cstelia Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 La multi ani, Valentine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 1. LMA! 2. La fel ca în fiecare an invit africanii&friends indiferent de tipul motorului (all, road să fie) la un weekend moto în Apuseni: /index.php?/topic/741370-tara-moeilor-enduro-meeting-se-eine-ei-anul-asta-30-sept-2-oct-2016/&do=findComment&comment=4235514 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 salut este un coleg care sa aiba scrisul cu africa twin vectorizat ? mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 salut este un coleg care sa aiba scrisul cu africa twin vectorizat ? mersi. da-mi un pm cu adresa de email si-ti trimit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarianBR Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Sebi, nu ne pui si noua pozele de la valeni aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Eu zic sa il contactezi pe facebook, aici intra destul de rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Revin cu problema de care am scris mai demult.Initial aveam tot timpul o incarcare de aproximativ 12V.Galen m-a ajutat sa scoatem mufa cu cele trei fire galbene care vin de la releu. Mufa era topita.Soclul sigurantei de 30A avea o zona mica topita la unul din picioare.Am curatat bine zona si dupa toate astea, cand pornesc motorul incarcarea e de 13,6V -14VAm curatat si strans toate contactele si am mutat si voltmetrul direct pe baterie.Nu am mai gasit alte mufe sau fire topite.Problema care inca apare e ca dupa cateva minute de mers cu faza lunga tensiunea imi scade treptat la 12,5 V Daca merg doar cu pozitiile sau faza scurta am o incarcare de aprox. 13,4VAveti idee ce ar mai putea fi?Galen mai spunea sa montez si un alt soclu pentru siguranta de 30A, dar nu am ajuns inca la un electrician sa imi faca montajul.Sa fie doar detaliul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Si la mine scade tensiunea la baterie la fel cand pun faza lunga. In faruri am doua becuri H4 de 55/55W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Si la mine scade tensiunea la baterie la fel cand pun faza lunga. In faruri am doua becuri H4 de 55/55W. Deci e ceva normal ? Eu am unul de 35W si un H4... Editat Septembrie 15, 2016 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Încearcă și cu altă baterie nouă/bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Încearcă și cu altă baterie nouă/bună. Bateria e schimbata de 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Releul, presupun ca e bun, nu? Eu am un releu Motek, care sigur e bun si se pare ca avem aceleasi simptome... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Releul, presupun ca e bun, nu? Eu am un releu Motek, care sigur e bun si se pare ca avem aceleasi simptome... E cumparat in primavara, eu banuiesc ca e bun. O sa il duc la masurat luni sa vad si aspectul asta. De cat timp mergi asa cu motoru? Ca am un drum mai lung de facut in curand si ma gandesc daca influenteaza cumva negativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Cum sunt legate farurile? Pe faza scurtă trebuie să meargă un filament și pe faza lungă tot un filament (celălalt!) Nu ar avea logică să facă ceea ce face doar dacă pe faza lungă merge și filamentul de pe faza scurtă. Verifică de curiozitate. Incărcare cu 12.5V... NU e încărcare. Ca să ai încărcare ar trebui să ai un minim minim de 13V. Încărcare bună e între 13.5 și 14.7V. Ideal ar fii 14.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 calin_n, problema nu e de la releu sau baterie - problema e de la alternator, in sensul ca scoate putere mica. Daca ii pui consumatori multi, nu mai poate asigura tensiunea necesara, asa ca tensiunea va scadea. Ex: alternatorul scoate maxim 200W - asta inseamna ca la o tensiune pe care o regleaza releul de 14.5V ai un curent maxim disponibil de 200W / 14.5A = 13.8A Daca pui mai multi consumatori, sa zicem de exemplu ca ai in total 16A consum de curent, atunci alternatorul care are doar 200W, va putea debita la un amperaj de 16A doar 200W / 16A = 12.5V Chestia asta o patesc si eu la Honda Dominator, care are alternatorul si mai slab fata de africana, si cand pornesc manerele incalzite in timp ce merge si farul, imi scade tensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Cum sunt legate farurile? Pe faza scurtă trebuie să meargă un filament și pe faza lungă tot un filament (celălalt!) Nu ar avea logică să facă ceea ce face doar dacă pe faza lungă merge și filamentul de pe faza scurtă. Verifică de curiozitate. Incărcare cu 12.5V... NU e încărcare. Ca să ai încărcare ar trebui să ai un minim minim de 13V. Încărcare bună e între 13.5 și 14.7V. Ideal ar fii 14.5 Eu aveam doua faruri de 35 de W. Acum am montat un H4 pe farul drept, pt mai multa lumina. Deci e un consum de 30 W in plus, dar din calcule alternatorul ar trebui sa duca fara probleme. DAR, aveam aceasi problema inainte sa montez becul H4. La ambele becuri sunt filamente separate. Stiu ca am studiat problema mai demult. @ Emilian Problema cu tensiunea scazuta aparea si inainte sa pun becul H4. In situatia asta ma gandesc sa anulez faza lunga la becul de 35 W si o sa reduc consumul. H4 lumineaza mai mult decat suficient. P.S. Eu pe valorile astea mi-am bazat calculele: Editat Septembrie 15, 2016 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 la aia veche nu am avut asemenea probleme. Faruri + manere încălzite + incarcator telefon.... 14.5V +-2V. Deci e ceva pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Alternatorul de africana genereaza 360W/5000rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 (editat) Din ce scrie in carte, asa se si verifica incarcarea, cu faza scurta pornita si motorul turat la 5000 de ture. Editat Septembrie 16, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Din ce scrie in carte, asa se si verifica incarcarea, cu faza scurta pornita si motorul turat la 5000 de ture. Atunci am incarcare de 13,8V. )) O sa revin luni cu detalii, dupa ce ajung la un service pt masuratori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 De cat timp mergi asa cu motoru? De vreo trei ani an releul. Acum doi ani am schimbat bateria, cea veche implinea la momentul schimbarii 8 ani si nu mai tinea curentul in ea. Sincer, nu prea am simtit nevoia sa merg cu faza lunga, Faza scurta lumineaza bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Din ce scrie in carte, asa se si verifica incarcarea, cu faza scurta pornita si motorul turat la 5000 de ture. Povesteste la baieti cum masori tu incarcarea cu dosul palmei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Caline, leagă de proba un fir intre firul rosu pe care l-am desizolat eu si plus baterie. Daca tensiunea creste pune alt soclu,dc nu înseamnă ca atita poate generatorul sau releul.Cita vreme cu toate aprinse la mers in viteza nu coboară sub 12 e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 (editat) In cazul meu, la RD04 , se intampla la fel . Cu faza lunga aprinsa ( ambele faruri functioneaza ) scade incarcarea cu 0.7 - 0.8 V la relanti . In mers normal scade cu 0.1 -0.2 V . Deci parerea mea e sa nu iti faci griji . Dar verifica si soclul sigurantei, cum zice Galen . Editat Septembrie 17, 2016 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 Povesteste la baieti cum masori tu incarcarea cu dosul palmei Nu m-am prins. A vrut sa fie o gluma, sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.