mor daca inteleg targul pe care-l vrei... X-(

 

Este simplu: nu as fi cumparat pinion spate nou de 43 ca apoi ca fac schimb cu Borco (care evident nu este nou), ci as fi oferit unul uzat

Dar treaba nu mai e valabila, am comandat unul nou de 43, nu ma mai complic (pretul celui vechi plus costurile de transport ar fi cam tot atat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Iata ca a venit primavara si am scos "bestia" de la garaj, prilej cu care mi-am dat seama ca trebuie efectuate unele lucrari de intretinere precum schimbat ulei, kit lant si curatat si sincronizat carburatoarele.

 

Am vorbit cu cineva despre toate astea dar raspunsul lui m-a pus putin pe ganduri si de aceea am nevoie de sfatul vostru.

Nu vreau sa fiu "Toma necredinciosul" dar consider ca este normal sa ai unele dubii fata de o persoana pe care nu o cunosti. Mi-a recomandat in toamna cineva de pe forum o persoana ce ma poate ajuta cu carburatoarele. Am discutat cu omul si l-am intrebat daca ma poate ajuta si cu lantul si uleiul ca tot ma duc la el si demontez motocicleta iar eu nu dispun nici de spatiul necesar unei astfel de lucrari, scule timp si sincer nici nu am mai facut asta pana acum. A zis ca nu este nici o problema, ma poate ajuta, pot sa vin cand vreau iar preturile sunt chiar ok. Astazi l-am sunat din nou sa ii spun ca vineri mi-am luat o zi de concediu si ca la prima ora sunt cu motocicleta la el dar am primit un raspuns care m-a pus pe ganduri si de aceea scriu aici.

 

Mi-a zis ca nu ma poate rezolva in aceiasi zi ca e o lucrare complexa ca dureaza mult.... etc. etc. Ii zic ok atunci fara carburatoare...pai tot de pe o zi pe alta.

Intrebarea este cat de complexa este aceasta lucrare in opinia voastra. Ideea e ca eu vreau sa stau langa el sa vad exact ce face, prilej cu care o sa vad si eu motocicleta "dezbracata" si o sa am posibilitatea sa inteleg mai multe pentru ca nu am motocicleta de mult timp si sunt multe lucruri pe care nu le stiu.

Sincer nu prea imi vine sa ii las motocicleta mai multe zile acolo si sa ii las si piese destul de scumpe pentru ca nimeni nu imi garanteaza ca o sa puna exact piesele pe care i le-am dat eu ba mai mult sa imi mai si inlocuiasca unele piese. Poate ca omul este chiar super ok, dar nu am de unde sa stiu ca nu il cunosc si consider ca este normal la inceput sa am o doza de scepticism.

 

Voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s mulţi mecanicii care vor fi de acord să stai lângă dânşii, dar asta nu înseamnă că lucrează prost, mai uită câte un şurub, mai dau câte un ciocan sau mai rotunjesc câte-o tubulară.

O parte dintre cei din Braşov ducem AT/TA la un singur mecanic şi nici lui nu-i place să stai lângă el când lucrează, dar pentru asta tot i-am lăsat motorul astă-vară de l-a desfăcut complet.

 

Tu alegi. Cheia e la mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce parere aveti?

 

Daca nu ti-e frica sa te murdaresti pe maini, vii in weekend, o pui langa a mea, si te indrum / ajut la schimbat kitul de lant, ulei+ filtre. In mod normal dureaza cam o ora. La carburatoare e treaba mai de durata, nu am timpul necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in cele din urma pe cineva care a fost de acord sa faca asta si sa stau langa el.

In ceea ce priveste timpul de lucru stiu ca nu dureaza asa de mult tocmai de aceea nu am inteles de ce trebuie sa o las asa de mult acolo...bine ca am gasit totusi ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e sectiune de tutoriale pe XRV.RO de ce nu arunci un ochi pe acolo. mie unul, care sunt chitibusar imi ia 6h dat jos roata spate, bascula, schimbat lant/pinioane, uns toti rulmentii intalniti montat totul la loc.

la carbelitoare tot asa mi-a luat(bine, devenisem expert dupa ce am mesterit cu silicon pe acolo si am ajuns sa desfac rezervorul/scos carburatoar in 25min). daca stii ce faci si esti meticulos. daca ai mana facuta se injumatateste timpul. Daca stai langa nenea...vezi sa nu-l tii la vorba si sa va prinda seara, asat daca vrei sa dai si o tura

 

daca tot esti acolo poti sa faci si valve clearence, 1-2h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu prea imi vine sa ii las motocicleta mai multe zile acolo si sa ii las si piese destul de scumpe pentru ca nimeni nu imi garanteaza ca o sa puna exact piesele pe care i le-am dat eu ba mai mult sa imi mai si inlocuiasca unele piese.

 

Voi ce parere aveti?

Ceea ce zici tu e de inteles, dar nu e chiar asa.Piesele noi schimbate se vad de la o posta plus ca piesele schimbate se returneaza proprietarului.

Acum ceva timp, am fost rugat de proprietarul unei mobre sa ma asiste si sa ma ajute la verificare completa a motoretei lui,,,,,,au urmat timp de citeva zile intrebari de copii mici,,,ce rol are cutare piesa,,,dece asa si nu invers,,,si multe altele care te durea capul sa-i raspunzi.Lucrul de o zi sa transformat in 4 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca la Mymoto, in Viilor, era un afis edificator.

Tarif la ora:

- lucram noi- 65 ron

- ne dati sfaturi- 85 ron

- lucrati cu noi- 125 ron

- lucrati dvs- 150 ron

 

:)) Nu stiu daca am reprodus-o corect, dar...cam au dreptate. Te duci la un service serios, ii lasi naiba sa lucreze! Am fost si eu un ghimpe-n coasta pana mi-a picat fisa ca trebuie sa gasesc un loc de reparat si sa imi cumpar scule. Am luat manualele de service de fabrica si m-am pus pe treaba. Punct!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...