Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am masurat la service.

La aprox. 4000 de turatii arata cu vreo 0,5 V mai mult (direct pe baterie).

Dar ramane problema cu farurile care scad in intensitate cand semnalizez.

Contacte imperfecte

Ia toata instalatia electrica la puri(fi)cat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In gasca oamenii adopta o gandire comuna. Reflectiile lor individuale se corup si uite asa nu mai sunt de recunoscut. Nu ma astept sa imi dati dreptate,fiecare are dreptul de a alege si sustine un punct de vedere. La o adica va protejati investitia, ca deh afrikanele isi tin pretul. Cum ziceam cateve pag. In urma,o fi de la economie de la noua AT sau cine stie cum s-or aliniat planete dar preturile au urcat fara explicatie. Asta cu cererea si oferta e bullshit. E argumentul vanzatorului pt pret ridicat. Macar ca adepti si fani inraiti ai modelului da-ti o nota cinstita afrikanelor aflate la vanzare si spune ti pct slabe ce trebuie sa le caute un eventual candidat la fratie. Daca tot se vrea club exclusivist apoi trasati criteriile si tineti la eticheta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ai legat voltmetrul?

 

Eu am cules un + de la becul de ulei, dar daca pun plusul direct de la baterie imi arata cu 0,6 - 0,7 V mai mult.

Eu de fiecare data, pentru valoare cat mai apropiata de cea a bateriei, legam un plus (cu siguranta) si un minus pe baterie, le trageam pana in fata unde legam voltmetrul si puneam intre fire si voltmeru un releu, alimentat de un oarecare 12V pe contact (bord, etc.). E un picut mai mult de munca, insa daca te apuca surubaritul... nu ai ce face, intri in hora :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In gasca oamenii adopta o gandire comuna. Reflectiile lor individuale se corup si uite asa nu mai sunt de recunoscut. Nu ma astept sa imi dati dreptate,fiecare are dreptul de a alege si sustine un punct de vedere. La o adica va protejati investitia, ca deh afrikanele isi tin pretul. Cum ziceam cateve pag. In urma,o fi de la economie de la noua AT sau cine stie cum s-or aliniat planete dar preturile au urcat fara explicatie. Asta cu cererea si oferta e bullshit. E argumentul vanzatorului pt pret ridicat. Macar ca adepti si fani inraiti ai modelului da-ti o nota cinstita afrikanelor aflate la vanzare si spune ti pct slabe ce trebuie sa le caute un eventual candidat la fratie. Daca tot se vrea club exclusivist apoi trasati criteriile si tineti la eticheta

Vrei să cumperi? Da / Nu

Îți convine prețu? Da / Nu

Cauți alta? Da / Nu

 

Dacă ai răspuns la o intrebare cu "NU" caută alta și lasă frustrările în altă parte. Nimeni NU a băgat mâna în buzunaru nimănui.

 

Spor la ce faci tu pe acolo, dar tot nu înțeleg ce vrei tu să tot zici sau să argumentezi? Până acum toată lumea a înțeles că nu-ți convine prețu. Mai caută până o găsești pe aia care-ți convine. Extrem de foarte simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bre, sunt supra-evaluate. Aveţi amândoi dreptate. Ştiu şi eu asta.

Dar pot eu să schimb un trend, să o dau complet echipată la 2000€ ? Păi la banii ăia se vând Transalpuri de 600.

 

Nu putem schimba noi piaţa dacă începem să le vindem la "preţul corect". Şi de ce am face-o ? Am muncit (sau furat, cazul meu) pentru banii ce i-am dat pe motociclete. Eu am dat 3400€ pe prima ( +700€ reparaţii în prima lună ) şi 3000€ pe a doua ( +800€ accesorii în prima lună ) şi nu am plâns. Am vândut ceva accesorii separat de unde am mai scos vreo 400€, iar din cele două am vândut-o pe ultima la 3000€. Iar cea pe care o am acum nu o voi vinde. Pentru că nu face 500€.

 

Defapt face, 2500€ , că scrie Africa Twin pe ea. Şi o trântesc, o ridic şi plec. Şi iar o trântesc. Si iar o ridic şi o trântesc pe partea cealaltă. Şi o ridic iar, mă sui pe ea, plec, o bag în şanţ, o las acolo până-mi dau jos echipamentul, curg 2 litri de benzină între timp, iau şi eu un gât de benzină, după care, scoţând flăcări pe nas, o ridic şi ghici ce? Nu plec, o scot din şanţ, pun echipamentul şi ,da ... Plec !

Şi fac touring cu ea, trec prin noroaie, dau cu ea de asfalt, de stânci, o scufund cu totul în râuri de munte şi .. plec. Asta mă binedispune, mă face să fiu fericit şi mândru de fierul pe care-l am. Deja am dat bani pe el, nu am ce să-i mai fac decât să mă bucur de el.

Cât de mult m-am bucurat anul acesta ? sub 120km la întâlnirea de la Nădrag şi vreo 250 la întâlnirea de la Văleni. Atât. Dar ... o ridici şi plec.

 

Pa! ( plec, deci! )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vrei sa cumperi , sunt prea scumpe . Cand vrei sa vinzi sunt prea ieftine . Eu am cumparat babuta cu 1800 euro , neinmatriculata . Ca si investitii si aici ma refera strict la investitii si nu la consumabilele necesare , am cheltuit cu inmatricularea si cu suportii ptr lazi plus lazi . Asta ar fi vreo 600 euro , aproximativ . De cate ori am scos mobra la vanzare am sperat sa primesc pe ea un minim 2200 . Probabil ca si la 2000 eram multumit daca este sa iau in calcul faptul ca inmatriculatul era obligatoriu si lazile au inceput sa resimta km . Deci , este supra pret sau sub pret daca as cere un 2000 euro ?

P.S : nu vreau sa o vand si nici nu intentionez in viitorul apropiat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In gasca oamenii adopta o gandire comuna. Reflectiile lor individuale se corup si uite asa nu mai sunt de recunoscut. Nu ma astept sa imi dati dreptate,fiecare are dreptul de a alege si sustine un punct de vedere. La o adica va protejati investitia, ca deh afrikanele isi tin pretul. Cum ziceam cateve pag. In urma,o fi de la economie de la noua AT sau cine stie cum s-or aliniat planete dar preturile au urcat fara explicatie. Asta cu cererea si oferta e bullshit. E argumentul vanzatorului pt pret ridicat. Macar ca adepti si fani inraiti ai modelului da-ti o nota cinstita afrikanelor aflate la vanzare si spune ti pct slabe ce trebuie sa le caute un eventual candidat la fratie. Daca tot se vrea club exclusivist apoi trasati criteriile si tineti la eticheta

 

Eu nu-s africanist, dar nu prea inteleg de ce esti suparat. Nu e ca si cum exista o gasca de africanisti care isi cumpara unii altora mobrele la nesfarsit, tinand pretul sus.

O africana din anii 98 - 99 poate sa merite 2500 - 3000 de euro daca e intretinuta ca la carte de un proprietar pasionat. La 3500 se cam forteaza nota ce-i drept, dar pana nu se intalneste cererea cu oferta, nu poti sti sigur care e pretul adevarat.

 

Eu nu as da banii respectivi pe o AT, pentru ca sunt ferm convins ca exista alternative mai bune. Poti gasi Supertenere (mai vechi ce-i drept) la jumate din banii aia. La fel si Transalp. Sau poti sa mai pui 2000 si deja iti permiti mobre de generatie mai noua gen 990 adv sau 800 gs.

 

Si inca ceva, preturile mai fluctueaza si in functie de contextul economic. Acum e boom, toata lumea cumpara.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bre, sunt supra-evaluate. Aveţi amândoi dreptate. Ştiu şi eu asta.

Dar pot eu să schimb un trend, să o dau complet echipată la 2000€ ? Păi la banii ăia se vând Transalpuri de 600.

 

Nu putem schimba noi piaţa dacă începem să le vindem la "preţul corect". Şi de ce am face-o ? Am muncit (sau furat, cazul meu) pentru banii ce i-am dat pe motociclete. Eu am dat 3400€ pe prima ( +700€ reparaţii în prima lună ) şi 3000€ pe a doua ( +800€ accesorii în prima lună ) şi nu am plâns. Am vândut ceva accesorii separat de unde am mai scos vreo 400€, iar din cele două am vândut-o pe ultima la 3000€. Iar cea pe care o am acum nu o voi vinde. Pentru că nu face 500€.

 

Defapt face, 2500€ , că scrie Africa Twin pe ea. Şi o trântesc, o ridic şi plec. Şi iar o trântesc. Si iar o ridic şi o trântesc pe partea cealaltă. Şi o ridic iar, mă sui pe ea, plec, o bag în şanţ, o las acolo până-mi dau jos echipamentul, curg 2 litri de benzină între timp, iau şi eu un gât de benzină, după care, scoţând flăcări pe nas, o ridic şi ghici ce? Nu plec, o scot din şanţ, pun echipamentul şi ,da ... Plec !

Şi fac touring cu ea, trec prin noroaie, dau cu ea de asfalt, de stânci, o scufund cu totul în râuri de munte şi .. plec. Asta mă binedispune, mă face să fiu fericit şi mândru de fierul pe care-l am. Deja am dat bani pe el, nu am ce să-i mai fac decât să mă bucur de el.

Cât de mult m-am bucurat anul acesta ? sub 120km la întâlnirea de la Nădrag şi vreo 250 la întâlnirea de la Văleni. Atât. Dar ... o ridici şi plec.

 

Pa! ( plec, deci! )

 

 

pai asa bo$$, fara sa ne facem frustrati unii pe altii etc :) subscriu .

» Post actualizat in 31 Aug 2016 15:05

Eu nu-s africanist, dar nu prea inteleg de ce esti suparat. Nu e ca si cum exista o gasca de africanisti care isi cumpara unii altora mobrele la nesfarsit, tinand pretul sus.

O africana din anii 98 - 99 poate sa merite 2500 - 3000 de euro daca e intretinuta ca la carte de un proprietar pasionat. La 3500 se cam forteaza nota ce-i drept, dar pana nu se intalneste cererea cu oferta, nu poti sti sigur care e pretul adevarat.

 

Eu nu as da banii respectivi pe o AT, pentru ca sunt ferm convins ca exista alternative mai bune. Poti gasi Supertenere (mai vechi ce-i drept) la jumate din banii aia. La fel si Transalp. Sau poti sa mai pui 2000 si deja iti permiti mobre de generatie mai noua gen 990 adv sau 800 gs.

 

Nu inteleg de ce lumea nu ia in considerare si RD03 , care-mi place mai mult (nu ca detin unul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti gasi Supertenere (mai vechi ce-i drept) la jumate din banii aia. La fel si Transalp.

Avantaje si dezavantaje la mobrele enumerate de tine. Personal, cred ca totusi Africa e cam cea mai reusita in segmentul asta (luandu-ne dupa anii de fabricatie <ca doar nu o comparam cu F800GS>, mobra ca si ansamblu, disponibilitate piese noi cat si SH, fiabilitate, valoarea revanzare ,etc. adica tot meniul). Totusi parca e mare de tot pretul, mai apare din cand in cand cate o 'oferta', uneori pe bune, uneori... 'pe bune' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si n-are voie sa-si exprime o parere? Lezeaza orgolii intre detinatori,sau ce? :))

 

Sunt niste motociclete supra-evaluate, parerea mea...

Nu lezeaza nici cel mai mic orgoliu. Nu mi-am luat mobra asta pentru nici o gasca sau exclusivitate... doar ca asa a considerat muschiu meu ca doreste.

Faptul ca sunt supraevaluate nu obliga pe nimeni sa le cumpere. Pana la urma sunt niste fiare.

Spor la vanzare, cumparare, reparare si lustruire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce ziceti de asta...faceti voi pretul pt motocicleta pe care vreti sa o cumparati. Dupa ce o achizitionati o tineti 2 luni si o bagati la vanzare dupa ce ati mai achizitionat cateva accesorii. Intrebare e la ce pret o sa o puneti la vanzare? Acelasi cu care ati luat-o? Mai mare ca ati mai si echipat-o? Sau mai mic ca noh...e vechi feru!? Ati fi de acord sa va faca urmatorul proprietar pretul 'corect'? Banii tai,produsu meu. Vrei sau nu vrei? E simplu . Hai sa vedem si altceva pe forum decat preturi si idei. Toti aveti dreptate dar nu va intelegeti. Hai cu poze,cu ture ca inediat vine iarna si incep alte polemici cu benzina din rezervor,cu bateria,cu oloiu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo...de cate ori ati dat-o pe o roata anu asta? Andry, de cate ori ai apelat la asa zisii prieteni sa te ajute la ridicat pt ati proteja 'viitoru' la intrunirea de la Vaaaleu. Pardon,Valeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi bag picioru

Nici nu mai stiu daca vreau sa-mi vand motocicleta sau vreau sa mi-o cumpar

Cred ca o sa-mi-o vand cu 7000 euro in rate si o sa fie cea mai bine vanduta africana din ultimii 10 ani :P


» Post actualizat in 31 Aug 2016 19:54

Asa arata o africana de 7000 euro :D

post-9870-0-80748100-1472673156_thumb.jpg

post-9870-0-39090300-1472673196_thumb.jpg

post-9870-0-49490900-1472673229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bre, sunt supra-evaluate. Aveţi amândoi dreptate. Ştiu şi eu asta.

Dar pot eu să schimb un trend, să o dau complet echipată la 2000€ ? Păi la banii ăia se vând Transalpuri de 600.

 

Nu putem schimba noi piaţa dacă începem să le vindem la "preţul corect". Şi de ce am face-o ? Am muncit (sau furat, cazul meu) pentru banii ce i-am dat pe motociclete. Eu am dat 3400€ pe prima ( +700€ reparaţii în prima lună ) şi 3000€ pe a doua ( +800€ accesorii în prima lună ) şi nu am plâns. Am vândut ceva accesorii separat de unde am mai scos vreo 400€, iar din cele două am vândut-o pe ultima la 3000€. Iar cea pe care o am acum nu o voi vinde. Pentru că nu face 500€.

 

Defapt face, 2500€ , că scrie Africa Twin pe ea. Şi o trântesc, o ridic şi plec. Şi iar o trântesc. Si iar o ridic şi o trântesc pe partea cealaltă. Şi o ridic iar, mă sui pe ea, plec, o bag în şanţ, o las acolo până-mi dau jos echipamentul, curg 2 litri de benzină între timp, iau şi eu un gât de benzină, după care, scoţând flăcări pe nas, o ridic şi ghici ce? Nu plec, o scot din şanţ, pun echipamentul şi ,da ... Plec !

Şi fac touring cu ea, trec prin noroaie, dau cu ea de asfalt, de stânci, o scufund cu totul în râuri de munte şi .. plec. Asta mă binedispune, mă face să fiu fericit şi mândru de fierul pe care-l am. Deja am dat bani pe el, nu am ce să-i mai fac decât să mă bucur de el.

Cât de mult m-am bucurat anul acesta ? sub 120km la întâlnirea de la Nădrag şi vreo 250 la întâlnirea de la Văleni. Atât. Dar ... o ridici şi plec.

 

Pa! ( plec, deci! )

100% stil Andry. Un mariaj furios cu africana, dar tot dragoste se cheamă! Eu mi-am dorit-o de prin 2002 cănd m-am suit pentru prima dată tot pe un rd04 și n-am mai avut aceeași senzație specială pe nimic altceva. Problema era că pe atunci era intangibilă material, pînă prin 2010 una în toate mințile depăsea 4000 euroi . Noroc cu o prietenă care în 2007 mi-a dat un pont cu un site bulgăresc unde am gasit la granița cu Grecii una chiar mishto din 1992la 2200. Așa că m-am cărat în Sofia cu trenul, cu banii într-un buzunar și cuțitul în altul. Dealerul a venit cu măsa în mașină să mă calmez că pe vremea aia erau la modă cam toate porcăriile la prietenii bulgari.

 

Normal că africana aia din poză fusese văndută de mult, iar tipul mă ispitea acum cu două tdm-uri în care sincer îmi bag și acum picioarele. Dar o mai avea și pe băbuța mea actuală culori din 91cu frînele cam blocate și care cam dădea rateuri la un cilindru și pe care am scos-o pînă la urmă la 1800. Problema era că fusese radiată în Italia și n-avea număr dar s-a rezolvat clonat la imprimantă după ce a trecut prin zonă prima motocicletă bulgărească.

 

Aventura drumului de întoarcere a fost de neuitat, pe vremea aia nu aveam gps-uri și hărțile erau în blestematele lor de chirilice, în plus evitam cît puteam poliția. Am ratat centura în Sofia și m-am rătăcit vre-o oră prin oraș cu numărul de hîrtie deja cam umezit și cam fîlfîind pe suportul de carton și nimeni nu știa altceva decît păsăreasca lor, pînă am dat peste un student kurd care m-a scos din oraș. Apoi am mituit vameșul bulgar de la Vidin și am trecut africana în țară cu bacul, știu că m-am îmbătat în seara aia în Calafat la hotel de bucurie. De prins era să mă prindă cu radarul lîngă Tîrgu Jiu dar am făcut primul off și prima mîță cu poliția. M-am ascus vre-o 3 ore în Tg Jiu și apoi am luat-o decis cu 140 către Cluj, nu m-a mai oprit nimeni!

 

Apoi am avut vre-o două accidente nocturne din cauza „lumînărilor italiene” am cam belit carenele da nu m-am lăsat, am investit în bări și xenoane și am făcut în toti anii ăștia o grămadă mare de drumuri faine și nu numai atăt, tuff-tuff-ul de încredere il aud în fiecare dimineață de aproape 10 ani din iarnă pînă în iarnă! Așa îmi încep eu și îmi termin fiecare zi! Am mai luat la fel ca Andry încă o africană de pe care am jumulit în timp o grămadă de mărunțișuri, mi-am luat pînă la urmă și membrane noi de la dilly point, dar în motor nu am umblat niciodată și în primăvară am depășit 200k km făcuți, peste cei 120-150 pe care îi avea deja babușca.

 

Consumase de la început ceva ulei și acum am ajuns cam la 400 grame la mia de km dar nu-mi pasă, că de mers merge ca în prima zi, același tuff tuff credincios la sfert de cheie. În fiecare an îi fac testul la intrarea aia în Huedin să văd dacă mai prinde 180 și prinde! M-am urcat între timp mereu pe toate noutățile apărute ăn clasa africanei, dar știu deja că e inutil. Pe dulap așteaptă următorul kit de lanț și în garaj motorul „boboc”, ăla la 60k km.

 

Normal că în condițiile astea mă tot întreb de ce-și vînd unii africanele? Eu zic că sunt doar două categorii, cei care își vor lua altele și cei care de fapt le-au încercat doar, fără să și le fi simțit vreodată împlîntate în propria lor carne. Iar și dintre aceia unii se vor întoarce.

post-4028-0-71126100-1472673351_thumb.jpg

post-4028-0-31683200-1472673354_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez una bucata cod reducere 20 de euro la Louis la cumparaturi de minim 99 de euro. E valabil pana pe 3 septembrie, 4 septembrie Online, daca inteleg eu bine. Primul venit, primul servit.

codul ala de reducere se gaseste pe site, pe prima pagina si e disponibil oricui doreste...

 

*This € 20 discount voucher can be used once until 3 September 2016 when you make one purchase worth at least € 99 in your Louis store. Online even up

until 4 September 2016! To use in your Louis store, print out the voucher and present it at the till. By mail order/online you can just enter the voucher code 194.

The voucher cannot be used for purchasing gift vouchers and printed material, and cannot be combined with vouchers from other promotions or with the Louis

dealer or motorcycle instructor card. Only 1 voucher per person per purchase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au reducere si la afrikane pe dincolo. astept sa vad cand vine strainezu sa cumpere afrikane de la noi.

@Arthur, tu ai un pret ok, anu asta chiar in 2 randuri te-am tentat.

nu zice nimeni ca in pretul de vanzare sa nu adaugi si accesoriile. ba am observat ca pe dincolo motocicleta se dezbraca de accesorii si e scoasa la vanzare. dar sa faci 30k km si sa ceri mai mult decat te-a costat...nah eu ii cataloghez la bisnita . evident ca granita e finuta si ar trebui multe criterii dar hai sa o lasam balta. AT are in RO un pret mult prea mare. e mai ok sa o aduci de dincolo.

cateva anunturi ok de peste granita.trebuiesc citite atent si facut profilul pe cat posibil. nu ezitati sa le da-ti mail sau sa ii googleuiti pe proprietari. asa aflati f multe si aveti un avantaj

200-250e adusul. se gasesc persone care sa le aduca. ahh, si la ei se practica negociera in limita a 10%

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231914899&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&pageNumber=1&fnai=prev

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231623831&scopeId=MB&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&pageNumber=1 de apreciat sinceritatea.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=229056586&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&pageNumber=1 stare originala

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231879158&isSearchRequest=true&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&pageNumber=1 doar e kultmotorrad

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231125639&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=230217465&scopeId=MB&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&pageNumber=1 multe extra

http://ww3.autoscout24.it/classified/288142372?asrc=st|as


» Post actualizat in 01 Sep 2016 04:13

@Galen, chestii dastea cred ca ar trebui sa ramanA intre tine si bunul D-zeu. sau daca le spui, nu chiar asa la toanta lumea. nu ti-o zic cu rautate, dar pe lumea asta...oamenii sunt tare rai si invidiosi, ........................si lacomi si prosti si de toate. just saying


» Post actualizat in 01 Sep 2016 04:14

si cum traim in democratie, fiecare are si poate sa ceara cat vrea pe fierul lui, si presa e libera :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de fiecare data, pentru valoare cat mai apropiata de cea a bateriei, legam un plus (cu siguranta) si un minus pe baterie, le trageam pana in fata unde legam voltmetrul si puneam intre fire si voltmeru un releu, alimentat de un oarecare 12V pe contact (bord, etc.). E un picut mai mult de munca, insa daca te apuca surubaritul... nu ai ce face, intri in hora :D

O sa incerc si varianta asta.

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

@Galen, chestii dastea cred ca ar trebui sa ramanA intre tine si bunul D-zeu. sau daca le spui, nu chiar asa la toanta lumea. nu ti-o zic cu rautate, dar pe lumea asta...oamenii sunt tare rai si invidiosi, ........................si lacomi si prosti si de toate. just saying

„Faptele” s-au prescris de mult, mobra e cu actele ok, n-a fost furată, voiam doar să încerc să explic de ce africanele au prețurile sus aproape indiferent de km. Sunt pur și simplu cu totul deosebite din toate punctele de vedere, au puține puncte slabe și care pot fi compensate aftermarket. Lumea se desparte greu de ele, am avut o groază de discuții cu nemți care le-au dat pe GS și au umblat apoi în limbă să și le ia înapoi. Adevărul e că se vînd foarte puține, probabil după ce „confirmă” cu adevărat noul model să înceapă să se vîndă mai multe.

 

Si mai e ceva: africanii adevărați nu le-au luat să se fîțîie cu ele duminca prin centru, le-au luat să si-o tragă cu adevărat cu ele, atît touring soft enduro prin lume, cît și expediții cramponate prin munți. În condițiile astea nu poți da prea mulți bani pe fier, ca să plîngi apoi cănd „explodezi” vre-o carenă sau îi turtești botu. Pentru că fiecare pasionat si-a luat apoi cel mpuțin una de piese și o groază de subansamble de la cei care le-au îmbucătățit. Așa că spre deosebire de alte modele presiunea pe preț și comentariile nu vor conteni, pentru că cei care le vor, le vor cît de ieftine, iar cei care le vînd știu ce vînd și țin la preț. :)

 

» Post actualizat in 01 Sep 2016 05:38

Salut,

Am nevoie de niste sfaturi.

Am un voltmetru instalat pe motor si in ultima vreme imi arata valori foarte mici: 11,5 - 12,3

Variaza foarte mult cand semnalize/franez/pornesc farurile si cand semnlizez imi scade in intensitatea lumin la far.

Daca merg o vreme, valoarea creste si ramane pe la 12,5.

 

Cat ar trebui sa fie valoarea normala ?

Am schimbat releul de inarcare in primavara (atunci afisa peste 13), bateria e cu gel si chiar dupa cateva zile de repaus imi arata 12,5 v (cand pun contactul).

Ma puteti ajuta cu o parere ?

Caută-mă într-o zi pînă în 12 cînd merg în concediu, îi dăm sigur de cap!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e ceva, n-are rost s-o tot reconstruiești! Am avut și eu o dilemă acu vre-o 4 ani, voiam să rezolv problema trîntelor periodice pe care le iei în teren și care în anumite conjuncturi de pante și bolovani îți pot beli grav mobra cu toate barele și protecțiile! Ceea ce te-ar putea împinge să-ți tot iei alta. Consumasem deja plasticurile de la africana de rezervă. Dar am rezolvat cumpărînd un domi pentru hoinărelile mai extreme. Astfel încît dacă reziști și tentațiilor de a scoate mobra din zona ei chiar extinsă de siguranță, poți să te bucuri în pace de africana ta decenii la rîndul fără s-o vinzi. Eu spre exemplu n-am mai trîntit-o serios de vre-o 5 ani.

 

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...