bogdan_fazer Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Nu arata rau. Parca sunt un Givi intarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAGIO Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 Cine ma poate ajuta contra cost cu prinderile pentru un scut de plastic pentru V Strom 650 2005. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 70 lei pentru ambele fețe. A ieșit ok la mine. Azi am luat alte jucării de la vamă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 70 lei pentru ambele fețe. A ieșit ok la mine. Azi am luat alte jucării de la vamă. Nu stiu ce te-a determinat sa le iei, dar am doua observatii: - Daca iti este frica de curentul mare prin mufa "renumita" din spatele radiatorului as intelege si este o rezolvare. ( eu merg cu un singur bec ziua si scade la jumatate consumul/curentul). - Sa ai grija cu releele chinezesti ca mai au personalitate si raman pe on sau chiar pe off. - Vrei "lumina alba"? » Post actualizat in 18 Jan 2017 15:14 o mica completare Nu stiu ce te-a determinat sa le iei, dar am doua observatii: - Daca iti este frica de curentul mare prin mufa "renumita" din spatele radiatorului as intelege si este o rezolvare, dar merge si prin instalarea unei mufe in paralel mai robusta ( eu merg cu un singur bec ziua si scade la jumatate consumul/curentul). - Sa ai grija cu releele chinezesti ca mai au personalitate si raman pe on sau chiar pe off. - Vrei "lumina alba"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 In loc de mufa aia celebra, parca sunt oarecum ingrijorat de butonul de faza lunga/scurta. Si la 10 dolari e ok hamul, o sa-l modific un pic (e mai mult pentru masina). Nu e greu, este acasa pistol de lipit, termocontractibil si banda izolatoare. Daca moare releul, nu e bai, in maxim un minut pun mufele originale inapoi. Sau caut alte relee, ca nu sunt scumpe. Lucratura pare ok, il voi monta cat de curand, de abia de acum ma apuc de muncit la motor, ca nu as fi avut chef sa tot dau jos de pe ea ca sa montez cate una-alta. Mai trebuie sa vina benzile reflectorizante pentru jante, suportul pentru telefon si releul trobo pentru stop. Dupa aceea duc rotile pentru montarea cauciucurilor, inlocuit rulmenti si ce-o mai trebui. Vreau sa o inmatriculez luna asta sau luna viitoare (cred ca mai bine in februarie, dar mai vad eu). Actele sunt facute de prin noiembrie, insa nu am obtinut fiscalul (urmeaza si asta). Dupa aia o trec pe mine la primarie si abia apoi ma apuc de procedurile de inmatriculare. Cat despre "lumina alba", vreau sa vad mai intai ce tensiune imi ajunge pe becuri, ca acum e slabuta, in jur de 12-12,5 V, daca observ o imbunatatire, las becurile asa. Daca nu observ, cred ca iau niste Osram NightBreaker. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 In romana, harness se traduce cablaj, nu ham, ca nu suntem geambasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 (editat) Dar de calarit, calarim! Editat Ianuarie 19, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 In romana, harness se traduce cablaj, nu ham, ca nu suntem geambasi. Detalii... Altceva? » Post actualizat in 19 Jan 2017 15:10 Cel mai simplu și mai ieftin upgrade. » Post actualizat in 19 Jan 2017 17:16 Bun, refacut cablajul (ca aveam doua puncte de masa, pe care le-am unit si m-am dus cu ele la minusul bateriei), totul izolat mai ceva ca la carte, dat carena stanga jos, cuplat mufele, faza scurta merge, faza lunga merge. Cand vreau sa dau flash, martorul din bord se aprinde releele clipesc si ele,, dar cand iau degetul de pe buton, se aprind in bord martorii de avarie (pe becuri nimic). Ce sa aiba de nu merge flash-ul? Instalatia nu se incalzeste (ca sa zic ca am vreun scurt), luminile sunt la intensitate mai mare (din ce observ eu). Dar ma enerveaza faza cu flash-ul, ca l-as dori functional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Crach bar-ul de astazi pt Vstrom-ul lui Horia. L-a inlocuit pe Givi, care nu prea si-a facut treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 wuaai, cei cu tancu asta Seamana a Mad Max Sincer, mimi e frica sa cad cu asaceva, face gaura in asfalt si apoi sunt bun de plata faina treaba totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Multumesc pt rabdare (dupa ce am plecat cu cheia de la moto in buzunar si ati asteptat cateva zile sa o aduc) si bonusul cu rezolvarea zgarieturilor de pe carena. Nu am spus nimic despre zgarieturile rezultate in urma cazaturii pe bolovani si a crash-ului rupt pe partea stanga, si in poze am observat ca le-ai rezolvat. Imi place cum se prezinta, ma simt din nou in siguranta. Abea astept sa reinceapa sezonul. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Se poate monta o întăritură ca în imaginea de mai sus pe un crash-bar care nu le are? Dacă da, la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Moaaaa!!!!! Daca aveam asta cand a intrat ala in mine, in afara de bara, aripa si capota (traiasca givi) cred ca si radiatorul il distrugeam!!! Ceea ce nu era rau. La cum arata nici semnalele nu le mai spargi acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Buna treaba a facut Bogdan! In ceea ce priveste semnalele, daca sunt alea originale, se rup la o tranta pe off. Aici nu vorbim de accidente pe sosea unde semnalele ar fi ultima grija a cuiva. Varianta pe care vad ca a gasit-o si Horia sunt semnalele pe carena. Mi-am luat si eu de la Louis.de cu 19 euro. Merita investitia si asa sti ca ai scapat de-o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) Multumesc pt rabdare (dupa ce am plecat cu cheia de la moto in buzunar si ati asteptat cateva zile sa o aduc) si bonusul cu rezolvarea zgarieturilor de pe carena. Nu am spus nimic despre zgarieturile rezultate in urma cazaturii pe bolovani si a crash-ului rupt pe partea stanga, si in poze am observat ca le-ai rezolvat. Imi place cum se prezinta, ma simt din nou in siguranta. Abea astept sa reinceapa sezonul. Toate cele bune. Salut. Pe mobra este montat scutul original? Mutumesc. Editat Ianuarie 20, 2017 de bogdan_fazer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 E scutul original cu o simpla adaptare. Se face dintr-o teava taiata pe lung cu doua urechi unde sa pui scutul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) Cred ca asta e crash-ul invingator Ma gandesc (daca se poate face de Dl Harea) sa-l combin cu astea https://www.youtube.com/watch?v=hi2c2e7ySgU&t=227s Editat Ianuarie 20, 2017 de bogdan_fazer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Daca tot mentionam ce am mai facut pe la motocicleta cred ca merita mentionat ce am facut si eu: Un selector de harta pentru Vstrom Ma lasa pe mine sa alerg harta pe care doresc sa o foloseasca motocicleta. Din fabrica, calculatorul iti alege harta in functie de treapta de viteza in care esti. Astfel am doua harti: - touring( aferenta treptei 6, in care am 80CP) - sport( aferenta treptei 4, in care am toti cei 100 de caluti) Saptamana viitoare il montez, abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 (editat) interesant. merge si pe SV? Editat Ianuarie 22, 2017 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Big-boy, merge si pe DL650? Daca da rezultate si procesul este reversibil (nu vad de ce nu ar fi, gratie mufelor), te gandesti sa faci cateva seturi si sa le scoti la vanzare? » Post actualizat in 22 Jan 2017 14:17Eventual le poti face kit (lipim noi firele/mufele, punem cabluri mai bine izolate etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Momentan sunt in faza de teste. Acum caut un buton/loc discret unde sa montez selectorul de treapta. Dupa o sa il testez si o sa vad abia dupa daca ma apuc de kituri. Oricum ma bate gandul sa ii adaug si un modul de afisat treapta de viteza pe bord. Am facut prin facultate un modul de afisat treapta si controlat ungatorul de lant, acum ma gandeam sa le inglobez pe toate. Doar sa iti poti selecta treapta este fara procesor. Cu afisaj si control trebuie sa ii adaug un mic procesor pe acolo. Sa vedem cum iese asta in teste si vedem de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Mie cred ca mi-ar fi suficient doar harta selectabila, insa si varianta cu afisaj treapta suna interesant, ar fi bine sa ai ambele variante disponibile. Spor la testat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 (editat) @ Lucian_M: Cel de 650 nu e limitat in treptele 5 si 6. Ce face big_boy e pentru DL1000. Indicator de treapt a facut colegul atw in 2009: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-70&do=findComment&comment=1777336 Editat Ianuarie 22, 2017 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Știam că la DL650 doar a patra treaptă e nerestrictionata. Poate știu eu rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 (editat) Sincer sa fiu stiam ca si 650 este limitat. Am gasit teste de putere pentru DL1000 si castig aprox 20cp in ultima treapta, dar la 650 nu prea ai cum sa scazi atat. Sunt curios cum o sa se comporte cand o sa ii selectez modul touring( sa creada mereu ca este treapta a 6-a) si cum varieaza consumul. Editat Ianuarie 23, 2017 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.