cooldeep Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 sa fie oare asa mare diferenta intre modele mai vechi si modele mai noi cu ABS, sau sa fie doar de la lichidul de frana ? Eu am un K8 cu ABS fabricat in luna decembrie inmatriculat prima oara in 2010. Nu ma pot plange de nici o frana. Pe stand la ITP a dezvoltat peste 1400 Nm. Singuru lucru ce s-a facut, a fost inlocuirea regulata la 2 ani a lichidului de frana, din 2010 pana acum a fost shcimbat lichidul de frana de 2 ori deja. ABS ul intra cand, cum si cat trebuie, cel putin fata, spatele e un pic mai sensibil dar nimic grav cu care sa nu te poti obisnui. Habar nu am ce placute schimba in serviceurile Suzuki in germania, dar discurile dupa 30 si de mii de km sunt ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grek Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Salutare! Sunt proaspat posesor de V-strom de 650 si as avea nevoie de niste sfaturi. Cine stie un mecanic bun? Cand motorul e in sarcina, scoate un zgomot cam ciudat. Protectiile de motor originale sunt bune de ceva sau mai bine caut unele de la Hepco&Becker sau Givi? Am gasit forumul vstromania.ro, am incercat sa-mi fac un cont acolo, dar se pare ca nu merge. Pe multe din topicuri discutiile sunt vechi de cel putin un an. Mai e activ forumul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 sa fie oare asa mare diferenta intre modele mai vechi si modele mai noi cu ABS, sau sa fie doar de la lichidul de frana ? nu, nu sunt diferente intre pompe/etrieri. stima, paul Salutare! Sunt proaspat posesor de V-strom de 650 si as avea nevoie de niste sfaturi. Cine stie un mecanic bun? Cand motorul e in sarcina, scoate un zgomot cam ciudat. Protectiile de motor originale sunt bune de ceva sau mai bine caut unele de la Hepco&Becker sau Givi? Am gasit forumul vstromania.ro, am incercat sa-mi fac un cont acolo, dar se pare ca nu merge. Pe multe din topicuri discutiile sunt vechi de cel putin un an. Mai e activ forumul asta? salutare, daca bucuresti - vezi Fabio - bozoro pe aici. daca ai experienta, cel putin 177 inaltime si nu ai chef de offroad - merg si alea originale. daca vrei sa te bagi la ghidusii - vezi givi sau HB. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Fabio Todircan Atelier Viilor colt cu str. Inclinata tel.0733546951 / 0762609898 Forumurile sunt ambele active. Discutiile de acum un an sunt sunt discutii de acum un an. Cei care au Givi zic ca alea sunt bune cei care au Hepco zic la fel.... GIVI is the BEST!!!! Bine ai venit in randurile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Ar merge si o pompa cu debit marit.Eu asa am imbunatatit franarea la gsxr(furtune+pompa+servisat etrierii:o-ringuri+curatare). Oricum mai dureaza ceva pana voi trece pe enduro.Atunci voi avea nevoie de ajutor din partea vreunuia de aici(posesor de vstrom 1000) caruia,daca binevoieste, as vrea sa ma lase ca sa ii incalec un pic mobra. Cum ziceam mai sus,am impresia ca e un pic ca mica,comparativ cu Varadero. Am eu o Suzi de o mie cu tot ce vrei,K8,unic proprietar.Km.in jur de 40k.Cred ca e singura cu PCIII setat in strainatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Am eu o Suzi de o mie cu tot ce vrei,K8,unic proprietar.Km.in jur de 40k.Cred ca e singura cu PCIII setat in strainatate. As veni sa o vad,dar momentan mi-am cumparat masina. Ideea e ca intai vreau sa stiu cum este pozitia pe ea. Multumesc pentru oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Tot citeam pe aici despre frane...si ma gandeam de ce vreti sa schimbati etrierele fata ca franele merg foarte bine.... pana sa ma uit azi si sa vad ca franele fata sunt Tokiko iar cea de spate este Nisin...probabil ca proprietarul dinainte a facut deja treaba asta...lucky me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Tot citeam pe aici despre frane...si ma gandeam de ce vreti sa schimbati etrierele fata ca franele merg foarte bine.... pana sa ma uit azi si sa vad ca franele fata sunt Tokiko iar cea de spate este Nisin...probabil ca proprietarul dinainte a facut deja treaba asta...lucky me Cele de pe fata sunt cu 4 pistonase?Daca da,sunt schimbate.Sa sti ca tot,tokico sunt si cele din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 As veni sa o vad,dar momentan mi-am cumparat masina. Ideea e ca intai vreau sa stiu cum este pozitia pe ea. Multumesc pentru oferta Ca si pe 650 dar ceva mai confortabil...De putere,cuplu si acceleratie nu mai are rost sa vorbim.PCIII si gear derestrictor incluse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Cele de pe fata sunt cu 4 pistonase?Daca da,sunt schimbate.Sa sti ca tot,tokico sunt si cele din fabrica Da sunt cu 4 pistonase, 2 cu 2, si pe spate din fabrica este Nisin? sau tot tokico ? pe spate am Nisin cu un singur pistonas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Ca si pe 650 dar ceva mai confortabil...De putere,cuplu si acceleratie nu mai are rost sa vorbim.PCIII si gear derestrictor incluse. Nu am stat inca sa caut/compar dimensiunile lor,dar din ce imi zici tu,sa inteleg ca 1000 este mai lunga?Vizual,cadrul pare acelasi si doar bascula spate difera. Imi cer scuze ca "poluez" topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Eu mi am luat 650 din greseala pt ca primul motor , de 1000,pe care l-am vazut a fost cam "neintretinut" ,asta ca sa folosesc un termen mai politicos, si chiar imi pare bine ca sa intamplat asa pt ca imi place tare mult cum merge si cum trage asta de 650.Mentionez ca vin de pe GSX-R 750 cu 140cp si nu pot sa spun ca asta de 650 nu trage sau ceva....bine nu am mers eu tare nici inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Eu mi am luat 650 din greseala pt ca primul motor , de 1000,pe care l-am vazut a fost cam "neintretinut" ,asta ca sa folosesc un termen mai politicos, si chiar imi pare bine ca sa intamplat asa pt ca imi place tare mult cum merge si cum trage asta de 650.Mentionez ca vin de pe GSX-R 750 cu 140cp si nu pot sa spun ca asta de 650 nu trage sau ceva....bine nu am mers eu tare nici inainte. Eu m-am dat pe motoare V2 de 1000(TL si Vtr),dar in ziua de azi la cat costa benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Eu m-am dat pe motoare V2 de 1000(TL si Vtr),dar in ziua de azi la cat costa benzina... Da ai dreptate....chiar asta imi place tare mult la asta de 650 ( pana acuma ) are consum bun. De cand l am luat am facut 100km , am bagat benzina de 50 de lei si initial imi arata ca am jumate de rezervor. Acuma dupa 100km tot jumate imi arata, mentionez ca am mers destul de economic prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Am facut pana prostului pt ca nu mi-a indicat corect. Nu a mai clipit si ultimul dreptunghi si am crezut ca mai am. Stie cineva cum rezolv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Am facut pana prostului pt ca nu mi-a indicat corect. Nu a mai clipit si ultimul dreptunghi si am crezut ca mai am. Stie cineva cum rezolv? in principiu se merge dupa kilometrajul partial si atunci eviti situatiile de genul de mai sus. sau cand clipeste pompa - 5l si cand clipeste ultimul dreptunghi - 3l. indicatorul de nivel e un rezistor variabil - poate nu mai face contact ok in pozitia cea mai de jos - eventual desfacut si curatit cu shmirglu fin spirele respective pe care culiseaza indicatorul. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 La K9 ai sub 4,5 L cand clipeste pompa si sub 3L cand clipeste dreptunghiul. Acum daca stiu ca nu ma mai pot baza pe indicator o sa alimentez prea des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Eu cand aveam motorul de viteza nu aveam indicator de benzina ,doar un bec, am folosit tot timpul kilometrajul partial si a functionat foarte bine, am facut si peste 200km cu un plin fara sa raman vreodata fara benzina. La V-strom chiar daca am si indicator de benzina folosesc si kilometrajul partial, mi se pare cea mai eficienta metoda de a verifica benzina ramasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Salut, vreau sa stiu daca persoana de 1,70m, ajunge bine la pamant cu picioarele pe dl 650. E cineva care are model dupa 2012, sa-mi dea cateva repere? Si daca e comoda cu o a doua persoana(sincer nu am rabdare sa citesc toate cele 584 de pagini), cam cati km se pot face pe zi? Rog un posesor, doi..... Multumesc. Editat Iunie 9, 2014 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 salut eu am 1.76m , am modelul din 2005 si pot sa spun ca ajung cam la limita cu picioarele jos, daca pun a 2 a persoana ajung mai bine, inca nu pot sa iti spun cati km poti sa faci pt ca il am doar de 1 sapt. Pot sa iti spun ca chiar daca nu ajung foarte bine jos nu mi se pare dificil de manevrat. daca nu il inclini pe loc foarte mult ii ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) desigur, ma intereseaza si sub 2012 Editat Iunie 9, 2014 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Ajungi cu juma de talpa (ambele picioare) pe pamint cind esti singur pe mobra,cu pasager pui toata talpa, De mers mergi cit te tin puterile are saua comoda.La mine dupa 800km a adormit pasagera in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Merci. Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Posted Today, 08:03 PM Merci. Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi. Bafta. ba r 1200 GS e cel mai potrivit... Quote MultiQuote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grek Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Multumesc mult! Sper sa ma lamuresc daca are sau nu vreo problema la transmisie. Comparativ cu BMW-ul F650 mi se pare foarte zgomotoasa cand e in sarcina. Care ar fi cele doua forumuri dedicate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.