andreig Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Si ziceti ca a-ti campat in poienita La Patrucovaci cunoscuta local si sub denumirea de fitting club . Vedem peste noua luni cine cauta afrikana cu atas La sosire ne-a intampinat o demoazela topless, cred ca actul s-a consumat inainte sa ajungem noi. Suntem safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Cateva informatii despre AT-ul din ultima poza aveti? De la ce motor e furca/amortizorul, ce modificari li s-au adus, jugul e facut sau modificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Parea sa aibe furca de LC4 fata si alt amortizor spate. de asemenea pompa de frana spate era mutata mai in spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 din ce am filmat eu si ceva poze de la Ralf. https://plus.google.com/104504690509937400026/posts/cjG1mLqK1oV?banner=pwa&pid=6160672710672501442&oid=104504690509937400026 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Faine poze si filme, da numa voi? Hai sa pun si eu de-ale mele! Ambele gume nashpa sunt dunlop, aviz amatorilor de SH sa le evite! Adevarul e ca si noi erau mizerabile, inca de pe vremea etz-ului, se consumau urgent se umpleau de crapaturi si le evitam! La motor precis ca bordul ia masa doar prin bilele rulmentilor de la coloana ghidonului, trebuie sa dau jos toate mufele, sa le curat/repar si sa inlocuiesc firele suspecte. Editat Iunie 15, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Caline, Da' ce DOT are guma aia? Mie imi pare ca cineva a dat-o jos cu leviere de camion si a strambat sarma din talonul anvelopei. In alta ordine de idei, bordul (daca te referi la ceasurile de bord) nu primeste masa de la cadru ci prin instalatia electrica (tot ce e fir verde). Becurile de iluminare si martorii sunt alimentate/alimentati permanent cu + prin contact si comandate prin - Cred ca schema electrica te-ar ajuta sa rezolvi problemele. Nu e de RD04, dar seamana. Ignori partea de tripmaster. Trebuie sa iti spun ca din cate AT-uri am avut prin ograda, indiferent de vechimea lor si de numarul de km la bord, niciunul nu avea instalatie electrica coapta. Desigur asta e valabil atat timp cat instalatia nu sufera "improvement-uri" Sa-mi spui cum facem cu tricoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Mestere, guma arata rezonabil la montare, la demontare civilizata (am demontat probabil sute in 33 de ani de moto) arata cam cum am filmat. Nu am patit niciodata asa ceva, inclusiv cu gume arhaice si plastifiate rusesti sau nashpa prin definitie, victoria sau ludus. A doua am pus-o sus cu blandete de ginecolog si tot asa am si lubrefiat-o cu sapun lichid si tot bate ca naiba si aia. In fine, s-ar putea sa fiu eu ghinionistul erei, dar totusi ambele sunt dunlop si nu foarte vechi 2012 si 2013 , una trailmax si aialalta k nu mai stiu cat, dar si senzorial cauciucul din ele pare naylon (pe trailmax si scrie nylon). Acuma la prima bataia s-a accentuat dupa accelerare la viteza si la 36 grade temperatura ambianta, banui ca are ceva sarme rupte prin talon, altfel nu se deforma in halul asta. A doua n-am dat-o inca jos, ca vreau sa fac electrica prima data. Normal ca (-) vine pe fire nu prin cadru, la mine vine acuma prin cadru si genereaza senzatii haioase in curbe merci fain, la electricitate ma pricep, sunt doctor, ii dau eu de cap. Dar probabil ca nu ai mai avut mobre atat de indelung exploatate, primul model, min. 260k km reali. Din pacate la AT instalatia electrica e putin subdimensionata, cedeaza in timp cam toate mufele si suportii de siguranta prin care circula curenti mari (incarcare, iluminat). Daca-i pui xenoane in bot si nu tragi cablu separat, cad vre-o 2 volti pe instalatie! Am avut n-spe probleme in timp, am tot inlocuit sectiuni intregi. La un moment dat s-a dus si o sectiune a contactului, merg pe cea ramasa. (tre sa-l schimb si pe asta). Cu tricoul, daca nu fac mobra pana weekendul urmator (Road Patrool fest.) ca de obicei, sper sa mai ai rudele alea in Zorilor Daca nu, gaseste tu alta modalitate sa -mi parvina, dau cu placere o bere oricarui timisorean care mi-l aduce (normal extra pretul tricoului) Cele faine Editat Iunie 15, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Galen, inclin sa iti confirm banuiala, anume ca esti ghinionistul secolului Eu am Dunlop Trailmax si s-au comportat excelent, s-au asezat perfect pe janta, nu au crapaturi si alte alea Dimpotriva, la iubitul tau Hedenau din 2 Scout-uri ambele bateau ca naiba, mai ales fata, deci rata de esec 100% Iar de instalatie electrica cu probleme la AT sau TA nu prea am auzit, in afara de mufa de trifazic de la alternator Cred ca trebuie sa apelezi la Parintele Africanie sa te blagosloveasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Subscriu la cele spuse de d-l Korben . Scout-ul de pe fata imi face o gramada de necazuri . Imi scutura ghidonul intre 50 si 65 de spui ca merg pe piatra cubica si sa poata fi echilibrat , cat de cat , am ajuns sa pun muuuult plumb pe fata . Astept cu nerabdare sa se termine spatele si sa trec inapoi pe Anakee . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Sau sa ii mancam coliva... instalatiei » Post actualizat in 16 Jun 2015 06:53Referitor la Scout... eu personal nu am folosit inca. Dar Zoli a halit deja mai multe seturi si nici unul nu a avut probleme. Daca le montezi cu punctul rosu la valva si dai jos plumbii folositi inainte, echilibrarea e aproape perfecta. Inca cateva chestiuni... - o anvelopa care sta mult in aceeasi pozitie (de ex, gararea motocicletei peste iarna) poate sa ramana cu o oarecare deformare si apoi sa bata la anumite viteze. Am patit asa cu anvelopele de la remorca. - am folosit TKC-uri. Doua seturi. La ambele dupa o anumita uzura nu mai puteam trece de 150km/h din cauza voblarii. Asta nu inseamna ca TKC-urile sunt de rahat. - o motocicleta tinuta afara este supusa intemperiilor (soare, ploaie, frig). Anvelopele la fel, imbatranesc prematur si de aici rezulta crapaturile. In Ungaria am avut in subordine si un depozit de anvelope, acolo temperatura trebuia sa fie cat de cat constanta si iluminatul trebuia sa fie doar artificial, tocmai din cauzele enumerate inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Dom Profesor , toata iarna mobra o stat pe central cu un lemn sub furca fata cat sa tina roata ridicata . O sa merg intr-o zi pana la Florin la Sag sa vad daca reusesc sa mai schimb ceva . » Post actualizat in 16 Jun 2015 07:01 Dar recunosc ca nu stiu in ce conditii au fost pastrate inainte , fiind vorba de second hand-uri dar asa face fata de cand le-am montat prima oara . Au fost rulate cca 500 km pana sa le iau eu . Editat Iunie 16, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Lasand la o parte paranormalul (o sa-mi duc totusi mobra la bineccuvantat la Valeni -daca se tine anul asta ) dupa ce furia mi-a trecut am gasit vinovatul: sunt numai eu! Asta e cand cumperi ieftin gume SH, te poti astepta la asemenea surprize. Nimeni nu da jos gume neuzate bune (povestea cu showroomurile e poveste!) Asa zise gume de showroom sunt de fapt probabil majoritar gume schimbate in garantie. Probabilitatea sa aiba bube e maxima! Sunt vinovat pentru faptul ca desi mi-am pregati acum 3 ani un set Heidenau exclusiv pentru enduro, l-am folosit majoritar all road si in special pe asfalt (am fost prea comod sa-mi schimb rotile la drumuri de asfalt). Asa ca m-am trezit in preajma intrunirii cu doua seturi de asfalt! Ca sa nu mai patesc asa ceva, am decis: voi pune gume suparate de tot pe "rotile de padure". Vor fi mitas e09 ca sa nu mai fiu tentat decat exceptional sa le folosesc pe asfalt ! Intre timp si mitasurile au evoluat, lumea spune ca e09 a devenit o optiune ok. Heidenaurile scout se comporta excelent in ambele medii, inclusiv pe ud, dar dupa primii 8-10 mii nu mai sunt bune "off" indiferent unde le folosesti. Asa ca devin bune gume de strada "long life"si atat. Au devenit insa prea scumpe si datorita benzii centrale mai putin competitive ca sa le folosesti exclusiv "off". In concluzie NIMENI nu ar trebui sa se mai planga daca ia gume seccond si nu sunt bune! Riscul de plasa este direct proportional cu aspectul gumei. Eu mi-am postat "aventurile" ca sa fac haz de necaz, iar voi sa invatati din greselile altuia! E drept ca veteran fiind mi-am luat si o rezerva cand am mirosit ca sunt probleme, dar uite ca si aia poate fi plasa! In privinta dunlop-urilor, ghinion sau nu, eu dunlop-uri nu mai cumpar, cel putin pe fata. Aia din spate e momentan ok, dar cine stie?! » Post actualizat in 16 Jun 2015 08:28Iar de instalatie electrica cu probleme la AT sau TA nu prea am auzit, in afara de mufa de trifazic de la alternator Urmeaza suportul de siguranta de 30 A suportii de siguranta de pe xenoane, contactul, traseele de forta de plus si de masa. Releul de pompa, pompa electrica, releul de incarcare, senzorul de neutral din cutie, etc. Doar sa se stranga kilometri ! La un momet-dat trebuie desfacuta si inspectata toata instalatia electrica. Momentul ala tocmai l-am ajuns eu. Editat Iunie 16, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Eu, de ex, mi-am luat Metzeler Tourance modelul vechi, noi noute. Sau, in fine, 2014. Intre 50 si 70 km/h mobra intra in voblaj. Cu originalele Bridgestone sau cu T63 nu se intampla asa ceva. Roata nu e descentrata. Si nici aderenta Tourance-urilor nu e extraordinara. Parca mai aderente erau Karoo-urile simple de pe fosta Tenere. Editat Iunie 16, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Am si eu aceeasi probleme. La un moment dat incepe sa vobleze fata, in asa masura, incat daca nu tin mana pe ghidon, ma rastorn. Am schimbat rulmentii de la furca, rulmentii de la roata, axul rotii fata, si tot asa face. Gandindu-ma mai bine, voblarea a aparut dupa ce am montat K60. O fii aia buba? Sa mai ncerc un alt cauciuc k60, sau ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Sa ne punem Michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Eu tin de ghidon si asta e, si la mine face ca toti dracii, mai ales dupa ce mi-am montat singur camera heavy duty prin padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Poza facuta de niste prieteni in poiana Marului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Am si eu aceeasi probleme. La un moment dat incepe sa vobleze fata, in asa masura, incat daca nu tin mana pe ghidon, ma rastorn. Am schimbat rulmentii de la furca, rulmentii de la roata, axul rotii fata, si tot asa face. Gandindu-ma mai bine, voblarea a aparut dupa ce am montat K60. O fii aia buba? Sa mai ncerc un alt cauciuc k60, sau ce sa fac? Pana acum am pus sus cu mainile mele in mod sigur mai multe sute de gume. De vre-o 4 ani guma spate o duc la cineva care are masina de procesat gume, dar fata am schimbat-o mereu eu. Singura precautie pe care am luat-o a fost sa umezesc talonul cu solutie de apa si sapun ca sa lunece mai usor. Dar am pus gume si pe sosea sau aiurea in teren cand am ramas in pana fara sa le umezesc taloanele cun nimic. Nici una n-a voblat din pus. De ce? Pentru ca dupa ce o umflu cat de cat, bat roata ca o minge de sol pe toata circumferita sa se aseze si se aseaza. Uite ce-ti recomand Tibor: in primul rand suspenzi fata, apoi lasa presiunea complet (scoti ventilul) bagi usor un levier pe toata circumferinta intre talon si janta si pensulezi cu sapun lichid 1:1 cu apa pe ambele parti talonul. Verificarea ca ai facut bine e ca cauciucul trebuie sa se roteasca pe janta la mana, normal cat permite inclinarea valvei. Apoi umfli cam la 05 atm si lovesti usor cu un ciocan de guma si circular cauciucul pe banda de rulare. Umfli apoi la presiune si daca e buna guma nu trebuie sa bata de loc si nici sa intre ghidonul in voblaj la viteza. Editat Iunie 16, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Pana acum am pus sus cu mainile mele in mod sigur mai multe sute de gume. De vre-o 4 ani guma spate o duc la cineva care are masina de procesat gume, dar fata am schimbat-o mereu eu. Singura precautie pe care am luat-o a fost sa umezesc talonul cu solutie de apa si sapun ca sa lunece mai usor. Dar am pus gume si pe sosea sau aiurea in teren cand am ramas in pana fara sa le umezesc taloanele cun nimic. Nici una n-a voblat din pus. De ce? Pentru ca dupa ce o umflu cat de cat, bat roata ca o minge de sol pe toata circumferita sa se aseze si se aseaza. Uite ce-ti recomand Tibor: in primul rand suspenzi fata, apoi lasa presiunea complet (scoti ventilul) bagi usor un levier pe toata circumferinta intre talon si janta si pensulezi cu sapun lichid 1:1 cu apa pe ambele parti talonul. Verificarea ca ai facut bine e ca cauciucul trebuie sa se roteasca pe janta la mana, normal cat permite inclinarea valvei. Apoi umfli cam la 05 atm si lovesti usor cu un ciocan de guma si circular cauciucul pe banda de rulare. Umfli apoi la presiune si daca e buna guma nu trebuie sa bata de loc si nici sa intre ghidonul in voblaj la viteza. Incerc si asta Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Galen dragule, Singurele gume second hand pe care le-am pus pe motocicleta sunt cele actuale, Dunlop, cumparate de la Raul din Rasnov, facuse cu ele o tura de vreo 500 km si atat Ambele seturi de Heidenau cumparate si montate de mine pe AT si pe TA au fost noi-noute si montate de meseriasi Atat la Heidenau cat si la Dunlop exista o linie paralela cu talonul anvelopei, e un fel de marker, se vede foarte usor daca anvelopa e asezata bine sau nu La toate anvelopele Heidenau, mai ales alea de fata, am incercat toate trucurile posibile, inclusiv verificat bine de tot magnificul punct rosu, degeaba, nu voia sa se aseze bine pe janta Meseriasul a incercat si cu suprapresiune, bagase 6 atm - eu am iesit din atelier, mi-era teama ca va exploda Heidenau nu si nu Dar din ce spuneti voi pe aici deduc ca asemenea tie cu instalatia electrica, eu am fost ghinionistul secolului cu Heidenau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Montat si echilibrat la Sag . Vobleaza . Demontat si montat in Timisoara . Vobleaza . Toate sunt aliniate , toate sunt asa cum ar trebui + o roaba de plumb . Vobleaza . Inainte am avut Bridgestone si nu am avut problema asta . Din punctul meu de vedere , nu voi mai merge cu Heidenau cu toate ca am deja cca 7000 km cu ele si inca se prezinta bine . » Post actualizat in 17 Jun 2015 07:19P.S : are cineva Anakee 3 in " teste " ? Vreun furnizor sau niste preturi . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Ca tot suntem la capitolul anvelope Ce stiti despre Mitas E-08? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Mah. Va stric discutia cu cauciucele...a ti apucat la Ncity sa masurati lungimea basculei la 03,04,07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Korben: eu acum merg numai cu mitas si imi plac maxim. Urmatoarea va fi tot mitas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Mah. Va stric discutia cu cauciucele...a ti apucat la Ncity sa masurati lungimea basculei la 03,04,07 Or masurat doar .... sculele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.