Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Lichidul de frână e jegos? Scoate jegul de pe tot traseul, poponeataăță bine, clătește de două ori cu lichid proaspăt, completează și aerisește.

» Post actualizat in 03 Feb 2017 13:49

Frec în el autocorect...

Nu m-am apucat de treaba inca. Am zis sa intreb aici daca are rost sa desfac pompa frana spate prima data sau doar sa schimb lichidul si sa aerisesc doar.

Am sa incep cu inceptul si anume sa schimb lichidul si sa aerisesc.

Pana se abroga ordonantele imi dau seama daca e vreo problema la pompa sau nu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mai are cineva abtibildul de pe bascula cu valorile la care trebuie umflate rotile? Solo sau sarcina maxima? Ca m-am uitat pe trei site-uri si am dat de trei valori diferite. Si astea erau diferite in aceeasi unitate de masura, indiferent ca vorbim de PSI, BAR, ATM.

Eu vara, pe sosea, mergeam cu 2.5 BAR fata, 3 spate. Dar as vrea sa stiu si ce scrie din fabrica.

Am inteles ca ar fi la fel la 650 cu 1000.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mai are cineva abtibildul de pe bascula cu valorile la care trebuie umflate rotile? Solo sau sarcina maxima? Ca m-am uitat pe trei site-uri si am dat de trei valori diferite. Si astea erau diferite in aceeasi unitate de masura, indiferent ca vorbim de PSI, BAR, ATM.

Eu vara, pe sosea, mergeam cu 2.5 BAR fata, 3 spate. Dar as vrea sa stiu si ce scrie din fabrica.

Am inteles ca ar fi la fel la 650 cu 1000.

Merci!

2,5 față 2,5 spate solo și 2,5 față 2,8 spate cu pasager. Așa scrie în manual. Și tot așa e și pe site-ul michelin pentru pilot road 4 cel puțin.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,5 fata? Stiam de 2,2 bari (posibil sa ma insel, ce e drept).

 

De azi am anvelopa montata pe spate, insa am suferit doua deziluzii in urma demontarii rotii: rulmentul de la foaie ar cam trebui inlocuit (ma cam asteptam) iar tampoanele de cauciuc au camera pusa pe margini. Ma ajuta cineva cu o oferta pentru acele tampoane de cauciuc?

 

Surprinzator, rulmentii de la roata se invart fara zgomot, dar oricum vor fi inlocuiti. Sau sa ii mai las? Roata o pot da usor jos, nu e bai.

 

Poza de maijos e de la echilibrare: 40 grame, 23 lei manopera.

post-92464-0-89754100-1486400606_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,5 fata? Stiam de 2,2 bari (posibil sa ma insel, ce e drept).

 

De azi am anvelopa montata pe spate, insa am suferit doua deziluzii in urma demontarii rotii: rulmentul de la foaie ar cam trebui inlocuit (ma cam asteptam) iar tampoanele de cauciuc au camera pusa pe margini. Ma ajuta cineva cu o oferta pentru acele tampoane de cauciuc?

 

Surprinzator, rulmentii de la roata se invart fara zgomot, dar oricum vor fi inlocuiti. Sau sa ii mai las? Roata o pot da usor jos, nu e bai.

 

Poza de maijos e de la echilibrare: 40 grame, 23 lei manopera.

Tocmai verificai manualul că nu știi niciodată când ți-o ia memoria razna și e așa cum zisei. 2,5 2,5 și 2,5 2,8.

» Post actualizat in 06 Feb 2017 17:22

Tocmai verificai manualul că nu știi niciodată când ți-o ia memoria razna și e așa cum zisei. 2,5 2,5 și 2,5 2,8.

Iar în psi e 36-36 și 36-41.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică? Te-ai uitat tu în manualul de dl 1000 și nu e așa? Văd că ești hiperactiv, dar las-o baltă.

Da, merci mult, deci e bine cum mergeam. Eu facusem presiunea dupa BMW 1200 GS al sotiei, avand in vedere greutatea si caii putere. Intrebam pentru ca maine imi pun crampoane si macar sa stiu ce-i spun baiatului de la vulcanizare. Pentru vremea de acum cred ca o sa merg cu 2,2 fata, 2,5 spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, sa nu zici ca-s magar, am verificat manualul de la DL1000 si ai avut dreptate: 2,5 fata (sinle sau duo) https://www.manualslib.com/manual/759936/Suzuki-Dl1000.html?page=109#manual

 

Nu am fost atent sa vad ca Madalin are DL1000, la el sunt alte presiuni.

Mea culpa.

 

PS: macar n-am aruncat vorbe aiurea, cum obisnuiesc altii.


» Post actualizat in 06 Feb 2017 17:56


Madalin: cu 2,25 mergi cam "pe moale". 2,5 bari e presiunea normala la pneul tau de pe fata. Dar pentru ca acum e mai frig, merge si cu presiune mai mica.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?!

Lucian, pe bune, nu stiu ce te-a apucat. In primul rand am spus ca am citit ca ar fi la fel presiunile, dar preferam un sfat de la un posesor de abtibild de 1000 DL. In al doilea rand, nu stiu de unde ai scos-o pe aia cu saracii. Pentru ca 650-ul e mai scump ca 1000DL, cel putin la noi in tara. Nici eu nu inteleg de ce, dar asta-i trendul.

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?!

Prietene, omul a zis că "a înțeles" că ar fi la fel, nu că sigur e așa. Adică eu sunt cu manualul în față și tu nu îți pui problema că, foarte probabil, nu e la fel. După care, deși nici măcar nu am sugerat ceva în sensul ăsta, mă acuzi că m-aș da mare pentru că am mai mulți bari în roată sau mai mulți cmc. Dacă ți se pare normal, dă-i înainte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile nu le mai stiu, nu m-a interesat acest aspect decat cand il cautam pe al meu. Nu faceam referire la tine, ci la cel care ma facuse hiperactiv. Iar eu am o lene in mine.......

Deci am DL650, inseamna ca-s full de bani, daca e mai scump ca vaca mare. :D Sa vezi ce sar banii de pe mine, ca mai am nevoie de toti rulmentii, inmatriculare, asigurare, verificare in primavara la Fabio etc. Si zilele urmatoare imi vine un Maxia 47... L-am achitat deja, in avans (sh, dar tot cu bani a fost, nu moca).

 

Sailboat, am impresia ca te-am injunghiat, asa ai sarit la mine. Sefu', cauta butonul de ignore si izgheste-l cu incredere. Mi-am cerut scuze, e problema ta daca le accepti sau nu. Madalin a zis ca are impresia ca cele doua motoare folosesc aceleasi presiuni, asa ca am presupus ca nu ai gasit preiunile corecte, ca si Madalin cautase pe trei site-uri. Daca numai de la atata lucru au\i sarit la jugulara, imi inchipui ce ai fi facut daca te claxonam in trafic.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, omul a zis că "a înțeles" că ar fi la fel, nu că sigur e așa. Adică eu sunt cu manualul în față și tu nu îți pui problema că, foarte probabil, nu e la fel. După care, deși nici măcar nu am sugerat ceva în sensul ăsta, mă acuzi că m-aș da mare pentru că am mai mulți bari în roată sau mai mulți cmc. Dacă ți se pare normal, dă-i înainte!

Scriam în timp ce ați postat voi. Nu mai era necesar. Pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaa, foarte buna vestea... Ala il verifica Fabio, cand oi veni la el. Nu stiu, sincer, ce si cum trebuie scos, asa ca nu m-as baga la ceva asa sensibil. Am inteles ca trebuie vaselina de aia super-lipicioasa, sunt in cautari (miercuri ma duc iar in oras).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre cerinta mea referitoare la oferta de tampoane, are cineva vreo oferta sau dau comanda de pe aici? http://www.romimoto-piese.ro/category/1/vehicle/suzuki-dl-650:68534/article/607155?sr=510

Nu le vreau sh, doar noi.

Daca vrei tampoane, ma pot interesa in SUA, dar pretul mi se pare ok. La BMW 650 am dat in jur de 130 de euro pe toata coroana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul mi se pare si mie decent, mai costa 20 lei transportul prin GLS. Tampoanele mele au pusa camera pe langa, sunt crapate destul de rau, dar socul resimtit in mers e mult mai mic decat la ER5 (la ala era jocul si mai mare).

Momentan vaca e pe stander, nu am pus roata, daca vin jucariile saptamana asta, n-ar fi rau, scap de o munca (scoate roata, pune roata...). Cu rulmentii o sa fie iar distractie, trebuie sa caut iar dimensiunile, sa-i cumpar si sa-i montez. Totusi aia strict de pe ax nu au joc deloc, i-as mai lasa. Nu e vorba de bani (ca aia is chiar ieftini), ci de faptul ca inca mai merg. Nu am gasit praf/apa la interior, deci simeringurile si-au facut si ele treaba. Sunt curios ce-o fi la roata fata.

 

Dau comanda la romimoto pentru tampoane? Mai are cineva alt pont?


» Post actualizat in 06 Feb 2017 18:53

Busonul acesta este bun pentru V-strom? http://www.romimoto-piese.ro/ro2/category/10500000000/vehicle/suzuki-dl-650:53788/article/89290/


» Post actualizat in 06 Feb 2017 20:33
Am dat deja comanda pentru tampoane, buson și filtru ulei. Sper să fie in regulă.
» Post actualizat in 06 Feb 2017 20:35
In halul ăsta sunt tampoanele. Deci varză.

post-92464-0-60836700-1486413276_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va spun despre presiuni: ceea ce dau ei este pur indicativ calculat ca si standard acceptat. Presiunea e bine sa o faceti in functie de ce simtiti, eu spre exemplu mereu am mers cu 2,2 fata si 2,4 spate. Mai ales vara si imi pare rau ca nu mai am poze cu caucioacele mele la 27-30000 km. erau uzate perfect rotund fara colturi sau alte alea. Faceti probe plecand de la o anumita presiune apioi umflati si desumflati pana gasite ce va place. Mie la ce dau ei mi s-a parut scandura cauciucul cand se incalzea, topaia in curba fata si transmitea vibratii puternice in ghidon. Apoi am inceput sa scad cate 0,1 bar pana am ajuns la 2,0 care era prea moale si aluneca fata ca dracu, apoi am inceput iar sa cresc pana am ajuns la 2,2 care mi s-a parut foarte bun pentru mine. Evident trebuie rabdare ca e o chestie ce se face la rece si dupa ce mergi trebuie sa astepti sa se raceasca si sa o iei de la capat. Sau te bazezi pe ce spun altii si pleci direct de la valorile lor. Gasiti informatii garla pe net. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...