Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

Obligatoriu rezervorul jos. E mai greu prima data. Scoti suruburile rezervorului si slabesti pe cele ale carenelor laterale. Daca te ajuta cineva rezervorul iese fara sa le demontezi. Furtunul de benzina are o cupla rapida. Nu curge decat foarte putina, dar plin rezervorul este greu, si greu de manevrat. Scoate cat poti de multa intr-o canistra.

Edited by bogdan_harea
Link to comment
Share on other sites

Nu tai nimic,in schimb vom vorbi la momentul potrivit despre o conversie tubeless....Zici ca e fiabila treaba???

Pe vreme rea folosesc altceva.Cum ar fi:

No,no,no....Alea sunt de bicicleta.Are baiatu" si arcurile necesare.In schimb cred ca voi avea probleme cu gaborii datorita locarii placii de inmatriculare....Si cu asta basta!!!!E topic V Strom.....totusi.

Tocmai de aceea spuneam.. "in stilul acelor sei".Bineinteles ca nu de bicicleta.

Tot respectul pentru munca ta. Cand te exprimi omeneste devii chiar un tip fain,de treaba.

Spor la bobberit :)

Link to comment
Share on other sites

Tocmai de aceea spuneam.. "in stilul acelor sei".Bineinteles ca nu de bicicleta.

Tot respectul pentru munca ta. Cand te exprimi omeneste devii chiar un tip fain,de treaba.

Spor la bobberit :)

:peace:

 

Sa umbli la filtru de aer dl 650 tb sa dai rezervorul jos de tot,sau ridicat ceva .nu de alta dar tocmai l-am umplut cu benzinica.

Ar fi bine sa dai jos si macar o carena,deoarece daca le cracanezi prea mult risti sa auzi o onomatopee gen POC...si s-a dus la dracu o carena!Dar dece ai benzina in airbox?E normal sa apara o pelicula de ulei cu miros de benzina datorita vaporilor de la epuratoarele carterului...Dar umplut cu benzina...????

Link to comment
Share on other sites

Ia uitati ce am gasit:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.i2o.Suzukivstrom1000absar

E un model 3D pt noul VStrom 1000.
Functioneaza in doua moduri: model 3D normal (360° view), sau "augmented reality" - tiparesti "tinta" pe o foaie de hartie sau o afisezi pe un alt telefon/tableta, dupa care te plimbi cu telefonul in jurul ei si vezi modelul 3D in detaliu, din aproape orice unghi/directie, ba chiar poti sa vezi si in interior un pic. :)

Exista si o aplicatie iOS.

 


post-6232-0-03960000-1387121107_thumb.pngpost-6232-0-20526100-1387121108_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Acum e vremea sa mai vorbesti odata cu Mosul si de ce nu u Iepurasul :

Handguards, Crashbar, Cric central, Sidecase-uri,Topcase, Tankbag, Parbriz serios, Ungator automat lant( la capitolul asta precis starnesc iarasi furtuni pro / contra :) ) , GPS + GPS holder ( daca consideri ca e cazul) , incalzire Oxford / Saito sau alta ( daca consideri ca e cazul) , etc.

Ai timp berechet sa stabilesti cand si daca e cazul bineinteles.

Sa-l stapanesti intreg si sanatos.

Link to comment
Share on other sites

Acum e vremea sa mai vorbesti odata cu Mosul si de ce nu u Iepurasul :

Handguards, Crashbar, Cric central, Sidecase-uri,Topcase, Tankbag, Parbriz serios, Ungator automat lant( la capitolul asta precis starnesc iarasi furtuni pro / contra :) ) , GPS + GPS holder ( daca consideri ca e cazul) , incalzire Oxford / Saito sau alta ( daca consideri ca e cazul) , etc.

Ai timp berechet sa stabilesti cand si daca e cazul bineinteles.

Sa-l stapanesti intreg si sanatos.

Multumesc frumos pentru urari si le intorc tie si tuturor V-Stromistilor ! Dar nu numai , tuturor motociclistilor !

 

Cat despre lista , cate ceva de acolo exista , altceva e pe drum iar altele sunt in plan . O intrebare despre GPS : exista ceva bun on & off , solid si de incredere ?

Link to comment
Share on other sites

@RobertAmbrozie: eu as mai pune pe lista aia si un pinlock ca vad ca iti plac sporturile de iarna :)

 

Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor.

Link to comment
Share on other sites

 

Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor.

Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut".
Link to comment
Share on other sites

:peace:

 

Ar fi bine sa dai jos si macar o carena,deoarece daca le cracanezi prea mult risti sa auzi o onomatopee gen POC...si s-a dus la dracu o carena!Dar dece ai benzina in airbox?E normal sa apara o pelicula de ulei cu miros de benzina datorita vaporilor de la epuratoarele carterului...Dar umplut cu benzina...????

 

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

 

Obligatoriu rezervorul jos. E mai greu prima data. Scoti suruburile rezervorului si slabesti pe cele ale carenelor laterale. Daca te ajuta cineva rezervorul iese fara sa le demontezi. Furtunul de benzina are o cupla rap

ida. Nu curge decat foarte putina, dar plin rezervorul este greu, si greu de manevrat. Scoate cat poti de multa intr-o canistra.

DA .Multumesc de sfat.Vreau sa pun o toba after m dar am vazut k toba la modelul din 2010 vine de jos si are o alta forma si e cam dintr-o bucata .Sonda lamda vine mai spre toba finala si nu vreau sa o elimin sub nici o forma.A mai schimbat cineva ,cum si de unde se taie.Ms

Link to comment
Share on other sites

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

:D

Salut maestre,

e neagra?

nu se taie nimic - toba aftermarket trebuie sa vina si cu galerii cap-coada (cu loc pt sonda).

 

stima,

paul

Link to comment
Share on other sites

NUUUUUU.REZERVORUL E PLIN CU BENZINA NU AIR BOXUL.

 

Eu i-am montat asta :

 

http://www.ebay.de/itm/AUSPUFFANLAGE-TAKKONI-BLACK-MIT-KRUMMER-EG-ABE-SUZUKI-DL-650-V-STROM-BJ-04-12-/171191547009?pt=DE_Motorradteile&hash=item27dbcfb481

 

Totul a fost perfect, inclusive pozitia sondei.

Link to comment
Share on other sites

@RobertAmbrozie: eu as mai pune pe lista aia si un pinlock ca vad ca iti plac sporturile de iarna :)

 

Si daca ramai cu parbrizul original poti sa incerci sa ii pui sub prinderile de jos niste distantiere de 2-3cm ca sa creasca unghiul de inclinare, face minuni pentru atenuarea turbulentelor.

 

Da , ai dreptate , cel mai mare chin a fost sa dezaburesc viziera . La viteza mica o ridicam si asteptam sa se dezabureasca , la viteza mare o coboram si se aburea la loc , cateodata nu aveam suficiente maini sa ma ocup si de viziera , de aceea fie inghetam, fie incercam sa ghicesc detaliile drumului prin viziera aburita... si tot asa .

Link to comment
Share on other sites

@RobertAmbrozie: scuze ca-ntreb,ce an e a ta exact? ceva 2007+ ?

@Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o .

 

pin-lock sefu!!! :)

 

Valabil pana la 165-170, dar din poze il vad mai "bine crescut".

Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa .

Link to comment
Share on other sites

@Adrian , da, e 2007, inmatriculata in oct . 2007 de catre primul proprietar . Cauciucurile au DOT din 10. 2006 , de unde trag concluzia ca sunt cele originale . Motocicleta avea 26.900 km cand am cumparat-o .

 

 

Am ridicat suportul parbrizului in pozitia superioara . N-am castigat mare lucru in atenuarea turbulenteleor ( cred ) dar nici nu am mers cu viteze mari avand in vedere conditiile . Deci chestiunea cu parbrizul ramane in studiu , deschisa .

http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.750/.f

 

 

http://www.louis.de/_50d4c0512f5d7ee1da46bbcbfbe6415270/index.php?topic=artnr&artnr=20012002

 

http://www.louis.de/_50d4c0512f5d7ee1da46bbcbfbe6415270/index.php?topic=artnr&artnr=20015244

Link to comment
Share on other sites

pin-lock sefu!!! :)

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

Link to comment
Share on other sites

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

 

 

Poate consideri si asta :

 

http://www.louis.de/_1050f5ea028b23c45b3c850eb2aac633f9/index.php?partner=hurra&topic=artnr_gr&artnr_gr=204828&lang=en

 

Sincer, numai experiente pozitive cu ea atat dpdv al "vajaitului" cat si antifog.

Link to comment
Share on other sites

pin-lock sa fie . Desi nu sunt sigur ca voi pastra casca actuala . E un Nolan N43 Air care permite Pin-lock dar care cam vajaie.... E adevarat ca nu prea am experienta cu castile si asta e confortabila . Dar am vazut si Acerbis Active sau Caberg Konda / Trip care imi fac cu ochiul .

daca-ti pui un parbriz gandit bine n-o sa mai vajaie

 

caberg sunt niste mizerii sinistre

 

fa-i o revizie la etrierii fata, sunt veriga slaba la motocicleta asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...