Mihutz77 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Mc Mihutz, dar sa stii ca ghidusia pompeaza non stop fara sa fie oprita de nik. Benzina preia caldura degajata, pompa oricum se incalzeste, dar cand pompeaza in gol se incinge de a dreptul. Teoria zice ca made im china e shit insa cateodata practica ne arata altceva, fctie de finante si curaj...experienta...fiecare alege altceva Raul, daca pornesti africana(a ta ai dat-o),vei auzi o data la cateva secunde o tacanitura sau doua de pompa. Asta inseamna ca nivelul de benzina din carburatoare a scazut suficient incat pompa sa mai impinga putin. Cand nivelul a ajuns la normal, pompa sta "armata" sa impinga iar cand nivelul scade. Totul tine de presiunea dintre pompa si carburi. Daca scoti furtunul de tur din carburator si-l pui infipt intr-o canistra, vei auzi un tacanit continuu din pompa, la pornirea africanei(pe care nu o mai ai). Simplu. La fel si cand nu are benzina in ea....Ai auzit-o vreodata cum baraie cand ai ajuns cu benzina la limita de rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Azi am primit releul din UNGARIA de la un mecanic din DEBRECEN care foloseste de ceva ani acest model pe o gramada de motoare mari sau mici,turate sau mai putin turate fara probleme.AM GARANTIE asa ca o sa-l montez maine.Azi am mai cautat printre fire pee la motor si am gasit cele 3 fire galbene ce vin de la releu arse si izolatia era arsa.Deci se pare ca de la mufa oxidata a venit baiu.MULTUMESC PT. SFATURI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Deci am avut dreptate. Taie mufele acelea si cositoreste firele. E cea mai buna solutie pentru a elimina problema releului. Inainte sa fac treaba asta am incercat toate metodele. Am curatat mufele cu solutii speciale, am aplicat solutii pentru curatarea contactelor, dar degeaba. Dupa o vreme contactele mufelor oxidau, incepeau sa se incinga mufele si sa se topeasca. Am eliminat mufele, am cositorit firele si acum nu mai am nici o problema. Problema pompei de benzina a ocupat multe pagini pe forumul asta. Puteti alege varianta simpla, cu pompa vacumatica de scuter de 35 de ron. Pompa pe care Leo o folosea de un an, a plecat la plimbare cu Mircea Moldovan prima data prin Mongolia, apoi de la Mures la Dakar, si inca face pishu' frumos in carburatoare. Deci are peste 3 ani de functionare fara probleme, in orice conditii si orice regim de mers. Numai ca la romani problema se pune mereu de genul "de ce sa fie simplu, cand se poate si al naibii de complicat"? Dati bani pe platini care nu rezista decat putin timp, sau pe pompe scumpe care fac acelasi lucru ca cea de 35 de ron. Se cauta cu disperare poza cu Razvan costumat cu labele de scafandru in benzinarie. Rugam faimosul paparazzo sa o incarce pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) ok, o sa comand un kit si o sa schimb contactele, sper sa functioneze am desfacut-o dar mie contactele mi se par ok am pus si niste poze si astept pareri sper ca sunt destul de clare inca o chestie, in momentul in care am legat pe direct am uitat sa debransez pompa de la sit electric si dupa 20 de km cand mi-am adus aminte si am oprit am obs ca era foarte incinsa Chiar ca platinile arata ok, adica nepuscate. Acuma uite cum functioneaza pompa: In primul rand ea este comandata de un releu electronic care ii da curent doar cand 'simte" impulsurile de la CDI, adica cand dai la automat si normal cand merge motorul. Acuma releul ala nu e mare scofala, poti sa-l sari legand pompa direct la +contact. Doar ca atunci tinde sa functioneze si cand n-ai benzina si ma rog, dupa o vreme daca nu scoti contactul se arde. De aia au pus releul si de aia nu auzi pompa cand pui contactul. Buun! Acuma tu legi pompa pe direct adica direct pe baterie, ca altfel din motivul de mai sus nu-ti poti da seama ce are. Normal ca legi si tevile de benzina sa nu mearga pompa in gol. In repaus contactele pompei sunt inchise. Cand o legi la curent, electromagnetul atrage impotriva unui arc armatura care misca membrana pompei si creeaza depresiune in ea, ceea ce deschide supapa de admisie a benzinei si o cantitate de benzina intra in corpul pompei. Dar cand armatura ajunge la capat de cursa timoneria aia cu histerezis mecanic desface contactul si arcul impinge membrana la loc, ceea ce inchide supapa de admisie si impinge benzina in carburi. Cand benzina impinsa se consuma, membrana revine la pozitia initiala, contactul se restabileste si ciclul se repeta. in functionare normala pompa" bate" ca o inima doar ca mult mai rar, in ralenti cam o data la 5 secunde. Acuma iti poti da seama ce nu este in regula, daca nu cumva de fapt pompa e in regula si ai patit ce am patit si eu in Muntenegru, adica s-a dus blestematul de releu, care tot asa imi facea; cam la 100-300km inceta BRUSC pompa sa functioneze. Lasam totul sa se raceasca si iar merea cam aceeasi distanta pana s-a dus de tot si am putut elucida si eu "misterul". Asa ca si eu am venit acasa cu pompa legata "pe direct" adica o borna la masa si aialalta la +contact si asa am mai mers fara pb inca vre-un an pana cand am avut chef sa desfac bordul ca sa insfac de unde-i ascus panarama de releu si sa-l schimb. Prin urmare daca platinile sunt ok si pompa "bate " in gol (adica mai mult bazaie) si nu impinge benzina, pot fi urmatoarele alte probleme: 1. membrana de la pompa sparta 2. supapa de admisie benzina blocata 3. filtrul de benzina sau chiar rezervorul infundat 4. arcul de revenire de la pompa rupt Bafta! ps. acuma s-ar putea sa fi ars bobinajul ca ai lasat pompa sa mearga in gol, da nu-i sigur depinde de cat ai mers asa si noah, de norok! Daca s-a ars ala, pompa va suge curent dar bobina nu va atrage armatura. Editat August 8, 2013 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Pentru nostalgici, o Africa Twin 650 , RD03 Marathon. .. si mergea, nu gluma Pe autostrada in Italia, Editat August 13, 2013 de Mociclistu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) Salut...anul acesta mai mult am mesterit decat m-am dat dar am reusit sa : am o frana de" un deget" ,scap de caratul camerelor de rezerva,leviere si o mai buna stabilitate(s-a incaracat un pic fata mai mult si la mersul cu 2 pers ,rota fata nu mai da senzatia de "plutire") si agilitate pe viraje dar am pierdut la confortul pe drumuri proaste. Asa ca am inceput un proiect cu 19" pe fata..va urma Editat August 14, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Felicitari, neobositule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Frumoasa. Africa chiar merita o astfel de varianta strada- touring. Ti-a iesit fain. Jantele sunt de CBR F? Spune-ne ce modificari ai facut pentru adaptarea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Frumoasa. Africa chiar merita o astfel de varianta strada- touring. Ti-a iesit fain. Jantele sunt de CBR F? Spune-ne ce modificari ai facut pentru adaptarea lor Multumesc ..roata fata este de f2 si cea de spate de f3..am facut cateva strunjiri,bucsi si flanse in asa fel incat nu s-a modificat nimic la moto si trecerea la rotile originale se poate face in 15-20 de min!! astazi a intrat in lucru roata de 19" si am testa pe spate caucic de 170\60-17 in combinatie cu roata originala de 21 si mobra merge super...asa ca abiia astept sa o pun pe cea de 19 si sa am gumele in configuratia 110/80-19 si 170/60-17 ..atunci cred ca o sa fie motocicleta ideala pt mine..50% off -50% on-road!! PS.daca imi iese calumea roata de 19 acesta de fata cu toate adaptarile v-a fi de vanzare!! Editat August 16, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) Salutare as vrea sa comand si eu un releu de incarcare de la ignitech.Cine ma poate ajuta si pe mine?Am incercat la ei pe site dar mi-am prins urechile.Parca Sebi comanda sau comandase de la ei. Editat August 19, 2013 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Pentru cine bantuie pe net. prima intalnire din Italia dedicata AT Maraton http://www.nightwings.org/Marathon/Marathon-meeting.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) Pentru nostalgici, o Africa Twin 650 , RD03 Marathon. .. si mergea, nu gluma Pe autostrada in Italia Mi se pare mie sau cel de pe autostrada apare in albumul postat de raoulserban? Editat August 19, 2013 de al_locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Salutare as vrea sa comand si eu un releu de incarcare de la ignitech.Cine ma poate ajuta si pe mine?Am incercat la ei pe site dar mi-am prins urechile.Parca Sebi comanda sau comandase de la ei. Daca nu reusesti cu Sebi, da-mi un semn si ti-l comand eu. Eu am mai comandat de la ei in mai multe randuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Mi se pare mie sau cel de pe autostrada apare in albumul postat de raoulserban Chiar el, se grabea la intalnire :-) Ai spirit de observatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Salutari ! Din plictiseala am dat peste anuntul asta : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-africa%20twin-din-1990-524818.html Stie cineva ceva de jucaria in cauza ? Sunt curios mai ales de ce nu se poate inmatricula ... Cu respect , Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Salutari ! Din plictiseala am dat peste anuntul asta : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-africa%20twin-din-1990-524818.html Stie cineva ceva de jucaria in cauza ? Sunt curios mai ales de ce nu se poate inmatricula ... Cu respect , Lucian Imi place poza . Ma duce gandul la vreo motocicleta furata , ajunsa donator de organe . Nu-mi plac astfel de anunturi . Sunt la fel de sinistre ca cele de la accidente . Editat August 21, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) ) Mi-ai deconspirat gandurile ascunse . Stabiliti si voi o intalnire cu tipul ... macar de amorul artei . Ca sa nu mai spun ca o motoreta in stare "excelenta" la 600 euro poate fi foarte folositoare ca piese ...ca inceput al vreunui proiect frumos ...sau macar ca motiv bun sa-ti rupi capul pe coclauri( asta in cazul in care nu plange cineva dupa ea ) Editat August 21, 2013 de rip_husi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 sa vedem daca trimite poze si-mid a detalii legate de functionarea motorului Am sunat si s-a dat. Mai multe detalii n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Anuntul e de ceva vreme pe net. Am sunat si eu pe la inceputul lunii ca eram curios sa-l vad. Motorul cica s-a vandut cu 700 )) Tipul este un ciudat care habar nu are de motociclete. Cred ca a fost o furaciune, avand in vedere ca mi-a spus ca daca ma mai intereseaza mai are vreo doua motoare fara acte, unul din ele fiind o Honda Genesis iar celalalt nu mai stie exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Va salut Colegii africanisti din Ungaria, ne invita In perioada 06.09.2013 - 08.09.2013 la intrunirea de pe malul lacului BALATON. Cazare la cort, sau daca se anunta cineva din timp poate se mai gaseste si la pensiune Distanta: aprox. 400 km de la Timisoara Pentru a se putea organiza cu mancarea si bautura, suntem rugati sa ne anuntam participarea cat mai curand Pana acuma suntem prezenti 2 din Timisoara Cateva poze de anul trecut: http://www.africatwin.hu/index.php?view=category&catid=65&option=com_joomgallery&Itemid=170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Numai sa nu se suprapuna tura de pe Valea Cernei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Numai sa nu se suprapuna tura de pe Valea Cernei. Nu stiu cand este tura de pe Valea Cernei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Salutari, Caut si eu un ghidon de Africana. Daca aveti unul (cat de cat drept) sau stiti pe cineva care dezmembreaza, lasati va rog un mesaj pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Ce se aude cu Valea Cernei? Tentant la Balaton, pare a fi genul meu de intrunire (mancare, beutura, balaceala , leneveala) numai ca eu am mobra deaprte si-s busy cu JR. La anu poate. Pt. cei interesati, o carte tehnica pt. Afrikana online http://www.motorcycleinstitute.info/honda-africa-twin-xrv750/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Nu se suprapune. Pe Valea Cernei mergem mai incolo spre sfarsitul lui septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.