Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

In Bucuresti sunt 8 grade si soare. Si tot se ieseeeee!!! :yikes:

Zgomotul pe care il aud eu cateodata la denivelari seamana cu un zdranganit de chei, sau ca si cum ar fi un surub slabit pe undeva. Din cate am inteles zgomotul de la furca e un pic altfel.

Daca asta e intradevar zgomotul cu pricina, atunci chiar nu merita osteneala sa desfac furca pt atata lucru. :yikes:

 

Azi pe la 1 PM a iesit si pe la noi soarele si n-am rezistat chiar daca am zis ca nu mai ies. Am iesit din oras si nu ma mai opream. Marfa, drumul uscat, cauciucuri ceva mai incalzite. " M-am hotarat", nu mai astept sa se incalzeasca asfaltul.

 

Atata timp cat zgomotul nu e suparator, chiar nu merita stresul. Adica sa te apuci s-o desfaci doar pentru un "zgomotzel"...

Daca nu degenereaza intr-o defectiune permanenta si iremediabila o las asa cum e, mai ales ca "asa face toate".

Editat de iraque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e un zgonot foarte suparator se aude doar la anumite hopuri ceva mai bruste, de sunt foarte multi cei care l-au lasat acolo. e ca la uni se aude mai tare la alti mai incet.

si mai depinde si de casca. daca e jet... :yikes: ...... si pe aici se foloseste destul de mult normal ca e mai evident!!

si nici toate integralele sunt insonorizate foarte bine.

 

azi a fost marfa da au zis astia ca de maine vine frigul polar in italia(adica -5grade) asa ca nu se stie cand se mai iese. probabil sambata sau duminica ca nu tine niciodata mai mult de 3-4 zile :yikes:

 

am rezolvat si cu frigul.........am comandat gaucho!!!!!

 

post-44799-1232530938_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rade lumea pe strada cand te vede invelit in paturile alea? Chiar tin de cald? Nu se agata de picioare cand pui talpa jos si sa faci buf? La noi nu am vazut decat pe scutere si nici nu ma gandeam ca pot fi folosite si pe motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-44799-1232556680_thumb.jpgpost-44799-1232556706_thumb.jpgpost-44799-1232556716_thumb.jpg

e un fel de pantalon care se monteaza pe motor cam ca paturile pe scuter si se fixeaza cu niste cabluri de otel sub motor.si ar ma fi mofole de pus pe ghidon. sunt din material impermeabil pe dinafara si imblanite pe dedesubt. astia se duc la Elefantentreffen cu astea si pe dedesubt poarta doar blugi. am avut mereu patura pe scutere si e fantastic iarna si cind ploua.

e adevarat ca pe moto din punct de vedere estetic nu e ce e mai frumos pe lume da putin imi pasa ca sa pot sa merg fara sa crap de frig si sa ma ia toate durerile de genunchi!!!

cat despre preturi sunt destul de abordabile: un gaucho sta in jur de 90euri si mofole vreo 35. da caldurica e priceless!!!!!!!!!! :yikes:

 

ps: nu se agata de picioare pt ca sunt ceva mai in fata () fata de pedale iar bordul e gonfiabil ca sa se muleze pe picior si sa nu flutere la viteza!

s-au gandit astia la toate!!!!!

 

si pe aici nu mai rade nimeni ca s-au obisnuit!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rade lumea pe strada cand te vede invelit in paturile alea? Chiar tin de cald? Nu se agata de picioare cand pui talpa jos si sa faci buf? La noi nu am vazut decat pe scutere si nici nu ma gandeam ca pot fi folosite si pe motoare.

La noi probabil ca ar rade lumea, dar in Italia si in alte tari cu cultura moto in nici un caz. Acolo unde motocicletele/scuterele sunt o necesitate (probabil ca o sa ajunga si in Romania candva... :yikes: ), nu mai conteaza cum arata utilajul, important e sa ajungi sanatos si uscat la destinatie.

Eu am stat cativa ani in Taiwan, unde cam toata lumea merge pe scutere si motociclete, si era plin de tot felul de accesorii din astea care sa te protejeze de vant, frig si ploaie.

"Manusile" alea care se monteaza pe ghidon erau omniprezente, pana si eu aveam pe scuter iarna. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A vizitat cineva strommers.it? Nu stiu italiana, dar din ce am inteles eu dilema cu zgomotul furcii fata ramane si pt italieni. Fiecare-si da cu parerea, sant mai multe teorii inclusiv cea cu saiba de teflon, dar nici o concluzie sau masura testata, de urmat. Daca este cineva curios si stapaneste cat de cat limba asta poate ne lamureste si pe noi. Poate cauta la:capitolul dedicat suspensiilor la,"Rumore secco che viene dalla parte anteriore" pg 24-28. Mai am o saptamana pana vin piesele din furca si abia astept s-o demontez, sa vad ce gasesc in ea. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan_harea tu ai vreo problema cu furca de trebuie sa ai schimbi piesele?

eu am citit tot topicul respestiv si reiese ca cea mai fiabila solutie ar fi aia cu bucsa da tineti cont ca nu la toti se aude la fel de tare(straniu) si nici in aceleasi conditii. la mine se aude doar cand iau obstacole bruste si nici nu se aude foarte foarte tare da cum e ca ma mananca in c-- o sa imi bag mainile si pe acolo.

si pe suzuki italia (desi au fost facute comunicari si scrisori cu duiumul si noi am incercat sa demonstram ca suntem peste 4500 doar in forum) o doare undeva probemele noastre, ca aici marketingul impinge doar pe vitezane.

cia u!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de explicatii. Nu stiam ca exista si asa ceva. Nu am vazut la noi de loc motat pe motoare. Dar e o solutie ideala pentru perioada rece. Eu am crezut ca rezolv cu manere incalzite si foarte gros imbracat, dar se pare ca aceasta solutie e ideala. Poti purta haine normale pe tine. Da-mi si mie un link de unde le-as putea comanda. Exista si pe Louis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe louis eu nu am intrat decat odata da nu am inteles nimic asa ca nu m-am mai uitat pe acolo. apoi gasesc tot ce vreau aici. si tot prin internet cumpar ca sunt ceva mai ieftine.

eu aici l-am gasit cu 80 euri + expediere 14.

cauta "gaucho tucano urbano" ca e cel mai bun si dif. de pret oricum e mica.!!

 

pe siturile de aici am vazut ca nimeni nu trimite afara din italia,da vezi poate nemti o fac. sau astepti sa fac eu un pachet pt. acasa.

 

post-44799-1232575348_thumb.jpg

alte detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nimic stricat la suspensia fata, in afara de zgomot care la mine pare sa fie mai mare, sau sant eu obsedat de "consecinta" asta. Iarna lucrez la motor cu toata intretinerea pt ca vara sa merg fara probleme. Am 33500 km si nu vreau ca dupa ce umblu in suspensie sa inceapa sa curga ulei pe la simeringuri, si de asta le pun noi acum. Nesimtiiti de la suzuki s-au comportat la fel si la noi si in Ungaria si in SUA. La inceput faceau pe prostii, apoi cand crestea numarul nemultumitilor spuneau ca nu este afectata functionarea. Nu recunosc ca exista o problema pt ca costurile de chemare in service pe plan mondial ar fi uriase, dar nici nu incearca sa dea o solutie pt ca asta ar insemna recunoasterea defectului. Cerc vicios. Si deocamdata, fara sa aiba un rival serios la capitolul enduroturing mediu, vanzarile merg destul de bine. Pe vstrom. info sant aceleasi discutiii pe zeci de pagini legat de problema furcii fata, dar si de faptul ca este foarte moale si in SUA sant cateva firme care se ocupa cu imbunatatirea prestatiilor suspensiei si care au inbunatatit-o si au eliminat si zgomotul. Teoria lor este diferita de cea lansata de cel cu saiba de teflon si in doua cuvinte, zgomotul vine din cantitatea mare de ulei care traverseaza supapele furcii, care are gaurile de trecere prea mici si de aici o comprimare prea mare a uleiului, care nefiind compresibil se comporta ca un solid, si de aici acel zgomot metalic ca de ciocane lovite intre ele. Si asta se intampla cand treci peste obstacole mici ca inaltime, dar cu muchiile drepta. Nu stiu daca este chiar asa , dar constructorii de moto parca lasa voit cate un punct slab la motoarele noi, cand le scot pe piata, pt a putea sa le aduca inbunatatiri pe parcurs, cand vanzarile incep sa scada. Ghinionul nostru ca V-Stromul este foarte bun in rest si vanzarile nu au scazut niciodata. Oricum saptamana viitoare sper sa am suspensie pe fata si sa ies la o proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de fapt asta asa e asta ar fi singura "problema" daca asa se poate numi. in rest cum am mai spus e o motocicleta aproape perfecta. cel mult i se pot aduce modificari facute mai mult din pasiunea de a modifica ceva. eu acum,spre exemplu, vreau sa fac "g pack" sa ai dau toti 67 de cai. ca in afara de intretinerea normala si aia destul de economica daca faci singur nu prea am ce sa ii fac.

i-am facut si un ungator automat de lant,si manere de reglat farurile fara chei,i-am pus paramusculite la airbox(incredibil cat de multe intra mai ales vara),i-am montat crik central ca de are prostul obicei sa cada pe loc cu ala lateral,paramotor,aaaaa si i-am modificat saua ca e mai marfa aia de la dl 1000 asa ca am facuto asemanatoare.....ma rog ca sa am ce sa fac cand e urat afara!!!

 

PS: nu degeaba a castigat 3 ani la rand >alpenmaster<!!!!!

 

PPS: vreau sa ai cumpar cruisecontrol :yikes:

ciao

 

PPPS..........:uitati-va nitel pe aici http://www.v-strommers.it/forum/index.php?board=104.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma lasa sa intru la adresa data de tine. Cruize control am si eu si este foarte bun la drum lung pe autostrada. Am scapat de carcei si dureri in palma. Sant curios ce ungator de lant ti-ai facut. Vreau sa-mi pun si eu, daca este bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma intereseaza sistemul de uns lantul. Pe Louis se gaseste Scottoiler - sistemul mecanic, pe baza de vacuum, este 117 euro, iar din martie cica apare unul cu control electronic si pompa la 260 euro. Dar sunt convins ca se poate face unul simplu si decent mult mai ieftin.

 

Cum ai facut reglajul farurilor? Eu de obicei le reglez cu patentul, dar e greu de ajuns acolo. Ar fi interesant de facut un sistem cu reglaj de la ghidon, ori mecanic, ori electric... :yikes:

 

Cruise control voi v-ati pus din ala electronic, sau mecanic? As vrea sa-mi pun si eu unul din ala mecanic simplu, dar nu stiu care se potriveste pe manerele incalzite, astea sunt mai groase si ceva mai scurte decat manerele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista si de vanzare insa costa in jur de 150 euri :yikes: asa ca l-am facut singur. un bidonas de plastic de 1\2 de kil. pt ulei , circa 1 metru de furtun pt perfuzii, un robinet pneumatic de benzina de la un scuter vechi,un robinetel de plastic pt acvarii(din alea pt aer),o bucatica de teava cu un ac un pic mai gros la capat. adica 2,50 euro de investitie :kiss: . aa si ulei de cutie de viteze sau pt lant daca gasesti(din ala industrial)

 

acasa am si poze aici nu. demontezi carena stanga de sub sa si acolo fixezi bidonasul si linga baterie pui robinetul pneumatic(robinetul pneumatic are o intrare o iesire si o al treilea tub se leaga la galeriade aspiratie sa se deschida cind pornesti(galeriile au deja doua tubusoare acoperite da dopuri de cauciuc care pot fi folosite)) cobori pe linga sasiu cu furtunul tot pe acolo pui robinetul de aer ca sa poti sa reglezi fluxul de aer.si continui pe sub bratul furci pana langa coroana unde pui teava cu acul sa atinga chiar deasupra axului. eu am fixat totul cu coliere de plastic din alea de unica folosinta(scuze da nu stiu cum se cheama) reglezi sa curga circa o picatura la 3-5 min depinde de strade si conditii.

eu am facut vara asta turul europei adica 7942 km fara sa pun un gram de spray pe lant si o sa vezi in poze in ce conditii e . am 29.500 km la moto si o sa schimb tot kit-ul cred pe la 40.000.

 

post-44799-1232623375_thumb.jpgpost-44799-1232623387_thumb.jpgpost-44799-1232623403_thumb.jpgpost-44799-1232623421_thumb.jpgpost-44799-1232623430_thumb.jpgpost-44799-1232623443_thumb.jpg

 

scuze da primele le-am facut cu cell in timpul constructiei :yikes:

 

 

ultimele sunt in ziuz in care m-am intors din tur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglarea farurilor este intradavar dificila daca nu stii cum, dar cand mi-am montat xenoanele mi-a aratat electricianul, care a facut legaturile, cum se pot regla fara demontare carene, numai cu o surubelnita mai lunga cu cap cruce, care antreneaza ca pe o cremaliera suruburile de reglaj. Daca mai ai ceva lucruri deosebite puse pe motor, baga poze. Eu tot ce am facut la motor am pus pe forum, ca poate mai se inspira cineva din ce am facut eu. Acum incerc sa termin suportul de parbriz si parbrizul turing. Vreau sa-l fac culisant si sa se ridice mult peste cel original pt protectie buna la drum lung, dar sa-l pot si cobora pt mers in oras sau pe drumuri forestiere, unde trebuie sa vezi bine gropile si pietroaile. Modificarea pozitiei parbrizului s-o pot face fara sa demontez suruburi , daca se poate chiar in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt faruri faceti asa:

 

luati 2 doape de coca (coca cola ce ati inteles :D ) un surub de 6 sau 8 :scratch: nu imi mai amintesc exact , incalziti capul ,la surub il puneti exact in mijloc la dop si dati o gaura hexagonala de masura exacta a surubului de reglaj.

acum ori il tii in buzunar si il folosesti cand iti trebuie ori, ca mine, il lipesti direct pe surub cu superglue. si il ai mereu acolo.

in felul asta ai cum sa faci priza bine pe surub si il reglezi cu mana fara nici un fel de scula

hai ca v-am dat destul de munca pt urmatoarele zile.

astea sunt teme de iarna

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul "lucruri interesante de pus pe motor", eu mi-am facut un indicator de treapta de viteza, dar... n-am apucat sa-l pun pe motor.

De fapt, l-am facut imediat dupa ce mi-am luat V-Stromul, mi-era ca ma incurc in cele 6 viteze :D , dar intre timp m-am obisnuit, si nici n-am avut chef sa desfac bordul. Ar fi util totusi.

Cutia de viteze are deja un senzor (e practic un potentiometru care scoate diverse tensiuni in functie de treapta de viteza), citesc tensiunea aia cu un microcontroller cu ADC integrat si o afisez pe un display cu leduri (din ala cu 7 segmente, cu o singura cifra). Sistemul e gata si in teste functioneaza, dar pur si simplu mi-a fost lene sa ma apuc sa trag firele prin tot motorul si sa desfac bordul ca sa montez display-ul.

Eu imi tin motorul in fata blocului, n-am nici garaj si nici nu pot sa-l bag in casa ca altii :scratch: , asa ca mi-e mai greu sa lucrez la el.

Daca e cineva interesat, va mai dau detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici exista asta si costa circa 35 euri g-meter si are inclus si g-pack http://www.elesi.it/motori/G-METER-G-E.html

 

si eu ma aranjez prin service pe la prieteni sau pe unde am mai lucrat ca nu am garaj.

 

@bogdan na de vezi :scratch: :

post-44799-1232630135_thumb.jpg

 

e pe gustul tau?????

 

uite si de unde:http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.67/.f

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu suportul asta mai de mult. A fost una dintre variantele pe care le-am studiat, dar a mea este un pic mai evoluata si permite o cursa a parbrizului mai mare. Ce nu are varianta mea este unghiul de inclinare variabil, dar eu l-am gasit pe cel mai convenabil pt turbulente minime si este fix.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eleroanele am auzit ca sant eficiente, arunca turbulentele peste capul pilotului , dar mie nu-mi plac ca design. Mi-am facut acum 4 ani tot ceea ce am nevoie pt confectionarea parbrizelor si de atunci in fiecare iarna fac unul nou. La mine dureaza cam 4-6 ore de munca si este relativ usor. Cel de anul asta este cel mai mare si abia astept sa-l probez.

post-8769-1232632550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Bogdane. Nu-mi pui si mie o pila sa-mi fac si eu rost de un parbriz nou dar cu bani, nu pe ochi frumosi. Al meu luat de la Givi a crapat vara trecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...