lauramarginea Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Daca se stie careva cu corel-ul sa im i dea un semn am nevoie de ajutor pt un stiker personalizat.Se multumeste in avans Mesaj completat o informatie utila.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Daca se stie careva cu corel-ul sa im i dea un semn am nevoie de ajutor pt un stiker personalizat.Se multumeste in avans Mesaj completat o informatie utila.... salut, si sa stapanesti sanatos motocicleta incerc sa-mi dau seama ce reprezinta primele coloane ,,,full used (USG) si Fuel left (USG) si nu reusesc am inteles ca pompa se raceste in propriul combustibil,,,stie cineva la ce cantitate de combustibil ramasa, pompa incepe sa se incalzeasca excesiv ? Mesaj completat am ceva cunostinte (limitate) in adobe photoshop, da-mi ceva detalii poate te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 marius tabelul e simplu iti poti calcula in mare cita benzina mai ai in rezervor in functie ce ce iti indica ceasul sut unitati litri si galon ce ai consunat si cit a ramas :)pt photoshop o s te contactezi mai deseara trebuie sa plec si nu am timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 pt consumul in litrii era logic tabelul ,,,insa nu m-am gandit la galoane multam ca m-ai luminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Sal, Am vazut pe bikeshop un v-strom 650 din 2008 la vinzare in reprezentanta A.B. Stie cineva al cui a fost ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Daca este la AB inseamna ca cineva l-a lasat ca avans si a plecat cu o mobra noua. Singurul pe care-l cunosc sa fi schimbat V-Strom 650 cu GS1200 este userul ovideo@. Intreaba-l pe PM. Mai era la vanzari aici pe forum un V-Strom de 1000 din 2002 parca. Arata bine in poze! Poate este cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_corobea Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 cel de 1000 din 2002 este al meu si nu il mai vand. Vruiam sa imi iau vfr tinand cont ca as avea demaraj mai bun, frane mai bune, ciclistica mai buna , in cateva cuvinte este o motocicleta (vfr-ul) gandita pentru strada, pe acolo pe unde merg eu. Cand mi-am luat v-stromul ma gandeam ca o sa ies si pe drumuri forestiere insa acest lucru nu s-a intamplat si acum incep sa imi dau seama ca nu stiu daca o sa se intample sau daca o sa se intample va fii in jur de 5% din timpul pe care il petrec pe motor. Asa ca doar pt un asa procent mic nu se merita sa ai toate celelalte aspecte scazute, mergand pe o motocicleta care a fost gandita si pt drumuri forestiere. Insa incet incet m-am atasat de ea si am inceput sa descopar alte lucruri care m-au facut sa abandonez sa o mai vand. opinie personala, sper sa nu ma atacati din toate partile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Sfatul meu pastreaza V-Stromul. Ai destula putere in el, dar o pozitie la drum lung mult mai buna decat pe VFR si in plus o suspensie mai lunga, numai buna pt gropile noastre sau pt drunuri forestiere daca vrei sa iesi putin din sosea si sa ajungi degajat la o cabana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 nu te ataca nimeni,fiecare isi alege motocicleta care doreste,noi pe aici n-am considerat ca vstromul e cea mai tare,sintem doar bucurosi ca avem o mobra buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Si Stefan (D3LeiCuie) se intoarce de la VFR la Vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Si Stefan (D3LeiCuie) se intoarce de la VFR la Vstrom. Mare sau mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Mare sau mic? Mic, mic ca cel mare i-a cam scos ceva peri albi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 cel de 1000 din 2002 este al meu si nu il mai vand. Vruiam sa imi iau vfr tinand cont ca as avea demaraj mai bun, frane mai bune, ciclistica mai buna , in cateva cuvinte este o motocicleta (vfr-ul) gandita pentru strada, pe acolo pe unde merg eu.Cand mi-am luat v-stromul ma gandeam ca o sa ies si pe drumuri forestiere insa acest lucru nu s-a intamplat si acum incep sa imi dau seama ca nu stiu daca o sa se intample sau daca o sa se intample va fii in jur de 5% din timpul pe care il petrec pe motor. Asa ca doar pt un asa procent mic nu se merita sa ai toate celelalte aspecte scazute, mergand pe o motocicleta care a fost gandita si pt drumuri forestiere. Insa incet incet m-am atasat de ea si am inceput sa descopar alte lucruri care m-au facut sa abandonez sa o mai vand. opinie personala, sper sa nu ma atacati din toate partile oare de ce nu ma surprinde alegerea ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Mic, mic ca cel mare i-a cam scos ceva peri albi. Pai nu i-a gasit boala si l-a tratat de matreata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Si Stefan (D3LeiCuie) se intoarce de la VFR la Vstrom. inca dau cu banu intre v-strom si versys iar daca pica banu pe cant imi iau gsx1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 inca dau cu banu intre v-strom si versys iar daca pica banu pe cant imi iau gsx1400 pai versysul e mica pt statura ta,,, si eu am avut de ales exact intre astea 2 modele cred ca am citit sute de pagini ref. la ambele merita citite comentariile de aici, versysul are vibratii mai mari si incep plasticele sa zornaie iar la drumuri lungi s-a terminat povestea, n-ai protectie la vant ca stroama ( vezi si topicul cu versysul de la noi ref la vibratii) ca si design mie imi place mai mult versysul dar nu mi-am ascultat inima, ci ratiunea ti-a placut asta, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 inca dau cu banu intre v-strom si versys si eu am avut in lista versys, dar dupa cum zicea si marius pare mica, mai ales shaua, parca pasagerul sta sa cada...inschimb pare o motocicleta de joaca, de care nu te plictisesti...dar prea tanara pe piata nu stii cat de fiabila este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Punct ochit recent am vandut motorul meu de suflet z1000 pe care mi l-am dorit de cind a aparut e lam luat anul asta model 2006 si dupa prima zi m-amlinistit.eu am 1,88 si 100kg sti cum aratam pe el???de parca ar fi intrat motorul la apa sau a-si fi imprumutat motorul lui ficamea de 9 aniCred ca trebuie avut in vedere si partea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 si eu am avut in lista versys, dar dupa cum zicea si Marius pare mica, mai ales shaua, parca pasagerul sta sa cada...inschimb pare o motocicleta de joaca, de care nu te plictisesti...dar prea tanara pe piata nu stii cat de fiabila este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 ce ma gadila la versys e ca are aceiasi pozitie ca si v-stromul (poate umpic de tot mai aproape ghidonul) si ca are cauciucuri 120zr17 fata si 160zr17 spate. e ciudata intr-adevar pt ca e umpic mai scurta dar furca inversata o face ceva mai agresiva. din cate am vazut in afara de cricul central e cam la fel de "tunabila" ca si v-stromul din masuratorile mele arata cam asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 uite-l p asta cu versys ul ce tehnica de pilotaj are,,,le da fum in nas altora cu moto mult mai puternice totusi, noi incercam sa te aducem pe calea cea buna,,,versys ul e mult prea mica pt tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 superba mobra...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Zilele trecute am discutat cu un prieten care are un Transalp din 2001. Mi-a povestit ca a facut pana pe spate, la o viteza de aproximativ 130 km/h si ca a fost foarte, foarte urit. Nu a cazut, insa s-a simtit ca la rodeo. Stiu de asemenea, un prieten care a facut pana pe spate la 180-200 cu un CBR 600 F si a simtit doar asa un pic. Pina atunci imi parea rau ca V-Strom-ul nu are roti cu spite, insa acum parca ma bucur. Aceste doua povestiri ma fac sa cred ca e mai safe cu un tubeless si mai usor de remediat in caz de pana. Desigur trebuie sa casti ochiul la bolovani, insa se poate. Voi ce experiente aveti legate de acest subiect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Zilele trecute am discutat cu un prieten care are un Transalp din 2001.Mi-a povestit ca a facut pana pe spate, la o viteza de aproximativ 130 km/h si ca a fost foarte, foarte urit. Nu a cazut, insa s-a simtit ca la rodeo. Stiu de asemenea, un prieten care a facut pana pe spate la 180-200 cu un CBR 600 F si a simtit doar asa un pic. Pina atunci imi parea rau ca V-Strom-ul nu are roti cu spite, insa acum parca ma bucur. Aceste doua povestiri ma fac sa cred ca e mai safe cu un tubeless si mai usor de remediat in caz de pana. Desigur trebuie sa casti ochiul la bolovani, insa se poate. Voi ce experiente aveti legate de acest subiect? Eu am facut pana cu un BMW F800 (eram in test drive) si i-am chemat pe cei de la reprezentanta si dupa ce au venit aia a trebuit sa stau la vulcanizare aproape o ora jumate pana am scos roata si am facut reparatia. Noroc ca era in oras (la intoarcerea de pe drum de tara). Daca era tubeless mergea cu un spray de pana rapid si gata. Spray de pana am sub sa la V-Strom. Pregatit pentru orice moment in care e nevoie. Si eu am mers pe forestiere destul. Am facut si Transalpina si stiu ca am luat un bolovan cu fata de l-am simtit rau de tot si am crezut ca am ramas in munti cu mobra bulita, dar a trecut cu brio. Pe unde merg eu imi e frica mai mult de bolovanii care iti taie cauciucul decat de aia care iti indoaie janta. Si daca iei un bolovan care iti indoaie janta de aluminiu cred ca o indoaie si pe aia cu spite. Nu inteleg de ce lumea zice ca e mai bine (din punct de vedere al indoiturii) cu jantele cu spite. Ca absoarbe mai bine socurile si ca sunt mai usoare, inteleg. Dar cand iei un bolovan in plin eu zic ca ambele se indoaie. Si jante de aluminiu e si mai usor de indoit... deci e mai predispusa. Singura explicatie e ca daca se indoaie aia cu spite atunci nu pierzi aerul ca ramane in camera, pe cand la aia de aluminiu iese. Deci e cu mai multe taisuri.... sau... iei jante de BMW GSA care sunt spitate si au si tubeless (cred ca mai sunt acum cateva marci de moto care fac asta ca de ex ST 1200). Spitele se prind de marginea jantei permitand astfel sa se puna caciucuri tubeless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 .... (cred ca mai sunt acum cateva marci de moto care fac asta ca de ex ST 1200). Spitele se prind de marginea jantei permitand astfel sa se puna caciucuri tubeless. Pe Aprilia Caponord am vazut genti cu spite si tubeless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.