Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Pe unde se gaseste un torx25 cu "gaurica", cel ce se potriveste la tps? Gasesc in magazin gen Baumax sau doar in ceva magazine mai specializate?

io zic ca gasesti si la magazine generale (gen baumax, dedeman, practiker, hornbach-aici gasesti si branduri) - nu trebuie cautate magazine specializate.

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii imi vand i vstromul DL 650A 2010.

In tara din 2012

Stare tehnica 10/10

Stare estetica 9.5/10

Dotari: ABS,top case si sidecaseuri kappa ,Forkbrace, circuit frana fata spate insertie metalica galfer, cric central, priza 12v, crashguard givi scut motor plastic, hadnguards, parbriz MRA lung variabil, ungator de lant semnalizatoare albe,

Ce am schimbat de curand : lant foaie pinion, bujii,filtru aer,

ce am schimbat anul acesta uleiul si ulei furca

ce am schimbat anul trecut cauciucurile

42000km

toate actele de provenienta

5300euro

0766663837 - Daca stiti pe cineva va rog dati-mi un semn.

Eu vreau sa trec la categoria 1000cmc

Scuze ca am pus aici un anunt de vanzare.

5100 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Astăzi după amiază am înlocuit rulmenții din roata spate. Iată niște poze cu rulmenții vechi, poate vă interesează cum arată cei originali după 75000 de kilometri:

 

IMGP2226.JPG

Rulment de la pinion spate:

IMGP2219.JPG

IMGP2220.JPG

Rulmenții de la roată:

IMGP2221.JPG

IMGP2223.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Astăzi după amiază am înlocuit rulmenții din roata spate. Iată niște poze cu rulmenții vechi, poate vă interesează cum arată cei originali după 75000 de kilometri:

astia ce i-ai dat tu jos par 2RS. Cei OEM parca sunt 1RS (posibil sa ma insel).

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia ce i-ai dat tu jos par 2RS. Cei OEM parca sunt 1RS (posibil sa ma insel).

numai bine,

paul

S-ar putea, insa eu am luat motocicleta cu 30000 km si m-as mira daca o fi schimbat fostul proprietar rulmentii pana atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt originali si nu sunt 2rs.

pai parca pe unul am vazut un 2rs. si cumva vad poze cu cate un rulment si un capac scos apoi o poza cu ambii rulmenti pe partea cealalta cu un capac fixat.

PS - dar cu bugspoilerul ce se mai aude ca mi-i dor de el de vre-o sase luni :D.

 

@csotany - rulmentii aveau capace pe ambele parti? sau doar pe o parte?

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai parca pe unul am vazut un 2rs. si cumva vad poze cu cate un rulment si un capac scos apoi o poza cu ambii rulmenti pe partea cealalta cu un capac fixat.

PS - dar cu bugspoilerul ce se mai aude ca mi-i dor de el de vre-o sase luni :D.

 

@csotany - rulmentii aveau capace pe ambele parti? sau doar pe o parte?

 

stima

Aveau capac numai pe o parte. Ceea ce se vede scos, sunt simeringurile de praf (una asupra rulmentului de pe pinion si una pe partea dreapta).

Desi nu erau complet distruse se simtea o miscare usoara laterala de 1-2mm la roata , iar rulmentul de pe pinion nu mai avea nici un pic de vazelina inauntru si scotea un sunet caracteristic.

Le-am inlocuit cu astea: http://www.romimoto-piese.ro/category/10203040200/vehicle/suzuki-dl-650:54668/article/502387

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci sunt aia OEM daca capac doar pe o parte.

astia de la romimoto au capace pe ambele fete (de dorit)?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nevoie,dar cei de la romim nu prea ar fi buni?asta asa sa mai stim si noi.

» Post actualizat in 29 Aug 2014 08:28

Nu am nevoie,dar cei de la romim nu prea ar fi buni?asta asa sa mai stim si noi.

» Post actualizat in 29 Aug 2014 08:28

Nu am nevoie,dar cei de la romim nu prea ar fi buni?asta asa sa mai stim si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nevoie,dar cei de la romim nu prea ar fi buni?asta asa sa mai stim si noi.

nush ce producator au rulmentii de la romimoto ca nu se precizeaza in descrierea de pe site (si nici in poze nu se vede).

dar probabil ca e tot unul dintre producatorii consacrati - koyo, skf, nsk, timken ...

cel mai important e sa fie capsati pe ambele parti (sa contina in cod - 2RS) si sa aibe vaselina sub capace.

fabio zicea ca ii plac mai mult aia de la koyo ca au mai multa vaselina. eu am tot folosit skf (nu imi place cum suna "koyo" :D). la mine cel putin dupa ce i-am schimbat o data nu am mai apucat sa schimb a doua oara ca nu am mai apucat sa fac kilometrii suficienti cu mobra ..

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok .multumim de informatii


» Post actualizat in 29 Aug 2014 13:25

Am de vanzare o grila de radiator inox.Daca este cineva interesat pretul este de 60euro (eu am platit vreo 75 lire pe ea)
Este practic noua.fara urme !650 sau 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am executat o tura de 200 km pe traseul Urlati - Ploiesti - cu destinatia planificata Brasov. Voiam sa ajung la festivalul de Custom Bikes.

Din pacate, in jurul orei 14.00 , incepand din Sinaia, am gasit o coloana uriasa care se tara cu 10 km/ora si despre care am presupus ca se intinde pana dincolo de Predeal sau chiar mai departe . Am rezistat sa merg cu coloana ( sau pe langa ea ) doar pana la Busteni , unde am facut dreapta si am incercat sa vizitez Castelul Cantacuzino pe Zamora, ca sa am totusi o tinta . Castelul era inchis , curtea plina de BMW-uri negre cu numere de B cu W... iar paznicii vorbeau de o nunta ce urma sa se desfasoare . Ma gandeam sa raman sa fur mireasa si din banii de rascumparare sa-mi iau un GSeu, dar am renuntat. Data viitoare raman. Si din bani imi iau DL1000.

 

Asa ca m-am intors la Sinaia si am petrecut cateva ore in curtea Pelesului , unul din cele mai frumoase locuri din Romania .

 

La intoarcere , pe Posada , am avut iar o situatie ... din nou , cu caini . Trafic destul de lejer , cu distante de 25-30 metri intre masini , viteza 60-70 km/ora, curbele cunoscute .Conditiile ideale pentru un caine nenorocit care a tasnit din santul pe de contrasens , in diagonala , fix catre roata mea din fata, latrand . Noroc ca aveam experienta cu caini, dobandita prin satele Prahovene, si m-am pregatit pentru orice tip de impact . Dulaul agresiv a fost insa suficient de inteligent incat sa isi proiecteze traiectoria fugii prin fata mea, la nici un metru, in curba . Sau poate dobitocul a calculat bine atacul , dar eu am franat destul de tarziu incat sa ii incurc socotelie. Cert e ca pana la Ploiesti am simtit pulsul pana in varful degetelor.

 

Apoi am avut 20-30 minute de calarit pe intuneric, pe portiunea Valea Calugareasca - Urlati . Aglomeratie , camioane , pietoni , unii beti . Mareee atentie cand ajungeti pe aceasta portiune , caci sunt treceri de pietoni, instalate peste cele 4 benzi, care au la capete vegetatie densa, unde pietonii in asteptare sunt invizibili seara sau noaptea. M-am trezit cu un grup de vreo 7-8 persoane care ieseau dintre boscheti si pareau ca nu se mai termina . Calculasem sa ii las sa treaca pe primii 2-3 , nicidecum un sir indian ...pana la urma am oprit in siguranta , dar cu spatele blocat . Ocazie cu care am realizat din nou cat de usor se blocheaza spatele .

 

Asfalt uscat !

post-59520-0-64762000-1409469179_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vreo 2 luni, cautam pareri aici pe forum...despre problema care o prezinta mobra, si anume ca motorul nu raspunde corespunzator acceleratiei iar in momente de full gaz tremura ca toti dracii. ivanp....mi-a zis asa pe scurt cam ce sa verific (bujii,fise,filtru aer, f.benzina.....chiar si tps-ul). atunci fiind nevoit sa plec din tara cu serviciul, n-am mai apucat sa il desfac si sa verific treburile astea.

acum m-am intors acasa, mi-am luat inima in dinti si m-am pus pe dezmembrat.nici n-am ajuns prea departe cu verificatul....si am gasit problema. filtru de aer ok,fise-buji ok.....iar cand desfac pompa de benzina sa ajung la filtre, pur si simplu am ramas socat de ce jeg am gasit inauntru. atasez o poza sa va minunati si voi:

post-61241-0-86416800-1409471869_thumb.jpg

 

mentionez ca rezervorul nu era ruginit pe interior,deci nu de acolo e jegul ala. si am ajuns la concluzia ca benzina (din petrom alimentez de obicei) este cea care m-a pus pe butuci, sa ma insel oare? de altundeva nu avea de unde sa se adune atata jeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept sa-mi gaseasca un prieten amortizor de zx9r sau un aftermarket de SRAD cu rezervor separat (cel original de SRAD nu incape), sunt mai lungi au cursa mai mare full reglabile si servisabile, iar daca folosesc arcul meu nu vor fi probleme.

Imediat ce fac adaptarea o sa postez aici si ce implica modificarile astea. Pretul pentru o unitate completa este exagerat un amortizor wilbers, ohlins sau hyperpro costa cat un kit profii de suspenssion lift +10cm pentru un suzuki jimny care include: 4 amortizoare,4 arcuri, furtunuri de frana mai lungi, 4 tendoane, bucsi complete, flanse adaptoare, bari panhard etc si nu vad de ce o diferenta atat de mare.

Adaptarea de la un srad sau zx9 nu trebuie sa duca mai mult de 100 de euro

 

Ai mai facut ceva cu amortizorul spate sau ai ramas doar cu arcul Hyperpro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mentionez ca rezervorul nu era ruginit pe interior ...

ai verificat cu o lanterna prin gaura de la pompa de benzina in zona superioara in spatele gulerului de la busonul de alimentare?

nu imi dau seama cum arata filtrul extern (sita) de la pompa - la cat jeg e acolo poate trebuie verificat (fabio zice ca filtrul de la modele mai noi de dupa 2006 cred e mai fin si ar fi mai bun). daca sita aia are in interior jeg - e de verificat si filtrul de inalta presiune daca circula benzina ok. eventual sufli cu gura si vezi cum trece aerul.

daca e si ala infundat ar trebui facut bypass la el - am pus ceva poze mai demult cum si unde se da acea gaura - daca este nevoie mai pun pozele.

vad totusi si sita aia externa in poza ... dupa culoarea nenaturala :D eu as inlocui acea sita.

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vreo 2 luni, cautam pareri aici pe forum...despre problema care o prezinta mobra, si anume ca motorul nu raspunde corespunzator acceleratiei iar in momente de full gaz tremura ca toti dracii. ivanp....mi-a zis asa pe scurt cam ce sa verific (bujii,fise,filtru aer, f.benzina.....chiar si tps-ul). atunci fiind nevoit sa plec din tara cu serviciul, n-am mai apucat sa il desfac si sa verific treburile astea.

acum m-am intors acasa, mi-am luat inima in dinti si m-am pus pe dezmembrat.nici n-am ajuns prea departe cu verificatul....si am gasit problema. filtru de aer ok,fise-buji ok.....iar cand desfac pompa de benzina sa ajung la filtre, pur si simplu am ramas socat de ce jeg am gasit inauntru. atasez o poza sa va minunati si voi:

attachicon.gif20140826_153605.jpg

 

mentionez ca rezervorul nu era ruginit pe interior,deci nu de acolo e jegul ala. si am ajuns la concluzia ca benzina (din petrom alimentez de obicei) este cea care m-a pus pe butuci, sa ma insel oare? de altundeva nu avea de unde sa se adune atata jeg

Incredibil, si eu am desfacut pompa de benzina la inceputul sezonului ca sa curat filtrul, dar in afara de putin nisip fin n-am gasit nimic. Nu-mi vine sa cred ca toata mizeria aia provine de la benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai verificat cu o lanterna prin gaura de la pompa de benzina in zona superioara in spatele gulerului de la busonul de alimentare?

nu imi dau seama cum arata filtrul extern (sita) de la pompa - la cat jeg e acolo poate trebuie verificat (fabio zice ca filtrul de la modele mai noi de dupa 2006 cred e mai fin si ar fi mai bun). daca sita aia are in interior jeg - e de verificat si filtrul de inalta presiune daca circula benzina ok. eventual sufli cu gura si vezi cum trece aerul.

daca e si ala infundat ar trebui facut bypass la el - am pus ceva poze mai demult cum si unde se da acea gaura - daca este nevoie mai pun pozele.

vad totusi si sita aia externa in poza ... dupa culoarea nenaturala :D eu as inlocui acea sita.

bafta,

paul

da am verificat cu lanterna in jurul busonului....e adevarat ca acolo nu mai avea luciu, dar nici nu parea a fi asa rau incat sa fie de acolo jegul ala.

nu e nevoie de bypass, filtrul ala din pompa e ok ,adica aerul trece usor cand suflu.

cat despre filtrul extern/sita ..in poza e tare jegos, dar s-a spalat foarte bine cu benzina si a ramas ''ca nou'' (nou...vorba vine), nu cred ca necesita inlocuire

am pus totul la loc, iar acum motorul se comporta ca si cum ar fi altul...nu mai face figuri deloc, si trage mult mai bine decat inainte. nu mai merge deloc chinuit si nici nu mai tremura asa. incepusem sa am dubii....dar mi-au trecut acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...