Sari la conținut

Mini Service Suzuki Dr 650!


Postări Recomandate

oameni buni am si io un dr din 94 cu pornire la buton!toate bune si frumoase.Problema este ca nu lucreaza decompresorul si omor bateria aiurea! va rog frumos daca stiti cumva unde trebuie sa vina firele de la decompresor sau cum as putea sa fac!

 

Vezi ca decompresorul la astea cu pornire la buton e actionat de un electromagnet. Acest electromagnet e situat in partea dreapta pe cadru, cumva sub rezervor. Normal se aude un "tzac" cand apesi butonu de start, e sunetu facut de chestia aia cu magneti. Vezi ca are un cauciuc pe el, da-l deoparte, apasa pe butonu de start si vezi daca functioneaza. Daca asta merge, inseamna ca buba e de la cablu. Daca nu se misca nimic pe la electromagnetu ala, verifica firele si vezi daca primeste curent.

 

In cazu in care e ars electromagnetu, poti linistit sa faci decompresor manual exact ca la modelele cu pornire la buton. Pui un cablu cu camasa si o mica maneta langa cea de ambreiaj si cand vrei sa o pornesti apesi manual decompresorul dupa care dai la buton.

 

Vezi in poza cum arata electromagnetu ala.

 

Spor!

post-4060-1183142178_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aceasta piesa imi da mari batai de cap, nu reusesc sa gasesc pe nicaieri membranele de la ea si tot ce e cauciucaraie in ea. Daca stiti unde as putea gasi please help!

 

:bounce:

 

 

Sau poate are cineva toata piesa de vanzare.

post-3915-1183651016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta piesa imi da mari batai de cap, nu reusesc sa gasesc pe nicaieri membranele de la ea si tot ce e cauciucaraie in ea. Daca stiti unde as putea gasi please help!

 

:bounce:

Sau poate are cineva toata piesa de vanzare.

piesa aia care ai incercuit-o in poza nu prea are garnituri. e o simpla sita pt. bezina. cand nu-ti mai lucreaza bine robinetul, deobicei se duc garniturile de acolo, care fac trasferul intre cele doua site.(normal si rezerva)

garniturile arata cam asa si e imposibil sa nu le gasesti separat. poate ai intrebat de altceva la magazin...

astea din poza sunt de la un gpz, dar si cele de la dere sunt asemanatoare (e acelasi principiu de functionare)

pe site la Louis m-am uitat si nu sunt. incearca si la reprezentantza...

post-143-1183701868_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Cata, stiu ca sita aia nu are legaturi cu garniturile, dar nu am mai gasit poza originala si o aveam doar pe asta cu partea aia incercuita.

La magazin am fost cu piesa in mana si am desfacut-o acolo pe masa in Cotroceni la MyMoto si la Motomania, solutia primita a fost aceeasi toata piesa noua.

 

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ma intereseaza si pe mine raspunsu la intrebare asta...mai exact codul rulmentului E rulmentul de la foaie.

Pai daca s-a facut bucati rulmentul va duceti frumos la Mymoto(sau dati un tel.), aflati codul si cumparati rulment cu max. 10 lei de la magazinul de langa pasajul obor.( langa OTP Bank)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt "proaspat" printre posesorii de Dr asa ca am si eu niste ???

Eu am un DR 650 RS din 1991 - si am pb cu pornirea.

Cand l-am cumparat omul care il avea il pornea la a 2 a pedala ( motorul fiind rece) - bine era mai cald decat acum dar ori si cat. Eu mai am un YZF care o ia din buton si nu sunt inca obisnuit cu pornirea la kick dar totusi...dimineata ma chinui 10 min pana o pornesc!!! :eek:

Eu banuiec ca are nevoie de benzinica - de nu o ia repede caci neavand pompa automata poate e ca la dacie cand ii" dai la coada". :lol:

Intrebarea e - cum o pot porni mai repede??? Am incercat sa-i dau de 10-15 ori cu maneta de decompresor apasata - de geaba - tot nu o ia. Dupa ce o pornesc nu mai face figuri si o ia destul de repede la o a 2 a pornire

Mentionez ca nu i-am schimbat bujiile si nu stiu daca neamtul i le-o fi schimbat sau cand.

 

:finger:

 

--- Mesaj completat în 25 Sep 2007 21:30 -------------
Ar mai fi inca ceva - discul de frana spate e indoit - adica pe o portiune imi freaca destul de serios - in afara de solutia unuia nou - care e la vreo 150 E - se mai poate face ceva?? sau stiti pe cineva care vinde disc de DR - second hand?

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pornesc eu dr-u. 1- Tras soc la maxim 2- decompresor tras 5 pedale pana la cap usor 3- lasat decompresor adus la punct si dat tare La maxim a 2-a porneste vara iar cand e frig, maxim a 3-a.La inceput nici eu nu reuseam asa repede...tre sa dai cu forta altfel cam greu sa o ia cel putin la mine.Ai grija ca se ineaca destul de repede. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pornesc eu dr-u. 1- Tras soc la maxim 2- decompresor tras 5 pedale pana la cap usor 3- lasat decompresor adus la punct si dat tare La maxim a 2-a porneste vara iar cand e frig, maxim a 3-a.La inceput nici eu nu reuseam asa repede...tre sa dai cu forta altfel cam greu sa o ia cel putin la mine.Ai grija ca se ineaca destul de repede. Bafta

 

 

Foarte adevarat dar alea 5 pedale eu le dau fara contact si mai si las decompresorul sa-si traga benzina. Toata iarna am umblat cu motorul si la a 2-a pedala o lua. Si il tineam afara ca prima data trebuia sa curat zapada de pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca am nevoie de o instruire practica - eu parca dau cu mila la pedala - probabil ca de aia nu o ia asa de repede. :finger: faza cu inecatul am auzit-o - am fost sfatuit ca in nici un caz sa nu trag de acceleratie cand incerc sa o pornesc ca se opreste immediat - ceea ce s-a si intimplat.

 

Despre discul de frana - sugestii? :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte adevarat dar alea 5 pedale eu le dau fara contact si mai si las decompresorul sa-si traga benzina.

 

 

Nu cred ca are nici o relevanta daca este pus contactul sau nu. Decompresorul oricum este tras la maxim cand te referi ca o lasi sa isi ia benzina ma gandesc ca dai mai usor la pedala nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decompresorul cred ca vrea sa spuna ca l lasa netras si da cateva pedale sa isi ia benzina .

 

asa fac si eu la un DR 350.

o ia din prima.

cu socul tras,evident insa numai cand e motorul rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dr-ul meu din 96 o ia foarte greu la prima pornire. suspectez ca socul nu lucreaza cum trebuie. se trage de tot si ultimul click e cu revenire. din cauza ambeiajului nu pot sa il tin tras de tot. e la fel la voi ? oare e cablul bulit ?

 

pe scurt motorul e o minunatie. imi este un pic urat ca la 140 pierde fata si la 160 spatele flutura dupa mine. plusul este ca are 11000 de km.

 

nu am un nume pentru el inca. astept sugestii :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca am nevoie de o instruire practica - eu parca dau cu mila la pedala - probabil ca de aia nu o ia asa de repede. :friends: faza cu inecatul am auzit-o - am fost sfatuit ca in nici un caz sa nu trag de acceleratie cand incerc sa o pornesc ca se opreste immediat - ceea ce s-a si intimplat.

 

Despre discul de frana - sugestii? :laugh:

 

Daca crezi ca e nevoie ...

In Tg.Mures la Enduro-Garaj gasesti un disc nou cu aprox. 70 Euro.

De mag. se ocupa Horea ...0744606869

 

Incearca si vezi la cat iti poate aduce.

Mie mi-a zis ca pe ala de fata mi-l aduce la 70 Eu, deci ala de spate tot pe acolo e.

Vezi schimba si placutele cu aceasta ocazie ... care eu le-am luat cu 62 Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR 650 RS '91 37.000 din care 9800 facuti de mine

 

La plecare din Valeni spre Buc un troscanit puternic in treapta a 5 a .... cred ca s-a dus pinionul.

Culmea e ca intra in viteza f usor dar cand accelerez zici ca se rupe cutia in doua.(numai in a V a)

Am venit totusi cu a 4 cu 70 km/h.

 

Problema e ca imi fortez norocul asa fara a 5 a ; credeti ca pot sa fac ceva in afara de a cumpara un pinion nou? (un motor sh...o cutie sh....).

 

Mentionez ca nu am desfacut cutia....inca...si habar nu am ce voi gasi.

 

Merci pentru sfaturi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR 650 RS '91 37.000 din care 9800 facuti de mine

 

La plecare din Valeni spre Buc un troscanit puternic in treapta a 5 a .... cred ca s-a dus pinionul.

Culmea e ca intra in viteza f usor dar cand accelerez zici ca se rupe cutia in doua.(numai in a V a)

Am venit totusi cu a 4 cu 70 km/h.

 

Problema e ca imi fortez norocul asa fara a 5 a ; credeti ca pot sa fac ceva in afara de a cumpara un pinion nou? (un motor sh...o cutie sh....).

 

Mentionez ca nu am desfacut cutia....inca...si habar nu am ce voi gasi.

 

Merci pentru sfaturi!!!

 

sigur ti s-a rupt un dinte la v-un pinion...asa am patit eu la a4a.

 

daca il desfaci ,motorul,poate te pot ajuta cu v-un pinion k eu am schimbat aproape toate cutia

(toate noi :laugh: ) si mai am pinioanele vechi...dar bunicele.

noi sunt: ala de 23 de dinti e 58,80$ si ala de 19 dinti e 53,58 $...da,sunt in dolari .

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult pentru raspuns!!!!

 

Inca nu am desfacut-o dar mai bine sa am piesa.

Da-mi te rog un beep sau mes pe 0724208176 ca sa vorbim pentru pisele care le ai.

 

Asta e singurul mod de deplasare pt mine si chiar tb sa-l rezolv cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca ma bag si ieu in seama da am si ieu un dr 650 si asa cum ziceti si voi il pornesc al dracului de greu si de cele mai multe ori da pedala de pornire inapoi si chiar doare cand face asta . Cred ca nu stiu sa folosesc decompresoru ca daca trag de el (manetuta aia mica ) nu mai face compresie si nu porneste . Daca stiti voi cum trebe procedat ziceti-mi si mie ca de cand il am 6 luni problema asta ma omoara .merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca ma bag si ieu in seama da am si ieu un dr 650 si asa cum ziceti si voi il pornesc al dracului de greu si de cele mai multe ori da pedala de pornire inapoi si chiar doare cand face asta . Cred ca nu stiu sa folosesc decompresoru ca daca trag de el (manetuta aia mica ) nu mai face compresie si nu porneste . Daca stiti voi cum trebe procedat ziceti-mi si mie ca de cand il am 6 luni problema asta ma omoara .merci

 

 

Hai maine pe la 3-4 la Galeria 1 in parcare. Te invat eu sa il pornestri cu decompresorul.

Da este o smecherie :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri i-am facut schimbul de ulei si filtrul - i-am pus un ulei Putoline DX-4 la 220mii/litru. Uleiul care era in motor era super negru - asa ca a fost super necesara schimbarea asta.

Cu pornirea am mai invatat cate ceva, in sensul ca trebuie sa-i dau 5 pedale cu decompresorul TRAS si fara sa am pus CONTACTUL! (eu puneam si contactul si pb. ca nu era in regula) - chestia e ca trebuie sa schimb neaparat si bujiile, caci probabil si alea sunt saracele de cand e fabricat motorul.

 

Oricum am vb. cu mecanicul meu si omul a zis ca e bine sa-i facem si o curatare de carburator daca toto ii schimb bujiile, ceea ce o sa se intimple. Mai am de schimbat lantul, kit de lant nou, si lantul de transmisie cu patinele de intindere.

Pentru discul de frana de spate o sa vb cu un prieten, poate il gasesc second pe e-buy la un 20-30 E.

 

In rest eu unul sunt fff multumit de DR ! Este ideal pentru oras! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca ma bag si ieu in seama da am si ieu un dr 650 si asa cum ziceti si voi il pornesc al dracului de greu si de cele mai multe ori da pedala de pornire inapoi si chiar doare cand face asta . Cred ca nu stiu sa folosesc decompresoru ca daca trag de el (manetuta aia mica ) nu mai face compresie si nu porneste . Daca stiti voi cum trebe procedat ziceti-mi si mie ca de cand il am 6 luni problema asta ma omoara .merci

Si eu am un Dr650 ,pe care cred, reusesc sa-l pornesc foarte repede mai ales dimineata cand este frig astfel:socul tras la maxim,decompresorul tras cu butonul ENGINE in pozitia RUN, pedala incet pana jos si tot asa de vreo 4 ori,dupa care invart cheia in contact si dupa ce mai sare o data decompresorul o pedala rapida pana jos si a pornit imediat.Dupa ce plec , la un minut progresiv bag socul si o mai tin din acceleratie.Apropo cunoasteti pe cineva care sa fie mecanic meserias pentru dr-uri, pentru orice eventualitate , sper sa nu am nevoie , dar apar chitibusuri , carburatie , lant etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...