morpheus Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Eu am inceput cu VN800 classic NOU si poci pentur ca sa zic care este ca motocicleta e tare blanda si mananca asfaltul. Cu pasager sau fara nu maraie nu sfaraie. Isi vede de treaba ei si fuge, merge ca melcul, face ce vrei tu. Mai are un avantaj pe care nu l-am observat la intruderul de 800 (care mi se pare taaare puturos. tot NOU l-am condus)sau rf400 si cbr 900 si anume ca e blanda si te iarta daca iti mai scapa mana in acceleratie. Mi se pare un motor grozav pentru un incepator intr-ale cruiserelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bloomfield Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Multumesc pentru sfaturi, tind din ce in ce mai mult spre un VN800. Acum astept sa imi iau carnetul - luna asta am examen - si pe urma o sa caut mai serios unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 (editat) Putere mai multa in ture mai putine. Cum zicea cineva mai sus, urci pantele altfel (de exemplu cand ai un subtirel ca Lup ALb sa zicem pe spate). Si simti ca se opinteste mai putin la plecarea de pe loc. Asta la nivel practic, ca sa spun asa. De ce 1000 +? Pt ca se SIMTE altfel! Punct. Spre exemplu, Vulcanul de 800 are 56 de cai. La 7000 rpm. Stii ce vreau eu acum ? Pot spune ca mi s-a pus pata. Shadow de 1100 Aero (50 sau 52 de cai). Pai cum, poti sa ma intrebi. Ai 300 de cemecei mai mult si cativa manji mai putin. Da, pantru ca daca te uiti la cuplul celor doua, diferenta e de de 20 Nm in favoarea Hondei, evident. Si puterea maxima Hondache o obtine la 4500 Rpm! Adica la turatia aia inca mai poti distinge bataile separate, Vulcanetele cand scoti puterea maxima din el deja face ca Dacia. Da, si Honda e pe cardan. Ti-am spus, e chestie de feeling. Sa traeasca famelia mea de pinguini daca tu ai citit manualul VN-ului de 800 classic. Afla ca puterea maxima nu e la nici un 7000 ture ci la 3500. Daca tu ai facut ca si mine si ai alergat-o de i-a venit boala copiilor pe alde autostrazi alte drumuri evident ca saracuta a trecut de 3500 de ture si nu se mai auzea decat suieratul vantului. De diferenta de cuplu nu vorbesc ca ala e motor mai mare si nu am citit ce specificatii are. Dupa ce aflu vorbim. Ce zici? 3500 de ture? Se aud bataile ? Se aude ca e V2 ? Sa nu-mi vii cu urmatoarele info ca le arunc pe geam: Cuplu : 45.00 Nm (4.6 kgf-m or 33.2 ft.lbs) @ 7.000 RPM Cai putere : 50 hp (37.3 kW) @ 8.500 rpm Greutate : 178 kg Care sunt loate de pe un anumit site din ro care bate campii cu gratie. Ajung sambata in romania si iti zic exact ce scrie in manualul de vn800 classic 2005. Editat August 3, 2006 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-calin Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 salut Am 185 cm si 105 klg si vreau chopper ca altceva nu imi place pentru mine si sincer nci nu ma tenteaza. M-am gandit la Dragstar de 400cc sau la ceva de 250 cc pentru inceput. ce parere aveti ? calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 salut Am 185 cm si 105 klg si vreau chopper ca altceva nu imi place pentru mine si sincer nci nu ma tenteaza. M-am gandit la Dragstar de 400cc sau la ceva de 250 cc pentru inceput. ce parere aveti ? calin Cred ca il cam cocosezi! Eu am 1.80 si 75 de kg si merg cu un VN800 classic. Sigur e vis. Cu pasagera e vis. Cu un tip de dimensiunile tale saracutu cam gafaia. Am facut drumu bucuresti-rm valcea si nu prea i-a placut cu 180kg in plus. Merge de inceput ce zici tu dar singurel ca daca pui pasager marisor (Nu zic pasagera micuta si slabuta ) il gafai zdravan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Am 185 cm si 105 klg si vreau chopper ca altceva nu imi place pentru mine si sincer nci nu ma tenteaza. M-am gandit la Dragstar de 400cc sau la ceva de 250 cc pentru inceput. ce parere aveti ? calin Am 186 cm si 120 kg cand am luat Vulcanul (acu am 99 ) si mergea ca focul. Cand am pus si nevasta pe el, 120 + 60 (ca nu degeaba se spune ca nevasta e jumatatea mea) = 180 cam la limita suportabilitatii amortizoarelor, dar iarasi mergea ca focul. Concluzia mea ... evita 400 sau 250, cumpara ceva de 750 cmc, peste 55 de cai, preferabil transmisie prin cardan. P.S. Si daca scrie pe ea Vulcan sau Kawasaki cu atat mai bine. A bonne entendeur Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Ma, in manualul meu asa "crie". Puterea maxima la 7000 de repemei. Sau manualul meu o fi facut pe vapor. Pana una alta crie pe el Kawasaki, si nu Kawasuki, sau Kawasanki. Si cuplul maxim undeva la 3000 de ture. EU cred ca al tau e facut in Iran bre, de ai puterea maxima la 3500 de ture. Acuma serios, sunt chiar curios ce scrie in cartea ta. Hai vino la Romania, lasa dreacu tarile calde (ca si la noi is 35 de grade). Te pupa tata! Pe geamul de la motoreta le arunci? Da brex! Fix pe geamul de la mobra le arunc! Sambata ajung in romania si sper ca vinerea urmatoare sa bagam un etrusco. Iti dau un semnal si o sa ma uit intr-al meu sa vaz daca e iranian sau nu. Dar imi aduc aminte ca asa zicea si nu la 7000 de ture cum zici tu. Mi se pare enorm pentru un vn800 atata. Plus ca turatia maxima a motorului e 8500. Studiez manualul cum ajung si iti zic. Daca cumva m-am inselat da baiatul berile/vinascu drept compensatie Salutiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 .....Vulcan 800 sau Shadow 600-750. .... Mersi mult pentru ajutor! i-ati honda sunt super fiabile. kawa slab la capitolul asta. uite aici parerile unui care a mers pt prima data pe shodow /index.php?...6888&st=100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Sef, nu pune parerea unuia care a mers pe shadow ca sa spui ca vn sta prost la fiabilitate. Cele mai fiabile motoare la ora asta sunt Suzuki (parerea mea), restul sunt toate la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantind Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Va salut cu respect. Ma numesc Costin, am 24 de ani, 1.82 si 80 kg. Nu, nu e un anunt matrimonial , ci doar voiam sa va cer ajutorul in alegerea unui chopper pe care sa il cumpar in maxim 4 luni. Piata e foarte mare si variata, asa ca in ultima saptamana am stat continuu pe forum si pe mobile.de pentru a gasi ceva potrivit mie. Datorita faptului ca chopperele asiatice sunt EXTREM de multe, am hotarat sa iau unul dintre ele. Dupa cautari indelungi, am stabilit si datele problemei, pe care vi le dau in continuare: BUGET: 2000 Euro Cilindree: aici am inteles ca si un chopper de 500 cc nu e greu de condus chiar si pt un incepator, asa ca orice intre 250 - 500 cc e acceptabil. Marca: Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha Model: pt Honda: Rebel, VT, Shadow, pt Yamaha: Virago, Pt Kawasaki: EL, LTD, pt Suzuki: Savage Mai vreau sa va spun ca voi fi genul de rider care iese sambata si duminica cu ea, si face un drum lung cam o data pe luna (eventual in locul de bastina- Rm Valcea, sau prin ardeal), deci motocicleta nu va fi foarte solicitata. Cat despre cumparare, exista 2 situatii: ori o iau din Romania, ori din Germania cu ajutorul unor forumisti care fac drumurile astea regulat. Am vazut pe mobile.de niste modele absolut bestiale la preturi f f bune. Deci, ca sa rezumam, intrebarea mea este: pt un incepator in ale chopperelor, ce modele recomandati? Va multumesc mult. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Din lista facuta de tine, ordinea preferintelor la mine ar fi: 1. Honda VT600 2. Kawa EN 500 3. Virago 535 4. Kawa EL 250 Problema ar fi insa cu bugetul. Nu-mi dau seama in ce masura ai reusi sa gasesti ceva ok, din primele 3, la 2000. Poate ma insel. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Honda Shadow VT600C. Usor de condus, consum f bun, fiabilitate, aspect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 La dimensiunile tale, cred ca doar Kawa EN 500 ti-ar veni bine, pe celelalte cam stai cu genunchii la gura. Dar daca ignori acest aspect, Honda VT 600 Shadow ar fi cea mai buna solutie. La 2000 de euro insa, cred ca gasesti doar motoare vechiute de 250 cc(EL 250, Suzuki Marauder, Virago 250) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 la inaltimea ta,ti-ar trebui comenzi avansate.... eu am vaz pe mobile.de o gramada de choppere de 500-750cc...e drept ca dinainte de 90-95 dar bune....succes. ps;completeaza-ti locatia. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 La dimensiunile tale, cred ca doar Kawa EN 500 ti-ar veni bine, pe celelalte cam stai cu genunchii la gura. Dar daca ignori acest aspect, Honda VT 600 Shadow ar fi cea mai buna solutie. La 2000 de euro insa, cred ca gasesti doar motoare vechiute de 250 cc(EL 250, Suzuki Marauder, Virago 250) Eu am 1.83 dar am comenzile duse in fata si stau Pe Shadow foarte bine.E adevarat ca o iei de acolo pe la 2000 euro dar te mai costa transportul si inmatriculatul. Am mai vazut si mai ieftine dar eu nu m-as incumeta sa iau ceva pe la 1500 euro numai ca sa ies mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 hm, stiu un tip care are un VT 600 de vanzare, dar pe la vreo 2500 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 hm, stiu un tip care are un VT 600 de vanzare, dar pe la vreo 2500 euro. Daca e in stare buna si este peste 92 pretul este f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantind Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 (editat) aud sfaturi bune, dar irealizabile.. si-asa tre sa fac un credit ca sa imi indeplinesc visul.. nu cred ca mai pot sui pana la 2500 euro. poate sa storc un 2300 dar asta e deja intins. am vazut pe mobile.de niste modele de 400 cc in jur de 1500 E si ma gandesc ca mai dau 500 pe adus in tara, deci reusesc sa o scot pe la 2000 cu totul. voi pune diseara niste linkuri sa va dati cu parerea. efortul suplimentar de 300 euro era pentru echipament. pana la urma, cred ca nu ma deranjeaza nici25 cc, pt ca nu sunt speed freak.. mie imi trebuie sa ma distreze 2 zile pe saptamana, nu mai mult. ne auzim diseara cu linkurile. multumesc de sfaturile de pana acum si multumesc in avans pentru cele ce vor veni. asfalt uscat LE: rog un admin sa stearga unul din posturi. mi-a dat netul un rateu Editat Iunie 8, 2007 de constantind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantind Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 aud sfaturi bune, dar irealizabile.. si-asa tre sa fac un credit ca sa imi indeplinesc visul.. nu cred ca mai pot sui pana la 2500 euro. poate sa storc un 2300 dar asta e deja intins. am vazut pe mobile.de niste modele de 400 cc in jur de 1500 E si ma gandesc ca mai dau 500 pe adus in tara, deci reusesc sa o scot pe la 2000 cu totul. voi pune diseara niste linkuri sa va dati cu parerea. efortul suplimentar de 300 euro era pentru echipament. pana la urma, cred ca nu ma deranjeaza nici25 cc, pt ca nu sunt speed freak.. mie imi trebuie sa ma distreze 2 zile pe saptamana, nu mai mult. ne auzim diseara cu linkurile. multumesc de sfaturile de pana acum si multumesc in avans pentru cele ce vor veni. asfalt uscat nu ma lasa inima sa astept, asa ca mi-am luat un pic de pauza de la lucru si uite ce am gasit. chiar daca adaugam 500 Euro la preturile motoarelor, eu zic ca oricum e f f bine. kawa en500 http://mobile.de/SIDn2AF2CwTMEXy-zAz6Kvcfw...1250446389& kawa el250 http://mobile.de/SIDn2AF2CwTMEXy-zAz6Kvcfw...1262079590& shadow vt600 http://mobile.de/SIDXi-Ubd6z2LUuMeSaGzekzg...1262344872& http://mobile.de/SIDXi-Ubd6z2LUuMeSaGzekzg...1262161757& virago 535 http://mobile.de/SID6qAxYjGXXmVIB1TYT7TW1g...1262769186& http://mobile.de/SID6qAxYjGXXmVIB1TYT7TW1g...1262738453& ba chiar am gasit si un intruder de 800 http://mobile.de/SIDRH4atf9LZfmw6tPzn44OmQ...1262655078& iertati lungimea nesimtita a linkurilor, dar astia de la mobile.de se pare ca nu au auzit de eficientizarea portalurilor web. in fine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Al doilea Shadow e cam umblat (74.000 km!). Cele de 400 cmc sunt, de regula, pentru piata japoneza, unde exista limitare legala drastica pentru primii ani. Vei avea, de aceea, oarece probleme cu procurarea pieselor de schimb. Intruderul ar fi interesant, ca e destul de maricel, dar am vazut ca vanzatorii vorbesc germana, engleza si RUSESTE, deci s-ar putea sa nu fie chiar nemti... adicatelea corecti. Ochii cat CPL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Daca zici ca nu vrei sa-l folosesti pe drumuri lungi, eu ,din cele puse de tine de pe mobile.de, as alege Eliminator-ul de 250. Mie mi se pare foarte misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantind Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Daca zici ca nu vrei sa-l folosesti pe drumuri lungi, eu ,din cele puse de tine de pe mobile.de, as alege Eliminator-ul de 250. Mie mi se pare foarte misto. drept sa iti spun cam ala imi placea si mie, dar mi-e teama ca ma voi satura repede de un motor de 250 cmc, in sensul ca voi vrea ceva mai tare, mai nervos un pic. dar ca aspect, intr-adevar, eliminatorul imi place. sper sa nu fie prea mic de inaltime pt mine (am 1.80) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Eu mi-am luat prin Motoleasing (Luci de la Bistrita) de pe mobile.de o Yamaha Virago 535, cu 17.000 km pe bord, fabricatie 93, cu putin peste 2000 E. Plus ca a venit cu comenzi avansate, dragbar, tobe Silvertail, inaltator pentru ghidon, sa modificata, far modificat, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 hehe, e din 96-97 cu vreo 37.000 Km la bord Daca e in stare buna si este peste 92 pretul este f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 drept sa iti spun cam ala imi placea si mie, dar mi-e teama ca ma voi satura repede de un motor de 250 cmc, in sensul ca voi vrea ceva mai tare, mai nervos un pic. dar ca aspect, intr-adevar, eliminatorul imi place. sper sa nu fie prea mic de inaltime pt mine (am 1.80) 1.EL250 NU este chopper.... 2.e f mic ,o sa-l chinui si o sa te chinui.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.