Andry Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Nu fi nebun, consumul de la Transalp no să-l mai ai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Cine se uita la consum cand face acrobatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 in cazul tau si al lui Mihutz cand faceti acrobatii scade si mai tare consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 consumul de adrenalina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 1--0 pt. tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Avand în vedere că e topic strict de africane, o să mă iertați că postez o vânzare Scot la vânzare suporții din imagine și topcase-ul cu suportul aferentPreț suporți sidecase: 60 euro negociabil Preț topcase+suport: 150 euro negociabil Editat Februarie 6, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Dragi prieteni, Dupa indelungi cercetari si verificari, am hotarat ca perioada cea mai buna pentru intalnirea de la Nadrag de anul acesta este 12-13-14 iunie. Superstitiosii pot sambata sa ramana in tabara si sa nu faca traseul Preaveselitul Africanie este asteptat sa oficieze si la Nadrag slujba de sambata seara Asa ca notati-va in calendar weekendul acesta, dati cu mir pe lant si cu tamaie pe tobe, inchinati-va la Africana si lepadati-va de necuratul (aka alte activitati din acel weekend). Am anuntat din timp data pentru ca fiecare sa poata sa isi faca planurile corespunzator. Trupa din Timisoara si baietii din Nadrag va asteapta cu drag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Pai in cazul asta ma vad nevoit sa aman un pic tura de Azerbaidjan. Pune-ma pe lista cu "prezent" :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Sa fiu sincer, si eu am anulat un sejur la Baile Olanesti din cauza intalnirii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Cam asa am ratat Valeniul :-( » Post actualizat in 06 Feb 2015 20:59 Pe langa Saint Moritz » Post actualizat in 06 Feb 2015 21:04 Prin Alpi » Post actualizat in 06 Feb 2015 21:06 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Prezent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 (editat) Dragi prieteni, Preotul asta din Valeni, va ramane in istorie. Editat Februarie 7, 2015 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Prezent.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 As zice a am sa fiu si eu acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 As zice sa fii Offtopic: vezi ca te intreaba careva de GPS62 pe topicul de GPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Salutare, dupa "Bikes on ice" 2015 unde m-asi bucura sa ma vad macar cu cativa dintre voi, intentionez sa bag cateva reparatii si upgrade-uri pentru noul sezon. M-am decis sa comand de pe ebay un releu cu mosfeturi ca s-au ieftinit. Sunt cam doua modele de fapt acolo, unul mai "subtire" la vre-o 35 $ iar altul ceva mai mare la vre-o 60 $. Ideea e ca regulatoarele mosfet au randament mai bun si vreu sa castig macar 1 volt in plus, pentru ca daca imi merg ambele xenoane stau mereu cu bateria cam descarcata.sau cum am mai povestit alternatorul de africana e cam la limita in special dupa o anumita varsta si demagnetizare aferenta. Si-a tras careva mosfet si daca da de care ?, pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Salutare, dupa "Bikes on ice" 2015 unde m-asi bucura sa ma vad macar cu cativa dintre voi, intentionez sa bag cateva reparatii si upgrade-uri pentru noul sezon. M-am decis sa comand de pe ebay un releu cu mosfeturi ca s-au ieftinit. Sunt cam doua modele de fapt acolo, unul mai "subtire" la vre-o 35 $ iar altul ceva mai mare la vre-o 60 $. Ideea e ca regulatoarele mosfet au randament mai bun si vreu sa castig macar 1 volt in plus, pentru ca daca imi merg ambele xenoane stau mereu cu bateria cam descarcata.sau cum am mai povestit alternatorul de africana e cam la limita in special dupa o anumita varsta si demagnetizare aferenta. Si-a tras careva mosfet si daca da de care ?, pareri. Parerea mea e ca nu-ti incarca corect releul ce-l ai acum pe motor. Daca ai peste 14.7 maxim maxim 15V fierbi bateria! Nu exista notiunea de a avea mai multi volti ca e mai bine! Incarcarea corecta este intre 13.3 si 14.7. Ideal ar fii sa fie 14.3 - 14.5. Daca cu xenoane iti incarca gresit ceva nu e bine. Xenoanele consuma 35W / bec. Halogenele normale 55W / bec. Deci cu xenoane ai un consum redus de curent. De diferenta de consum poti pune linistit manere incalzite. Nu am incercat mosfeturi dar sunt mega multumit de ceea ce fac baietii de la Ignitech. Pune un link cu ceea ce ai gasit. Preturile sunt atractive si sunt curios de cum fluctueaza tensiunea in functie de consumatori. La releul original tensiunea fluctueaza destul de mult 13.6 - 14.6. La ignitech sa cam fixa la 14.2. cu variatiuni de +- 0.2V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 eu am unul prin debara dar nu am apucat sa il montez ca nu a fost nevoie. Si n am nici conectorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Daca vrei sa nu mai ai probleme cu releul, il montezi FARA conectori, cositoresti firele si le izolezi, clar. Conectorii sunt problema in cazul ca se distruge releul, creste rezistenta de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Problema mea nu vine de la releu, este vorba de magnetii cam obositi ai alternatorului. Umblu cam de 5 ani cu xenoane si indiferent de releu cu ele cuplate tensiunea scade pe la 13 v. Anul trecut mi-am ranforsat toata instalatia electrica ca se stie ca-i cam slaba, la mufele alea arhaice am renuntat de mult dar pana la urma atata poate alternatorul cam batran si probabil cam demagnetizat. Ok, merci de sfaturi, am sa comand si am sa experimentez. Ideea e ca releele cu mosfet-uri au pierderi mai mici la comutatie, asa dar randament mai bun, nu se pierde multa putere pe releu. Am sa va spun ce-a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 . Xenoanele consuma 35W / bec. + 8W / balast. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) + 8W / balast. N-am masurat niciodata exact consumul total la xenoane, e foarte dificil datorita consumului initial enorm(prajeste instrumentul), dar am s-o fac cat de curand. Africana a fost proiectata original sa mearga cu maximum 60w "la bot" iar xenoanele consuma la real in jur de 100w. Japonezii sunt ultrasecretosi privind performantele alternatorului (ar fi grozav sa am un grafic turatie/putere). Ca orice alternator incepe sa bage de pe la 800, nominala pe la 2500 si are puterea maxima undeva pe la 3000 ture la motor dupa care plafoneaza. De fapt puterea (in curent continuu) scade dramatic dupa 3000 ture. Vad asta de cand mi-am pus voltmetru digital la bord. Cand bag 140 noaptea pe autostrada (5-6k ture) tensiunea la bord scade inspre 12,6 si aproape nu mai am apoi baterie sa dau bumb. Mai consuma pozitiile, semnalizarile si aprinderea in medie cam 50-60w. Din cate stiu alternatorul este creditat pe la 250w. Doar ca in mod sigur este vb de putere alternativa. Iar daca a mai si trecut timpul peste magneti... Veriga slaba este releul care functioneaza prost la ture mai mari de 3000, ceea ce inseamna frecvente mai mari si comutatie mai defectuoasa. La sarcina maxima se pierd si pe releu in mod sigur vre-o 50w transformati in caldura, de aceea cu doua lampi (indiferent de care) trebuie montat musai cooler ca sa nu se arda. Asa ca situatia bilantului energetic e cam "albastra". Ma ocup de mult de problema si am incercat si la mine si la altii diverse variante inclusiv montarea a doua relee (de-o lampa) in paralel. Concluzia a fost in toate cazurile ca atata poate alternatorul cu releu pe triace. Indiferent ca au fost becuri 2X55 w sau xenoane, la viteze mari se descarca bateria. Cu un singur bec (sau xenon) pe faza mica in schimb nu sunt probleme si asa umblu iarna. Interesant, mi-au mai spus si altii ca releele ignitech merg mai bine. Dar eu sunt decis acum sa experimentez unul mosfet. Editat Februarie 16, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Cam asa am ratat Valeniul :-( » Post actualizat in 06 Feb 2015 20:59 Pe langa Saint Moritz » Post actualizat in 06 Feb 2015 21:04 Prin Alpi » Post actualizat in 06 Feb 2015 21:06 . Ce pas e asta mai exact, de unde pleaca si unde duce? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) prima poza este facuta in Pasul Stelvio - Italia iar a doua este facuta in Furka Pass - Elvetia. Editat Februarie 16, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Cam aşa este, se mai consumă şi-n balast vreo 8W, deci ajungi pe la ~ 43W per bec xenon. Galen de ce spui că e proiectată pentru a consuma numai 60W ? Te referi la faza scurtă pentru RD03/RD04 ? Pentru că la faza lungă se aprind ambele becuri la toate modelele, din ce-mi aduc aminte... Iar consumul xenonului îl poţi măsura dupa cum urmează: şuntezi alimetarea balastului cu un conductor ce poate transporta curentul mare, după care îl înlocuieşti cu sondele ampermetrului, fără a întrerupe alimentarea. ( de exemplu, după ce a pornit xenonul, pui o sondă a ampermetrului pe borna bateriei şi a doua sondă pe capătul conductorului, după care înlături capătul conductorului de pe borna acumulatorului ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.