Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

... adica daca partea plina a protectiei impiedica ventilarea corecta radiatorului.

da, mie mi se pare mult prea mare partea acoperita versus zona gaurita.

pe calduri cred vor fi probleme cu aerisirea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezamagitor :)

Cred ca o sa incerc sa fac un skid plate daca tot e asa groasa tabla de alu.

nu e chiar asa dezamagitor in sensul ca daca dai mai multe gauri cred ca va fi ok.

Ochiometric tu ai acoperit cam 60% din suprafata radiatorului. Este adevarat ca vstromul are si racire pe ulei si tu folosesti ulei full sintetic care ajuta la racire dar totusi 60% este cam mult.

bafta,

paul

» Post actualizat in 17 Feb 2016 13:55

PS - aripioarele respective se pot indepta cu cu rabdare cu o surubelnita lata si subtire.

Cu multa rabdare ....

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa lasi pe unu de la spalatorie sa iti spele motoru ? :) apoi sa il lasi sa iti dea cu rahatu ala de spuma activa care ataca toate garniturile posibile.

 

Avem in timisoara benzinarii cu fise. Cele vechi de la OMV, Lukoil plus cel putin 2(pe care la stiu eu) noi in zone diferite unde au cate 6/8 posturi de spalat. La spalatoriile astea noi nu folosesc spuma activa, doar sampon si nu folosesc ceara deloc. 2 lei juma fisa de 2 minute. Am vazut o astfel de spalatorie inclusiv in Arad. Imi este greu sa cred ca nu au aparut spalatorii de genul acesta si in alte orase sau ca nu exista variantele de OMW/Likoil.

Evident ca in plina Timisoara nu pot folosii aparatu personal de spalat cu presiune cumparat de la Lidl, dar am si asa ceva si il folosesc de cateva ori pe an.

 

Eu personal am dat cu jetu pe radiator ca avea insecte si nu am indoit nici o data nici o lamela, cum reusesc astia de la spalatorii nu imi dau seama. Am cateva lamele indoite de la montrii, dar nu de la apa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o intrebare. M-am plimbat ceva km cu motoru, prin vara, si cum orice utilaj de asta are tot felu de vibratii, inca unul din suruburi s-a gandit sa se desprinda si sa pice. Nu e un surub normal ci este chiar actuatorul de inclinare de la pedala stanga, sau mai pe englezeste "Bolt bank sensor" sau piesa numarul 6 din desen http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2008/DL650A/FOOTREST/parts.html . Problema mea este ca eu, la fel ca multi dintre voi, am cricul central original. Asta inseamna ca acel surub este ceva mai lung pe partea stanga decat cel de pe partea dreapta. In fapt nu gasesc un cod pentru ce am eu. Stie cineva un alt cod in afara de 43576-07D01 pt acest surub usor mai lung ? :) Sau e cineva care a coborat pedalele si nu mai are ce face cu suruburile vechi ? :)
M-am gandit sa ii pun un surub normal, dar la o mica discutie cu cineva cica ar exista riscu cu acel surub sa se agate in asfalt si apoi imi da cu virgula. As pune si o tija filetata, daca as cunoaste lungimea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am facut nitel de lucru, O improvizatie a protectiei de radiator.

As vrea sa stiu daca am muncit degeaba sau nu, adica daca partea plina a protectiei impiedica ventilarea corecta radiatorului.

Deja cei de pe la spalatorie mi-au stricat putin din lamelele radiatorului ( de si le-am spus sa spele de la distanta).

Da trek,cam mult acoperit cum a spus si d-nu ivan,lucrarea e misto si bn conceputa.Bv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am facut nitel de lucru, O improvizatie a protectiei de radiator.

As vrea sa stiu daca am muncit degeaba sau nu, adica daca partea plina a protectiei impiedica ventilarea corecta radiatorului.

Deja cei de pe la spalatorie mi-au stricat putin din lamelele radiatorului ( de si le-am spus sa spele de la distanta).

salutare....o sa observi ca atunci cand vei merge prin ores si mai ales in zilele calduroase ca apa se va ridica la o temperatura mare ,,deci nu recomand protectia ,iar cu spalatul cu jet nu prea e indicat ,,,

toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu ma dau banii afara din casa :) , O tablita 200 lei + transportul aproape la fel, eu zic ca e mai rentabil sa mesteresc o ora si sa faca acelasi lucru..


» Post actualizat in 20 Feb 2016 13:37

Cam asta a iesit... O sa il las asa.

Imi place ca e solid.


» Post actualizat in 20 Feb 2016 13:38

O mai finisez, o vopsesc si sus pe mobra cu ea :)

post-47564-0-25542000-1455975419_thumb.jpg

post-47564-0-73452700-1455975426_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E f simplu, nu trebuie demontata carena, doar 2 suruburi.

Iti voi arata cand se usuca.


» Post actualizat in 20 Feb 2016 15:21

Partea de jos a carenei vine prinsa de radiator.

I-am facut 2 urechi care vin in gaurile de la radiator.

Am atasat un sablon.

Mi-a luat vreo 2 ore sa o fac.


» Post actualizat in 20 Feb 2016 15:28

Tinand cont de unele modele de protectii de radiator, acum se ventileaza :)

post-47564-0-71842900-1455981619_thumb.jpg

post-47564-0-01378100-1455981631_thumb.jpg

post-47564-0-10895800-1455981648_thumb.jpg

post-47564-0-68614300-1455981660_thumb.jpg

post-47564-0-15131000-1455981676_thumb.jpg

post-47564-0-97381200-1455981687_thumb.jpg

post-47564-0-77880900-1455981693_thumb.jpg

post-47564-0-39407600-1455982094_thumb.jpg

post-47564-0-25570600-1455982100_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toți Vstromanistii. Vreau sa vând cu 50 lei / simbolic geam plexiglas mare Vstrom 650 model vechi. Cadou

post-5575-0-08459400-1455991496_thumb.jpeg

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca se merita sa te obosesti cu mesteritul la asa ceva, sau iti iei deja facut: www.romatech.de

 

Ma gandeam sa ii fac o propune colegului cu traforatul, dar dupa ce am vazut http://www.romatech.de/shop/index.php?page=product&info=319 ma gandesc de unde naiba sa fac rost de un cont de paypal :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ajunga acolo, trebuie s-o urc 3 trepte pe o scandura ( cea din dreapta mobrei) Nu pot cu spatele si nici nu am loc s-o intorc..

Dar nu e oare mult mai simplu sa pui motocicleta invers , cu spatele spre rampa scarii ? In acest fel ai avea si loc de parbriz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, deja m-a contactat cineva pe Vstromania.ro. Daca nu ne auzim, revin cu un mesaj.

Daca se potriveste pe un 2007 sunt doritor. De 3 zile ma imprietenesc cu un VStrom , insa mai trebuie sa lucram la partea cu vantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...