Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

dupa ce am blocat spatele de cateva ori crezand ca sunt intr-a 3a si retrogradam in a 2a..

Domnule daca imi permiti sa-ti dau un sfat fara vreo interpretare rautacioasa din partea ta ...

Incearca sa accelerezi putin inainte sa dai treapta inferioara ca sa eviti lucrul asta. Gasesti documentatie si filmulete dupa "Blip the throttle" Este foarte util mai ales ca odata exersat poti retrograda si cate doua trepte fara sa smuceasca sau sa scartaie roata spate.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa-mi dai ce sfat vrei...cand ma prinde flama tot cum stiu eu ii dau.

poate n-am explicat prea bine....eu credeam ca sunt in a 3-a dar de fapt eram in a 2-a. si cand treci din a 2-a in 1-a nu stiu ce sprit te mai ajuta sa nu blochezi roata :)

dar de simering nu stii nimic ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de simering habar n-am :) ebay?

Am inteles de la inceput ce vroiai sa spui viteza din treapta a 2-a la 4000 rpm este echivalenta cu viteza din treapta 1 la 6211 rpm

cu alte cuvinte o diferenta de turatie de 2211rpm la o viteza de 56,5 km/h in treapta 2 cu rapoarte standard :P treaba este ca o accelerare si de 1500rpm diferenta scade enorm riscul de blocare si cu cat cresc treptele cu atat diferenta de ture intre ele este mai mica

la 650 este de aprox 500rpm intre a 5-a si a6-a la 1000 etse de vreo 750-760 rpm

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de simering nu stii nimic ? :D

Salut,

 

daca te arde - vezi in tm la rolling (trec eu la ei si il iau si ti-l trimit la bucuresti) sau daca au parteneri in bucuresti. daca vrei sa sun eu la ei sa vad daca au - trebuie sa imi zici care drac de cupla ca nu m-am prins de unde e simeringul :D.

stima,

paul

 

 

sales@rollingsystem.ro

BULEVARDUL CETATII, NR. 93

300358 TIMISOARA

icon_phone.gif 0256.424.007

icon_fax.gif 0256.446.446

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi Paul. lasa ca mai caut prin bucuresti. in cel mai naspa caz iau un set complet. stiu ca sunt seturi de rulmenti + semeringuri. iau tot setul si dupa aia stau cu rulmentii sa-i vand la talcioc :))

vand in vedere ca rulmentii noi sunt capsulati ma gandesc ca as putea lasa simeringul vechi daca e in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

vezi ca au si simeringuri si rulmenti la preturi foarte decente - mult mai jos fata de kiturile OEM/aftermarket care de fapt sunt facuti de aceeasi producatori.

preturile la simeringuri/rulmenti sunt asa mici la distribuitorii de rulmenti/simeringuri (daca nu au dimensiuni atipice) incat nu merita sa nu ii schimbi atunci cand te bagi acolo.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi Paul. lasa ca mai caut prin bucuresti. in cel mai naspa caz iau un set complet. stiu ca sunt seturi de rulmenti + semeringuri. iau tot setul si dupa aia stau cu rulmentii sa-i vand la talcioc :))

vand in vedere ca rulmentii noi sunt capsulati ma gandesc ca as putea lasa simeringul vechi daca e in stare buna.

 

Vreau si eu reperele astea: 09285-28001 si 09285-39001. Sunt cele 2 x semeringuri de la roata spate.

Da-mi de stire daca le gasesti pe undeva prin Bucuresti, altfel ramane varianta mai complicata cu Ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu reperele astea: 09285-28001 si 09285-39001. Sunt cele 2 x semeringuri de la roata spate.

Da-mi de stire daca le gasesti pe undeva prin Bucuresti, altfel ramane varianta mai complicata cu Ebay

semeringurile alea se gasesc la toate magazinele de semeringuri. eu de acolo le tot cumpar. nu e o masura standard sa le aibe pe stoc dar la comanda aduc toti.

 

s-a discutat pe tema asta si se pare ca nu e ceea ce pare. chiar si baietii din italia il evita pentru ca nu ofera o ungere adecvata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ani am vrut sa iau chestia aia...dar cica deruteaza la intinderea corecta a lantului.Raman la spray-ul meu Wurth teflon.

 

Domnule daca imi permiti sa-ti dau un sfat fara vreo interpretare rautacioasa din partea ta ...

Incearca sa accelerezi putin inainte sa dai treapta inferioara ca sa eviti lucrul asta. Gasesti documentatie si filmulete dupa "Blip the throttle" Este foarte util mai ales ca odata exersat poti retrograda si cate doua trepte fara sa smuceasca sau sa scartaie roata spate.

:cheers:

Blipul este recomandat pe retrogradare ca sa se "alinieze" pinioanele din cutie,acestea nefiind sincronizate.Fara anti hooping,ceea ce spui tu duce la blocarea rotii si la una bucata tranta...sau distrugerea cutiei.La supermoto,ceea ce pare frana e defapt retrogradare violenta,de aia sunt consumatori avizi de pinioane.De aia unele manuale recomanda ce viteza sa ai la retrogradare pentru fiecare treapta in parte...Nerecomandat!!! Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

care ne descrii pe scurt cum/cat iti reglezi preload fata/spate + rebound pt un mers relaxat cu motoreta din dotare?

prefer in termeni gen "liniutze la vedere/nr rotatii pt rebound" versus masurat cu ruleta.

80kg.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blipul este recomandat pe retrogradare ca sa se "alinieze" pinioanele din cutie,acestea nefiind sincronizate.Fara anti hooping,ceea ce spui tu duce la blocarea rotii si la una bucata tranta...sau distrugerea cutiei.La supermoto,ceea ce pare frana e defapt retrogradare violenta,de aia sunt consumatori avizi de pinioane.De aia unele manuale recomanda ce viteza sa ai la retrogradare pentru fiecare treapta in parte...Nerecomandat!!!

 

Conduc in felul asta de vreo 150k din care vreo 100k doar cu v-stromul, si ghici ce? n-am luat vreo tranta, nu scartaie roata de spate la retrogradari 4-2 sa zicem si cel putin pe v-strom ambreiajul este cel original. Este logic ca odata ce accelerezi inainte de eliberarea ambreiajului la frana de motor nu mai exista soc in transmisie motorul nefiind obligat sa urce in ture fortat de aderenta rotii spate. Care btw... daca incerci sa retrogradezi dupa metoda ta pe vremea asta cand e plin de mazga/polei pe jos iti incolacesti mobra de gat.

Retrogradarile violente de cate doua trepte + franearea nesimtita pe roata fata din supermoto au ca scop descarcarea rotii spate+ruperea aderentei lucru care este complet diferit de ceea ce se urmoareste la un mers linistit, stradal in care scopul este exact opusul, si anume: pastrarea aderentei! mai ales ca vorbim de mobre cu vreo 150kg mai grele si deseori cu pasager si bagaj

salut,

 

care ne descrii pe scurt cum/cat iti reglezi preload fata/spate + rebound pt un mers relaxat cu motoreta din dotare?

prefer in termeni gen "liniutze la vedere/nr rotatii pt rebound" versus masurat cu ruleta.

80kg.

 

stima,

paul

daca ai arcurile originale la 80kg+ echipament+ scut+crashbar+topcase mergi cu ele pe maxim ca oricum sunt sub limita

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conduc in felul asta de vreo 150k din care vreo 100k doar cu v-stromul, si ghici ce? n-am luat vreo tranta, nu scartaie roata de spate la retrogradari 4-2 sa zicem si cel putin pe v-strom ambreiajul este cel original. Este logic ca odata ce accelerezi inainte de eliberarea ambreiajului la frana de motor nu mai exista soc in transmisie motorul nefiind obligat sa urce in ture fortat de aderenta rotii spate. Care btw... daca incerci sa retrogradezi dupa metoda ta pe vremea asta cand e plin de mazga/polei pe jos iti incolacesti mobra de gat.

Retrogradarile violente de cate doua trepte + franearea nesimtita pe roata fata din supermoto au ca scop descarcarea rotii spate+ruperea aderentei lucru care este complet diferit de ceea ce se urmoareste la un mers linistit, stradal in care scopul este exact opusul, si anume: pastrarea aderentei! mai ales ca vorbim de mobre cu vreo 150kg mai grele si deseori cu pasager si bagaj

daca ai arcurile originale la 80kg+ echipament+ scut+crashbar+topcase mergi cu ele pe maxim ca oricum sunt sub limita

Incearca la viteze mari si mai vorbim.Fara ambreiaj cu alunecare controlata e bai mare....In fine!"daca incerci sa retrogradezi dupa metoda ta pe vremea asta cand e plin de mazga/polei pe jos iti incolacesti mobra de gat."Eu nu am nici o metoda din asta.Pur si simplu protejez cat pot cutia!E mai ieftina o pereche de placute,din cand in cand.

 

Ce spuneti de asta...?Pare smechera,dar cand aud de Caberg parca nu as schimba-o cu Shoei-ul meu DS.

post-44963-0-49546900-1389110626_thumb.jpg

post-44963-0-27345800-1389110637_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la viteze mari si mai vorbim.Fara ambreiaj cu alunecare controlata e bai mare....In fine!"daca incerci sa retrogradezi dupa metoda ta pe vremea asta cand e plin de mazga/polei pe jos iti incolacesti mobra de gat."Eu nu am nici o metoda din asta.Pur si simplu protejez cat pot cutia!E mai ieftina o pereche de placute,din cand in cand.

 

Pai tocmai asta e problema ca nu protejezi cutia astfel ... ma rog... deja este offtopic discutia si eu ma retrag, fiecare merge cum vrea si cum stie el mai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Florin .Radu, un sprit usor de acceleratie concomitent cu lasarea cu simt a ambreiajului ajuta la egalizarea vitezelor de rotatie, protejand transmisia

Eu folosesc chestia asta atat la motor cat si la masina.

In fond, poti retrograda din viteza a sasea in a doua si nu se simte nici un soc la reluarea accelerarii, dar intr adevar trebuie franat pana la viteza la care sa se potriveasca treapta anclasata (sa zicem de la 140 la 35 km /h).

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ce spuneti de asta...?Pare smechera,dar cand aud de Caberg parca nu as schimba-o cu Shoei-ul meu DS.

 

E simpatica dar e ca si cand ai compara Fiat cu Mercedes. Sau cu Toyota :)

 

Si eu "planuiesc" un DS, momentan am un Uvex Enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. Shoiei, voi le luati ca suna misto numele si e japoneze sau ca stau bine pe cap? au japonezii astia niste forme la interiorul castilor ca mai mult nu se potrivesc decat se potrivesc. am probat toate modelele de japoneze: dupa 15-20 de minute imi vine sa vars de la durerea de cap pe care mi-o provoaca. incredibil ce forme naspa au la interior. si nici asa extra nu sunt daca ai cu ce le compara. daca le compari cu mtr sau probaicar sunt extra, dar daca le compari cu ceva echivalent nu mai sunt chiar asa. acum sunt cel mult o toyota ceva mai rasaritea. iar caberg de multa vreme scote casti mai mult deca bune la banii pe care ii cer pe ele. iar cabergul asta e chiar interesant. astia de la webbikeworld nu prea lauda ei aiurea. iar la pretul asta de cataog (in jur de 250 euri) probabil o sa se cumpere pe undeva pe la 200-220 redus nu prea are concurenti pe piata. iar o sa schimb casca.....:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Florin .Radu, un sprit usor de acceleratie concomitent cu lasarea cu simt a ambreiajului ajuta la egalizarea vitezelor de rotatie, protejand transmisia

Eu folosesc chestia asta atat la motor cat si la masina.

In fond, poti retrograda din viteza a sasea in a doua si nu se simte nici un soc la reluarea accelerarii, dar intr adevar trebuie franat pana la viteza la care sa se potriveasca treapta anclasata (sa zicem de la 140 la 35 km /h).

Pai eu ce spuneam?Trebuie si redusa viteza la faza asta...Spune si manualul clar!Cu ambreiaj anti hooping din a 6a la 180 poti sa-i dai direct a 2a fara nici o franare prealabila.Fa asta cu Stromul si dupa aia blipuiesti la UPU.

 

da. Shoiei, voi le luati ca suna misto numele si e japoneze sau ca stau bine pe cap? au japonezii astia niste forme la interiorul castilor ca mai mult nu se potrivesc decat se potrivesc. am probat toate modelele de japoneze: dupa 15-20 de minute imi vine sa vars de la durerea de cap pe care mi-o provoaca. incredibil ce forme naspa au la interior. si nici asa extra nu sunt daca ai cu ce le compara. daca le compari cu mtr sau probaicar sunt extra, dar daca le compari cu ceva echivalent nu mai sunt chiar asa. acum sunt cel mult o toyota ceva mai rasaritea. iar caberg de multa vreme scote casti mai mult deca bune la banii pe care ii cer pe ele. iar cabergul asta e chiar interesant. astia de la webbikeworld nu prea lauda ei aiurea. iar la pretul asta de cataog (in jur de 250 euri) probabil o sa se cumpere pe undeva pe la 200-220 redus nu prea are concurenti pe piata. iar o sa schimb casca..... :(

Ciudat!Shoei-ul meu mi-a venit ca turnata.Si din 2010 nu s-a largit,scamosat,vreo capsa a captuselii rupta.etc.Nimic!La Schubert am vazut personal probleme de fabricatie,ecranul pinlock care nu mai etansa....E mai silentioasa ce-i drept,usoara,dar cam atat.

 

:peace:

E simpatica dar e ca si cand ai compara Fiat cu Mercedes. Sau cu Toyota :)

 

Si eu "planuiesc" un DS, momentan am un Uvex Enduro.

Am avut Uvex Enduro Boss.....Una dintre cele mai nasoale casti.Cozorocul a trebuit sa-l fixez dupa o vreme cu holtzsuruburi fiindca in mers vibra si suna ca o grindina pe un acoperis din tabla.Daca iti vei lua DS imi vei da dreptate!!!! Plus ca e singura la care am vazut pinii pentru ecranul antiaburire reglabili.Si este o chestie char faina.Desi am avut si Arai XD3,am optat pentru Shoei!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ce spuneam?Trebuie si redusa viteza la faza asta...Spune si manualul clar!Cu ambreiaj anti hooping din a 6a la 180 poti sa-i dai direct a 2a fara nici o franare prealabila.Fa asta cu Stromul si dupa aia blipuiesti la UPU.

Merge si fara antihopping cu conditia sa accelerezi suficient de tare, 6-2 nu am incercat dar 5-2 mi-a iesit fara probleme fara probleme ramane turometrul in limitator la 11500 si nu blocheaza roata spate, face frana de motor cursiv. una este sa duci tu mobra in ture alta este sa ajunga ea in urma unei frane de motor violente unde se va pierde cel mai probabil aderenta inainte sa ajunga motorul atat de sus in ture.

Nu stiu ce e atat de greu de inteles si ce este gresit in ceea ce am spus eu: Ca sa eviti blocarea rotii in frana de motor acclerezi inainte sa dai drumul ambreiajului ca sa nu mai existe soc. Si daca incerci sa dai 5-2 sau 6-2 fara revmatch vei pocni cutia inainte sa rupi aderenta. Vina mea ca dupa ce mi-am luat permisul am avut prieteni care mi-au mai explicat un alta. Imi aduc aminte ca metoda asta de a retrograda 2-3 trepte mi-a fost prezentata ca o metoda foarte eficace de a incetini cu motocicleta inclinata rau, pentru ca daca te atingi de frane se indreapta si te scoate din viraj. Discutii fara rost ... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:

Am avut Uvex Enduro Boss.....Una dintre cele mai nasoale casti.Cozorocul a trebuit sa-l fixez dupa o vreme cu holtzsuruburi fiindca in mers vibra si suna ca o grindina pe un acoperis din tabla.Daca iti vei lua DS imi vei da dreptate!!!! Plus ca e singura la care am vazut pinii pentru ecranul antiaburire reglabili.Si este o chestie char faina.Desi am avut si Arai XD3,am optat pentru Shoei!

 

Eu o am din 2008 si inca se prezinta bine. Am mers si cu 200 cu ea de cateva ori....si 11 ore cu ceva pauze tinuta in cap...etc

 

Per ansamblu sunt multumit de ea.

 

Stiu ce inseamna Shoei, nu e vorba de dat dreptate :)

 

da. Shoiei, voi le luati ca suna misto numele si e japoneze sau ca stau bine pe cap? au japonezii astia niste forme la interiorul castilor ca mai mult nu se potrivesc decat se potrivesc. am probat toate modelele de japoneze: dupa 15-20 de minute imi vine sa vars de la durerea de cap pe care mi-o provoaca. incredibil ce forme naspa au la interior. si nici asa extra nu sunt daca ai cu ce le compara. daca le compari cu mtr sau probaicar sunt extra, dar daca le compari cu ceva echivalent nu mai sunt chiar asa. acum sunt cel mult o toyota ceva mai rasaritea. iar caberg de multa vreme scote casti mai mult deca bune la banii pe care ii cer pe ele. iar cabergul asta e chiar interesant. astia de la webbikeworld nu prea lauda ei aiurea. iar la pretul asta de cataog (in jur de 250 euri) probabil o sa se cumpere pe undeva pe la 200-220 redus nu prea are concurenti pe piata. iar o sa schimb casca..... :(

 

Eu cam ce Shoei am pus pe cap(si am pus cateva, intamplator cu asta ma ocup), nu am vazut rateuri. Am vandut si Caberg o perioada, nu sunt rele...dar nu au legatura cu Shoei sau Arai.

 

P.S. Si, capisco...Airoh, Caberg, Nolan...tutte di Bergamo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ce spuneam?Trebuie si redusa viteza la faza asta...Spune si manualul clar!Cu ambreiaj anti hooping din a 6a la 180 poti sa-i dai direct a 2a fara nici o franare prealabila.Fa asta cu Stromul si dupa aia blipuiesti la UPU.

 

Ciudat!Shoei-ul meu mi-a venit ca turnata.Si din 2010 nu s-a largit,scamosat,vreo capsa a captuselii rupta.etc.Nimic!La Schubert am vazut personal probleme de fabricatie,ecranul pinlock care nu mai etansa....E mai silentioasa ce-i drept,usoara,dar cam atat.

:peace:

 

Am avut Uvex Enduro Boss.....Una dintre cele mai nasoale casti.Cozorocul a trebuit sa-l fixez dupa o vreme cu holtzsuruburi fiindca in mers vibra si suna ca o grindina pe un acoperis din tabla.Daca iti vei lua DS imi vei da dreptate!!!! Plus ca e singura la care am vazut pinii pentru ecranul antiaburire reglabili.Si este o chestie char faina.Desi am avut si Arai XD3,am optat pentru Shoei!

La Schubert (cel putin la al meu - C3) ecranul pinlock nu etanseaza absolut nimic din fabricatie.E pur si simplu in plan paralel cu viziera deci cu perna de aer intre ele.

 

Peace :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. Shoiei, voi le luati ca suna misto numele si e japoneze sau ca stau bine pe cap? au japonezii astia niste forme la interiorul castilor ca mai mult nu se potrivesc decat se potrivesc. am probat toate modelele de japoneze: dupa 15-20 de minute imi vine sa vars de la durerea de cap pe care mi-o provoaca. incredibil ce forme naspa au la interior. si nici asa extra nu sunt daca ai cu ce le compara. daca le compari cu mtr sau probaicar sunt extra, dar daca le compari cu ceva echivalent nu mai sunt chiar asa. acum sunt cel mult o toyota ceva mai rasaritea. iar caberg de multa vreme scote casti mai mult deca bune la banii pe care ii cer pe ele. iar cabergul asta e chiar interesant. astia de la webbikeworld nu prea lauda ei aiurea. iar la pretul asta de cataog (in jur de 250 euri) probabil o sa se cumpere pe undeva pe la 200-220 redus nu prea are concurenti pe piata. iar o sa schimb casca..... :(

Fabio, da un semn daca ti-o comanzi de undeva, ca si eu sunt interesat de ea (varianta alb complet, marime M).

Din ce am citit va fi dsponibila numai din februarie la dealeri.

Foarte faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Imi trebuie o tzeava de plastic ca sa inlocuiesc distantierele (tabla) din telescoapele fata.

aveti idee unde gasesc? - mai groase in carne, sa nu fie maleabil si sa nu fie casante.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...