Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Daca se stie careva cu corel-ul sa im i dea un semn am nevoie de ajutor pt un stiker personalizat.Se multumeste in avans

 

Mesaj completat

o informatie utila....

 

salut,

 

si sa stapanesti sanatos motocicleta

 

incerc sa-mi dau seama ce reprezinta primele coloane ,,,full used (USG) si Fuel left (USG) si nu reusesc

 

am inteles ca pompa se raceste in propriul combustibil,,,stie cineva la ce cantitate de combustibil ramasa, pompa incepe sa se incalzeasca excesiv ?

 

 

Mesaj completat

am ceva cunostinte (limitate) in adobe photoshop, da-mi ceva detalii poate te pot ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este la AB inseamna ca cineva l-a lasat ca avans si a plecat cu o mobra noua. Singurul pe care-l cunosc sa fi schimbat V-Strom 650 cu GS1200 este userul ovideo@. Intreaba-l pe PM. Mai era la vanzari aici pe forum un V-Strom de 1000 din 2002 parca. Arata bine in poze! Poate este cineva interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de 1000 din 2002 este al meu si nu il mai vand. Vruiam sa imi iau vfr tinand cont ca as avea demaraj mai bun, frane mai bune, ciclistica mai buna , in cateva cuvinte este o motocicleta (vfr-ul) gandita pentru strada, pe acolo pe unde merg eu.

Cand mi-am luat v-stromul ma gandeam ca o sa ies si pe drumuri forestiere insa acest lucru nu s-a intamplat si acum incep sa imi dau seama ca nu stiu daca o sa se intample sau daca o sa se intample va fii in jur de 5% din timpul pe care il petrec pe motor. Asa ca doar pt un asa procent mic nu se merita sa ai toate celelalte aspecte scazute, mergand pe o motocicleta care a fost gandita si pt drumuri forestiere.

Insa incet incet m-am atasat de ea si am inceput sa descopar alte lucruri care m-au facut sa abandonez sa o mai vand.

 

opinie personala, sper sa nu ma atacati din toate partile :angryfire:

post-14674-1292259980_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu pastreaza V-Stromul. Ai destula putere in el, dar o pozitie la drum lung mult mai buna decat pe VFR si in plus o suspensie mai lunga, numai buna pt gropile noastre sau pt drunuri forestiere daca vrei sa iesi putin din sosea si sa ajungi degajat la o cabana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de 1000 din 2002 este al meu si nu il mai vand. Vruiam sa imi iau vfr tinand cont ca as avea demaraj mai bun, frane mai bune, ciclistica mai buna , in cateva cuvinte este o motocicleta (vfr-ul) gandita pentru strada, pe acolo pe unde merg eu.

Cand mi-am luat v-stromul ma gandeam ca o sa ies si pe drumuri forestiere insa acest lucru nu s-a intamplat si acum incep sa imi dau seama ca nu stiu daca o sa se intample sau daca o sa se intample va fii in jur de 5% din timpul pe care il petrec pe motor. Asa ca doar pt un asa procent mic nu se merita sa ai toate celelalte aspecte scazute, mergand pe o motocicleta care a fost gandita si pt drumuri forestiere.

Insa incet incet m-am atasat de ea si am inceput sa descopar alte lucruri care m-au facut sa abandonez sa o mai vand.

 

opinie personala, sper sa nu ma atacati din toate partile :angryfire:

 

oare de ce nu ma surprinde alegerea ta? ;) ;) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca dau cu banu intre v-strom si versys

 

iar daca pica banu pe cant imi iau gsx1400

 

 

pai versysul e mica pt statura ta,,,

si eu am avut de ales exact intre astea 2 modele

cred ca am citit sute de pagini ref. la ambele

 

 

merita citite comentariile de aici, versysul are vibratii mai mari si incep plasticele sa zornaie iar la drumuri lungi s-a terminat povestea, n-ai protectie la vant ca stroama ( vezi si topicul cu versysul de la noi ref la vibratii)

 

ca si design mie imi place mai mult versysul dar nu mi-am ascultat inima, ci ratiunea :angryfire: ti-a placut asta, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca dau cu banu intre v-strom si versys

 

si eu am avut in lista versys, dar dupa cum zicea si marius pare mica, mai ales shaua, parca pasagerul sta sa cada...inschimb pare o motocicleta de joaca, de care nu te plictisesti...dar prea tanara pe piata nu stii cat de fiabila este...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Punct ochit recent am vandut motorul meu de suflet z1000 pe care mi l-am dorit de cind a aparut e lam luat anul asta model 2006 si dupa prima zi m-amlinistit.eu am 1,88 si 100kg sti cum aratam pe el???de parca ar fi intrat motorul la apa sau a-si fi imprumutat motorul lui ficamea de 9 aniCred ca trebuie avut in vedere si partea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut in lista versys, dar dupa cum zicea si Marius pare mica, mai ales shaua, parca pasagerul sta sa cada...inschimb pare o motocicleta de joaca, de care nu te plictisesti...dar prea tanara pe piata nu stii cat de fiabila este...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ma gadila la versys e ca are aceiasi pozitie ca si v-stromul (poate umpic de tot mai aproape ghidonul) si ca are cauciucuri 120zr17 fata si 160zr17 spate.

e ciudata intr-adevar pt ca e umpic mai scurta dar furca inversata o face ceva mai agresiva.

din cate am vazut in afara de cricul central e cam la fel de "tunabila" ca si v-stromul

 

din masuratorile mele arata cam asa:

 

post-22815-1292442662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute am discutat cu un prieten care are un Transalp din 2001.

Mi-a povestit ca a facut pana pe spate, la o viteza de aproximativ 130 km/h si ca a fost foarte, foarte urit.

Nu a cazut, insa s-a simtit ca la rodeo.

 

Stiu de asemenea, un prieten care a facut pana pe spate la 180-200 cu un CBR 600 F si a simtit doar asa un pic.

 

Pina atunci imi parea rau ca V-Strom-ul nu are roti cu spite, insa acum parca ma bucur.

 

 

Aceste doua povestiri ma fac sa cred ca e mai safe cu un tubeless si mai usor de remediat in caz de pana.

Desigur trebuie sa casti ochiul la bolovani, insa se poate.

 

Voi ce experiente aveti legate de acest subiect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute am discutat cu un prieten care are un Transalp din 2001.

Mi-a povestit ca a facut pana pe spate, la o viteza de aproximativ 130 km/h si ca a fost foarte, foarte urit.

Nu a cazut, insa s-a simtit ca la rodeo.

 

Stiu de asemenea, un prieten care a facut pana pe spate la 180-200 cu un CBR 600 F si a simtit doar asa un pic.

 

Pina atunci imi parea rau ca V-Strom-ul nu are roti cu spite, insa acum parca ma bucur.

 

 

Aceste doua povestiri ma fac sa cred ca e mai safe cu un tubeless si mai usor de remediat in caz de pana.

Desigur trebuie sa casti ochiul la bolovani, insa se poate.

 

Voi ce experiente aveti legate de acest subiect?

Eu am facut pana cu un BMW F800 (eram in test drive) si i-am chemat pe cei de la reprezentanta si dupa ce au venit aia a trebuit sa stau la vulcanizare aproape o ora jumate pana am scos roata si am facut reparatia. Noroc ca era in oras (la intoarcerea de pe drum de tara). Daca era tubeless mergea cu un spray de pana rapid si gata. Spray de pana am sub sa la V-Strom. Pregatit pentru orice moment in care e nevoie. Si eu am mers pe forestiere destul. Am facut si Transalpina si stiu ca am luat un bolovan cu fata de l-am simtit rau de tot si am crezut ca am ramas in munti cu mobra bulita, dar a trecut cu brio. Pe unde merg eu imi e frica mai mult de bolovanii care iti taie cauciucul decat de aia care iti indoaie janta. Si daca iei un bolovan care iti indoaie janta de aluminiu cred ca o indoaie si pe aia cu spite. Nu inteleg de ce lumea zice ca e mai bine (din punct de vedere al indoiturii) cu jantele cu spite. Ca absoarbe mai bine socurile si ca sunt mai usoare, inteleg. Dar cand iei un bolovan in plin eu zic ca ambele se indoaie. Si jante de aluminiu e si mai usor de indoit... deci e mai predispusa. Singura explicatie e ca daca se indoaie aia cu spite atunci nu pierzi aerul ca ramane in camera, pe cand la aia de aluminiu iese. Deci e cu mai multe taisuri.... sau... iei jante de BMW GSA care sunt spitate si au si tubeless (cred ca mai sunt acum cateva marci de moto care fac asta ca de ex ST 1200). Spitele se prind de marginea jantei permitand astfel sa se puna caciucuri tubeless.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... (cred ca mai sunt acum cateva marci de moto care fac asta ca de ex ST 1200). Spitele se prind de marginea jantei permitand astfel sa se puna caciucuri tubeless.

 

 

Pe Aprilia Caponord am vazut genti cu spite si tubeless

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...