emircea Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Personal sunt de parere ca termenul de 'ovalizare' se aplica doar la tamburi, unde 'oala' poate sa nu mai fie perfect cilindrica din diverse motive. Faptul ca frana iti prinde in hopuri poate sa aibe mai multe cauze: - diferente de grosime in sectiunea discului (material uzat inegal); - pistonas cu depuneri pe o anumita zona (inel de 'jeg', de exemplu), depuneri ce nu-l lasa sa culiseze liber doar daca aplici si o forta tangentiala (gen disc ce isi continua miscarea de rotatie); - jeg (mai mult sau mai putin pietrificat) in zona de culisare a placutelor pe etrieri (inclusiv pe pinul de retentie), - placute cu dimensiuni necorespunzatoare in zona de culisare pe etrier (la auto gen Dacia 1300 mecanicii comunisti de service le mai ajustau la polizor daca 'agatau'). [...] 1) cand dau roata jos sa schimb cauciucul (fac des treaba asta, cramponat vs stradal) nu am nici o problema in a impinge pistonasele cu mana, chiar fara sa slabesc suruburile de aerisire (oare asta inseamna aer in instalatie?) 2) cand franez, mobra incetineste in hopuri/suturi foarte mari/ample. [...] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Mda, nu ovalizat e termenul corect. Mai degraba ondulat. Cand invart roata cu mana, observ dicul descentrat pe exterior. Pe interior nu am putut masura centrarea lui din cauza faptului ca invart greu roata. Dar maine o sa dau etrierele jos si o sa masor discurile si la interior. Cu un marker/carioca. Daca semnele de la ext si de la interior sunt in aceeasi parte a discului inseamna ca e ondulat. Daca semnele de la ext si int sunt defazate gen 180 grade, inseamna ca discul e doar descentrat. Daca e descentrat, cauza ar fi numeroasele montari si demontari de cauciuc cand, probabil, m-am opintit cu levierele si picioarele, roata sprijinindu-se pe disc, desi eu stiu ca am grija sa pun celalat cauciuc sub roata. Oricum, in ambele cauze imi trebuie alte discuri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Am avut si eu exact aceeasi problema, dar erau extrem de uzate (2,3 mm respective 2,6 mm in conditiile in care minimul acceptat este 3,5 mm) Am schimbat discurile, rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Mda. Am verificat azi fara etriere. Sunt descentrate. Vizibil cu ochiul liber. M-am pus cu o cheie franceza mare pe ele si le-am adus cat de cat. Solutie temporara, bineinteles. Intrebarea e: cum au ajuns asa? Presupun ca de la montat/demontat cauciucuri, obisnuit fiind doar cu roti cu un singur disc. Si pe fondul subtirimii lor de la uzura. Desi, cum am mai spus, imi amintesc ca aveam grija sa pun celalat cauciuc sub roata, ca sa nu se sprijine pe disc. Deci, aviz amatorilor care se ocupa cu leviere si isi schimba singuri cauciucul sau isi fac o pana pe marginea drumului. Korben, ce discuri si de unde ti-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Având un singur disc am scăpat de situația de mai sus. Clar, neplăcută. Pe la competiții am văzut la băieți un stand din țeavă, gen cerc cu suport. Se cumpără pentru dimensiunile necesare, respectiv 18/19/21 in funcție de sportul practicat, respectiv enduro sau motocross. Am sa caut pe net sa vad dacă găsesc o poza. Evident ca este o soluție doar pentru folosit acasă, la garaj sau la service. În pădure tot la pus pe jos ajungi. » Post actualizat in 05 May 2017 11:08 Spotted. Personal, îmi place mai mult acesta, pentru ca cercul standerului se suprapune perfect pe cercul rotii. Din cauza asta am spus mai sus de dimensiuni diferite - 18/19/21. Mai sunt tot felul de variațiuni pe tema dar nu sunt fan când vine vorba de sprijinit pe spițe. Probabil ca nu este nici o problema. Chestiune de gusturi. Treburile devin cu adevărat interesante la schimbatul de mousse-uri. Google "enduro tyre removal" sau "mousse removal". » Post actualizat in 05 May 2017 11:11 La standerul de mai sus, dacă îmi amintesc corect, cercurile sunt interschimbabile, astfel încât trebuie un stander și 2 sau 3 cercuri, nu 3 kituri. Cam doh, evident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Mda. Am verificat azi fara etriere. Sunt descentrate. Vizibil cu ochiul liber. M-am pus cu o cheie franceza mare pe ele si le-am adus cat de cat. Solutie temporara, bineinteles. Intrebarea e: cum au ajuns asa? Presupun ca de la montat/demontat cauciucuri, obisnuit fiind doar cu roti cu un singur disc. Si pe fondul subtirimii lor de la uzura. Desi, cum am mai spus, imi amintesc ca aveam grija sa pun celalat cauciuc sub roata, ca sa nu se sprijine pe disc. Deci, aviz amatorilor care se ocupa cu leviere si isi schimba singuri cauciucul sau isi fac o pana pe marginea drumului. Ce spui tu e foarte posibil. La una din rotile spate am patit la fel dupa ce un individ de la o vulcanizare s-a urcat cu picioarele pe roata. Am indreptat discul tot cu o franceza babana. Ultima oara am luat discuri de la Louis, TRW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Louis.eu 120 Euro un disc TRW! Dillypoint zice ca are la 216 RON Kyoto. Dar cu astia e greu de tratat. La EXC am schimbat inclusiv mousse, dar o faceam in casa si nu am indoit niciodata nici un disc, desi merg cu ele pana mai au 1-2mm grosime! La Africana schimbatul cauciucurilor il fac in fata blocului, langa mobra, si, probabil, sunt mai neatent. Raul, dispozitivul ala e foarte misto sa-l ai in garaj, mai ales varianta cu levier. Problema mea e ca n-am garaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 (editat) Louis.eu 120 Euro un disc TRW! Dillypoint zice ca are la 216 RON Kyoto. Dar cu astia e greu de tratat. La EXC am schimbat inclusiv mousse, dar o faceam in casa si nu am indoit niciodata nici un disc, desi merg cu ele pana mai au 1-2mm grosime! La Africana schimbatul cauciucurilor il fac in fata blocului, langa mobra, si, probabil, sunt mai neatent. Raul, dispozitivul ala e foarte misto sa-l ai in garaj, mai ales varianta cu levier. Problema mea e ca n-am garaj . Am eu disc spate kyoto de la dilly, a fost 235 lei in 2013 cand am luat transalpul. Inseamna ca discul are aproximativ 50.000 km Am masurat partea neuzata 5mm, partea uzata este de 4mm. La ora asta nu am gasit stantata grosimea minima dar daca imi aduc aminte bine ar fi 4mm deci e cam de schimbat. Foarte bun discul si are un singur dezavantaj fata de cel OEM, este urat. Ingeneral folosesc produse kyoto, disc, rulmenti, combinezon ploaie, mansoane incalzite, placute frana (acum am doar pe fata kyoto, spate brembo sinter) si sunt toate bune, de bun simț, recomand. Cel putin tranalpul cu un singur disc pe fata cu brembo e cam brutal pe franare, probabil se aplica si la africa twin 650 si e cam periculos cand merg in decembrie si ianuarie... Kyoto e mai moale si prefer asta pe fata. » Post actualizat in 05 May 2017 20:12 Recunosc la inceput m-am suit din gresala pe roata cand schimbam gumele, cand mi-am dat seama ca statea pe disc m-am dat jos nu s-a indoit dar aveam totusi 65 de kg cu haine cu tot. Editat Mai 5, 2017 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 (editat) ..................... Korben, ce discuri si de unde ti-ai luat? De la cineva de pe forum, cred ca e din Cluj Mai avea ceva piese, recent postase aici » Post actualizat in 06 May 2017 21:11 ..................... La ora asta nu am gasit stantata grosimea minima dar daca imi aduc aminte bine ar fi 4mm deci e cam de schimbat. ............. 3,5 mm e ok inca Editat Mai 6, 2017 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 (editat) Stimati Tovarasi si Pretini, Va atrag atentia regulamentar ca intalnirea a17-a Africa Twin Romania, are loc in 2-3-4 Iunie 2017 in deja celebra metropola Nadrag, jud. Timis. Pentru cei care au mai fost, locatia e aceeasi de anul trecut si de acum doi ani. Pentru cei care vor sa vina pentru prima oara si pentru amnezici, coordonatele GPS sunt 45.632600 cu 22.199385. Pentru orice alte intrebari folositi cu incredere PM-ul. Programul e deja traditional: Vineri 02.06.2017 - sosirea la locatie, punem corturile, bem o bere/tuica/etc Sambata 03.06.2017 - traseu incepand cu ora 10.30, seara stam la foc, mancam, bem si aberam diverse Duminica 04.06.2017 - trezirea, cafeaua si valea catre casa (cine vrea sa mai stea, poate sa o faca fara nici o problema) Ca in fiecare an fiecare participant primeste un sticker la sosire Fireste, oricine este binevenit, indiferent de marca sau modelul motocicletei. Doar ca nu vreau sa aud comentarii dupa, ca de ce nu s-a putut face traseul cu vitezana... Editat Mai 8, 2017 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Stimati Tovarasi si Pretini, Va atrag atentia regulamentar ca intalnirea a17-a Africa Twin Romania, are loc in 2-3-4 Iunie 2017 in deja celebra metropola Nadrag, jud. Timis. Pentru cei care au mai fost, locatia e aceeasi de anul trecut si de acum doi ani. Pentru cei care vor sa vina pentru prima oara si pentru amnezici, coordonatele GPS sunt 45.632600 cu 22.199385. Pentru orice alte intrebari folositi cu incredere PM-ul. Programul e deja traditional: Vineri 02.06.2017 - sosirea la locatie, punem corturile, bem o bere/tuica/etc Sambata 03.06.2017 - traseu incepand cu ora 10.30, seara stam la foc, mancam, bem si aberam diverse Duminica 04.06.2017 - trezirea, cafeaua si valea catre casa (cine vrea sa mai stea, poate sa o faca fara nici o problema) Ca in fiecare an fiecare participant primeste un sticker la sosire 968994_10200507569709816_1213078041_n.jpg Fireste, oricine este binevenit, indiferent de marca sau modelul motocicletei. Doar ca nu vreau sa aud comentarii dupa, ca de ce nu s-a putut face traseul cu vitezana... Hai noroc.Despre ce traseu este vorba sambata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Hai noroc.Despre ce traseu este vorba sambata ? Cu mult noroi. Chiar daca este seceta, tot va fi noroi... BERGENBIER Prietenii stiu de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Hai noroc.Despre ce traseu este vorba sambata ? Pai ne plimbam un pic pe forestierele din zona. Inca nu am fost sa fac efectiv traseul si sa-l bat in cuie. Daca cauti pe youtube dupa cuvintele cheie "Africa Twin Nadrag" o sa gasesti ceva filmari din anii trecuti si iti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Hai noroc.Despre ce traseu este vorba sambata ? O faci un trash the dress? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Am gasit urmatoarele piese de AT in garaj . Vitezometru cu beculete , ( carcasa vitezometrului este sparta in spate dar functioneaza) robineti cu site si ceva instalatie electrica. toate la 99lei pentru useri de pe forum Robert 0751223726 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Are cineva un ax fata pt un RD07? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 E la fel cu cel de RD04, daca te ajuta informatia. Eu nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 E la fel cu cel de RD04, daca te ajuta informatia. Eu nu am. Ms. Cele de la Transalp nu se potrivesc, ca am incercat. Ai idee de unde se pot cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Am eu un ax fata de AT. Rd04 07 au acelasi ax » Post actualizat in 15 May 2017 14:54 Am avut am vrut sa zic, ca nu mai e la anunturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 (editat) Andrei, în caz ca mai intri pe aici - făcând curatenie prin curte am ajuns și la capitolul anvelope auto. Ocazie cu care mi-am reamintit ca foloseam asa ceva cu mare succes la garaj. Bătrânețea, bat-o vina. Combinata cu dat din ce în ce mai puțin spre deloc. Cred ca găsești și gratis anvelope auto uzate. Editat Mai 18, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Nu-mi trebuie cauciuc de masina. Folosesc cauciuc de moto. Problema nu e lipsa de protectie, ci lipsa de atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 (editat) FRIDAY JUN 2 27° /14°RealFeel® 29° / 14° Partly sunny, a t-storm; warm More SATURDAY JUN 3 26° /14°RealFeel® 31° / 14° Couple of thunderstorms More SUNDAY JUN 4 25° /14°RealFeel® 27° / 13° Downpours in the afternoon More Vineri - Sambata - Duminica Editat Mai 24, 2017 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 S-a schimbat prognoza. » Post actualizat in 30 May 2017 06:42Ar fi util daca as stii cate persoane vin la Nadrag. Din considerente de organizare, evident... Asa ca am rugamintea sa "strigam catalogul". Am sa trec eu pe cine stiu deja ca vine. Deci: 1. Subsemnatul 2. Boieru' - 2 persoane 3. Leo 4. Zoli 5. Adi Silindean - 2 persoane 6. Andrei G. - 2 persoane 7. Tibor 8. Nepotu' lu' Tibor 9. Bobi 10. Vali P. 11. Bulinu' 12. Mihnea 13. Bo$$-ul Andry 14. Fratii Matei 15. Neagu 16. Edi - 2 persoane 17. Lucica 18. Neagu 19. Nicu P. zis si Korben Daca am uitat pe cineva sau mai sunt si altii care vin, va rog sa va treceti pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Mai vine și je cu pasageră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Daca e vremea buna vin si eu impreuna cu probabil alte 4 persoane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.