cstelia Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Va prezint noile mele galerii de evacuare. Tocmai am rupt tipla de pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Cu ce se deosebesc de cele originale?..sunt mai curate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Teoria zice că la galeriile noi ale lui Cstelia curge aerul mai repede, nu face vârtejuri şi câştiga 2-3cp. Împreună cu altă finală, filtru sport şi alte jeturi în care scoţi pe Dyno încă 7-9cp la roată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Pai sunt mai usoare si cu diametrul interior mai mare. In plus cica e optimizata imbinarea dintre cele doua galerii. Sper sa faca casa buna cu finala African Queens. Oi vedea dupa ce le pun sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Si acum intrebarea cheie...cat costa si de unde le-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) Si acum intrebarea cheie...cat costa si de unde le-ai luat? Opreste-te. Gata, ai bagat destul! Las-o asa neoptimizata. Apa, paie si bataie. Atat mai trebuie la bijuteria ta. Editat Octombrie 20, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Da merge super desii nu am fortat foarte mult(asfalt rece si gumele de teste sunt foarte vechi 7-8 ani!! )..roata fata este de la Suzuki Vstrom iar cea de spate de la Honda CBR F3 Prima incercare de roti turnate a fost cu rota de 17(este de vanzare) si cu aceea era super "nervoasa"pe viraje dar se pierdea mult in off road asa ca acum este asa cum am anticipat merge bine peste tot ..super multumit!! Ce discuri de frana ai folosit in fata? In spate potriveste si discul ofiginal de F3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Pe fata am folosit discurile de f2 si pe spate discul original toate cu flansa de adaptare ..f3 are discul de spate cu diametru mai mic.Parte cea mai dificila este prelucrarea butucilor ca si aceia trebuiesc un pic modificati...rulmentii sunt cei originali ai rotilor cu bucsi de adaptare.O sa incerc sa fac si foto ca demontez piesele pt mici retusuri si vopsire. In concluzie pt cine face mult offroad sunt super rotile originale pt cine face ca mine excursii lungi si cu incursiuni in afara asfaltului combinatia 19 -17 iar pt cei care raman numai pe asfalt 17-17 este perfect( rota de 17 fata este de vanzare)...iar trecerea de la o configuratie la alta nu dureza mai mult de 20 min toate modificarile facandu-se fara nici o interventie asupra formatului original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 salutare! execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi, 30 mm sau 20mm din aluminiu. acestea se potrivesc pe Transalp deoarece distanta dintre gauri e de 32 mm, nu stiu daca si la Africana e aceeasi distanta. pret 80 lei, Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Salutare! Telescopul central al respectabilei doamne avea tot dreptul ca la 250 mii km sa capoteze. Este ceva pentru un motor semienduro folosit ca atare si fara mila 8 ani. Si a facut-o decent la doua zile dupa ultima tura, m-am trezit cu o balta de ulei hidraulic sub motor si spatele barcuta. Ok, se dau jos plasticele laterale, bateria si saua, si se scoate butelia de reglaj, apoi pompa de benzina sa aiba loc butelia sa iasa. Se scot suruburile de sus si cel lateral stanga de la airbox, apoi se introduce intre airbox si cadru un distantier din lemn ca sa poti umbla din ambele parti la surubul de fixare de sus al telescopului. Se scoate piulita de pe el si se bate din partea cealalta cu un dorn cat aproape sa iasa. Se culca motorul pe partea stanga si se scot suruburile de la "oase" si surubul de jos de la telecop asa cum se vede in imagini. Se misca bascula pana cand roata da in aripa spate si se scoate apoi complet surubul de sus de la telescop care eliberat acum de tensiune iese imediat. Apoi telescopul se extrage de pe motor avand grija sa nu se forteze furtunul de la butelie. Apoi se regleaza inaltimea " noului " telescop identic cum era vechiul (sau cu aceasta ocazie se regleaza inaltimea motorului). Se remonteaza totul in ordine inversa demontarii avandu-se grija sa se stranga bine toate suruburile. Chei tubulare/ inelare la ansamblul oase-telescop 14 si 17. Succes! si bafta sa nu ajungeti sa aveti nevoie Intrebare: a reconditionat cineva vre-un telescop spate? Daca da, se gasesc simeringuri? si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 www.sr-racing.de Si acum intrebarea cheie...cat costa si de unde le-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Nu am gasit preturi la ei site ..mi-l spui pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Eu am trimis la BV la hidroposoci telescopul de rd04. chiar 2 am trimis. Unul l-am testat si era cf. Asteptarilor. Vb cu brasovenii sau intra pe xrv.ro la sectiunea tutoriale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Nu e nici un secret. Le-am primit cadou Nu stiu cat e pretul lor, dar am inteles ca undeva pe la 300 eur Nu am gasit preturi la ei site ..mi-l spui pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 ok.........asa si cum spune Harea prea multe modificari nu sunt bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 (editat) Merci fain tuturor, am intrat si eu in contact cu Brasovul. Editat Octombrie 21, 2013 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 (editat) faina si aia de la Cristi...dar pe vremea cand aveam eu AT visam la asa ceva http://www.ruggedroads.co.uk/shop/article_72093PD/Arrow-Stainless-Steel-2-into-1-Header-Pipes-%E2%80%93-Africa-Twin-XRV750-RD07-_-RD07A.html?sessid=UdsM6aCcU6WzN5b52tj61p8iuIJ6sV86Dw2XGhFmVBWYV5atdCgaBJyIaUTASNjl&shop_param=cid%3D31%26aid%3D72093PD%26 plus o carca de accesorii de la RR ....uofff, poate la a doua tinerete Editat Octombrie 21, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Rămâneţi cu visele dacă nu încetaţi a pompa bani în motoretă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 tu vorbesti, uite cati bani tre sa bagi in ea. ma intreb daca nu cumva ar fi fo bine sa lasi turele deoparte si sa o pui la punct. is convins ca ai fi bagat mai putini banuti in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Adevarul este undeva la mijloc..pentru o parte placerea este sa se dea indiferent de conditia estetica sau functionala ,o alta parte stau cu carpa si ceara de lustruit toata ziua pe mobra dar sunt si cei care le imbina pe cele doua ,acesta cale fiind cea mai costisitoare deoarece te toaca de bani si in tura si in a mentine mobra in parametri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Partea cu direcţia cred că se datorează într-o mare măsură tablei dintre jambe, deocamdată este prinsă numai în 2 şuruburi, restul sunt rupte. Şi-apăi restul problemelor le-au avut şi alţii ( vezi măcăria cu segmentarea, care au făcut-o destui ). Numai că la mine a fost mereu ceva de meşterit la ea, de asta m-am cam săturat. Oricum ar fi ea, nu am de gând să o vând, aşa că ruptă-n gură cum o fi, adun amintiri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Pana sa o dai la remat , eu o primesc la mine pe tarla , cred ca mai pot salva ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Îţi mulţumesc pentru generozitate dar te voi refuza pentru că ţin la tine. Nu vreau să-ţi ocup şi puţinul timp pe care-l ai pentru plimbări Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Merci fain tuturor, am intrat si eu in contact cu Brasovul. Ma bate gandul sa fac o verificare la amortizorul spate al Africanei mele. Cu cine tre'sa iau legatura in Brasov? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Un paintskeme fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.