Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Teoria zice că la galeriile noi ale lui Cstelia curge aerul mai repede, nu face vârtejuri şi câştiga 2-3cp. Împreună cu altă finală, filtru sport şi alte jeturi în care scoţi pe Dyno încă 7-9cp la roată

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sunt mai usoare si cu diametrul interior mai mare. In plus cica e optimizata imbinarea dintre cele doua galerii. Sper sa faca casa buna cu finala African Queens.

Oi vedea dupa ce le pun sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da merge super desii nu am fortat foarte mult(asfalt rece si gumele de teste sunt foarte vechi 7-8 ani!! )..roata fata este de la Suzuki Vstrom iar cea de spate de la Honda CBR F3

 

Prima incercare de roti turnate a fost cu rota de 17(este de vanzare) si cu aceea era super "nervoasa"pe viraje dar se pierdea mult in off road asa ca acum este asa cum am anticipat merge bine peste tot ..super multumit!!

Ce discuri de frana ai folosit in fata? In spate potriveste si discul ofiginal de F3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata am folosit discurile de f2 si pe spate discul original toate cu flansa de adaptare ..f3 are discul de spate cu diametru mai mic.Parte cea mai dificila este prelucrarea butucilor ca si aceia trebuiesc un pic modificati...rulmentii sunt cei originali ai rotilor cu bucsi de adaptare.O sa incerc sa fac si foto ca demontez piesele pt mici retusuri si vopsire.

In concluzie pt cine face mult offroad sunt super rotile originale pt cine face ca mine excursii lungi si cu incursiuni in afara asfaltului combinatia 19 -17 iar pt cei care raman numai pe asfalt 17-17 este perfect( rota de 17 fata este de vanzare)...iar trecerea de la o configuratie la alta nu dureza mai mult de 20 min toate modificarile facandu-se fara nici o interventie asupra formatului original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Telescopul central al respectabilei doamne avea tot dreptul ca la 250 mii km sa capoteze. Este ceva pentru un motor semienduro folosit ca atare si fara mila 8 ani. Si a facut-o decent la doua zile dupa ultima tura, m-am trezit cu o balta de ulei hidraulic sub motor si spatele barcuta.

 

Ok, se dau jos plasticele laterale, bateria si saua, si se scoate butelia de reglaj, apoi pompa de benzina sa aiba loc butelia sa iasa. Se scot suruburile de sus si cel lateral stanga de la airbox, apoi se introduce intre airbox si cadru un distantier din lemn ca sa poti umbla din ambele parti la surubul de fixare de sus al telescopului. Se scoate piulita de pe el si se bate din partea cealalta cu un dorn cat aproape sa iasa.

 

Se culca motorul pe partea stanga si se scot suruburile de la "oase" si surubul de jos de la telecop asa cum se vede in imagini. Se misca bascula pana cand roata da in aripa spate si se scoate apoi complet surubul de sus de la telescop care eliberat acum de tensiune iese imediat. Apoi telescopul se extrage de pe motor avand grija sa nu se forteze furtunul de la butelie. Apoi se regleaza inaltimea " noului " telescop identic cum era vechiul (sau cu aceasta ocazie se regleaza inaltimea motorului).

 

Se remonteaza totul in ordine inversa demontarii avandu-se grija sa se stranga bine toate suruburile. Chei tubulare/ inelare la ansamblul oase-telescop 14 si 17.

Succes! si bafta sa nu ajungeti sa aveti nevoie :)

 

Intrebare: a reconditionat cineva vre-un telescop spate? Daca da, se gasesc simeringuri? si unde?

post-4028-0-89517900-1382294793_thumb.jpg

post-4028-0-58960100-1382294845_thumb.jpg

post-4028-0-64971400-1382294846_thumb.jpg

post-4028-0-63316700-1382294847_thumb.jpg

post-4028-0-04823300-1382294869_thumb.jpg

post-4028-0-00569800-1382294870_thumb.jpg

post-4028-0-06667000-1382294871_thumb.jpg

post-4028-0-04688900-1382294872_thumb.jpg

post-4028-0-09324200-1382294873_thumb.jpg

post-4028-0-05810200-1382294874_thumb.jpg

post-4028-0-99259700-1382294874_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina si aia de la Cristi...dar pe vremea cand aveam eu AT visam la asa ceva

http://www.ruggedroads.co.uk/shop/article_72093PD/Arrow-Stainless-Steel-2-into-1-Header-Pipes-%E2%80%93-Africa-Twin-XRV750-RD07-_-RD07A.html?sessid=UdsM6aCcU6WzN5b52tj61p8iuIJ6sV86Dw2XGhFmVBWYV5atdCgaBJyIaUTASNjl&shop_param=cid%3D31%26aid%3D72093PD%26

plus o carca de accesorii de la RR ....uofff, poate la a doua tinerete :)

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este undeva la mijloc..pentru o parte placerea este sa se dea indiferent de conditia estetica sau functionala ,o alta parte stau cu carpa si ceara de lustruit toata ziua pe mobra dar sunt si cei care le imbina pe cele doua ,acesta cale fiind cea mai costisitoare deoarece te toaca de bani si in tura si in a mentine mobra in parametri!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu direcţia cred că se datorează într-o mare măsură tablei dintre jambe, deocamdată este prinsă numai în 2 şuruburi, restul sunt rupte. Şi-apăi restul problemelor le-au avut şi alţii ( vezi măcăria cu segmentarea, care au făcut-o destui ). Numai că la mine a fost mereu ceva de meşterit la ea, de asta m-am cam săturat.

 

Oricum ar fi ea, nu am de gând să o vând, aşa că ruptă-n gură cum o fi, adun amintiri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...