Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Jocurile la supape intotdeauna se maresc si se compenseaza cu discuri mai groase, deci cu cele vechi nu prea ai ce face, decat daca, cu totul intamplator, unele dintre ele sant potrivite la celelalte supape. In manualul electronic este un tabel de calcul care usureaza alegerea dimensiunilor discurilor functie de jocul existent si grosimea discului vechi, diferit la admisie sau evacuare. Se pot comanda pe cod la B&S sau la ceilalti dealeri. Referitor la confectionarea parbrizelor, eu am inceput acum patru ani in joaca sa experimentez, in dorinta de a face pt mine, dar nu am timpul necesar de a dezvolta o astfel de activitate. Toate sculele si dispozitivele mele se pot face acasa fara nici o greutate. Ca sa poti face serie se mai pot inbunatati cateva lucruri, dar eu nu mi-am propus asta. Partea grea este ca pt fiecare model de parbriz trebuie o matrita, care nu este greu de facut, daca ai un original pe care sa-l copiezi si eventual sa-l modifici in sensul maririi lui, dar o data facuta trebuie pastrata pana vine urmatoarea comanda si asta inseamna un depozit de matrite. O matrita are dimensiunea de cca 60x60x20 cm, deci nu este chiar mica, si este si foarte grea 35-40 kg, fiind facuta din PAL si ipsos de modelaj. Daca prezinta interes, pt cineva cu timp, abilitati si spatiu, sant dispus sa-i prezint pe viu sau pe forum toate etapele necesare pt realizarea de parbrize artizanale. Deocamdata am un singur parbriz disponibil, facut de mine, pe care l-am folosit anul trecut si pe care-l ofer gratis primului posesor de V-Strom care vine sa-l ia. :o

 

Asta este.

 

As veni eu dupa el daca il mai ti pana duminica, ca tot aveam pregatita o iesire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa te contrazic, dar situatia e exact pe dos, in special la V-Strom: jocurile supapelor in general se micsoreaza, pentru ca uzura cea mai mare apare intre supapa si scaunul supapei, nu intre cama si supapa. Majoritatea posesorilor de V-Strom au raportat acelasi lucru.

 

Explicatii detaliate aici:

 

http://11109.rapidforum.com/topic=120668489448

 

http://11109.rapidforum.com/topic=120680305194

 

Asa banuiam si eu si se pare ca la toate motoarele jocurile supapelor se micsoreaza, asa am patit si la aprilia pegaso ce l-am avut anterior, am masurat jocurile (erau toate mai mici iar la admisie aproape nule) am demontat disurile, le-am notat si apoi le-am rectificat pe fiecare cu diferenta pana la cat trebuia. Atentie la discuri ca sant cimentate numai pe partea in contact cu cama, deci trebuie prelucrate doar pe partea necimentata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat la rubrica dedicata BMW 650 F, si cica de regula, la ei, la admisie se micsoreaza jocul, iar la evacuare se mareste. E clar ca trebuie facute intai masuratori si apoi cumparate pastilele. Am inteles ca sant ieftine si nu merita rectificate. La BMW costa cca 15 roni/buc, la V-Strom nu cred sa depaseasca 20 roni. In ultimile trei zile am avut acces la o freza dupa program si in sfarsit mi-am facut scarite. Cele originale m-au enervat inca de la inceput, partea de cauciuc mi se agata de talpa ghetei de cate ori ridicam piciorul si erau si cam inguste, la drum lung aparea ceva disconfort. N-am avut model sau desen, numai inspiratia de moment si sa se potriveasca pe talpile mele.

post-8769-1231694088_thumb.jpg

post-8769-1231694111_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat la rubrica dedicata BMW 650 F, si cica de regula, la ei, la admisie se micsoreaza jocul, iar la evacuare se mareste. E clar ca trebuie facute intai masuratori si apoi cumparate pastilele. Am inteles ca sant ieftine si nu merita rectificate. La BMW costa cca 15 roni/buc, la V-Strom nu cred sa depaseasca 20 roni. In ultimile trei zile am avut acces la o freza dupa program si in sfarsit mi-am facut scarite. Cele originale m-au enervat inca de la inceput, partea de cauciuc mi se agata de talpa ghetei de cate ori ridicam piciorul si erau si cam inguste, la drum lung aparea ceva disconfort. N-am avut model sau desen, numai inspiratia de moment si sa se potriveasca pe talpile mele.

 

 

arata foarte bine,sper ca ai facut mai multe......................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot fi contactat la 0722646373. Primul venit, primul servit :banana:

 

Multam fain de parbriz :blbl: , l-am montat azi putin inclinat si diferenta este uriasa, a disparut "furtuna" :D . Berea cu prima ocazie cand ne vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain de parbriz :banana: , l-am montat azi putin inclinat si diferenta este uriasa, a disparut "furtuna" :D . Berea cu prima ocazie cand ne vedem :)

Prietenul tau a plecat repede si nu am apucat sa-i dau suruburile si distantierele. Le aveam pregatite. Sa-l folosesti fara incidente. Parbrizul a vazut toata Bulgaria, Grecia si Turcia. Plimba-l si tu cat mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar atata au distantierele, 12mm si schimbarea este mare pt o modificare atat de mica.

 

Oare dupa cati km intervine uzura la simeringuri, protectiile de praf si ghidaje, la suspensia fata? Am deja 33500 km si ma gandesc ca daca tot umblu la furca sa schimb si tot ce se poate uza, desi deocamdata nu curge ulei si nu am sezizat jocuri anormale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar atata au distantierele, 12mm si schimbarea este mare pt o modificare atat de mica.

 

Oare dupa cati km intervine uzura la simeringuri, protectiile de praf si ghidaje, la suspensia fata? Am deja 33500 km si ma gandesc ca daca tot umblu la furca sa schimb si tot ce se poate uza, desi deocamdata nu curge ulei si nu am sezizat jocuri anormale

 

 

Daca tot desfaci cel putin simeringurile ar fi bine schimbate,dar doar cu unele bune.Am patit cu un Suzuki DR la care m-am zgarcit pentru 2-3 euro in plus si dupa 3 luni a umezit din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut comanda la B&S si toate piesele de uzura din furca sant cca 387 roni, adica: seal dust, seal oil, buch slide, buch guide, ring piston. Destul de mult, dar vreau sa pun totul nou si sa nu mai umblu prea curand pe acolo. Cei de la service mi-au spus ca la varianta 2008-2009 au intervenit ceva schimbari in suspensia fata si daca se inlocuieste toata furca nu mai apar zgomote ciudata. Indirect galbejitii de la suzuki au recunoscut ca au dat-o in bara, dar oficial merg pe burta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma exprim bine pt ca sunt roman. aici avem o comunitate extraordinara. numai pe forumul nostru sunt inscrisi circa 4500 posesori de v strom. adunarea se face in fiecare an in 2008 a fost la roma in mai. am sa va arat poze. au fost 310 moto v strom. anul acesta e in iunie!!!!!

www.v-strom.it

ciao

 

 

pe acolo cum e vremea? ati inceput sa iesiti cu moto?

ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma exprim bine pt ca sunt roman. aici avem o comunitate extraordinara. numai pe forumul nostru sunt inscrisi circa 4500 posesori de v strom. adunarea se face in fiecare an in 2008 a fost la roma in mai. am sa va arat poze. au fost 310 moto v strom. anul acesta e in iunie!!!!!

www.v-strom.it

ciao

 

 

pe acolo cum e vremea? ati inceput sa iesiti cu moto?

ciao

 

 

asteptam poze.

vremea nu e prea potrivita pt moto,la 0 grade nu prea e mare placere sa te plimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am iesit si eu cu mobruki zilele trecute cand a fost mai cald, dar numai placere n-a fost sa ma dau cu ea. Mergeam la soare - acceptabil, la umbra - ba gheata, ba mazga, ce sa spun o fantezie de-a mea...

Am terminat plimbarea nesperat de repede dupa ce intr-o curba m-am lasat mai mult decat trebuia, se pare, si am fost foarte aproape de a o da pe jos. Pana la garaj am mers ca pe oua, vorba lui @atw.

M-am hotarat, pana nu se incalzeste asfaltul nu mai ies.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am circa 1000 de poze da nu pot sa le pun pe toate aici!!! o sa pun mai nulte pe picasa.

ciaopost-44799-1232179028_thumb.jpgpost-44799-1232179446_thumb.jpgpost-44799-1232179508_thumb.jpgpost-44799-1232179587_thumb.jpgpost-44799-1232179639_thumb.jpgpost-44799-1232179688_thumb.jpg

 

Sa ne dai si noua linkul catre albumul facut cu Picasa. Sper sa avem si noi in viitorul apropiat atita Vstromisti in Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai aproape de mult asteptata rezolvare a suspensiei fata sant eu, dar mai stiu si pe altii care si-au comandat piese. Deocamdata astept sa-mi vina toate piesele de uzura de la jambe si apoi le demontez si pun totul nou plus supapele pe care le-am primit deja. Oricum rezultatele la primavara si nu mai spun nimic pana nu le testez temeinic, ca data trecuta m-am cam pacalit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Italieni din 4500 inscrisi s-au adunat 300 ,noi nu avem macar un club ceva acolo,iar prin tara suntem 35-40 posesori de v-strom,Cam greu sa ne adunam si asa citiva la o vorba,poate anul asta sa ne mai inmultim ca vad doritori din ce in ce mai multi pentru aceasta categorie de moto. Tineretul e doritor de viteza,de senzatii tari,se umfla muschii pe ei si nu se multumesc doar cu placerea mersului pe motor .Inca suntem la inceput si cu disciplina in trafic si a soferilor si a motoristilor de orice fel,inca nu avem sosele bune,inca e destul de greu de intretinut un motor in romania (un mic lux ),ne lipsesc destule, numai nebunia asta cu motocicleta nu,si asta e bine.Fiecare cu gusturile lui in materie de moto,e bine ca ia amploare fenomenu. Din primavara sper sa intilnesc pe drumurile tarii cit mai multi motociclisti si cit mai putine accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca nici italia nu mai e ce a fost. anul ata am facut o tura prin europa:franta,germania,elvetia,austria ungaria.....acolo se respecta cu adevarat motociclistul. sareau aia de pe drum ca sa imi faca loc sa trec. in austria m-a furat peisajul la un semafor si sa facut iar rosu. nu mi-a venit sa cred ca nu m-a clacsonat nimeni,ba mai mult femeia care era in masina dupa mine ne-a vazut cu aparatul foto in mana si a inceput sa rada. in italia imi sareau de gat cam la fel ca in romania.singurul lucru care a mai ramas intreg aici e pasiunea pt motoare. da si aici se omoara pustimea pe capete.cele mai vandut sunt oricum enduro-turing.asta pt ca si pe aici strazile din orase sunt cam ca in romania. adica numai gropi si gauri,singuru lucru bun sunt strazile dintre orase care sunt forte bune. eu in 2008 am fost in romania si spre surprinderea mea am gasit strazi destul de bune fata de ce am vazut acum trei ani. cat despre adunarea de anul acesta cine e interesat poate sa se uite pe http://www.v-strommers.it/ si va tin si eu informati. anul trecut au venit din grecia din franta....si costurile nu sunt exorbitante. mai ales ca e in iunie si se poate sta la cort.

ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...