Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar membranele alea cu tot cu subere, gata montate, ce marca sunt? De ex alea de pe oemmotorparts. Sau alea sunt doar de la RD07 in sus?

Apropos, memranele RD04 sunt identice cu cele RD07 si RD07a?

Nu am mai vazut originale nicaieri pe net (alea cu siber cu tot), dar oricum erau la preturi dezastruoase. Parca 300 eur perechea, pe acolo. Cele pt rd07 sunt mai mici, sunt alte carburi si tot asa trebuie cautate pe net.M-am uitat aici : http://www.motorradbay.de/xanario_search.php?search_shop_select=2&products_keywords=librane&x=72&y=5

da n-am vazut, poate ca sunt la fel cu alea de transalp, cei cu rd07 stiu, sa spuna careva.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si tu nu te prezinti?

Ba da

Ramane cum am stabilit, plec in 18 cu pauza undeva

Daca am cu cine din Arad (Marcel cu Transalp, baiat de nadejde) merg cu el ca e ca mine, mai molcom

Tinem legatura, oricum

 

Deci:

1. Leo, Mary, Teo.

2. Cristi (L+S(dama)+XS(dama))

3. Zoli (L)

4. Vali (XL+M(dama))

5. Korben (XL)

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da

Ramane cum am stabilit, plec in 18 cu pauza undeva

Daca am cu cine din Arad (Marcel cu Transalp, baiat de nadejde) merg cu el ca e ca mine, mai molcom

Tinem legatura, oricum

 

Deci:

1. Leo, Mary, Teo.

2. Cristi (L+S(dama)+XS(dama))

3. Zoli (L)

4. Vali (XL+M(dama))

5. Korben (XL)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai vazut originale nicaieri pe net (alea cu siber cu tot), dar oricum erau la preturi dezastruoase. Parca 300 eur perechea, pe acolo. Cele pt rd07 sunt mai mici, sunt alte carburi si tot asa trebuie cautate pe net.M-am uitat aici : http://www.motorradbay.de/xanario_search.php?search_shop_select=2&products_keywords=librane&x=72&y=5

da n-am vazut, poate ca sunt la fel cu alea de transalp, cei cu rd07 stiu, sa spuna careva.

 

Eu am gaurit o membrana (nu ma intreba cum am reusit) si am peticit-o cu petic de bicicleta :D Am pornit nitel motorul fara filtrul de aer si pare ca lucreaza bine membrana in cauza. Se ridica identic cele doua sibere.

In alta ordine de idei, mi-ar trebui si gaturile din cauciuc dintre carburatoare si chiulase. Imi par cam imbatranite, plastificate. Astea se mai gasesc pt RD04?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da

Ramane cum am stabilit, plec in 18 cu pauza undeva

Daca am cu cine din Arad (Marcel cu Transalp, baiat de nadejde) merg cu el ca e ca mine, mai molcom

Tinem legatura, oricum

 

Deci:

1. Leo, Mary, Teo.

2. Cristi (L+S(dama)+XS(dama))

3. Zoli (L)

4. Vali (XL+M(dama))

5. Korben(XL)

6 monocord xl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gaurit o membrana (nu ma intreba cum am reusit) si am peticit-o cu petic de bicicleta :D Am pornit nitel motorul fara filtrul de aer si pare ca lucreaza bine membrana in cauza. Se ridica identic cele doua sibere.

In alta ordine de idei, mi-ar trebui si gaturile din cauciuc dintre carburatoare si chiulase. Imi par cam imbatranite, plastificate. Astea se mai gasesc pt RD04?

Probabil ca ai folosit un petec foarte mic, dar totusi nu prea cred ca va tine. Corect e sa folosesti cauciuc de manusa chirurgicala lipita cu adeziv gel bizon. Adezivul ala e elastic si tine si la benzina. Oricum merge doar ca reparatie provizorie, membrana se rigidizeaza in zona lipita si se va rupe curand in alta parte. Din pacate asta e boala carburilor mai ales dc folosesti din plin mobra in zona de putere. Tre investit periodic pt ca e clar ca membranele after nu mai tin ca originalele. Inca n-am desfacut sa vad dc s-a rupt sau cumva s-a dezlipit, merg asa pana vine a doua tura de "librane" ,dar va tin la curent.

 

Din pacate nu se mai gasesc gaturile alea, se demonteaza /monteaza greu din cauza rigiditatii, da merge. Ca sa etanseze si sa se inmoaie cat de cat foloseste putina vaselina siliconica cu care le ungi pe interior. Nu strange colierele pana "pusca" ca accentuezi uzura gaturilor. Tre sa recunosc ca la rd 04 e crima sa demontezi/montezi linia de aer, trebuie atentie si rabdare sa nu intre aer nefiltrat pe undeva.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ba da

Ramane cum am stabilit, plec in 18 cu pauza undeva

Daca am cu cine din Arad (Marcel cu Transalp, baiat de nadejde) merg cu el ca e ca mine, mai molcom

Tinem legatura, oricum

 

Deci:

1. Leo, Mary, Teo.

2. Cristi (L+S(dama)+XS(dama))

3. Zoli (L)

4. Vali (XL+M(dama))

5. Korben(XL)

6 monocord xl

7. Neagu (L+S dama)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci.. eram şi eu pe undeva pe acolo prin listă..

1. Leo, Mary, Teo.
2. Cristi (L+S(dama)+XS(dama))
3. Zoli (L)
4. Vali (XL+M(dama))

5. Andry ( S + S(damă) )
6. Korben (XL)
7. monocord (XL)
8. Neagu (L+S dama)

9.

Editat de Korben
corectie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca ai folosit un petec foarte mic, dar totusi nu prea cred ca va tine. Corect e sa folosesti cauciuc de manusa chirurgicala lipita cu adeziv gel bizon. Adezivul ala e elastic si tine si la benzina. Oricum merge doar ca reparatie provizorie, membrana se rigidizeaza in zona lipita si se va rupe curand in alta parte. Din pacate asta e boala carburilor mai ales dc folosesti din plin mobra in zona de putere. Tre investit periodic pt ca e clar ca membranele after nu mai tin ca originalele. Inca n-am desfacut sa vad dc s-a rupt sau cumva s-a dezlipit, merg asa pana vine a doua tura de "librane" ,dar va tin la curent.

 

Din pacate nu se mai gasesc gaturile alea, se demonteaza /monteaza greu din cauza rigiditatii, da merge. Ca sa etanseze si sa se inmoaie cat de cat foloseste putina vaselina siliconica cu care le ungi pe interior. Nu strange colierele pana "pusca" ca accentuezi uzura gaturilor. Tre sa recunosc ca la rd 04 e crima sa demontezi/montezi linia de aer, trebuie atentie si rabdare sa nu intre aer nefiltrat pe undeva.

 

Scumpe. Cred ca e doar una 100 de lire.

http://www.wemoto.com/bikes/honda/xrv_750_n_africa_twin_rd04/92/picture/carburettor_diaphragm/

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preferam una noua ca ii urat rau sparta. Daca nu,vedem cat aproba asigurarea si apelez la sfantul I BEI :peace:

10646793_777874682253906_712709933669047

S-a si rupt in 2 cand am dat-o jos, s-a rupt si ciobul de la prinderea cu surub de jos, cel care intra in componenta urechii de prindere.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...