Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

70 lei pentru ambele fețe. A ieșit ok la mine.

 

Azi am luat alte jucării de la vamă.

 

Nu stiu ce te-a determinat sa le iei, dar am doua observatii:

- Daca iti este frica de curentul mare prin mufa "renumita" din spatele radiatorului as intelege si este o rezolvare. ( eu merg cu un singur bec ziua si scade la jumatate consumul/curentul).

- Sa ai grija cu releele chinezesti ca mai au personalitate si raman pe on sau chiar pe off.

- Vrei "lumina alba"?

» Post actualizat in 18 Jan 2017 15:14

o mica completare

Nu stiu ce te-a determinat sa le iei, dar am doua observatii:

- Daca iti este frica de curentul mare prin mufa "renumita" din spatele radiatorului as intelege si este o rezolvare, dar merge si prin instalarea unei mufe in paralel mai robusta ( eu merg cu un singur bec ziua si scade la jumatate consumul/curentul).

- Sa ai grija cu releele chinezesti ca mai au personalitate si raman pe on sau chiar pe off.

- Vrei "lumina alba"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc de mufa aia celebra, parca sunt oarecum ingrijorat de butonul de faza lunga/scurta. Si la 10 dolari e ok hamul, o sa-l modific un pic (e mai mult pentru masina). Nu e greu, este acasa pistol de lipit, termocontractibil si banda izolatoare. Daca moare releul, nu e bai, in maxim un minut pun mufele originale inapoi. Sau caut alte relee, ca nu sunt scumpe. Lucratura pare ok, il voi monta cat de curand, de abia de acum ma apuc de muncit la motor, ca nu as fi avut chef sa tot dau jos de pe ea ca sa montez cate una-alta. Mai trebuie sa vina benzile reflectorizante pentru jante, suportul pentru telefon si releul trobo pentru stop. Dupa aceea duc rotile pentru montarea cauciucurilor, inlocuit rulmenti si ce-o mai trebui. Vreau sa o inmatriculez luna asta sau luna viitoare (cred ca mai bine in februarie, dar mai vad eu). Actele sunt facute de prin noiembrie, insa nu am obtinut fiscalul (urmeaza si asta). Dupa aia o trec pe mine la primarie si abia apoi ma apuc de procedurile de inmatriculare.

 

Cat despre "lumina alba", vreau sa vad mai intai ce tensiune imi ajunge pe becuri, ca acum e slabuta, in jur de 12-12,5 V, daca observ o imbunatatire, las becurile asa. Daca nu observ, cred ca iau niste Osram NightBreaker.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In romana, harness se traduce cablaj, nu ham, ca nu suntem geambasi.

Detalii... Altceva?

» Post actualizat in 19 Jan 2017 15:10

Cel mai simplu și mai ieftin upgrade.

» Post actualizat in 19 Jan 2017 17:16

Bun, refacut cablajul (ca aveam doua puncte de masa, pe care le-am unit si m-am dus cu ele la minusul bateriei), totul izolat mai ceva ca la carte, dat carena stanga jos, cuplat mufele, faza scurta merge, faza lunga merge. Cand vreau sa dau flash, martorul din bord se aprinde releele clipesc si ele,, dar cand iau degetul de pe buton, se aprind in bord martorii de avarie (pe becuri nimic). Ce sa aiba de nu merge flash-ul? Instalatia nu se incalzeste (ca sa zic ca am vreun scurt), luminile sunt la intensitate mai mare (din ce observ eu). Dar ma enerveaza faza cu flash-ul, ca l-as dori functional.

post-92464-0-08216400-1484838615_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt rabdare (dupa ce am plecat cu cheia de la moto in buzunar si ati asteptat cateva zile sa o aduc) si bonusul cu rezolvarea zgarieturilor de pe carena.

Nu am spus nimic despre zgarieturile rezultate in urma cazaturii pe bolovani si a crash-ului rupt pe partea stanga, si in poze am observat ca le-ai rezolvat.

 

Imi place cum se prezinta, ma simt din nou in siguranta.

 

Abea astept sa reinceapa sezonul. Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna treaba a facut Bogdan!

In ceea ce priveste semnalele, daca sunt alea originale, se rup la o tranta pe off. Aici nu vorbim de accidente pe sosea unde semnalele ar fi ultima grija a cuiva. Varianta pe care vad ca a gasit-o si Horia sunt semnalele pe carena. Mi-am luat si eu de la Louis.de cu 19 euro. Merita investitia si asa sti ca ai scapat de-o grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt rabdare (dupa ce am plecat cu cheia de la moto in buzunar si ati asteptat cateva zile sa o aduc) si bonusul cu rezolvarea zgarieturilor de pe carena.

Nu am spus nimic despre zgarieturile rezultate in urma cazaturii pe bolovani si a crash-ului rupt pe partea stanga, si in poze am observat ca le-ai rezolvat.

 

Imi place cum se prezinta, ma simt din nou in siguranta.

 

Abea astept sa reinceapa sezonul. Toate cele bune.

 

 

 

Salut. Pe mobra este montat scutul original? Mutumesc.

Editat de bogdan_fazer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot mentionam ce am mai facut pe la motocicleta cred ca merita mentionat ce am facut si eu:

 

Un selector de harta pentru Vstrom

 

post-32596-0-08153200-1485084780_thumb.jpeg

 

Ma lasa pe mine sa alerg harta pe care doresc sa o foloseasca motocicleta.

Din fabrica, calculatorul iti alege harta in functie de treapta de viteza in care esti.

 

Astfel am doua harti: :tempted:

- touring( aferenta treptei 6, in care am 80CP)

- sport( aferenta treptei 4, in care am toti cei 100 de caluti)

 

Saptamana viitoare il montez, abia astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Big-boy, merge si pe DL650? Daca da rezultate si procesul este reversibil (nu vad de ce nu ar fi, gratie mufelor), te gandesti sa faci cateva seturi si sa le scoti la vanzare?


» Post actualizat in 22 Jan 2017 14:17

Eventual le poti face kit (lipim noi firele/mufele, punem cabluri mai bine izolate etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan sunt in faza de teste.

Acum caut un buton/loc discret unde sa montez selectorul de treapta.

 

Dupa o sa il testez si o sa vad abia dupa daca ma apuc de kituri.

 

Oricum ma bate gandul sa ii adaug si un modul de afisat treapta de viteza pe bord.

Am facut prin facultate un modul de afisat treapta si controlat ungatorul de lant, acum ma gandeam sa le inglobez pe toate.

Doar sa iti poti selecta treapta este fara procesor. Cu afisaj si control trebuie sa ii adaug un mic procesor pe acolo.

 

Sa vedem cum iese asta in teste si vedem de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu stiam ca si 650 este limitat.

Am gasit teste de putere pentru DL1000 si castig aprox 20cp in ultima treapta, dar la 650 nu prea ai cum sa scazi atat.

Sunt curios cum o sa se comporte cand o sa ii selectez modul touring( sa creada mereu ca este treapta a 6-a) si cum varieaza consumul.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...