Bogdan03 Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Am o rugaminte,stie careva dimensiunile saibelor de dupa melcul de la vitezometru? (la un RD03 sau Transalp 600 ?)piesa cu nr$ 16 (sunt doua saibe) din schme asta: http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5953-13MS8J42-XRV650K-1989-F__1000-AFRICA+TWIN+650.html Mie-mi lipsesc si pana la urma is 2 saibe, nu vreau sa stau sa le comand, ma intereseaza dimensiunile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivi Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 (editat) Editat August 30, 2015 de Ivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 (editat) Foarte fain fu, echipa de la Valeni de nota 11, locatia faina, organizarea lor excelenta (ne-au rasfatat ca de obicei in fel si chip), ideea cu rally ride-ul deosebita, stiu ca au muncit mult dar a fost de maxim efect. Sebi s-a abtinut pana si de la sforait! Tura accesibila, chiar daca a inclus si cateva portiuni hard. Cred ca majoritatea au terminat-o cu bine. De data asta am venit si eu cu motorul pregatit de "orice", m-a servit impecabil, pentru prima data am consumat o medie de 5,4 l, desi am mers destul de tare si la dus si la venit. Surpriza a fost uleiul, pana la urma m-am intors la Cluj cu nivelul tot la maxim, a consumat sub 400 grame la aprox. 1000km cat am facut in total. poze:https://www.facebook.com/suciu.calin.1/media_set?set=a.1145689015445248.1073741968.100000124824079&type=3&pnref=story contul meu e public » Post actualizat in 30 Aug 2015 20:12 Editat August 30, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Filmuletul postat de Ivi este superb. Super, super tare! Fara cuvinte. Iar văile acelea de-a lungul apei si locul de scăldat... Bravo! Felicitări maxime pentru cum v-ati "prezentat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Felicitari pentru organizare, felicitari participantilor, adica noua. Ma bucur ca am avut ocazia sa va cunosc intr-un final. Filmarea si montajul concureaza cu alea de la Redbull Romaniacs. Data viitoare facem mic dejun englezesc si seara mancam niste sarmale, varza calita si varza a la Cluj sa lansam lampioane toata noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Filmuletul postat de Ivi este superb. Super, super tare! Fara cuvinte. Iar văile acelea de-a lungul apei si locul de scăldat... Bravo! Felicitări maxime pentru cum v-ati "prezentat". Poate la anul vii si tu cu noi. Si traseul pana la Valeni a fost fain. Super filmuletul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Am o rugaminte,stie careva dimensiunile saibelor de dupa melcul de la vitezometru? (la un RD03 sau Transalp 600 ?) piesa cu nr$ 16 (sunt doua saibe) din schme asta: http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5953-13MS8J42-XRV650K-1989-F__1000-AFRICA+TWIN+650.html Mie-mi lipsesc si pana la urma is 2 saibe, nu vreau sa stau sa le comand, ma intereseaza dimensiunile.... Salut,imi poate raspunde si mie cineva la intrebarea de mai sus? Stie careva daca sunt sau nu 2 saibe acolo unde e melcul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Da trebuie sa fie 2 saibe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Da trebuie sa fie 2 saibe are cineva idee de dimensiunile lor? ca mi-am luat melc dar aparent imi lipsesc saibele alea la roata........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Salutare, Caut un cadru de bord de rd 07a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 are cineva idee de dimensiunile lor? ca mi-am luat melc dar aparent imi lipsesc saibele alea la roata........ Dacă ai un pic de răbdare, mă pot lipsi eu de cele doua șaibe. Pana pe 15 luna asta ar trebui sa-mi ajungă bordul digital și desființez pe acolo ce era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Dacă ai un pic de răbdare, mă pot lipsi eu de cele doua șaibe. Pana pe 15 luna asta ar trebui sa-mi ajungă bordul digital și desființez pe acolo ce era. Ms frumos,dar eu tre sa fac mobra sapt asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Ok,îmi pare rău că nu pot sa te ajut acum cu ele. La mine e și complicata acum, ca luni am lăsat mobra la vopsit, azi plec la Maramureș, mă întorc luni... Spor la căutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 sa ne pui o poza cu ea dupa ce iese de la infrumusetare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 PUn, pun,ca și pe mine mă arde sa o văd odată gata, cu bordul pus,îi iau și capac de bord sa inserez toate frumos în el, voltmetru,priza și panoul original de martori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 sa ne pui o poza cu ea dupa ce iese de la infrumusetare Cristi, ma ajuti si pe mine cu saibele alea (dimensiuni,info) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Codul Honda este 44809402000 si vad ca pentru RD04/07 e alt cod, deci posibil sa fie diferite. Dar nu e obligatoriu. Melcul propriuzis, din cate stiu eu e la fel Eu saibe nu am, doar daca ma apuc sa desfac roata ca sa le masor. Pe alea de RD07, ca la RD04 am alta roata, iar RD03-ul e departe de mine. Si numai in weekend ca acum nu sunt acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Codul Honda este 44809402000 si vad ca pentru RD04/07 e alt cod, deci posibil sa fie diferite. Dar nu e obligatoriu. Melcul propriuzis, din cate stiu eu e la fel Eu saibe nu am, doar daca ma apuc sa desfac roata ca sa le masor. Pe alea de RD07, ca la RD04 am alta roata, iar RD03-ul e departe de mine. Si numai in weekend ca acum nu sunt acasa. codurile le am si eu, is pe link ul postat de mine ) ma interesau dimensiunile. N-as vrea sa-mi pun acum al doilea melc nou si sa crape IAR si sa rada astia din anturaj ca am o Honda mai ''fiabila'' decat KTM ul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Slabuta activitatea post Valeni. Sa inteleg ca ce s-a intamplat la Valeni ramane la Valeni? » Post actualizat in 04 Sep 2015 20:16 Slabuta activitatea post Valeni. Sa inteleg ca ce s-a intamplat la Valeni ramane la Valeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutu Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Salutare. Problema la vaca mea: dupa 100 km plecat de acasa si alimentat mobra nu porneste. Cabluri si pornita. Fara faruri in continuare. Verificare peste 60km la um service 12,5 v neturata, 13 V turata. Cu faruri in cap la 12. E clar zic eu, fara faruri. Pleaca la cheie. Inca 150 km. Vine forestiera si noapte. 1,5 ore cu faruri. Farurile se sting in mers si mobra cu ele Belea. In juma de ora dupa gasire cazare la 22 mobra pornita impinsa. A doua zi nu pleaca la cheie. Pornita cu fire de la alta africana darnica. Toata ziua asfalt si forestiere. Pleaca la cheie de fiecare data. La 7PM incepe povestea mai interesant. Ma gandesc: trebe sa fac 80 km asfalt pe intuneric, deci si faruri. Inca o ora fara faruri turata la 4000. Dupa o ora, 8 PM , gata sa dau cu faruri. Nu apuc. Buuuuummm! Miros de ...sulf. Baterie pe gel muci. 350 km de casa. Cumparam releu din Victoria: 280 lei, China cred.....ce baterie sa iau? Sunt langa Cluj acum. Pun releul si baterie noua si plec? Se pricepe cineva la un sfat? Si doua foto pana sa se intample tragedia...apreciez raspunsuri in seara asta. Maine e tarziu..multumesc! Editat Septembrie 6, 2015 de nutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) E releu moto? Cu redresor in el? Sau e de "Dacie"? Ia-ti o baterie normala sau "fara intretinere". De 12-14Ah. Atentie la dimensiuni si la pozitionarea bornelor: de stanga sau de dreapta. Nu mai aprinde farurile pana acasa. Adica evita mersul noaptea. Pare ca ai un scurt cand aprinzi farurile. Suge curent prea mult si merge din baterie. Eu am 2 becuri de 60W in permanenta si n-am avut probleme pana la ora actuala. Editat Septembrie 6, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutu Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 A fost cel original. Japan. Becurile sunt de 35 w fiecare » Post actualizat in 06 Sep 2015 20:06 A fost cel original. Japan. Becurile sunt de 35 w fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) E interesat careva de o toba de Africa Twin 650 (RD03) stock? Editat Septembrie 7, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 NU Ca e grea cu spume... suie-te cu toate pe cântar și vezi cât are ferul ce îl ai acolo. La mine era diferența de 5 kile intre stock și sport (cu tot cu cot și nu carbon). În rest,spor la vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Înainte de a înainta, caută pe cineva care are habar să verifice tensiunea venită de la alternator, tensiunea ce ajunge la bornele bateriei şi numai după aceea să montezi o baterie nouă şi să cauţi problema în altă parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.