Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

salut.

de deflector vorbeam si eu, da' am scris in graba si nu m-am explicat cum trebe. Deci da, un deflectot daca imi spune si mie careva de unde pot face rost.

http://www.romimoto.ro/Catalog-PARBRIZE-MRA-SUZUKI-DL-650-1000-487

au si numai deflectoare dar sunt destul de scumpe.

Eu mi-am luat parbriz cu totul. Parbrizul este la fel ca cel original numai ca are si deflector.

Si sa mai zic ca am si suportul de la MadStad montat.

Combinatia este beton. Ma satisface de la offroad pana la ture mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am scapat complet de turbulente cu parbiz sport original suzuki pe cea mai joasa treapta.

Imi ia complet aerul din piept si in rest curge lin peste casca inaltimea mea 1,90m.

Am pastrat si parbrizul touring pentru orice eventualitate la iarna in caz ca se va simtii foarte tare frigul cu asta scurt.

Pe off ma ajuta mult de tot ca vad fix in fata rotii.

N-are rost sa dai banii pe un deflector mic ca nu o sa faca minuni. Bogdan face niste parbrize touring foarte bune si la pret corect

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca intereseaza pe cineva un V-Strom 650 in stare perfecta, plin de accesorii il vinde un prieten din Constanta:

/index.php?/topic/684000-suzuki-vstrom-650-abs-an-2009-6800-km/page__view__findpost__p__3230665

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, credeti ca gasesc pt DL650 din 2007 un cric central mai ieftin decat la louis? (10046750 SW-MOTECH MAIN STAND DL650V-STROM,BJ.04-10 ABE 169.95)

 

Adica are cineva unul in plus...? :)

 

Merci,

 

Eu am cumparat si montat de la Fabio. Sunt f multumit, e rezistent, stabil si la pret mult mai bun.

A fost supuse la teste dure, am topait si m-am dat pe ea ca il leagan cat era pe central si a rezistat cu brio.

 

Nu mai stiu exact cat m-a costat, dar oricum mult sub 750 roni, poate chiar undeva pe la 500, gasesti scris cu multe pagini in urma, cam cu o saptamana inainte de VStromania 2012.

La mana a 2-a am tot cautat si nu am gasit, nici aici nici in afara (Italia, Germania, UK).

 

Bafta!

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Fabio - multam de lucratura la mobra, e diferenta mare intre cum mergea si cum merge acum, esti meserias. Tobele -no comment nu vroiam sa se auda asa tare ca scol vecinii daaaarr daca ai insistat:)))) nu i am facut consumul ca m am grabit sa ajung repede acasa o sa l fac cu prima ocazie.inca odata mersi si tinem legatura:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat ieri o tura pe transalpina, era un vstromist sus cu un motor negru oprit pe platou, oare e de pe aici? Nr. N-am apucat sa-l vad si nici n-am socializat ca mai eram cu niste prieteni cu un cbr si erau panicati ca ii prinde noaptea, asa ca am stat numai vre 5 min sus :)

Pun si o poza, btw e de mers acuma, mai ales in timpul saptamanii daca puteti ca e aproape gol

post-9248-0-08133900-1348046121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa montez etrierii de CBR954RR :D se potrivesc mai bine ca cei originali cu kitul de pe http://svracingparts.com/,

Chiar daca am terminat treaba acum 30 de minute tot nu m-am abtinut sa nu dau o tura :D ca ma rodea curiozitatea cu abs-ul...

Rezultatul: merge brici la fel ca pe etrierii originali si am tras niste frane "inconstiente" pe nisip la 50-60km/h doar doar o sa-i gasesc vreo hiba insa spre bucuria mea totul este perfect.

Frana se actioneaza mult mai usor se simte mult mai bine, insa trebuie sa se aseze. Dupa prima tura am observat ca placutele fiind mai late calca pe o suprafata mai mare din disc si o sa dureze ceva pana se rodeaza probabil vreo 5-600km, se si vede in poze. Am lasat placutele cu care au venit etrierii desi nu erau noi pentru ca erau in stare foarte buna. Vor urma cat de curand niste carbon lorraine.

Pozele sunt facute cu telefonul noaptea... cand voi gasi aparatul o sa mai adaug cateva.

post-37264-0-05689700-1348172277_thumb.jpg

post-37264-0-20040100-1348172642_thumb.jpg

post-37264-0-16163400-1348172916_thumb.jpg

post-37264-0-34698600-1348173238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa montez etrierii de CBR954RR :D se potrivesc mai bine ca cei originali cu kitul de pe http://svracingparts.com/,

Chiar daca am terminat treaba acum 30 de minute tot nu m-am abtinut sa nu dau o tura :D ca ma rodea curiozitatea cu abs-ul...

Rezultatul: merge brici la fel ca pe etrierii originali si am tras niste frane "inconstiente" pe nisip la 50-60km/h doar doar o sa-i gasesc vreo hiba insa spre bucuria mea totul este perfect.

Frana se actioneaza mult mai usor se simte mult mai bine, insa trebuie sa se aseze. Dupa prima tura am observat ca placutele fiind mai late calca pe o suprafata mai mare din disc si o sa dureze ceva pana se rodeaza probabil vreo 5-600km, se si vede in poze. Am lasat placutele cu care au venit etrierii desi nu erau noi pentru ca erau in stare foarte buna. Vor urma cat de curand niste carbon lorraine.

Pozele sunt facute cu telefonul noaptea... cand voi gasi aparatul o sa mai adaug cateva.

Marfa! Cat te-a costat toata distractia? Ai schimbat si pompa nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa! Cat te-a costat toata distractia? Ai schimbat si pompa nu?

Kitul complet si aeristorul au costat 95$ + 33$ transportul (aici am ales cu insurance si tracking, care oricum nu merge) in mod normal este 24$ transportul. Apoi pompa si etrierele le am luat de la un prieten care se ocupa cu dezmembrari moca. Pompa nu trebuie schimbata neaparat decat la modelul de 650 dupa 2007 pentru ca are cilindrul mai mic 14mm fata de 15,87mm ca la k4-k6 sau v-strom 1000 toti anii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa! O modificare de care Vstromul avea nevoie. Placutele acum sunt pe vecie.

 

asa este!

de asemenea merg etrierele tokico cu 4 pistonase de gsx-r k1-k3, e posibil sa mearga si cele cu 6 pistonase de la hayabusa sau bandit 1200 si cu ceva modificari mai speciale se pot pune etriere radiale. de asemenea este de luat in seama si inlocuirea pompei cu una pe masura etrierelor. bafta!

Editat de D3LeiCuie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna treaba. Fa o tura si spune tot, daca se merita facuta schimbarea. Nu afecteaza discul de franare faptul ca suprafata de contact e mai mare? rolleyes.gif

Nu cred ca are ce sa dauneze discului de frana.

Pe scurt am apucat sa fac vreo 130 km azi printre ploi asa si s-au asezat placutele aproximativ 80% din fiecare disc. Nu-mi mai venea sa ma dau jos de pe ea.

Franeaza ca in visele mele cele mai frumoase :D diferenta fata de stock ca intre noapte si zi. V-stromul meu are si frane premium :makeout: Trebuia sa fac asta de cand am cumparat motocicleta... de departe cea mai importanta modificare adusa stroamei.

Un mare :finger: pentru suzuki ca nu au pus astfel de frane standard :angryfire:

Mi-a intors un microbuz in fata da nu m-am suparat pe el... inca o ocazie sa ma bucur de frane :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1348260681[/url]' post='3238409']

Nu cred ca are ce sa dauneze discului de frana.

Pe scurt am apucat sa fac vreo 130 km azi printre ploi asa si s-au asezat placutele aproximativ 80% din fiecare disc. Nu-mi mai venea sa ma dau jos de pe ea.

Franeaza ca in visele mele cele mai frumoase :D diferenta fata de stock ca intre noapte si zi. V-stromul meu are si frane premium :makeout: Trebuia sa fac asta de cand am cumparat motocicleta... de departe cea mai importanta modificare adusa stroamei.

Un mare :finger: pentru suzuki ca nu au pus astfel de frane standard :angryfire:

Mi-a intors un microbuz in fata da nu m-am suparat pe el... inca o ocazie sa ma bucur de frane :lol:

 

Japonezii lucreaza la buget fix. La frane si suspensii li s-au terminat banii. Buna treaba ai facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii lucreaza la buget fix. La frane si suspensii li s-au terminat banii. Buna treaba ai facut.

Nu la toate ... la a ta spre exemplu toate mi se par premium, frane, suspensii, materialele folosite sunt de alta calitate... mai putin comutatorul la manerele incalzite :lol: :lol: :lol: ala zgarie retina la bmw-isti

@gospodarul

Daca sunt liber weekend-ul in care va hotarati vin cu cea mai mare placere :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are ce sa dauneze discului de frana.Pe scurt am apucat sa fac vreo 130 km azi printre ploi asa si s-au asezat placutele aproximativ 80% din fiecare disc. Nu-mi mai venea sa ma dau jos de pe ea.Franeaza ca in visele mele cele mai frumoase :D diferenta fata de stock ca intre noapte si zi. V-stromul meu are si frane premium :makeout: Trebuia sa fac asta de cand am cumparat motocicleta... de departe cea mai importanta modificare adusa stroamei.Un mare :finger: pentru suzuki ca nu au pus astfel de frane standard :angryfire: Mi-a intors un microbuz in fata da nu m-am suparat pe el... inca o ocazie sa ma bucur de frane

 

stiu pe cineva care vinde un motor de busa daca tot esti pus pe upgrade-uri...... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...