bogdan_harea Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 MONSTRUOS!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 MONSTRUOS!!!! E adevarat, un pic cam mare sau un pic mai mult, dar e frumos, da bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 asta s-a gandit la criza mondiala........ cand se termina benzina face wind surfstromm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Sunt curios ce rezistenta la inaintare are chestia aia, si cum o fi sa mergi cu 150km/h cu ditamai fereastra in fata! Unii oameni ar trebui sa-si ia masini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Tipic pt americani. Pun parbrize enorme pe V-Strom si la coada ii agata si o rulota pt bagaje cu 1 sau 2 roti. Evident la DL-ul de 1000. Ce sa mai zic de cele cu atas si roti auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 razi tu razi da eu i-am vazut si in germania cu remorci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Sunt nou venit la " emisiune".salutare tuturor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Sunt nou venit la " emisiune".salutare tuturor!!! Salutare si bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 bine ai venit si tie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Sunt nou venit la " emisiune".salutare tuturor!!! SALVE si bine ai venit. In profilul tau nu am vazut ca nu ai fi un posesor de DL. Sau vei deveni? Editat Ianuarie 22, 2009 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) SALVE si bine ai venit. In profilul tau nu am vazut ca nu ai fi un posesor de DL. Sau vei deveni? Va multumesc pentru primire.Cat despre motocicleta ce sa zic?Am uitat sa o trec.Credeam ca acolo trebuiesc trecute doar cele detinute in trecut.In fine,am o Suzi de un miar K8.Sau K7 fiindca mi-a spus un american pe VSRI ca atunci s-a incheiat fabricatia.Altii spuneau ca in 2008 si nu e sigura reluarea productiei(daca da sper sa-i bage un cardan).Naiba stie.Cert e ca era in cutie si la zero km.Ieri abia mi-am montat crash-urile Givi.Ce sa zic?Sunt bune la trante de pana la 10-15 km/h.De aici in sus,adio...Dar tot e ceva! Vreau sa o pregatesc cat mai bine fiindca la vara intentionez o tura de vreo saptamana prin Europa.Deocamdata mi-am comandat tot felul de chestii.Promit sa va tin la curent si poate si ceva poze.Apropo! Stie cineva cum fac sa iau un gel seat? Editat Ianuarie 22, 2009 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Stie cineva cum fac sa iau un gel seat? 'traiti am vazut pe louis cu gel (10008405 si 10008406) si cu aer (10008402, 10008403 si 10008404). daca cineva isi ia intre timp asa ceva rog sa ne dea un review multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) Sfatul meu, asteapta sa vezi cum te simti pe saua V-Stromului. Este foarte comoda si nu am auzit pe nimeni sa se planga de ea. Noi am mers si 10 ore pe zi, mai multe zile la rand si a fost perfect. Cea mai buna schimbare a fost cand am renuntat la chilotii normali si am trecut la boxeri. Stai ca pe o perna de puf. Editat Ianuarie 23, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 Va multumesc pentru primire.Cat despre motocicleta ce sa zic?Am uitat sa o trec.Credeam ca acolo trebuiesc trecute doar cele detinute in trecut.In fine,am o Suzi de un miar K8.Sau K7 fiindca mi-a spus un american pe VSRI ca atunci s-a incheiat fabricatia.Altii spuneau ca in 2008 si nu e sigura reluarea productiei(daca da sper sa-i bage un cardan).Naiba stie.Cert e ca era in cutie si la zero km.Ieri abia mi-am montat crash-urile Givi.Ce sa zic?Sunt bune la trante de pana la 10-15 km/h.De aici in sus,adio...Dar tot e ceva! Vreau sa o pregatesc cat mai bine fiindca la vara intentionez o tura de vreo saptamana prin Europa.Deocamdata mi-am comandat tot felul de chestii.Promit sa va tin la curent si poate si ceva poze.Apropo! Stie cineva cum fac sa iau un gel seat? Felicitari si sa o stapinesti sanatos si bucuros. Despre sea si eu am aceasi parere ca Bogdan, nu merita schimbata cea originala. Eu anul trecut am mers pana la Istambul intr-o zi si nu am avut nici o problema cu seaua. ASTFALT USCAT PT. 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 'neta o opinie: considerand ca saua de la dl1000 este mult mai comfortabila decat cea de la 650 avand o conformatie diferita intai incearca asa cum e . iar pt gel de sa du-te la dechatlon si vezi gel de sa pt calarie. costa mult mai putin si se adapteaza foarte bine. asta daca in romania exista,aici costa can 40 de euri si se monteaza destul de usor ppe dedesubt. ciao PS: eu am facut Graz - Bucuresti, adica 19 ore de sa fara oprire,ma rog m-am oprit sa alimentez, si nu a fost chiar asa de rau. http://www.decathlon.it/IT/ammortizzatore-gel-6329264/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 'traiti intamplator am dat peste gaucho (paturi - protectie antivant pentru picioare si maini) la noi. astia sunt din tg mures si zic ca aduc la pret de catalog http://customshop.in/Catalog_OJ_Iarna_2008.pdf paginile 38 si 41 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 PPS: cat despre paracarenele givi afla ca fac treaba buna si la viteze mai mari: asta e la 50-60km\h cazut cam ca bolovanu nu alunecat lung pe o parte. daca vrei un gaucho bun ia-l pe ala de la tucano,e singurul care are marginile gonfiabile sa se muleze pe piciare si se nu fluture in mers si nu costa mult mai mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 'traitiam vazut pe louis cu gel (10008405 si 10008406) si cu aer (10008402, 10008403 si 10008404). daca cineva isi ia intre timp asa ceva rog sa ne dea un review multumesc Alea sunt niste pad-uri cu gel sau cu aer, dar mai exista si o sa completa cu gel pt V-Strom, e codul 99950-62186 la Suzuki. S-ar putea sa aduca si la noi, daca intrebi frumos la reprezentanta. Din cate am auzit e foarte confortabila si relativ ieftina, singura problema e ca daca o lasi la soare vara s-ar putea sa-ti fierbi ouale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Alea sunt niste pad-uri cu gel sau cu aer, dar mai exista si o sa completa cu gel pt V-Strom, e codul 99950-62186 la Suzuki. S-ar putea sa aduca si la noi, daca intrebi frumos la reprezentanta.Din cate am auzit e foarte confortabila si relativ ieftina, singura problema e ca daca o lasi la soare vara s-ar putea sa-ti fierbi ouale. quick research: n-am gasit saua cu gel dar... cea normala si umpic mai joasa (10mm) este 200e la nemti (suzuki.de) si 300e la noi (bsmotors.ro). presupun ca cele cu gel au preturi similare sau mai mari. in cele din urma decat gaura in oo si in buget putem merge pe varianta pad (gel 70e si aer 110e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 quick research: n-am gasit saua cu gel dar... cea normala si umpic mai joasa (10mm) este 200e la nemti (suzuki.de) si 300e la noi (bsmotors.ro). presupun ca cele cu gel au preturi similare sau mai mari.in cele din urma decat gaura in oo si in buget putem merge pe varianta pad (gel 70e si aer 110e) La Suzuki UK (n-am cautat in alta parte) saua cu gel e 133 de lire, adica in jur de 140 euro la cursul actual. Nu e chiar rau. http://www.suzuki-gb.co.uk/test08/accessor...at&offset=0 (poza acolo e la misto, in realitate arata altfel, cautati pe google images) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 'traitiintamplator am dat peste gaucho (paturi - protectie antivant pentru picioare si maini) la noi. astia sunt din tg mures si zic ca aduc la pret de catalog http://customshop.in/Catalog_OJ_Iarna_2008.pdf paginile 38 si 41 Foarte bine arata motorul. Bafta la vinzare. Dupa ce o vinzi ce vrei sa-ti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Foarte bine arata motorul. Bafta la vinzare. Dupa ce o vinzi ce vrei sa-ti iei? Multumesc Sa fie DL1000 - 2003 - practic e luat doar ca intra la rar abia in martie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 Ia intrati putin aici. E catalogul moto cu toate tipurile de motocilete. http://www.pro-bike.ro/catalog/detalii-DL+...Strom-5715.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Salut stromistilor, dupa cum v-am zis la inceputul lui decembrie am intrat si eu in randurile voastre. Bineinteles ca m-am pus pe treaba imediat si dupa ce m-am documentat mai ales de pe forum, am facut urmatoarele imbunatatiri: - am schimbat uleiul, filtrul si bujiile - am verificat jocul la supape - am montat top case si hand guarduri - am montat o priza pentru GPS - mi-am facut protectii laterale din teava - am facut un scut la filtrul de ulei - mi-am facut o instalatie de ungere a lantului care e comandata electric de contactul motorului printr-un electroventil(nu am avut ventil vacuumatic) si am intercalat si un intrerupator manual. mai jos pun niste poze pentru cei care au indemanare si nu pot sta degeaba iarna. Astept idei noi Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Se vede ca n-ai stat degeaba, felicitari! Ce electroventil ai pus, si de unde l-ai luat? Arata interesant instalatia. Poti sa alimentezi sticla cu ulei fara sa dai jos plasticele? Cum se regleaza debitul? P.S. Nu stiu daca e o idee buna sa prinzi crashbar-ul de teava de evacuare, daca ti-o reteaza s-ar putea sa te coste mai mult decat carenele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.