Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salut pt incalzitoare mai citeste pe la pag73 . nu trebuie taiate manerele cel di st este putin lipit dar vine jos daca il rasucesti celalalt are niste "sigurante" din plastic, eu am rupt o pe cea ext si l-am extras. mufa este la mine in spatele radiatorului. dar am dat jos incl rezervor si filtru de aer. cred ca merge si cu demontarea plasticului din spatele radiatorului. La mine era neagra a trebuit sa folosesc ub bec sa o vad. Daca dai jos plasticele ai grija capsele de plastic de demonteaza f usor daca impingi cu surubelnita cerculetul din interior. Merita efortul este nemaipomenit cu menere incalzite Spor la lucru.

multam fain de informatii o sa incer prima data sa demontez plasticul ca pare mai usor asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mansoanele lipite pe ghidon se baga, cu compresorul si pistolul de suflat, aer comprimat, le unfla putin si se dezlipesc imediat. La mansoanele pe care le-am montat eu a trebuit inlaturat si un mic guler din tubul de plastic de la acceleratie. La strung sau cu grija pe un polizor mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o anticipatie pt v-strommers: http://www.motoabbigliamento.it/

 

ma refer mai mult la articolele de imbracaminte,sunt de calitate foarte buna si la preturi extrem de mici fata de concurenta care calitativ este inferioara. mai ales produsele BEFAST sunt din aceleasi materiale cu care lucreaza si dainese sau axo ca sa dau 2 exemple. insa sunt facute direct de catre motoabbigliamento si nu sunt intermediari de aceea pretul e foarte mic. iar eu o sa le aduc fara comision. pentru a nu ordina fara sa vedeti despre ce e vorba deja am trimis cateva mostre in romania in felul asta nu trebuie sa comandati fara sa vedeti intai care este calitatea sau masura produselor. cine este interesat de ceva ma poate contacta pentru mai multe info la fabio75t@libero.it sau id fabio75t

 

ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o anticipatie pt v-strommers: http://www.motoabbigliamento.it/

 

ma refer mai mult la articolele de imbracaminte,sunt de calitate foarte buna si la preturi extrem de mici fata de concurenta care calitativ este inferioara. mai ales produsele BEFAST sunt din aceleasi materiale cu care lucreaza si dainese sau axo ca sa dau 2 exemple. insa sunt facute direct de catre motoabbigliamento si nu sunt intermediari de aceea pretul e foarte mic. iar eu o sa le aduc fara comision. pentru a nu ordina fara sa vedeti despre ce e vorba deja am trimis cateva mostre in romania in felul asta nu trebuie sa comandati fara sa vedeti intai care este calitatea sau masura produselor. cine este interesat de ceva ma poate contacta pentru mai multe info la fabio75t@libero.it sau id fabio75t

 

ciao

 

Prerea mea este sa faci un topic despre produse la > Comunitatea Motociclistilor din Romania > Bursa > Vanzari > Casti, echipamente, accesorii

 

/index.php?...r=all&st=60

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Alexxx.Daca km sant reali nu ai nici o problema. Singurele reglaje ce trebuie verificate sincronizarea clapetelor de acceleratie si jocul la supape. In rest consumabilele comune, antigel, lichid de frana, ulei motor si jambe, filtre, gresare rulmenti si articulatii suspensie spate. Dapa ce faci inlocuirile si reglajele este ca noua.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@as25 am sa fac si acolo. deocamdata nu am chiar toate mostrele si nu vreau sa ma creada lumea neserios. dar daca cineva intre timp e interesat la primi cumparatori o sa fac si ceva reduceri extra !!!!! asta pentru publicitate :laugh:

ciao

 

tot pentru as25 : http://www.tucanourbano.it/App_Images/prod...215_223_big.jpg

caucicata pe afara cu textil pe interior inele antifurt 4 37euro

ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata ungatorul automat de lant pe care l-am facut astazi. Furtunul subtire si cel gros pe post de rezervor de ulei, din Bricostore, iar robinetul pneumatic din Targ-Vitan de la piese de schimb scutere. Am vrut ca ungerea s-o fac pe ambele parti ale lantului si am facut un cap de ungere din aluminiu cu doua varfuri din furtunasul de la un spray de uns lant, lipit cu putina rasina bicomponenta. Furtunul rezervor pleaca din robinet, pe langa cadru, pana in coada motocicletei. Intra fix 1 m la V-Strom, in care incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km. Costul total 30 roni. Multumesc pe aceasta cale familiei, prietenilor si in special lui Strom 75 fara de care as fi ramas la ungerea cu spray. :laugh:

post-8769-1233336482_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@as25 am sa fac si acolo. deocamdata nu am chiar toate mostrele si nu vreau sa ma creada lumea neserios. dar daca cineva intre timp e interesat la primi cumparatori o sa fac si ceva reduceri extra !!!!! asta pentru publicitate :laugh:

ciao

 

tot pentru as25 : http://www.tucanourbano.it/App_Images/prod...215_223_big.jpg

caucicata pe afara cu textil pe interior inele antifurt 4 37euro

ciao

 

Vreau si eu o buc. Zi-mi cum facem pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata ungatorul automat de lant pe care l-am facut astazi. Furtunul subtire si cel gros pe post de rezervor de ulei, din Bricostore, iar robinetul pneumatic din Targ-Vitan de la piese de schimb scutere. Am vrut ca ungerea s-o fac pe ambele parti ale lantului si am facut un cap de ungere din aluminiu cu doua varfuri din furtunasul de la un spray de uns lant, lipit cu putina rasina bicomponenta. Furtunul rezervor pleaca din robinet, pe langa cadru, pana in coada motocicletei. Intra fix 1 m la V-Strom, in care incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km. Costul total 30 roni. Multumesc pe aceasta cale familiei, prietenilor si in special lui Strom 75 fara de care as fi ramas la ungerea cu spray. :laugh:

 

Deci ti-ai facut un fel de ScottOiler artizanal? Super tare! Daca isi face treaba e chair o afacere :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata ungatorul automat de lant pe care l-am facut astazi. Furtunul subtire si cel gros pe post de rezervor de ulei, din Bricostore, iar robinetul pneumatic din Targ-Vitan de la piese de schimb scutere. Am vrut ca ungerea s-o fac pe ambele parti ale lantului si am facut un cap de ungere din aluminiu cu doua varfuri din furtunasul de la un spray de uns lant, lipit cu putina rasina bicomponenta. Furtunul rezervor pleaca din robinet, pe langa cadru, pana in coada motocicletei. Intra fix 1 m la V-Strom, in care incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km. Costul total 30 roni. Multumesc pe aceasta cale familiei, prietenilor si in special lui Strom 75 fara de care as fi ramas la ungerea cu spray. :laugh:

 

Ma intereseaza si pe mine o chestie din asta(bine,as mai vrea un scut si crash-paduri...dar astea mai pot astepta).

Urasc sa ung lantul!

Nu am inteles unde se ataseaza "sistemul" si cum se face ungerea...in rest suna interesant: "incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine o chestie din asta(bine,as mai vrea un scut si crash-paduri...dar astea mai pot astepta).

Urasc sa ung lantul!

Nu am inteles unde se ataseaza "sistemul" si cum se face ungerea...in rest suna interesant: "incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km"

Si pe mine ma intereseaza un sistem din asta. Nu-mi e lene sa ung lantul, de fapt e mai usor decat imi inchipuiam (inainte am avut motor pe curea), dar am inteles ca un sistem de uns lantul creste viata lantului si a pinioanelor destul e mult. Am auzit de motociclete care au ajuns la 100000km cu lantul si pinioanele originale, folosind un sistem automat de uns lantul. E ceva. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata ungatorul automat de lant pe care l-am facut astazi. Furtunul subtire si cel gros pe post de rezervor de ulei, din Bricostore, iar robinetul pneumatic din Targ-Vitan de la piese de schimb scutere. Am vrut ca ungerea s-o fac pe ambele parti ale lantului si am facut un cap de ungere din aluminiu cu doua varfuri din furtunasul de la un spray de uns lant, lipit cu putina rasina bicomponenta. Furtunul rezervor pleaca din robinet, pe langa cadru, pana in coada motocicletei. Intra fix 1 m la V-Strom, in care incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km. Costul total 30 roni. Multumesc pe aceasta cale familiei, prietenilor si in special lui Strom 75 fara de care as fi ramas la ungerea cu spray. :laugh:

 

E super ideea cu furtunul gros pe post de rezervor de ulei. N-am prea inteles cum faci ungerea pe ambele parti, dar poate faci o poza cu "sistemul" montat sa ma prind si eu. Daca se mai incalzeste afara si daca n-ai nimic impotriva as face o plimbare pana la Bucuresti sa ne intalnim sa vad inventia "live". Sunt foarte curios si de parbrizul touring pe care l-ai facut.

Ma gandesc poate facem o intalnire de stromeri ad-hoc, pentru schimb de experiente si informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata si se poate confectiona capul de ungere care lucreaza pe ambele parti. Piesa principala din aluminiu sau plastic, iar teava de plastic de la un pix folosit (2mm la gaura). Cea de spray era prea mica. Teava se inmoaie deasupra flacarii cu grija si se curbeaza. Se baga in cele doua gauri si se lipeste cu rasina. La final se taie la mijloc cu un cater. Acum lucrez la reglaje, sa pot controla cat mai precis nr de picaturi /min. Asta este cel mai greu.

post-8769-1233478348_thumb.jpg

post-8769-1233478361_thumb.jpg

post-8769-1233478375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca ai pui ulei iltine mai curat pt ca uleiul este expulzat si mizeria iese odata cu el. asta nu inseamna sa nu il speli niciodata. eu l-am spalat si dupa 6000k. daca faci off ar fi bine sa ai dai o spalare ca sa scoti bucatile mai mari de pamant,da asta nu inseamna ca trebuie sa il cureti la fiecare 1000k cum e regula.daca mergi doar pe asfalt si e foarte murdar e suficient sa dai putin mai mult ulei. si al poti curata la 4-5000k. eu asa fac si sunt la 29900k si uite in ce conditii e lantul meu:

 

post-44799-1233491256.jpgpost-44799-1233491227.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca ai pui ulei iltine mai curat pt ca uleiul este expulzat si mizeria iese odata cu el. asta nu inseamna sa nu il speli niciodata. eu l-am spalat si dupa 6000k. daca faci off ar fi bine sa ai dai o spalare ca sa scoti bucatile mai mari de pamant,da asta nu inseamna ca trebuie sa il cureti la fiecare 1000k cum e regula.daca mergi doar pe asfalt si e foarte murdar e suficient sa dai putin mai mult ulei. si al poti curata la 4-5000k. eu asa fac si sunt la 29900k si uite in ce conditii e lantul meu:

 

post-44799-1233491256.jpgpost-44799-1233491227.jpg

Salut!

Am citit la pagina 92 si...ce nu inteleg: 1)din poze reiese ca ungerea se face doar intr-o partea a lantului...o fi bine?

2)nu se poate face un sistem muuult mai simplu: un bidonas de 200 ml pus mai sus ,un furtun(cu un opritor ca la perfuzie care regleaza debitul) si un ac sau altceva la capat. Acum ...ce sa zic,cred ca aici are foarte mare importanta si vascozitatea uleiului.

 

Astept cu nerabdare un raspuns,la primavara as vrea sa stau mai mult pe motor decat pe langa el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

1 prin capilaritate uleiul ajunge peste tot da poti sa faci ca bogdan si sa ai pui un capat dublu

2 exact asa e facut. doar ca robinetul nu poate fi doar manual!! daca odata il uiti deschis ce faci? in 2 zile ai o balta de ulei sub moto si atat!!!

 

iar uleil cel mai bun e ala de angrenaje!! adica de cutie de viteze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...