the insider Postat Februarie 2, 2019 Share Postat Februarie 2, 2019 Mi-am dat seama ca am facut ceva ce ma dispera enorm la altii. Am lansat o 'sageata' cu posibila vanzare a Africanei mele, fara sa ofer detalii de bun simt. Nu incercam sa 'testez' piata, ci pur si simplu am fost indolent si prost. Am primit cateva mesaje, la care n-am apucat sa raspund. O parte din carenaje le am in alta localitate (acasa), si vreau sa le adun toate intr-un loc, sa fac si poze, si sa ma decid ce fac, si sa revin cu un pret, daca doresc sa o dau. Ce e garantat este ca nu o voi da pe bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 ai ramane uimit. pe bucati poti scoate o suma mai mare, evident pe o perioada de timp mai lunga (vb din experienta, proiectul meu Dominator a ajuns vanzare pe bucati si am scos dublul investitiei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 La 22.01.2019 la 11:36, raoulserban a spus: cat e halatul? 500-700Eur? La 02.02.2019 la 19:48, the insider a spus: Ce e garantat este ca nu o voi da pe bucati. Acum 4 ore, raoulserban a spus: ai ramane uimit. pe bucati poti scoate o suma mai mare, evident pe o perioada de timp mai lunga (vb din experienta, proiectul meu Dominator a ajuns vanzare pe bucati si am scos dublul investitiei) Deci dupa ce ii ceri motorul la bani de seminte, postezi treaba cu Dominatorul. Bun asa... Daca as fi @the insideras sta mai mult cu ea pe bara si ti-as trimite-o surub cu surub pana scot 1400 de euro de pe tine. Asa ca mai bine fa-i omului o oferta de 1000 de euro si gata vorba lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Oferta mea nu era serioasa, era fix pe masura momelii aruncata in balta. Cat despre experienta mea cu Dominatorul, am uitat sa spun si stresul ce l-am avut dupa ce m-am vazut cu o gramada de fiare, gaura in buzunar si nici o luminita in zare. vandutul pe piese este o alta rezolvare la aceeasi problema...am un fier si nu ma dau cu el Oferta mea nu era serioasa, era fix pe masura momelii aruncata in balta. Cat despre experienta mea cu Dominatorul, am uitat sa spun si stresul ce l-am avut dupa ce m-am vazut cu o gramada de fiare, gaura in buzunar si nici o luminita in zare. vandutul pe piese este o alta rezolvare la aceeasi problema...am un fier si nu ma dau cu el. @Tizule, pe unde mai umbli, ce mai faci? nu de alta da ne mananca coruptii , incultii si incompetentii, mafioti ce mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Salutare prieteni, de ceva vreme am trecut si eu pe Africa Twin. Momentan am doua bucati din 2000. Oare as avea vreo sansa sa gasesc un jigler la soc second sau numai nou pe original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Ce e ala “jigler la soc”? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 Sincer, habar n-am. Ii piesa din imaginea de mai jos. Choke valve ar fi denumirea in engleza...supapa de soc, nu stiu denumirea exacta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tifrus Postat Februarie 18, 2019 Share Postat Februarie 18, 2019 Salutare stimați colegi, m-ar interesa pentru RD04, crash bars dacă are cineva de vânzare. Parcă nu aș da foarte mult pe un set nou așa că merge și ceva sh. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 U can't go wrong with HeawyDuties Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Adica https://heavyduties.ro/honda/africa-twin-rd04/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tifrus Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Am rezolvat cu Heavy Dutyes. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Martie 13, 2019 Share Postat Martie 13, 2019 (editat) Dupa doi ani de Transalp trec si eu pe ceva mai pe marimea mea. XRV 750 1994 cu culoarea foarte faina Tasmanian Green. Dynojet, arcuri fata-spate Ohlins, ceva inaltatoare, mansoane Rally 714, Ghidon Renthal 613-01, Pompa cu vacuum de pe Tenere am inteles. Scut si jante vopsite in camp electrostatic. Daca ajung sa o iubesc sezonul asta ( Nu am mers pe ea) , o sa primeasca capace tot asa, vopsite in camp electrostatic. Cstelia o stie, haha. Editat Martie 13, 2019 de andreim92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 (editat) Va salut. Am un prieten cu o africana rd07a, cu motor de rd04. Ieri a facut o tura prin padure, cu pasager, motorul s-a incalzit, si la un moment dat s-a oprit. Dupa mai multe incercari de pornire( invartea dar nu pornea), si pauze sa se raceasca, a pornit, dar mergea foarte neregulat, nu statea la relanti, dadea rateuri, se oprea, ca si cum ar merge intr-un piston, sau mai rau. Vreo 2 tentative din astea, apoi dupa cateva accelerari si-a dat drumul si mergea frumos, rotund. In ziua de ieri au fost vreo 3 episoade din astea cum am povestit mai sus. Releul de incarcare e nou, baterie noua, pompa benzina vacuumatica, socul nu era tras, am verificat. Ce poate fi, de unde sa incepem sa cautam problema? Editat Martie 18, 2019 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Pornirea la rece e buna, la cald buna. Sa se opreasca asa din mers din cauza bujiilor se poate? Si nici nu a fost culcata sa putem zice ca de aceea a pornit greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Acum 3 ore, johny77 a spus: Pornirea la rece e buna, la cald buna. Sa se opreasca asa din mers din cauza bujiilor se poate? Si nici nu a fost culcata sa putem zice ca de aceea a pornit greu. Am un prieten caruia ii mergea transalpul foarte bine, si dintr o data ii statea numai intr un piston. Cauza au fost bujiile, dar de oprit nu s a oprit, o tinea intr unu si nici de a naiba nu voia sa isi revina. Mizerie in carburator? Benzina proasta?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 motorul de rd04 e acelasi cu rd07 si rd07a, ce au schimbat sunt carburatoarele si aprinderea Kaizen maderfucker in limbajul lor. Kudos. Trebuie vazut ce anume nu e in regula, verificat si testat tot, de la alimentare cu benzina, impuritati-filtre etc , reglaj carb, pana la aprindere si circuitul de racire (desi am senzatia ca e efect secindar supraincalzirea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Salut johnny77, dacă aveți cum, incercati cu o pompă originală. Am întâlnit o africană, rd07a, care nu se înțelege cu pompa vacuumatică, iar simptomele erau cam aceleași Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 19, 2019 Share Postat Martie 19, 2019 Domnilor, va multumesc pentru raspunsurile prompte. O sa incepem sa le luam prin eliminare, incepand cu bujii, fise, pipe. Treaba e ca nu tot timpul face problema asta, asa ca doar dacand multi km vom vedea rezultatele. Va tin la curent cu orice schimbare. O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 20, 2019 Share Postat Martie 20, 2019 Pune un furtun de vacuum mai gros, mai rezistent la temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Martie 22, 2019 Share Postat Martie 22, 2019 La 11.02.2019 la 20:29, basea a spus: Salutare prieteni, de ceva vreme am trecut si eu pe Africa Twin. Momentan am doua bucati din 2000. Oare as avea vreo sansa sa gasesc un jigler la soc second sau numai nou pe original? Ce furci sunt alea pe aia albastra? De KTM? 950/990? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Martie 22, 2019 Share Postat Martie 22, 2019 Sunt furci Sachs de la Boano. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 27, 2019 Share Postat Martie 27, 2019 La 13.03.2019 la 15:17, andreim92 a spus: Cstelia o stie, haha. Da, cum sa nu o stiu. Ai facut o afacere buna, motorul e ca si nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 (editat) Acum 14 minute, Honda Cbr F4 a spus: Saua de RD03 se potriveste pe RD04? Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura. Aaa, non ti preocupa. Pana quando astepti sa iti continue niste straini judecata la observatii personale si directe, poate numai bine fortezi semeringurile si rasufla atat aerul cat si uleiul. Aaa, si, vede, non e si dificile. 5350 de postari, fratziwher :)))). Asta valoare adaugata. Editat Mai 10, 2019 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreim92 Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 (editat) La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus: Saua de RD03 se potriveste pe RD04? Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura. De sa nu stiu ce sa zic, dar pe asfalt eu merg cu 2 si 2 , daca zici ca e asa prost baga 1.5 fata spate, dar mai putin mi se pare aiurea, 1 bar e de offroad, si e periculos si acolo daca nu ai Rimlock.... Editat Mai 14, 2019 de andreim92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus: [...]Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura. Maxim 0.6 bar, cum e la manual, altfel scuipa simeringurile afara. Dar mai bine nici nu te incurci, comportamentul nu se schimba foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.