Bogdan03 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Am o problema la motor,si o sa enunt simptomele,poate imi poate da cineva un sfat,daca s-a mai confruntat. Sambata m-am pornit spre Tg Neamt/ Lacul Cuiejdel. Pe parcurs am observat ca dupa 4500/5000 rpm 'da in nas' gen parca se impiedica putin, apoi o ia (adica nu urca in ture, stagneaza putin,si o ia). Pana aici am zis ca na, o fi o hiba la carburatie (judecat dupa comportament). Pe masura ce mergeam, a inceput sa faca de la 4500,apoi de la 4000 RPM treaba asta. Indiferent in ce treapta eram,cum sarea de 4200 rpm de ex, se auzea ca si cum se inneca motorul,efectiv nu mergea bine, si uneori reusea sa treaca de 5000 incolo, moment in care o lua din loc mai tare (Crestea in ture,prindea viteza etc). De la un moment dat, nu a mai trecut de 4000 RPM, efectiv nu urca de turatia asta, se inneca parca si trepida toata... Am facut cale intoarsa, ca nu vroiam sa raman pe vreo forestiera cu simptomele astea. La intoarcere a inceput sa scada nivelul turatiei la care avea simptomele, gen deja nici cu 3500 RPM nu mai puteam sa merg si am ajuns la pragul la care tragea doar pana in 3000 (turatie care e subturata pt treptele 3/4/5) Am incercat sa merg cat mai incet, numai sa merg.. La un moment dat dadea tot sa moara, si se simtea clar ca merge intr-un cilindru doar (si scoate fum albastru pe evacuare, destul de mult,ca daca ma uitam in urma se vedea o urma asa in aer, albastrui). Intr-un final aproape nici nu mai pornea (adica pornea,dar tinuta turat si nu statea mai sus de 1500/2000 RPM,nici turata, daca o turam dadea sa moara), si mergea intr-un piston. Am chemat pe cineva cu platforma,ca si asa nu cred ca am procedat bine ca am mers cum am mers cu ea chinuita... Am reusit,pe marginea drumului sa inversez la un moment dat CDI urile intre ele,dar tot asa facea (nu tinea relanti ulbine macar). Uleiul sigur era sub limita,am observat ca mananca mult ulei acum. Ideea e ca incerc sa depistez de unde e problema. Mergand intr-un singur piston probabil mi-a bagat si benzina in cilindru,ca spre final,ultima oara cand o pornisem pe amrginea drumului,se simtea miros de benzina putin). Posibil sa-mi fi compromis si uleiul din motor,daca a patrus benzina in ulei,nu?O sa pun si o filmare de pe casca, in timp ce mergea, ce prezinta mai bine simptomele (dpdv acustic),poate ajuta la o mai buna diagnosticare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 (editat) Cred ca uleiul compromis sau nu, este ultima ta grija. Desfaci cilindrii si vezi ce-ti lipseste: segmenti, simeringuri de supape.... Spera sa fi scapat cu pistoanele si cilindrii intregi. Si sa schimbi si garniturile de chiulasa, ca altfel vei avea fum alb..... Editat Octombrie 5, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 (editat) A mea e mai faina decat a ta. Punct. Editat Octombrie 5, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 da da... și a lu Mihuț e neagră!!! deci e și mai mare și mai groasă... că e neagră! Deci... se știe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 A mea e mai faina decat a ta. Punct. Si tot nu o poti cumpara, pebtru ca o ai deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Deci, ceva oferte in afara de a mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 (editat) Deci, ceva oferte in afara de a mea? A mea? Ca ti-a placut cum trage. Acuma trage mai bine... Editat Octombrie 5, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Cred ca uleiul compromis sau nu, este ultima ta grija. Desfaci cilindrii si vezi ce-ti lipseste: segmenti, simeringuri de supape.... Spera sa fi scapat cu pistoanele si cilindrii intregi. Si sa schimbi si garniturile de chiulasa, ca altfel vei avea fum alb..... oricum motorul asta a fost compromis de altii De cand l-am luat, consuma ulei. A fost si vina mea, ca la inceput nu l-am tinut din scurt (fiind prost, nu mi-am inchipuit ca papa ulei,si in stilul in care o facea) Si acum la cat e de compromis, cochetez cu ideea de a monta motoru de 650 de pe TA sau de a-l face pachet (sa-l vand). Imi place, dar nu e fezabil sa bag sute de euro doar in propulsor, care oricum are piese uzate (fizic si moral),datorita varstei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 un comportament gen cel povestit de tine ar putea fii din membranele de la carburator rupte -- nu se mai tureaza spre exemplu. Faptul ca scaote fum albastru e clar consum excesiv de ulei -- si la 300g/1000km tot nu scoate fum sesizabil pe evacuare, deci la tine e clar mai rau Daca ai probleme cu CDI urile -- ar trebui sa iti pice turometrul -- daca nu de la inceput, cel putin cand le inversezi intre ele. Ia ceva CDI uri si probleaza si cu alea ca stiu ca ai de unde, si vezi ce se intampla, desi nu cred ca e de aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 un comportament gen cel povestit de tine ar putea fii din membranele de la carburator rupte -- nu se mai tureaza spre exemplu. Faptul ca scaote fum albastru e clar consum excesiv de ulei -- si la 300g/1000km tot nu scoate fum sesizabil pe evacuare, deci la tine e clar mai rau Daca ai probleme cu CDI urile -- ar trebui sa iti pice turometrul -- daca nu de la inceput, cel putin cand le inversezi intre ele. Ia ceva CDI uri si probleaza si cu alea ca stiu ca ai de unde, si vezi ce se intampla, desi nu cred ca e de aici! Da, la membrane nu m-am gandit (la primele simptome parea clar o problema gen de alimentare/carburatie), iar faza cu fumul excesiv e clar ca ceva s-a futut mai rau acolo (ori segmenti ori simeringurile de la supape) Cu CDI ul am inteles ca-i basm faza cu turometrul. Adica am inversat, pe marginea drumului, CDI_urile, si turometrul merge in ambele situatii. O sa incerc si cu alte CDI uri,dar cum ai zis si tu, slabe sanse sa fie CDI urile (am inteles ca teoretic, la RD03, daca ai DOAR un CDI pus,iti merge doar cu un piston,deci ca sa verific CDI urile,ar trebui sa pun pe rand,doar cate un CDI, si daca merge intr-un piston,daca o ia,inseamna ca-i bun). Daca gresesc, corectati-ma. Sau ce alta varianta am ,concret, sa vad daca un CDI e bun sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Da jos cilindrii, ca nu e rocket sience. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Da jos cilindrii, ca nu e rocket sience. Faceam asta de cand am semnalat prima oara problema cu papat ulei + fum, insa ma lovesc de 2 mari incoveniente (de fapt 3): 1) (cel mai stringent): locul unde sa fac asta. Pur si simplu nu o pot face in fata blocului... 2) timpul. Nu sunt mecanic,deci orice operatiune,chiar si simpla,imi ia mai mult timp decat cuiva cu experienta. Lucrez de la 10:00 la 19:00, iar in weekend mi-e acru sa stau sa desfac la motor. As face-o,dar ajung la punctul 1 3) sculele (aici nu e problema mare,ca pana la urma imprumut o trusa din aia mai mare (am doar aia mica de pe Louis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Viata e greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Viata e greu +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 poate va intereseaza ceva piese de aici, de la varu mic si slab al Reginei. /index.php?/topic/732089-dezmembrez-honda-transalp-rally-pd06-1996/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Am şi eu o Africană faină. Ediţie neagră. Mă laud, dar e şi de vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Faceam asta de cand am semnalat prima oara problema cu papat ulei + fum, insa ma lovesc de 2 mari incoveniente (de fapt 3): Va fi din ce in ce mai liniste prin service-uri cat de curand. Du-te cu ea la un mecanic bun (care nu o sa mai fie asa acaparat de pe la 1 nov aprox) si cere o evaluare. In fct de ce iti va spune ca are vei putea decide dacă o repari sau o dezmembrezi/vinzi. Editat Octombrie 7, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 O noutate pe piata: http://olx.ro/oferta/honda-african-twin-ID4M90K.html#97ed17214c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 O noutate pe piata: http://olx.ro/oferta/honda-african-twin-ID4M90K.html#97ed17214c Ce-mi plac anunturile astea din care iti dai sigur seama de toate chichitele si care te ajuta sa te hotarasti sa cumperi produsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Cam scumpa Mai pun 10.000 si o iau pe aia noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Ce-mi plac anunturile astea din care iti dai sigur seama de toate chichitele si care te ajuta sa te hotarasti sa cumperi produsul. Chichitele costa "scump", fratica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 (editat) Chichitele costa "scump", fratica Or costa,da' asta nu inseamna ca nu poti sa pui niste poze calumea si sa dai niste detalii ca nu te costa nimic pe OLX. P.S. e Japanese Twin in cel mai bun caz Editat Octombrie 9, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 O noutate pe piata: http://olx.ro/oferta/honda-african-twin-ID4M90K.html#97ed17214c Nici asta nu vrea sa o vanda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Epic Mai motivant de atât nu se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.