florin.radu Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Jocurile la supape intotdeauna se maresc si se compenseaza cu discuri mai groase, deci cu cele vechi nu prea ai ce face, decat daca, cu totul intamplator, unele dintre ele sant potrivite la celelalte supape. In manualul electronic este un tabel de calcul care usureaza alegerea dimensiunilor discurilor functie de jocul existent si grosimea discului vechi, diferit la admisie sau evacuare. Se pot comanda pe cod la B&S sau la ceilalti dealeri. Referitor la confectionarea parbrizelor, eu am inceput acum patru ani in joaca sa experimentez, in dorinta de a face pt mine, dar nu am timpul necesar de a dezvolta o astfel de activitate. Toate sculele si dispozitivele mele se pot face acasa fara nici o greutate. Ca sa poti face serie se mai pot inbunatati cateva lucruri, dar eu nu mi-am propus asta. Partea grea este ca pt fiecare model de parbriz trebuie o matrita, care nu este greu de facut, daca ai un original pe care sa-l copiezi si eventual sa-l modifici in sensul maririi lui, dar o data facuta trebuie pastrata pana vine urmatoarea comanda si asta inseamna un depozit de matrite. O matrita are dimensiunea de cca 60x60x20 cm, deci nu este chiar mica, si este si foarte grea 35-40 kg, fiind facuta din PAL si ipsos de modelaj. Daca prezinta interes, pt cineva cu timp, abilitati si spatiu, sant dispus sa-i prezint pe viu sau pe forum toate etapele necesare pt realizarea de parbrize artizanale. Deocamdata am un singur parbriz disponibil, facut de mine, pe care l-am folosit anul trecut si pe care-l ofer gratis primului posesor de V-Strom care vine sa-l ia. Asta este. As veni eu dupa el daca il mai ti pana duminica, ca tot aveam pregatita o iesire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Pot fi contactat la 0722646373. Primul venit, primul servit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 (editat) Pot fi contactat la 0722646373. Primul venit, primul servit eu nu vreau geamul,am MRA cu deflector destul de bun,eram curios de turbulente . Editat Ianuarie 8, 2009 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Imi pare rau sa te contrazic, dar situatia e exact pe dos, in special la V-Strom: jocurile supapelor in general se micsoreaza, pentru ca uzura cea mai mare apare intre supapa si scaunul supapei, nu intre cama si supapa. Majoritatea posesorilor de V-Strom au raportat acelasi lucru. Explicatii detaliate aici: http://11109.rapidforum.com/topic=120668489448 http://11109.rapidforum.com/topic=120680305194 Asa banuiam si eu si se pare ca la toate motoarele jocurile supapelor se micsoreaza, asa am patit si la aprilia pegaso ce l-am avut anterior, am masurat jocurile (erau toate mai mici iar la admisie aproape nule) am demontat disurile, le-am notat si apoi le-am rectificat pe fiecare cu diferenta pana la cat trebuia. Atentie la discuri ca sant cimentate numai pe partea in contact cu cama, deci trebuie prelucrate doar pe partea necimentata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Am intrebat la rubrica dedicata BMW 650 F, si cica de regula, la ei, la admisie se micsoreaza jocul, iar la evacuare se mareste. E clar ca trebuie facute intai masuratori si apoi cumparate pastilele. Am inteles ca sant ieftine si nu merita rectificate. La BMW costa cca 15 roni/buc, la V-Strom nu cred sa depaseasca 20 roni. In ultimile trei zile am avut acces la o freza dupa program si in sfarsit mi-am facut scarite. Cele originale m-au enervat inca de la inceput, partea de cauciuc mi se agata de talpa ghetei de cate ori ridicam piciorul si erau si cam inguste, la drum lung aparea ceva disconfort. N-am avut model sau desen, numai inspiratia de moment si sa se potriveasca pe talpile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Am intrebat la rubrica dedicata BMW 650 F, si cica de regula, la ei, la admisie se micsoreaza jocul, iar la evacuare se mareste. E clar ca trebuie facute intai masuratori si apoi cumparate pastilele. Am inteles ca sant ieftine si nu merita rectificate. La BMW costa cca 15 roni/buc, la V-Strom nu cred sa depaseasca 20 roni. In ultimile trei zile am avut acces la o freza dupa program si in sfarsit mi-am facut scarite. Cele originale m-au enervat inca de la inceput, partea de cauciuc mi se agata de talpa ghetei de cate ori ridicam piciorul si erau si cam inguste, la drum lung aparea ceva disconfort. N-am avut model sau desen, numai inspiratia de moment si sa se potriveasca pe talpile mele. arata foarte bine,sper ca ai facut mai multe...................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Mosul nu m-a uitat, ca am fost cuminte tot anul si mi-a adus supapele pt amortizoarele fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Pot fi contactat la 0722646373. Primul venit, primul servit Multam fain de parbriz , l-am montat azi putin inclinat si diferenta este uriasa, a disparut "furtuna" . Berea cu prima ocazie cand ne vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Multam fain de parbriz , l-am montat azi putin inclinat si diferenta este uriasa, a disparut "furtuna" . Berea cu prima ocazie cand ne vedem Prietenul tau a plecat repede si nu am apucat sa-i dau suruburile si distantierele. Le aveam pregatite. Sa-l folosesti fara incidente. Parbrizul a vazut toata Bulgaria, Grecia si Turcia. Plimba-l si tu cat mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Distantierele pe care le folosesc sunt de 12-13 mm si e ok asa. Nu am probat mai mari pentru ca nu am avut timpul necesar. Ale tale sunt diferite cu mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Intradevar atata au distantierele, 12mm si schimbarea este mare pt o modificare atat de mica. Oare dupa cati km intervine uzura la simeringuri, protectiile de praf si ghidaje, la suspensia fata? Am deja 33500 km si ma gandesc ca daca tot umblu la furca sa schimb si tot ce se poate uza, desi deocamdata nu curge ulei si nu am sezizat jocuri anormale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Intradevar atata au distantierele, 12mm si schimbarea este mare pt o modificare atat de mica. Oare dupa cati km intervine uzura la simeringuri, protectiile de praf si ghidaje, la suspensia fata? Am deja 33500 km si ma gandesc ca daca tot umblu la furca sa schimb si tot ce se poate uza, desi deocamdata nu curge ulei si nu am sezizat jocuri anormale Daca tot desfaci cel putin simeringurile ar fi bine schimbate,dar doar cu unele bune.Am patit cu un Suzuki DR la care m-am zgarcit pentru 2-3 euro in plus si dupa 3 luni a umezit din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Am facut comanda la B&S si toate piesele de uzura din furca sant cca 387 roni, adica: seal dust, seal oil, buch slide, buch guide, ring piston. Destul de mult, dar vreau sa pun totul nou si sa nu mai umblu prea curand pe acolo. Cei de la service mi-au spus ca la varianta 2008-2009 au intervenit ceva schimbari in suspensia fata si daca se inlocuieste toata furca nu mai apar zgomote ciudata. Indirect galbejitii de la suzuki au recunoscut ca au dat-o in bara, dar oficial merg pe burta. Editat Ianuarie 13, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 salutare tuturor V-STROM-ers din romania! ma chiama Fabio locuiesc la Roma si as vrea sa ma alatur si eu comonitatii de v-stromer din romania, comunitate care este mult mai mare decatam crezut eu! salutare si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Bine ai venit, Fabio. Dar cum se face ca te exprimi atat de bine in romana. Spune-ne si noua cum este comunitatea V-Strom in Italia si daca aveti vre-o adunare anuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 ma exprim bine pt ca sunt roman. aici avem o comunitate extraordinara. numai pe forumul nostru sunt inscrisi circa 4500 posesori de v strom. adunarea se face in fiecare an in 2008 a fost la roma in mai. am sa va arat poze. au fost 310 moto v strom. anul acesta e in iunie!!!!! www.v-strom.it ciao pe acolo cum e vremea? ati inceput sa iesiti cu moto? ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 ma exprim bine pt ca sunt roman. aici avem o comunitate extraordinara. numai pe forumul nostru sunt inscrisi circa 4500 posesori de v strom. adunarea se face in fiecare an in 2008 a fost la roma in mai. am sa va arat poze. au fost 310 moto v strom. anul acesta e in iunie!!!!!www.v-strom.it ciao pe acolo cum e vremea? ati inceput sa iesiti cu moto? ciao asteptam poze. vremea nu e prea potrivita pt moto,la 0 grade nu prea e mare placere sa te plimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 am circa 1000 de poze da nu pot sa le pun pe toate aici!!! o sa pun mai nulte pe picasa. ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Salut, Am iesit si eu cu mobruki zilele trecute cand a fost mai cald, dar numai placere n-a fost sa ma dau cu ea. Mergeam la soare - acceptabil, la umbra - ba gheata, ba mazga, ce sa spun o fantezie de-a mea... Am terminat plimbarea nesperat de repede dupa ce intr-o curba m-am lasat mai mult decat trebuia, se pare, si am fost foarte aproape de a o da pe jos. Pana la garaj am mers ca pe oua, vorba lui @atw. M-am hotarat, pana nu se incalzeste asfaltul nu mai ies. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 pana acum am stat si i-am schimbat uleiul la furca, ca afara era ceata,da acum a iesit soarele si sunt 10 grade asa ca....... ...se ieseeee.....!!!! o curiozitate: ati rezolvat problema cu clonk-ul de la suspensia fata? ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 17, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2009 am circa 1000 de poze da nu pot sa le pun pe toate aici!!! o sa pun mai nulte pe picasa.ciao Sa ne dai si noua linkul catre albumul facut cu Picasa. Sper sa avem si noi in viitorul apropiat atita Vstromisti in Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Cel mai aproape de mult asteptata rezolvare a suspensiei fata sant eu, dar mai stiu si pe altii care si-au comandat piese. Deocamdata astept sa-mi vina toate piesele de uzura de la jambe si apoi le demontez si pun totul nou plus supapele pe care le-am primit deja. Oricum rezultatele la primavara si nu mai spun nimic pana nu le testez temeinic, ca data trecuta m-am cam pacalit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 nu cheltuiti prea multi bani ca nu rezolvati nimic un baiat de aici a gasit solutia. trebuie pusa o garnitura din teflon in supape. ma rog e o exp. aproximativa da cand o sa pun pozele o sa intelegi mai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Italieni din 4500 inscrisi s-au adunat 300 ,noi nu avem macar un club ceva acolo,iar prin tara suntem 35-40 posesori de v-strom,Cam greu sa ne adunam si asa citiva la o vorba,poate anul asta sa ne mai inmultim ca vad doritori din ce in ce mai multi pentru aceasta categorie de moto. Tineretul e doritor de viteza,de senzatii tari,se umfla muschii pe ei si nu se multumesc doar cu placerea mersului pe motor .Inca suntem la inceput si cu disciplina in trafic si a soferilor si a motoristilor de orice fel,inca nu avem sosele bune,inca e destul de greu de intretinut un motor in romania (un mic lux ),ne lipsesc destule, numai nebunia asta cu motocicleta nu,si asta e bine.Fiecare cu gusturile lui in materie de moto,e bine ca ia amploare fenomenu. Din primavara sper sa intilnesc pe drumurile tarii cit mai multi motociclisti si cit mai putine accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 sa stii ca nici italia nu mai e ce a fost. anul ata am facut o tura prin europa:franta,germania,elvetia,austria ungaria.....acolo se respecta cu adevarat motociclistul. sareau aia de pe drum ca sa imi faca loc sa trec. in austria m-a furat peisajul la un semafor si sa facut iar rosu. nu mi-a venit sa cred ca nu m-a clacsonat nimeni,ba mai mult femeia care era in masina dupa mine ne-a vazut cu aparatul foto in mana si a inceput sa rada. in italia imi sareau de gat cam la fel ca in romania.singurul lucru care a mai ramas intreg aici e pasiunea pt motoare. da si aici se omoara pustimea pe capete.cele mai vandut sunt oricum enduro-turing.asta pt ca si pe aici strazile din orase sunt cam ca in romania. adica numai gropi si gauri,singuru lucru bun sunt strazile dintre orase care sunt forte bune. eu in 2008 am fost in romania si spre surprinderea mea am gasit strazi destul de bune fata de ce am vazut acum trei ani. cat despre adunarea de anul acesta cine e interesat poate sa se uite pe http://www.v-strommers.it/ si va tin si eu informati. anul trecut au venit din grecia din franta....si costurile nu sunt exorbitante. mai ales ca e in iunie si se poate sta la cort. ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.