Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut Bogdan...Faci Crashuri pt V-strom? cand am cumparat motorul am primit doar partea stanga din crashbar...cealalta parte nu am gasit-o acolo. Scrie suzuki pe ea ...deci cred ca e originala Suzuki...cam cat m ar costa sa imi faci partea dreapta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Mai putin alea originale Suzuki sau cele facute de mine. :)"

 

Givi le-am aruncat la gunoi.

 

Corect, uite aici, Harea made:

da. sa nu te puna dracu sa cazi cu ala. doar de pe loc sau maximum 40 la ora. e bun e frumos dar e prea mic asa. trebuie sa fie inalt cat ala givi daca vrei sa iti salvezi carenele semnalele si\sau oglinzile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. sa nu te puna dracu sa cazi cu ala. doar de pe loc sau maximum 40 la ora. e bun e frumos dar e prea mic asa. trebuie sa fie inalt cat ala givi daca vrei sa iti salvezi carenele semnalele si\sau oglinzile.

n-am semnale, oglinzile sunt rabatabile, iar carenele se rascheteaza pana la far la viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca a mai zis lumea pe forum ca la 650 ar merge schimbate cu ceva etriere mai bune de pe vitezane...a mele arata la fel ca asta de 1000....is frane diferite de la 650 la 1000? initial am crezut ca am cumparat motorul cu ele schimbate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine arata crashbarul facut de Bogdan Harea

Nu trebuie sa urce peste carene ca sa protejeze bine gen givi, trebuie sa fie cat mai iesit in exterior ca sa ramana mobra sprijinita pe el. eventual sa nu-ti pice vaca pe picior la tranta.

Ovy71 e mult de discutat cu franele de vitezana :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bogdan...Faci Crashuri pt V-strom? cand am cumparat motorul am primit doar partea stanga din crashbar...cealalta parte nu am gasit-o acolo. Scrie suzuki pe ea ...deci cred ca e originala Suzuki...cam cat m ar costa sa imi faci partea dreapta ?

Ovi, e mai greu sa iti faca Bogdan partea dreapta. El iti poate face stanga + dreapta care sunt mai oki decat cele originale.

Eu am crashbarul original pe care nu il folosesc, ambele parti - acolo mai sunt niste suruburi si distantiere (atentie o prindere este pe surubul care trece prin motor si cel original nu este suficient de lung).

vezi aici ca vinde si omul crashbarul ala orginal: /index.php?/topic/702860-crash-bar-si-aparatori-maini-pt-dl-650/

 

PS - etrierii de 650 si 1000 sunt la fel cu 2 pistonase.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca at sunt alea originale din fabrica....initial am citit aici ca cele originale au doar 1 pistonas.

Exact asa este si crashbarul meu...partea care o am :D.

sa termin cu inmatricularea acuma si dupa aia o sa ma apuc sa pun niste accesorii pe el :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca at sunt alea originale din fabrica....initial am citit aici ca cele originale au doar 1 pistonas.

Exact asa este si crashbarul meu...partea care o am :D.

nu nu, oem au 2 pistonase pe o parte a etrierului, astea modificate de gsxr au 2 pe o parte si 2 pe cealalta parte la fiecare etrier.

doar cel de pe spate are un singur pistonas.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe spate am ceva etrier Nisin cu 1 singur... poate ala fost schimbat

:))))

eventual daca a schimbat pistonasul in el .... sau macar garniturile.

:D

sau macar un pic de vaselina pe garnituri si pe suruburi pasta speciala.

:D

... dar cred ca nici aia!

 

stima

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia ieri am reusit sa investighez problema. Intr-adevar crashbar-ul de la motor vibreaza in turatiile alea. Se poate face ceva? Suruburile sunt stranse toate. Eventual niste saibe de cauciuc la prinderi, sau vibreaza bara in sine? La cum face....as cam da-o jos....

 

Eu mi-am mancat nervii un an si ceva cu crashbarul Givi si pana la urma am fost la un atelier unde mi-au facut baietii o piesa de legatura care sa intre fix in tevi (cea din mijloc care uneste jumatatile in fata), piesa originala avea joc destul de mare si desi strangeam ciobaneste surubul ala, de la turatii tot bazaia urat - problem solved, mai exista ceva vibratii si acum pe care le pun pe seama "diapazonului" dar pot sa folosesc plaja aia de turatii fara probleme, inainte incercam sa evit sa raman prea mult pe acolo :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca din fabrica motorul are pe fata tokico si pe spate nisin?

io-te aci etrierii standard si apoi cei cu adaptor pentru fata - tokico si aia oem si aia aftermarket:

http://pnwriders.com/mechanical-technical/133691-vstrom-caliper-swap-i-did.html

 

acum pe spate ... ma-sa ca nu am citit niciodata ce scrie pe etrier ...dar dupa pozele de pe net pare sa fie nissin:

http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-DL650-DL-650-V-STROM-REAR-BRAKE-CALIPER-/380276073384

 

interesant (ciudat) ca fata e tokico si spatele nissin.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...inseamna ca at am franele standard pe el....ii bine si asa...mie mi se pare ca merg destul de bine....nu prea is genul care franez violent

nici eu, dar prima data stai sa te mai obisnuiesi cu mobra, apoi sa vina caldura si sa te plimbi cu pasager si bagaje in aglomeratie si mai povestim.

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa ai dreptate...stiu ca la inceput am zis are motorul suficienta putere...asta a fost prin oras la viteze de pana in 100 la ora....cand am mers la drum mai lung si trebuie sa depasesc la viteze de peste 100 acolo deja nu mai ii asa de roz situatia :D

totusi ce imi place mult ii consumul :D


» Post actualizat in 24 Jun 2014 20:11

acuma ce mai trebuie sa facem ii sa intretinem franele cum trebuie....adica discurile si etrierele sa fie curate....chiar si la vitezane degeaba ai ditamai franele daca nu le intretii cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putere e suficienta dar trebuie sa il urci un pic in ture (peste 5-6000 rpm) unde e chiar fun.

dap - franele trebuie intretinute - etrieri curati, placute de calitate si lichid (cat mai) proaspat si aerisit.

dar si asa - franele (si suspensiile) standard raman 2 puncte slabe la dl si cine vine de pe vitezan are nevoie de o perioada de acomodare ca sa se poata bucura de dl in intregime.

 

numai bine,

paul

 

S-ar putea sa ai dreptate...stiu ca la inceput am zis are motorul suficienta putere...asta a fost prin oras la viteze de pana in 100 la ora....cand am mers la drum mai lung si trebuie sa depasesc la viteze de peste 100 acolo deja nu mai ii asa de roz situatia :D

totusi ce imi place mult ii consumul :D


» Post actualizat in 24 Jun 2014 20:11

acuma ce mai trebuie sa facem ii sa intretinem franele cum trebuie....adica discurile si etrierele sa fie curate....chiar si la vitezane degeaba ai ditamai franele daca nu le intretii cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...