lexus81 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) marimea cauciucului spate pt honda cbr600rr este 180/55/17... din manualul de service, dar daca montez unul de 190/50/17 ...ce probleme poate aduce, fiindaca am auzit mai multe pareri dar nimik concret...am prieteni care au trecut la 190 dar mi-au spus ca nu simt nici o diferenta..m Editat Mai 25, 2009 de lexus81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 nu din nou!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 da ..are influienta, janata e facuta pt 180 si tu pui pneu de 190, ....normal ala de 190 cand il pui pe janta devine mai ingust se deformeaza si implicit nu are aceeasi cale de rulare pentru modul in care a fost conceput, pe linie dreapta nu cred ca se simte, doar pe curbe cand te inclini poate fi afectata ciclistica...dar daca consideri ca arata mai bine 10 mm in plus pe janta ta,........ faci ce vrei OVER AND OVER AGAIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 da ..are influienta, janata e facuta pt 180 si tu pui pneu de 190, ....normal ala de 190 cand il pui pe janta devine mai ingust se deformeaza si implicit nu are aceeasi cale de rulare pentru modul in care a fost conceput, pe linie dreapta nu cred ca se simte, doar pe curbe cand te inclini poate fi afectata ciclistica...dar daca consideri ca arata mai bine 10 mm in plus pe janta ta,........ faci ce vrei asa e, pe curbe se simte diferenta. daca tot esti hotarat sa pui 190 macar pune pe 55 nu pe 50. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexus81 Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 in primul rand scz ..daca va stresez si cineva a mai pus aceasta intrebare ...dar va intreb fiinca doi prieteni ai mei au fost la service sa isi schimbe gumele iar baietii le-au montat direct 190 in loc de 180 ..spunandu-le ca totul e in regula si ca pot sa stea linistiti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Pai normal... vanzatoru zice orice doar sa scape de marfa. Principiu romanilui: lasa ma ca merge s-asa. Pai atunci de ce nu mergem cu carenele julite si rupe si crapate pe motoare? Dece nu legam cu sfoara bucatile care atarna? Sau de ce nu le lipim cu aracet!? E gandita treaba cu rotile. Nu imbunatatesti cu nimic performantele daca pui cauciucuri mai mari. Ai sanse doar sa le scazi. Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) eu merg cu carenele julite si crapate pe motor.... Editat Mai 25, 2009 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 marimea cauciucului spate pt honda cbr600rr este 180/55/17... din manualul de service, dar daca montez unul de 190/50/17 ...ce probleme poate aduce, fiindaca am auzit mai multe pareri dar nimik concret...am prieteni care au trecut la 190 dar mi-au spus ca nu simt nici o diferenta..m nu are frate nimic, dar nu iti recomand 190 deoarece este mai scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 In afara ca nu se inclina asa de repede cum era pe 180 - diferenta am simtit-o mai mult pe curbe si mai ales la o inclinatie destul de mare, dar aderenta nu pierzi...doar ca tragi de motor mai bine ca sa se incline. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rook Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 da ..are influienta, janata e facuta pt 180 si tu pui pneu de 190, ....normal ala de 190 cand il pui pe janta devine mai ingust se deformeaza si implicit nu are aceeasi cale de rulare pentru modul in care a fost conceput, pe linie dreapta nu cred ca se simte, doar pe curbe cand te inclini poate fi afectata ciclistica...dar daca consideri ca arata mai bine 10 mm in plus pe janta ta,........ faci ce vrei OVER AND OVER AGAIN mare dreptate are CATA! dar daca vrei sa te dai mare pe la terase e ok arata foarte bine acei 10 mm in plus, in schimb daca vrei sa-i dai forje pe circuit sau pe curbe iti recomand 180/55, NEAPARAT, stiu bine am invatat-o pe pielea mea si cu urmari pe carenele motorului meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexus81 Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 ms de raspunsuri.. eu o sa raman la 180 fiindca imi place sa ma avant in viraje mult ,cat de frumos s-ar vedea aia 10mm in plus prefer sa raman la cum scrie la carte.. eu am pe mobra cauciucuri metzeler m1 sport , iar cauciucul spate arata mult mai subtire si mai inalt decat al unui prieten care are michelin, avand aceleasi marimi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Eu la Transalp am de 150 si ar trebui sa am 130. NU SE SIMTE NICI O DIFERENTA. Cauciucul se curbeaza si ajunge cam tot la aceeasi cale de rulare. Cei care simt diferenta de 1cm in latime sunt cei mai mari "raceri" mincinosi. Si daca nici eu nu merg racing super-moto style atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Eu la Transalp am de 150 si ar trebui sa am 130. NU SE SIMTE NICI O DIFERENTA. Cauciucul se curbeaza si ajunge cam tot la aceeasi cale de rulare. Cei care simt diferenta de 1cm in latime sunt cei mai mari "raceri" mincinosi. Si daca nici eu nu merg racing super-moto style atunci... Cu un Transalp poti merge bine, foarte bine, cum vrei tu dar nu racing. Dar asta nu inseamna ca nu ai dreptate. In general singura care simte diferenta acestui gen de "upgrade-uri" este motocicleta saraca, care se chinuie sa lucreze in niste parametrii pentru care nu a fost conceputa. Daca te uiti la cauciucu lor spate, are 5 cm carne virgina pe fiecare parte, dar ei mor sa aiba inca 5 mm ca sta mai bine pe curbe. Unu n-ar intreaba cum se regleaza o suspensie, ca de nu e important nici pentru curbe, nici pentru altceva, doar putin la gropi da le poti ocoli si daca nu e saua moale oricum. Ab ziz bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Cu un Transalp poti merge bine, foarte bine, cum vrei tu dar nu racing. Dar asta nu inseamna ca nu ai dreptate. In general singura care simte diferenta acestui gen de "upgrade-uri" este motocicleta saraca, care se chinuie sa lucreze in niste parametrii pentru care nu a fost conceputa. Daca te uiti la cauciucu lor spate, are 5 cm carne virgina pe fiecare parte, dar ei mor sa aiba inca 5 mm ca sta mai bine pe curbe. Unu n-ar intreaba cum se regleaza o suspensie, ca de nu e important nici pentru curbe, nici pentru altceva, doar putin la gropi da le poti ocoli si daca nu e saua moale oricum. Ab ziz bine? Zuber bine. Racing cat de racing se poate cu un transalp... adica ma aplec... merg repejor, etc... nu babeste, la asta m-am referit.. nu la sensul exact in sine. Si daca ma inerfez ma duc si pe circuit cu ea! (eu am pus mai lat pentru ca am gasit Michelin SH aproape nou la pret de 5 pachete de tigari...era si pacat. Editat Mai 26, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) in primul rand scz ..daca va stresez si cineva a mai pus aceasta intrebare ...dar va intreb fiinca doi prieteni ai mei au fost la service sa isi schimbe gumele iar baietii le-au montat direct 190 in loc de 180 ..spunandu-le ca totul e in regula si ca pot sa stea linistiti... Pai daca au zis "baietii" nu e clar? Baietii nu au scoala dar au scoala vietii, ce dracu'... Eu la Transalp am de 150 si ar trebui sa am 130. NU SE SIMTE NICI O DIFERENTA. Cauciucul se curbeaza si ajunge cam tot la aceeasi cale de rulare. Cei care simt diferenta de 1cm in latime sunt cei mai mari "raceri" mincinosi. Si daca nici eu nu merg racing super-moto style atunci... Da' la Transalp cauciucurile nu-s plate, ca la masini? Oricum, macar am aflat din acest thread ca-n realitate grosimea conteaza. Editat Mai 26, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 .....o sa apleci motoru ceva mai mult si ceva mai greu pentru aceiasi curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mar33an Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 marimea cauciucului spate pt honda cbr600rr este 180/55/17... din manualul de service, dar daca montez unul de 190/50/17 ...ce probleme poate aduce, fiindaca am auzit mai multe pareri dar nimik concret...am prieteni care au trecut la 190 dar mi-au spus ca nu simt nici o diferenta..m Nu schimba. Am schimbat eu si mi-a parut rau dupa primul viraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Eu la Transalp am de 150 si ar trebui sa am 130. NU SE SIMTE NICI O DIFERENTA. Cauciucul se curbeaza si ajunge cam tot la aceeasi cale de rulare. Cei care simt diferenta de 1cm in latime sunt cei mai mari "raceri" mincinosi. Si daca nici eu nu merg racing super-moto style atunci... nu te supara, dar nu are nici o legatura profilul gumelor unui enduro-touring(super-moto) cu profilul unui sport, supersport fiecare are partea lui frumoasa dar e altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Eu la Transalp am de 150 si ar trebui sa am 130. NU SE SIMTE NICI O DIFERENTA. Cauciucul se curbeaza si ajunge cam tot la aceeasi cale de rulare. Cei care simt diferenta de 1cm in latime sunt cei mai mari "raceri" mincinosi. Si daca nici eu nu merg racing super-moto style atunci... oaaaa, pot sa te ating ??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Pentru a obtine amprenta ideala la sol, anvelopele cu latimea 170-180mm sunt concepute pentru jambe de 5.5" iar cele de 190-200mm pentru jambe de 6". In limite rezonabile se poate jongla un pic si cu alte masuri sau combinatii de anvelope fata de cele recomandate de producatori insa trebuie tinut cont ca pentru a obtine un plus de manevrabilitate va trebuie sa facem compromisuri in zona stabilitatii... si reciproca este valabila. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Pentru a obtine amprenta ideala la sol, anvelopele cu latimea 170-180mm sunt concepute pentru jambe de 5.5" iar cele de 190-200mm pentru jambe de 6". Jambe mai nene? da ..are influienta, janata e facuta pt 180 si tu pui pneu de 190, ....normal ala de 190 cand il pui pe janta devine mai ingust se deformeaza Nu se deformeaza, cel putin nu prea tare Janta de 5.5 va trage marginile gumei inspre interior. marimea cauciucului spate pt honda cbr600rr este 180/55/17... din manualul de service, dar daca montez unul de 190/50/17 ...ce probleme poate aduce, fiindaca am auzit mai multe pareri dar nimik concret...am prieteni care au trecut la 190 dar mi-au spus ca nu simt nici o diferenta..m Daca te incalzeste cu ceva, Ducati a mers cu jante de 5.5 multa vreme, cu gume de 190/50, pe Ducati 999. Si eu m-am confruntat cu aceeasi dilema weekend-ul trecut pentru ca trebuia sa primesc un 180 si , dintr-o greseala, a venit de 190. Era prea complicat sa-l schimb si dupa ce-am vorbit cu 2-3 persoane mai avizate (adica raceri care se dau pe circuit) m-am mai linistit. M-am dat cu el vreo 4-500 de km si merge foarte bine (Dunlop D208 RR). M-am dat cu o mobra cu fix aceeasi guma pe spate dar janta de 6 si nu pot spune ca am simtit vreo diferenta. Singura chestie e ca nu prea ai cum sa atingi marginea gumei pentru ca ar trebui sa te inclini imposibil de mult. dar daca consideri ca arata mai bine 10 mm in plus pe janta ta,........ faci ce vrei Guma NU arata mai lata, chiar daca e de 190, pentru ca are marginile trase mai in interior. Editat Mai 26, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Dar ce parere aveti de unii care isi pun pe 125-uri guma pe spate de 180 , in conditiile in care vine din fabrica cu 150 ? as mai zice un 160 maxim, dar 180 e chiar foarte mult pentru un 125. Editat Mai 26, 2009 de frN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) oaaaa, pot sa te ating ??????? da, poti sa-mi faci si altceva daca vrei... Editat Mai 27, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Jambe mai nene? Jamboane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Jambe mai nene? Pfffff.... numa' avioane am in cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.