Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Pleci vineri după muncă, în 3 ore eşti în Văleni, duminică înapoi spre casă. Nu e nevoie de zile de concediu. Motocicleta nu-ţi crapă în atât drum.

Alte "motive" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pleci vineri după muncă, în 3 ore eşti în Văleni, duminică înapoi spre casă. Nu e nevoie de zile de concediu. Motocicleta nu-ţi crapă în atât drum.

Alte "motive" ?

 

Urmatoarele 2 weekenduri sunt programat cu rezolvarea unor probleme personale :( (nu incerc sa ma trag pe c.ur, chiar mi-ar placea sa vin).. Trebuia teoretic de wk trecut sa rezolv niste aspecte, dar s-a tot amanat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andreibelcic@yahoo.com, te vedem la Văleni ?

 

In principiu, da. Unde anume e? Pe malul stang al Teleajanului? La cort? Cramponate pt roti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii de benzină functionează în felul următor:

 

În rezervor e un NTC (rezistență variabilă cu temperatura). Ca să se încălzească are nevoie MUSAI de consumator .... calculat pe valoarea NTC-ului (in cazul de față becul). Dacă pui alt bec de alte valori (W) iar dai în bălării.

Revin la funcționare -> curentul trece mereu prin NTC și bec (separat pe fiecare senzor). Dar când e rece (în benzină) rezistența e mare și curentul ce trece prin bec nu e suficient de mare ca să aprindă becul. De asemenea becul consumă curent și încălzește NTC-ul din rezervor dar benzina răcește mai bine senzorul decât reușește becul să-l încălzească.

 

În cazul LED-ului, el nu are nevoie de curent mare să se aprindă... deci din acest motiv rămâne aprins mereu. Dacă pui bec mai mare decât în manual ar exista posibilitatea ca el să reușască să încălzească NTC-ul.

 

Problema senzorilor e că atunci când nu ai benzină și stă becul aprins... senzorul stă foarte cald/fierbinte o perioadă îndelungată și se fecundează în timp. Se poate face un montaj simpluț cu un releu și parcă 2 diode și când becul se aprinde... cuplează releul și practic se șuntează senzorul. (senzorul dă doar comandă la releu și curentul nu mai trece prin senzor să-l țină cald) și atunci nu mai ai griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in final mi-am dat seama de ce statea aprins dupa ce am pus becul inapoi.... Nu prea m am prins la faza cu releul si diodele (recunosc,nu ma pricep la electronica)....

Acu inteleg de ce se ard intai alea portocalii (care indica daca ai sub 8L) pt ca alea stau cel mai mult aprinse -> deci senzoru ia meci in rezervor,pt ca se incalzeste si moare in final..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cam ustura ca nu pot veni, dar..atat am amanat anumite chestiuni pana am intrat la inghesuiala. Asta e, la anu fac pe dracu'n patru si voi fi prezent, cu pauza de rigoare, la cafea in Chisinau ;-)

 

Pana atunci, fac un apel catre Il Profesore sa se dea peste cap, sa se zvarcoleasca cum stie el mai bine si sa mai punem in toamna asta de o intalnire pe Valea Cernei! Acum doi ani a fost de vis sedinta tehnica din baia romana de sub hotel cu berile ascunse in halate :-))) Apoi concursul din piscina cu cele mai plescaite burti... Tura a fost bestiala!

post-64115-0-20413900-1440702777_thumb.jpg

post-64115-0-46200500-1440702973_thumb.jpg

post-64115-0-40431500-1440703021_thumb.jpg

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte,stie careva dimensiunile saibelor de dupa melcul de la vitezometru? (la un RD03 sau Transalp 600 ?)

piesa cu nr$ 16 (sunt doua saibe) din schme asta: http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5953-13MS8J42-XRV650K-1989-F__1000-AFRICA+TWIN+650.html

 

 

Mie-mi lipsesc si pana la urma is 2 saibe, nu vreau sa stau sa le comand, ma intereseaza dimensiunile....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain fu, echipa de la Valeni de nota 11, locatia faina, organizarea lor excelenta (ne-au rasfatat ca de obicei in fel si chip), ideea cu rally ride-ul deosebita, stiu ca au muncit mult dar a fost de maxim efect. Sebi s-a abtinut pana si de la sforait! :) Tura accesibila, chiar daca a inclus si cateva portiuni hard. Cred ca majoritatea au terminat-o cu bine. De data asta am venit si eu cu motorul pregatit de "orice", m-a servit impecabil, pentru prima data am consumat o medie de 5,4 l, desi am mers destul de tare si la dus si la venit. Surpriza a fost uleiul, pana la urma m-am intors la Cluj cu nivelul tot la maxim, a consumat sub 400 grame la aprox. 1000km cat am facut in total.

 

poze:https://www.facebook.com/suciu.calin.1/media_set?set=a.1145689015445248.1073741968.100000124824079&type=3&pnref=story

contul meu e public


» Post actualizat in 30 Aug 2015 20:12

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Filmuletul postat de Ivi este superb. Super, super tare! Fara cuvinte. Iar văile acelea de-a lungul apei si locul de scăldat... Bravo! Felicitări maxime pentru cum v-ati "prezentat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru organizare, felicitari participantilor, adica noua. Ma bucur ca am avut ocazia sa va cunosc intr-un final. Filmarea si montajul concureaza cu alea de la Redbull Romaniacs. :mexicanwave:

Data viitoare facem mic dejun englezesc si seara mancam niste sarmale, varza calita si varza a la Cluj sa lansam lampioane toata noaptea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filmuletul postat de Ivi este superb. Super, super tare! Fara cuvinte. Iar văile acelea de-a lungul apei si locul de scăldat... Bravo! Felicitări maxime pentru cum v-ati "prezentat".

Poate la anul vii si tu cu noi. Si traseul pana la Valeni a fost fain.

 

Super filmuletul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte,stie careva dimensiunile saibelor de dupa melcul de la vitezometru? (la un RD03 sau Transalp 600 ?)

 

piesa cu nr$ 16 (sunt doua saibe) din schme asta: http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5953-13MS8J42-XRV650K-1989-F__1000-AFRICA+TWIN+650.html

 

 

Mie-mi lipsesc si pana la urma is 2 saibe, nu vreau sa stau sa le comand, ma intereseaza dimensiunile....

 

Salut,imi poate raspunde si mie cineva la intrebarea de mai sus?

 

Stie careva daca sunt sau nu 2 saibe acolo unde e melcul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

are cineva idee de dimensiunile lor? ca mi-am luat melc dar aparent imi lipsesc saibele alea la roata........

Dacă ai un pic de răbdare, mă pot lipsi eu de cele doua șaibe. Pana pe 15 luna asta ar trebui sa-mi ajungă bordul digital și desființez pe acolo ce era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,îmi pare rău că nu pot sa te ajut acum cu ele. La mine e și complicata acum, ca luni am lăsat mobra la vopsit, azi plec la Maramureș, mă întorc luni... Spor la căutat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PUn, pun,ca și pe mine mă arde sa o văd odată gata, cu bordul pus,îi iau și capac de bord sa inserez toate frumos în el, voltmetru,priza și panoul original de martori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...