Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Inca o chestie: a scazut temperatura afara sub 10 grade si a inceput sa imi bata si mie furca fata :D . Cred ca "s-a ingrosat" uleiul si de-aia bate :lol:

Cand m-am jucat la furca incercand sa scap de zgomot, am pus in ea ulei cu vascozitatea de la W5 pana la W20 si zgomotul era prezent la toate uleiurile, parca ceva mai mare la ulei mai subtire si scadea un pic la ulei gros. Deci nu cred ca frigul este de vina, respectiv ingrosarea uleiului, ci doar combinatia nefericita intre moliciunea arcurilor la inceputul cursei si felul abrupt in care lucreaza saibele ce obtureaza fantele pistonului din fiecare jamba. Ghinion de nesansa. :laugh:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

co98 spune-mi te rog de unde ai comandat-o si cat a costat? La B&S mi-au spus ca nu exista asa ceva.

Poate nu am vorbit cu cine trebuie :lol:

 

regret intarzierea dar numai acum am intrat pe forum. ca si Bogdan spun si eu ca tre sa insisti daca nu si nu comand eu la cluj costa 30 lei dureaza o sapt si il trimit cu un curier rapid, dar daca aici mi-au adus la voi ar trebui sa mearba mai repede. cred ca dealerul de la cj tot de la buc se alimenteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce model de esapament ai pe motorul tau?A trebuit sa faci modificari la montare?

 

Arrow luat de la Honda de pe dorobanti. E foarte OK toba si nu e prea zgomotoasa.

DA am facut ceva modificari, tinind cont ca am luat numai toba finala si nu toata galeria. A trebuit sa sudez o bucata de teava pe galerie pt. a se potrivi perfect cu toba. Nu a fost simplu.

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

mi-am desfacut carenele si am dat jos rezervorul sa dau de mufa pt manere incalzite spune-ti careva unde dracu e ca nu am vazut nici una libera la care sa o leg pe cea originala . zicea careva ca e in stanga sub rezervor (cum stai calare pe moto) sau unde sa o mai caut ca-mi vine sa-i dau foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

mi-am desfacut carenele si am dat jos rezervorul sa dau de mufa pt manere incalzite spune-ti careva unde dracu e ca nu am vazut nici una libera la care sa o leg pe cea originala . zicea careva ca e in stanga sub rezervor (cum stai calare pe moto) sau unde sa o mai caut ca-mi vine sa-i dau foc.

 

Si eu am cautat-o dar degeaba. Nu am dat de ea. Pina la urma le-am montat direct pe baterie. Nu e un lucru f bun, risti sa ramai fara baterie daca le uiti pornite, dar asta a fost cind mi le-am montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o idee prea buna cu montatul direct pe baterie. Se poate juca oricine la comutator cand lasi mobra in parcare. Am ceva retineri si cu montarea prizei de 12V direct, dar este cea mai buna varianta una peste alta.

Parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am desfacut carenele si am dat jos rezervorul sa dau de mufa pt manere incalzite spune-ti careva unde dracu e ca nu am vazut nici una libera la care sa o leg pe cea originala . zicea careva ca e in stanga sub rezervor (cum stai calare pe moto) sau unde sa o mai caut ca-mi vine sa-i dau foc.

Eu mi-am instalat manerele incalzite la service, asa ca nu mi-am bagat mainile personal pe acolo, dar stiu sigur ca n-a fost nevoie sa dea rezervorul jos ca sa ajunga la mufa. Au desfacut doar plasticul si un surub de la radiator, parca.

 

Poate intelegi ceva din pozele astea:

http://www.stromtrooper.com/showthread.php...ctor&page=2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine era intre cilindrii, prinsa cu banda de un cablaj. Si eu am dat rezervorul si filtrul de aer jos sa lucrez mai usor. Spor!

daca ai dat jos si filtrul de aer mai incerc si varianta asta poate poate dau de ceva care sa potriveasca cu ce am primit de la dealer. am inteles ca au pus multi acea mufa care are codul pe care l-am cerut si eu. am gasit in schimb tot un fel de mufa in care intra patru fire perechi negru si maro este patrata si are un capac negru chiar lipita cu banda pe firele care trec deasupra bobinei din st cum satai pe moto . oare aceea ce o fi. oricum e clar ca nu e ceea ce caut eu.

 

Eu mi-am instalat manerele incalzite la service, asa ca nu mi-am bagat mainile personal pe acolo, dar stiu sigur ca n-a fost nevoie sa dea rezervorul jos ca sa ajunga la mufa. Au desfacut doar plasticul si un surub de la radiator, parca.

 

asa ar trebui sa arate intr-adevar dar la mine nu vrea sa apara. pozele sunt binevenite cred ca este in zona carburatoarelor dau ceo fi avand. ma cam loveste damblaua cand o vad sa numai schelet si doua roti :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arrow luat de la Honda de pe dorobanti. E foarte OK toba si nu e prea zgomotoasa.

DA am facut ceva modificari, tinind cont ca am luat numai toba finala si nu toata galeria. A trebuit sa sudez o bucata de teava pe galerie pt. a se potrivi perfect cu toba. Nu a fost simplu.

 

 

E pentru V-strom?Ai posibilitatea sa pui sau sa scoti amortizor?Cat a costat daca se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce manere incalzite ati mai pus pe V-Stroame (in afara de alea originale)?

Pe mine ma bate gandul sa le schimb, astea originale nu se incalzesc uniform de jur imprejur. Pana pe la 4-5 grade sunt ok, dar aseara la 0-1 grade mi-au cam inghetat degetele de la mana dreapta.

Apropo, nu stiti niste manete de frana si ambreiaj incalzite? :laugh:

Cred ca ar trebui sa ma gandesc la niste manusi electrice...

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai bune manere incalzite pe care le-am folosit erau cele de la BMW. Aveau doua trepte de 16W si 32W. Porneam pe treapta 2 si dupa ce se incalzeau le puteam folosi pe ambele trepte. Cand era foarte frig treapta 2 facea fata fara sa friga. La V-Strom am pus de la KTM, dar cred ca sant Saito rebotezate, pt ca seamana identic. Prima treapta are 16W, dar a doua 54W si scrie pe ea START. Oricat de frig este afara nu poate fi folosita prea mult timp in treapta asta pt ca ajung sa friga, si atunci sant obligat sa le trec alternativ pe treapta 1, lucru care deranjaza. De incalzit se incalzeau ambele uniform si egal stanga drepta. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar macar se incalzesc uniform, de jur imprejur si dintr-un capat in altul?

La astea ale mele ma deranjeaza ca manerul din dreapta incalzeste doar palma, iar degetele aproape deloc. Poate doar cu acceleratia deschisa la maxim, dar prin oras nu prea e cazul. :laugh:

Partea buna la astea originale e ca au control continuu, nu in trepte, asa ca poti sa le reglezi exact cum vrei.

Sunt curios daca s-ar putea adapta controllerul asta la alte manere.

 

Edit: OK, inteleg ca se incalzesc uniform... o sa incerc sa vad daca se pot monta manarele Saito cu controllerul original Suzuki.

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti,am intrat din nou pe aici sa va anunt ca de 2 saptamani sunt mandru posesor de motocicleta Suzuki V-Strom 650,de ieri am si permis categoria A. Inca n-am inmatriculat-o ,daca ma ajuta vremea poate saptamana viitoare,daca nu la primavara,si dupa inceputurile de acomodare o sa ne vedem pe drumurile patriei.Cu toate ca vine iarna,in continoare asfalt uscat si numai bine.

Multumesc pt acest topic,in felul acesta am aflat mai multe despre v-strom si mi-a intarit convingerea sa-l cumpar.(si nu altu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti,am intrat din nou pe aici sa va anunt ca de 2 saptamani sunt mandru posesor de motocicleta Suzuki V-Strom 650,de ieri am si permis categoria A. Inca n-am inmatriculat-o ,daca ma ajuta vremea poate saptamana viitoare,daca nu la primavara,si dupa inceputurile de acomodare o sa ne vedem pe drumurile patriei.Cu toate ca vine iarna,in continoare asfalt uscat si numai bine.

Multumesc pt acest topic,in felul acesta am aflat mai multe despre v-strom si mi-a intarit convingerea sa-l cumpar.(si nu altu).

 

Sa-l stapinesti sanatos si sa ne vedem la o plimbare in primavara. Eu l-am pus deja la iernat pe al meu.

 

BAFTA :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar macar se incalzesc uniform, de jur imprejur si dintr-un capat in altul?

La astea ale mele ma deranjeaza ca manerul din dreapta incalzeste doar palma, iar degetele aproape deloc. Poate doar cu acceleratia deschisa la maxim, dar prin oras nu prea e cazul. :D

Partea buna la astea originale e ca au control continuu, nu in trepte, asa ca poti sa le reglezi exact cum vrei.

Sunt curios daca s-ar putea adapta controllerul asta la alte manere.

 

Edit: OK, inteleg ca se incalzesc uniform... o sa incerc sa vad daca se pot monta manarele Saito cu controllerul original Suzuki.

Reglarea nu cred ca se face continuu, poate doar in mai multe trepte, si asta presupune mai multe rezistente in interiorul mansoanelor, ce se cupleaza pe rand, sau/si serie-paralel. Poate si de asta nu se incalzesc uniform in toate treptele. De curiozitate incearca daca se incalzesc uniform date la maxim cand ar trebui sa fie alimentate toate rezistentele. In mod normal acceleratia ar trebui sa se incalzeasca mai bine decat stanga, pt ca mansonul nu sta direct pe fierul ghidonului, ci pe o teava de plastic, care lucreaza ca izolator si ai pierderi mai mici. Altceva nu ma duce capul :laugh:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti,am intrat din nou pe aici sa va anunt ca de 2 saptamani sunt mandru posesor de motocicleta Suzuki V-Strom 650,de ieri am si permis categoria A. Inca n-am inmatriculat-o ,daca ma ajuta vremea poate saptamana viitoare,daca nu la primavara,si dupa inceputurile de acomodare o sa ne vedem pe drumurile patriei.Cu toate ca vine iarna,in continoare asfalt uscat si numai bine.

Multumesc pt acest topic,in felul acesta am aflat mai multe despre v-strom si mi-a intarit convingerea sa-l cumpar.(si nu altu).

S-o stapanesti sanatos, si ia-o incet! :D

 

Reglarea nu cred ca se face continuu, poate doar in mai multe trepte, si asta presupune mai multe rezistente in interiorul mansoanelor, ce se cupleaza pe rand, sau/si serie-paralel. Poate si de asta nu se incalzesc uniform in toate treptele. De curiozitate incearca daca se incalzesc uniform date la maxim cand ar trebui sa fie alimentate toate rezistentele. In mod normal acceleratia ar trebui sa se incalzeasca mai bine decat stanga, pt ca mansonul nu sta direct pe fierul ghidonului, ci pe o teava de plastic, care lucreaza ca izolator si ai pierderi mai mici. Altceva nu ma duce capul :laugh:

In ultimele zile am mers numai cu manerele date pe maxim, dar tot se incalzesc neuniform.

Reglajul cred ca e continuu, pare sa fie un potentiometru de putere (dimmer) care variaza tensiunea aplicata pe rezistenta.

Din pacate am citit undeva ca manerele originale sunt legate in serie, deci slabe sanse sa pot sa leg alte manere la controllerul asta. Mai studiez.

Deocamdata cred ca le las asa, oricum nu mai e vreme de plimbare. In 20 de minute, cat fac de acasa pana la firma sau inapoi, rezist si cu degetele reci! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos, si ia-o incet! :laugh:

 

 

In ultimele zile am mers numai cu manerele date pe maxim, dar tot se incalzesc neuniform.

Reglajul cred ca e continuu, pare sa fie un potentiometru de putere (dimmer) care variaza tensiunea aplicata pe rezistenta.

Din pacate am citit undeva ca manerele originale sunt legate in serie, deci slabe sanse sa pot sa leg alte manere la controllerul asta. Mai studiez.

Deocamdata cred ca le las asa, oricum nu mai e vreme de plimbare. In 20 de minute, cat fac de acasa pana la firma sau inapoi, rezist si cu degetele reci! :D

Nu sant expert in electricitate, dar potentiometrul de care vorbesti ar trebui sa aiba rezistenta oarecum egala cu cea a mansoanelor , si cand sant date la minim ar trebui ca potentiometrul sa se incalzeasca la fel ca si mansoanele la maxim, deci sa friga, ceeace nu cred ca se intampla. Sursa de curent este una singura, 12v si nu poate fi micsorata decat printr-o cadere de tensiune pe rezistenta potentiometrului. Ar mai fi o varianta cu o alimentare discontinua in care reglajul s-ar face jongland timpul de alimentare si cel de pauza. Daca stie cineva cum functioneaza reglajele astea, sa ne spuna. Chiar sant curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sant expert in electricitate, dar potentiometrul de care vorbesti ar trebui sa aiba rezistenta oarecum egala cu cea a mansoanelor , si cand sant date la minim ar trebui ca potentiometrul sa se incalzeasca la fel ca si mansoanele la maxim, deci sa friga, ceeace nu cred ca se intampla. Sursa de curent este una singura, 12v si nu poate fi micsorata decat printr-o cadere de tensiune pe rezistenta potentiometrului. Ar mai fi o varianta cu o alimentare discontinua in care reglajul s-ar face jongland timpul de alimentare si cel de pauza. Daca stie cineva cum functioneaza reglajele astea, sa ne spuna. Chiar sant curios.

In nici un caz nu e un potentiometru normal, e probabil un dimmer cu triac, care functioneaza aproximativ cum ziceai tu - taie alimentarea pt intervale mai lungi sau mai scurte, in functie de reglaj. Prin potentiometrul de comanda trece doar un curent mic, nu tot curentul care trece prin rezistenta.

Eu sunt electronist, dar ma ocup mai mult de chestii digitale, nu sunt nici eu expert in electronica analogica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sant expert in electricitate, dar potentiometrul de care vorbesti ar trebui sa aiba rezistenta oarecum egala cu cea a mansoanelor , si cand sant date la minim ar trebui ca potentiometrul sa se incalzeasca la fel ca si mansoanele la maxim, deci sa friga, ceeace nu cred ca se intampla. Sursa de curent este una singura, 12v si nu poate fi micsorata decat printr-o cadere de tensiune pe rezistenta potentiometrului. Ar mai fi o varianta cu o alimentare discontinua in care reglajul s-ar face jongland timpul de alimentare si cel de pauza. Daca stie cineva cum functioneaza reglajele astea, sa ne spuna. Chiar sant curios.

 

Se poate face ceva simplu pentru reglajul temperaturii..depinde de puterea mansoanelor; se poate folosi o schema foarte simpla pentru reglajul temperaturii. Sunt circuite integrate cu trei terminale (exemplu) care pot face acest lucru foarte simplu. Modificand tensiunea se modifica si incalzirea mansoanelor. Mai mult, in mansoane se poate pune un senzor de temperatura care sa mentina temperatura acestora intre anumite limite fixate de utilizator. Parerea mea e, ca daca nu ai aparatori, degeaba ti se incalzeste podul palmei cand exteriorul e sloi.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea era, nu cum s-ar putea, ci cum sant efectiv gandite cele cateva modele de mansoane incalzite care se gasesc pe piata. S-ar putea ca cele originale de Suzuki sa aiba reglajul electronic, ca prea mare este diferenta de pret intre ele si Saito unde reglajul se face prin comutare serie/paralel. Puterea rezistentelor din mansoane din ce am observat eu, este intre 16W si 54W.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Am intrat si eu in turma posesorilor de V-Strom. Excelenta motocicleta. E un Suzuki V-Strom DL 650. Groaznic de mare pe langa KTM-ul de 125 cu care am facut scoala. Pot sa spun ca e enorma. Cel putin asta e prima impresie pentru mine.

Duminica am facut 100 km. LA sf zileii, probabil de oboseala, m-am speriat de o masina care mi-a aparut de dupa un colt (nu aveam nici km/h), am strans tare frana fata si l-am dat pe jos. Singurele distrugeri au fost zgarierea carenei si spargerea semnalului dreapta.

 

Vreau sa cumpar niste crash-bar-uri si scut de moto. Crash-bar pentru a evita ceea ce deja s-a intamplat si scut pentru momentul in care ma apuca nebuniile si vreau sa o iau pe drumuri forestiere (avem destule prin zona).

 

Daca stiti de unde mai pot face rost de oferte as fi fericit daca mi-ati da mai multe sugestii.

 

Recunosc faptul ca nu am citit inca toate posturile acestui forum dar promit sa o fac.

 

Poze dinainte de distrugeri:

 

/index.php?...t&id=410492

/index.php?...t&id=410491

/index.php?...t&id=410490

 

si daca tot am ajuns aici: de unde pot sa iau si eu niste semnale fata?

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos, dar vad ca ai avut deja ghinion. Si eu l-am dat pe jos, de pe loc la inceput in conditii similare cu ale tale. Asta este, ghinion de nesansa :laugh: Semnale si orice piese gasesti la reprezentanta (B&S) sau rar si cu totul intamplator mai aduc niste baieti ce vand piese din dezmembrari. Destul de scumpe semnalele, cca 50 euro/buc erau anul trecut, dar poate sau mai ieftinit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Am intrat si eu in turma posesorilor de V-Strom. Excelenta motocicleta. E un Suzuki V-Strom DL 650. Groaznic de mare pe langa KTM-ul de 125 cu care am facut scoala. Pot sa spun ca e enorma. Cel putin asta e prima impresie pentru mine.

Duminica am facut 100 km. LA sf zileii, probabil de oboseala, m-am speriat de o masina care mi-a aparut de dupa un colt (nu aveam nici km/h), am strans tare frana fata si l-am dat pe jos. Singurele distrugeri au fost zgarierea carenei si spargerea semnalului dreapta.

 

Vreau sa cumpar niste crash-bar-uri si scut de moto. Crash-bar pentru a evita ceea ce deja s-a intamplat si scut pentru momentul in care ma apuca nebuniile si vreau sa o iau pe drumuri forestiere (avem destule prin zona).

 

Daca stiti de unde mai pot face rost de oferte as fi fericit daca mi-ati da mai multe sugestii.

 

Recunosc faptul ca nu am citit inca toate posturile acestui forum dar promit sa o fac.

 

Poze dinainte de distrugeri:

 

/index.php?...t&id=410492

/index.php?...t&id=410491

/index.php?...t&id=410490

 

si daca tot am ajuns aici: de unde pot sa iau si eu niste semnale fata?

 

Uite aici ceva mai ieftin :

http://www.louis.de/_307af5d2c93478a36957f...tnr_gr=10033630

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...