Bogdan03 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Sfatul meu e sa nu te zgarcesti la bani cand vine vorba de reparatie. Una e sa fi cumpatat si alta zgarcit. Daca vei fi zgarcit, o sa cheltui niste bani si vei sfarsi prin a o dezmembra sau vinde si mai ieftin. Si tot ce ai cheltuit e de pomana. Fa o reparatie ca lumea la un mecanic de motociclete, nu mecanic auto, si o sa vezi ca o sa te tina motorul asta mult si bine. asta si intentionez,ca lucrurile facute pe jumatate se soldeaza cu cheltuieli mult mai mari ulterior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Este cineva interesat de un RD07A ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Daca-l dai pe nasturi, piulite, suruburi, sunt eu . Faina tare schema asta de culori si parca e destul de rara pe la noi. Spor la vanzare. In alta ordine de idei "VAND AFRICA TWIN" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Este cineva interesat de un RD07A ? Frumos agregat . . . .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Nu se mai poarta originalul. Lumea o da in prototiptile http://olx.ro/oferta/vand-motor-yamaha-de-750-cm-ID4JeMM.html#368a7a8cfd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Putea sa iasa ceva mult mai fain din motorul ala, spre exemplu http://www.highsnobiety.com/2015/03/26/the-walking-dead-daryl-dixon-motorcycle/ Si cred ca un scrambler e mult mai atragator la public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 un scrambler din RD03? are careva o idee/link ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Nu stiu ce va place sa taiati la ele dar unele chiar arata mai bine decat originalul . Exemplu , RD-ul lui Zoli . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 (editat) Din trasalp te ajuta? Vezi ca asemanator cu scramblerul mai e si Flat track racer-ul, daca tot te mananca sa o modifici, dar vezi ca si in cazurile in care modificarile presupun sa dai jos de pe motor, tot vei ajunge sa bagi destul de multi bani ei el. P.S. subscriu, a lui Zoli e de invidiat. Editat Octombrie 16, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Neh . . . . Ptr mine , asta este divinitatea AT-urilor . AT-ul suprem . ...... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Neh . . . . Ptr mine , asta este divinitatea AT-urilor . AT-ul suprem . ...... Asa te falfaie vantu pe genul asta de carena Bine,noi suntem si inalti,dar am mers pe stock, avea o mica prelungire la parbriz,cat de-o latime de palma, cum ridicam aia cum era liniste ca-n biblioteca. Da,pe rally raid,pentru ce e gandita ea, nu te intereseaza atat de mult protectia la vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 misto aia pusa de Samo, mai putin aripa fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 un scrambler din RD03? are careva o idee/link ? Scrambler sau dirt track racer, din pacate toate trebuie sa aiba motor functional...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 De curiozitate, la motoarele astea cu multi km ce papa ulei ar ajuta sau ar dauna variantele astea duralube/metabond. La auto , testat de mine pe o honda crv ce consuma 100ml la 1000km am diminuat consumul cu un ulei mai "gros". De la 5w40 am trecut pe 15w40. 100ml la 3000km. Ma gandesc ca nu sunt neaparat tzepe astea cu metaduraglicopisicioil. Am vazut produse similare si pt moto cu ambreiaj in baie de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 (editat) Africana mea la 113mii are o problema in mers: nu se mai misca acul de la kilometraj deloc. N-am umblat niciodata la cablu sau la melc, doar le-am uns. Nu a prezentat niciun semn ca cedeaza ceva. Brusc a cazut acul la 0. Ce naiba are? Cred ca nici nu a fost schimbat ceva inainte, eu am luat-o pe la 30mii. » Post actualizat in 16 Oct 2015 19:48 Banuiesc ca nu-i vreo siguranta arsa :-))) Editat Octombrie 16, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 (editat) Poate siguranta sarita, nu arsa. Ce e electric la kilometraj (vitezometru)? Poate ti s-a desurubat cablul din ceas. PS. Cica tripmasterul se poate seta sa-ti arate si viteza. Daca se sunteaza niste terminale. Google. Editat Octombrie 16, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 (editat) Ieri și azi i-am făcut văcuței un cadou: reglat supape, una singură era reglată brici, cea de pe evacuarea de pe cilindrul din față, în rest,toate erau cu 5 chiar 10 peste. Bujiile (eram curios tare aici), arătau ok,ultima vreme am mers numai prin oraș și numai drumuri scurte și mă așteptam să fie pateu,dar erau ok,un pic negre,cred ca vrea sa fie mânată o idee mai turată, mă induce în eroare sunetul tobei. Momentan nu știu cum suna și cum merge pentru ca am lăsat-o desfăcută sa îi mai trag niște cabluri de la baterie,pentru priza și pentru voltmetru și sa îi cablez și bordul. Va țin la curent. Și sa nu uit:VÂND SCUMP AFRICA TWIN!!! Editat Octombrie 17, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 @Mihutz -> primu test simplu. Desfaci șurubelu de la cablu de la vitezometru ce se prinde la roată (la melc). Pui "soba" pe cricu central și facu cumva să stea ridicată de față și învârți roata față. Dacă lamela aia se învarte inseamnă că totul e ok la melc.... și ori ai cablu de la vitezometru rupt/întrerupt (eu am pățit-o) ori s-a desfiletat din ceasul vitezometrului. Dacă nu se învârte lamela aia.. buba e la melc. P.S. Dacă o lași așa o să ai mereu 'godin' tânăr. spor la meșterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Bre deci.. Bogdan: nu te mai uita la poze cu prototiptiluri, scremblăre, reisăre şi altele. Parcă aveai altă problemă... ? Arthur, e frumoasă dar nu prea. Doar de centru, cu rezervorul ăla mori încet la rally raid. Raoulserban: Eu nu recomand folosirea unui ulei mai gros, ci din contră: folosiţi ulei cât mai subţire la rece. Cu un ulei gros(chiar şi cele de mega extra calitate care crează o "peliculă permanentă şi rezistentă pe componente") se realizează târziu ungerea la pornirea motorului şi atunci este momentul când se uzează cel mai tare un motor, oricare ar fi acela. Deci ulei cât mai subţire, completat. Dacă mănâncă mult, atunci foloseşti ulei mai ieftin. Faci pe tine (generalizat) să salvezi un ban de pe urma uleiului consumat şi ajungi să schimbi axa cu came şi alte ţigănii prin motor. Mihuţ: aşa îţi trebuie! Pe lângă cele descrise mai sus, s-ar putea să fie şaiba ce învârte melcul de plastic, are două urechi metalice ce se mai pot plia şi nu mai fac contact cu urechile melcului. Sebicoizaur: Puie Monta, pentru fecioreasca din septembrie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 HCMM!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 andrei.belcic: ai fost bulangiu la faza cu motorul functional ))@Andry, logic ma ma uit la modificari asa, ca e toamna/iarna si ca mobra e pe dreapta... de ciuda ma uit... Iti dai seama ca nu pot fi realist cu vreo modificare, atata timp cat motorul e pe butuci (propulsorul) Partea proasta e ca tre sa iau gume noi la logan + bielete antiruliu + directie + planetara stanga + capete de bara + facut unghiuri la roti... Deci clar reparatia la mobra va mai astepta Mi-e ciuda ca m-as mai fi bucurat putin acu pana dadea zapada (gen Decembrie...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 daca te consoleaza cu ceva, nici eu nu ies, cu toate ca am motorul ok, acte ok. Ploua in draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 daca te consoleaza cu ceva, nici eu nu ies, cu toate ca am motorul ok, acte ok. Ploua in draci Am fost in weekend cu Loganu in Calimani, la Retitis (la cabana/statia meteo) si mi se parea dement de mers cu motorul acolo.... pacat ca e pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Ce e pe dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 (editat) Lovanul la Golan. Calimani: Editat Octombrie 19, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.