Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Majoritatea gumelor din secolul nostru au o compozitie mai moale pe parti si mai tare pe mijloc, lucru care il anulezi in momentul in care folosesti gume mai late deoarece cauciucul va sta atat de bombat incat pe parti nu vei mai merge vreodata. Cu alte cuvinte la inclinatii mari vei folosi o compozitie mai tare si mai putin aderenta.

Referitor la "caramele" presiune scazuta si sunt acceptabile si pe asfalt insa grija la gropi ca sub 1,3-1,5 presiune se stramba jantele :|

Pe offroad (ca si pe asfalt) conteaza cel mai mult este aderenta iar la caramele ai din plin (TKC80, Karoo, KarooT) dupa asta vine suspensia garda la sol, greutatea ...

Noul Karoo3 arata foarte bine si are profilul similar cu Anakee Wild cred ca reprezinta cel mai bun compromis indiferent de vreme si par sa tina si mai mult de 5-6000km cat duc de obicei "caramelele"

Robert asta este primul pas dar ca sa fie treaba treaba macar cat o sa pui crampoane pe ea merge schimbat si pinionul de atac cu unul de 14 dinti (50 de lei) ajuta in foarte mult in teren in sensul ca salta roata fata la cea mai mica ciupitura de gaz si poti trece altfel peste obstacole plus ca urca pantele cu viteza ceva mai mica fara sa balbaie si ai timp mai mare sa reactionezi ;) pe portiunile unde acum schimbi din 1 in 2 si invers tot timpul poti merge numai cu a2-a si ai motorul mult mai elastic. Stroama are treapta 1 foarte lunga pt enduro (cu a1-a taie gazul dupa 80km/h) si protejezi ambreiajul cu un pinion mai mic

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

De Duminica sper sa fiu fericitul posesor al unui V-strom k10. Intrucat am auzit numai lucruri de lauda despre oamenii care mi-l aduc si am avut o colaborare de nota 10, in proportie de 99% sunt sigur ca motoreta e ok. Dar tinand cont de faptul ca in urma cu ceva timp mi-am luat o teapa venind din Iasi pana-n Bucuresti sa cumpar un xl700v Transalp “in stare f buna, necazut, ca nou, 2.500 km … bla bla bla” care s-a dovedit a fi o catastrofa, as prefer sa-l vada cineva live inainte. Sa-l auda pornind la rece. Daca va exista vreun mic dubiu, eu tot voi veni Duminica sa ma conving cu proprii ochi, dar sa nu mai car platforma/mecanic dupa mine, caci sunt niste costuri in plus care chiar nu mi le permit acum.

In concluzie, daca se plictiseste sambata cineva si crede ca s-ar pricepe sa asculte un v-strom sa dea un pm sau sa posteze aici.

Drept rasplata, mentionez ca la urmatoarea intalnire Vstromania voi da o bere/2/3. Eventual rasplata o pot oferi Duminica cand ajung in Bucuresti.

Mersi!

Toate cele bune!

 

'Tranzactia' s-a finalizat cu succes. Mii de multumiri lui Fabio pentru ajutor. Raman dator!

Din pricina vremii, lipsa numerelor, spatiul limitat in jurul service-ului, am apucat sa fac doar 20 km cu V-stromul. Pot spune ca ne-am inteles de minune, desi drumul era format doar din nisip/pietris/noroi/apa, nu m-am simtit in niciun moment in nesiguranta, fie in sa sau ridicat in scarite. Singurul lucru care m-a deranjat a fost tot noroiul/pietricelele aruncat(e) pe radiatorul de ulei, dar voi rezolva asta in viitorul apropiat. De asemenea, pentru linistea sufleteasca, ii voi monta si un crash bar. Inca nu m-am hotarat de unde sa-l achizitionez.

Acum astept cu nerabdare sezonul cald.

Asta e 'minunea' :

post-55237-0-99216300-1387827320_thumb.jpg

post-55237-0-20618000-1387827723_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Tranzactia' s-a finalizat cu succes. Mii de multumiri lui Fabio pentru ajutor. Raman dator!

Din pricina vremii, lipsa numerelor, spatiul limitat in jurul service-ului, am apucat sa fac doar 20 km cu V-stromul. Pot spune ca ne-am inteles de minune, desi drumul era format doar din nisip/pietris/noroi/apa, nu m-am simtit in niciun moment in nesiguranta, fie in sa sau ridicat in scarite. Singurul lucru care m-a deranjat a fost tot noroiul/pietricelele aruncat(e) pe radiatorul de ulei, dar voi rezolva asta in viitorul apropiat. De asemenea, pentru linistea sufleteasca, ii voi monta si un crash bar. Inca nu m-am hotarat de unde sa-l achizitionez.

Acum astept cu nerabdare sezonul cald.

Asta e 'minunea' :

Sa o stapanesti sanatos! Pune crashbar pe ea ca e pacat de carenele alea frumoase si scut daca mergi pe coclauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Multumesc,am ales v-strom deoarece imi plac motociclete enduro-touring si cred ca ma reprezinta,prima oara am dorit un bmw gs1150 dar din cauza bugetului decat un bmw fara acesorii si vechi am ales v-stromul care l-am cumparat la 13000km si un an de cand era fabricata plus toate accesorile.Cu motocicleta ies doar weekend-uri cand sunt in Spania plus in vacanta.V-Stromul in Catalunya este o motocicleta repectata nu din cauza pretului ci a fiabilitati,in catalunya vremea este buna de calarit cu rute interesante(Parcul Natural Montseny,Blanes-Le Bouloue s.a)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti cu placere, intradevar o alegere buna. Max de distractie cu minim de cheltuieli si griji. Cand iesi la plimbare baga poze la greu, ca la noi a dat in frig si alb.

La Multi Ani vestomisti si Sarbatori Fericite!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...