Sari la conținut

Gsxr1000 Vs R1 Vs Zx10r Vs Cbr1000rr -an 2006


SILVIU.C
 Share

Care e cea mai cea dintre cele patru?  

311 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Multumesc Sabin, aveam nevoie de un cunoscator care sa-si dea cu parerea, nu prea mai faceam fata singur... chiar daca aratam negru pe alb cum stau lucrurile :cheers:

 

PS: Dimi ai idee ce inseamna EURO 3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

PS: Dimi ai idee ce inseamna EURO 3?
Banuiesc ca ai sa respecti mediul inconjurator si ai sa mergi cu tobele euro3 mereu ,nu? :cheers: ....nu ai sa le schimbi ,nu? :baldy:
Alea 9kg in plus sunt din toba....e singura motocicleta din lume care intruneste standardele EURO3
Woooowww ,9kg DOAR din toba?!?!?....dar are plumb in ea?...mai citeste testul acela si vezi unde s-a mai "ingrasat" zx-ul :baldy:
Dimi, cand kawasaki avea ramair si furca upside-down, Suzuki se incalta cu fesul. Si cand a pus Kawasaki etrieri radiali si ambreiaj anti-hopping pe motociclete Suzuki se gandea la alte culori si nu prea le-au iesit....mucles cu Suzuki. Crezi ca daca ai gear indicator pe k5 e mai cool?
De aia s-au aliat si au FURAT de la suzuki ,nu? :D Gandeste-te ce era kawasaki intre 2000-2004 ,era CIUCA BATAILOR de la toti ,inclusiv de la mai "puturoasa" Honda ,asa ca... Suzuki cu primul K1 ,era la ANI LUMINA DISTANTA fata de ceilalti concurenti ,iar fata de zx9r ,nu mai spun ,de fapt mi-e rusine sa spun :baldy: :P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intervine o problema de fiabilitate aici.Honda e recunoscuta ca fiind cea mai fiabila si ...Kawasaki cea mai slaba la acest capitol.Poate in ultimii ani sa mai fi schimbat ceva dar nu cred sa ajunga din urma Honda si Yamaha din acest punct de vedere.Sa nu fiu inteles gresit.Dupa ultimele teste am vazut ca zx10 e cea mai rapida in acest moment.Dar va fi si destul de fiabila?

PS.Am o intrebare pentru voi.De ce la revanzare modelele Kawasaki au cea mai mica valoare?Ma refer la piata second hand.

Numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire, pe Tunari nu am incercat modelul 2006, ci doar am mers destul de usor pe strada. Insa, din putina experienta de circuit pe care am agonisit-o stiu ce trebuie sa urmaresc la o motocicleta pentru a-mi da seama de calitatiile ei... Nu stiu, de unde ai tras tu concluzia ca eu am spus ca simt cei 2 cai in plus....? Insa pot sa spun atat. ZX 10 2005 este o super motoreta, insa cand ma dau jos de pe 2006 se simte ca este putin mai instabila si mai putin previzibila pe trase decat nou nascuta 2006. Din comentariile tale, imi dau seama ca nu prea ai treaba cu sportivele dar esti un tip sociabil si vrei neaparat sa-ti dai si tu cu parerea indiferent daca este bazata pe argumente sau nu... Am sa incerc sa-ti dau cateva informatii utile, daca binenteles te intereseaza cateva experiente probate si mai putin citite :D

 

PS: Daca totusi deti o motocicleta SS si m-am inselat, te astept pe singurul circuit pe care ne putem da pentru ati demonstra calitatiile (in caz ca scot timp mai bun) sau defectele unui ZX 10, la Tunari, sambata am auzit ca va fi foarte frumos :cheers: Ce zici? Imi demonstrezi ca exista o motocicleta mai buna? Sau nu?

 

 

Ai dreptate, nu am o motocicleta SS , iar chestia cu ,,tipul sociabil'', o iau ca pe un compliment. Si nu mi-am dat cu parerea, pt. ca daca ai citit tot ce am spus mai sus, nu am votat cu nici una din ele, tocmai pt. ca in romania nu exista un circuit in adevaratul sens al cuvantului , in care sa poti testa cu adevarat motociclete de genul celor 4 .

Multumesc si pentru invitatia de a veni la Tunari, unde totusi nu ma voi intrece cu tine , neavand binenteles experienta ta si nici motocicleta adecvata. Voi veni pt. a ma simti bine pe motocicleta mea si poate si pe ale prietenilor mei.

Iar faptul ca tu scoti cei mai buni timpi cu ZX 10 se poate datora experientei tale ca pilot in primul rand si pt ca, deasemenea, cunosti foarte bine aceasta motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia s-au aliat si au FURAT de la suzuki ,nu? :cheers: Gandeste-te ce era kawasaki intre 2000-2004 ,era CIUCA BATAILOR de la toti ,inclusiv de la mai "puturoasa" Honda ,asa ca... Suzuki cu primul K1 ,era la ANI LUMINA DISTANTA fata de ceilalti concurenti ,iar fata de zx9r ,nu mai spun ,de fapt mi-e rusine sa spun :D :baldy:

 

 

Vezi ca aici vorbim de 1000, deci zx10...si daca zx10 in 2004 a fost ciuca bataii....atunci ia un micky mouse si apuca-te de colorat. E mai sigur pentru tine :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimi te iubesc!!! Kawasaki a furat de la SUZUKI!!!! :cheers: esti perfect!!!!

 

E pacat, ca esti paralel cu tot ce inseamna motocicleta si motociclism, oricum, invitatia mea la o plimbare pe noul ZX 10 care nu e chiar asa naravas ca 2005-ul ramane valabila. Nu trebuie decat sa te urci putin pe el sa vezi de ce este in stare :baldy: Dupa ce te dai jos, vreau sa-mi spui asa: Da, Suzuki este mai tare! Chiar daca tu nu ai sa-ti prea dai seama de calitatile lui reale dupa o singura plimbare cu doua persoane pe motor :D

 

Daca vei avea placerea, vei putea face chiar si un test drive cu motorul la sfarsitul lunii Martie. Sper sa nu fi atat de lipsit de caracter incat chiar si dupa ce vei vedea de ce este in stare un ZX 10 sa nu recunosti. Macar atat sa imprumuti si tu de la Idolul tau Onoriu :baldy:

 

PS: Te-am invitat pe circuit? Sa facem un test? Tu cu Suzuki si eu cu Kawasaki? Sa vedem cum stau treburile? Poate cine stie, ai dreptate.... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre Yamaha am auzit ca i-ar cam place sa cam "pape" ulei. E ce am auzit ,daca e cineva care sa imi mai confirme...

Eu am avut Yamaha R6 si imi lua cam 0,5 l la 2000 km. Tragea foarte frumos si a batut tot la clasa ei in 2002 cand am avut-o eu insa papa ce-i drept ulei iar cand am intrebat dealer-ul ce se intampla, mi-a zis ca este ok, asa este Yamaha, dai un ban dar stai in fata :baldy:

 

Acum ce-o fi vrut sa spuna nu stiu :cheers: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca aici vorbim de 1000, deci zx10...si daca zx10 in 2004 a fost ciuca bataii....atunci ia un micky mouse si apuca-te de colorat. E mai sigur pentru tine
Vezi ca MC ,chiar a recunoscut pe sbz ca a cam luat-o dupa ceafa zx10-le (2004-2005) ,desi in UM spunea ca e mai bun zx10-le....deci se cam bat cap in cap ...poate cadeti la o invoiala si spuneti amandoi(fani kawa) aceiasi minciuna :baldy: :cheers:
Dimi te iubesc!!! Kawasaki a furat de la SUZUKI!!!! esti perfect!!!!
E pacat, ca esti paralel cu tot ce inseamna motocicleta si motociclism, oricum, invitatia mea la o plimbare pe noul ZX 10 care nu e chiar asa naravas ca 2005-ul ramane valabila. Nu trebuie decat sa te urci putin pe el sa vezi de ce este in stare Dupa ce te dai jos, vreau sa-mi spui asa: Da, Suzuki este mai tare! Chiar daca tu nu ai sa-ti prea dai seama de calitatile lui reale dupa o singura plimbare cu doua persoane pe motor
Zi-mi si mie ce era kawa intre 2000-2004?!!?....mi-e si jena sa gandesc. Cand a aparut primul K1 ,kawasaki a fugit intr-un colt si a inceput sa planga si a venit nenea Suzuki si ca sa-l impace putin i-a dat o acadea ,adica un mic contract de colaborare. Si asa ABIA au reusit sa scoata un zx10 care sa fie un competitor bun pt gixxer ,dar in nici un caz peste gixer. A condus LEJER SI DE LA DISTANTA ENORMA primul K1 ,asa ca ce naiba tot vorbim de kakasaki :baldy: :baldy: :D :P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, am zis ca nu ma mai bag, dar se vede ca nu sint om de cuvint. De ce?

Pai uite de ce: Trec peste faptul ca atunci cind cineva are o idee inradacinata nu i-o mai scoate din cap nici bormasina realitatii. Trec peste toate consideratiile de tip :"Honda e cap de serie la frine" (pe bune? :cheers: ) Trec peste toate astea pt. ca acolo unde se termina vorbaria (pe internet sau aiurea) incep REZULTATELE PE CIRCUIT, TIMPII, si alte fleacuri de astea lipsite de importanta. Dar cind aud DIN NOU asa ceva....:

Honda e recunoscuta ca fiind cea mai fiabila si ...Kawasaki cea mai slaba la acest capitol.

....imi vine sa-mi dau un cap in gura si sa ma duc in concediu de maternitate.

Asa ca o sa intreb si eu, neaos si la obiect:

DE UNDE P*** *** A APARUT ADEVARUL ASTA ESTETICO-FILOSOFICO-EXISTENTIALIST, SI DE CATRE CE ORGANISM OFICIAL DE STABILIRE A CLASAMENTELOR PE CAPITOLUL FIABILITATE ESTE RECUNOSCUT TEXTUL ASTA DE UN LEU SI 25 DE BANI VECHI, CA EU MAI AM UN PIC SI-MI MUSC SINGUR URECHEA STINGA SI O SCUIP PE ALT CONTINENT?????!!!!!!!!!!

Mos Craciun, Sabin, ma baieti....nu va mai raciti gura de pomana, ca in afara de circ nu iese nimic de aici. Si incepuse frumos topicul. Pacat.... :D

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste timpii :cheers:

 

Pai asa ziceam si eu:

Masterbike shoot-out 2005 (comparativ organizat in colaborare cu 16 (saisprezece) cele mai mari publicatii moto, jurnalisti moto, piloti de teste, alea-alea)

Locatie: Circuitul "Ricardo Tormo", Valencia.

 

 

Suzuki Gsx-R 1000 best lap: 1,43,383

 

Kawasaki Zx-10R best lap: 1,42,315

 

Cistigator consecutiv al 2-lea an, Kawasaki Zx-10R.

Astept un test mai autorizat decit asta.

 

In rest nu-i problema, vine Zx-10R modelul nou, care o sa se ocupe tot cam de alea de care s-a ocupat si al' vechi.

Va multumesc pentru atentie. Andreea, ai legatura.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai reusit sa pui si timpii si asa poate se lamureste si MC :baldy: Deci in acel numar de revista zx10 ii da o secunda lui k5....perfect ,dar in ultimul numar(cel scanat ) scrie ca noul zx10 castiga o secunda in fata lui k5 si 2 secunde!!! in fata vechiului zx10r. Pai cum dracu vine asta?!?!.....adica intr-un numar castiga vechiul zx10 o secunda in fata lui k5 ,iar acum pierde o secunda in fata lui k5...CUM NAIBA SE POATE EXPLICA ASTA ? ....binenteles ca acum v-a veni o explicatie din aia de nspe mii de cuvinte fara sens ,pline de "subtilitati" etc etc. Daca se poate cat mai la obiect ar fi super

 

 

MC glumea:

PS: Te-am invitat pe circuit? Sa facem un test? Tu cu Suzuki si eu cu Kawasaki? Sa vedem cum stau treburile? Poate cine stie, ai dreptate....
Pe mine ma inviti la un test pe circuit ca sa vedem diferenta intre zx10 si gsxr?!?!? :cheers: :D hahahahaaa... Fii atent cat sant de omenos si daca tot vrei sa-ti compari zx-ul cu un gsxr ,ce zici sa-l PROVOCI PE PASCOTA CARE ARE TOT K5 si sa vedeti care motor e mai tare(ca tot sustii sus si tare kawa) ,sau pe Pascota nu il provoci pentru ca te-a intrecut chiar si cu una de 600 ,pe cand tu calareai un ditamai balaurul(zx10) si dandu-se pt PRIMA DATA pe acel "circuit"?!?! Daca esti asa nerabdator sa vezi diferentele ,parerea mea ,provoaca-l pe Pascota care e tot cu K5 si demonstreaza-i lui cat de jmeker e zx10-le si cat de prost e gsxr-ul :baldy: ,dar avand in vedere ca te-a batut si cu un 600 pe PROPRIUL teren ,sant cam sceptic ca ai sa duci la bun sfarsit aceasta "provocare".Dar ,nu uita ,chiar poti demonstra cat e de bun un zx10 in comparatie cu un K5 ,totul e sa accepti :baldy: :P :P :lol: Editat de SILVIU.C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce atac personal ai dat DIMI :cheers:

 

Inca o data: consider ca pilotul face diferenta, nu o secuna, doua de timp, sau 1CP sau 5CP. Hai mai bine postati poze cu voi cand ati fost in week-end la TUNARI AMK :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Testele de care vorbesti nu sunt facute pe acelasi circuit... Dar binenteles ca asta reprezenta o enigma de netrecut pentru tine :cheers: SI FRAZA CONTINE FOARTE MULTE SUBTILITATI :D :baldy:

2. Pascota este profesionist iar eu sunt amator deci nu ne putem compara motocicletele pentru ca nu suntem la acelasi nivel.

3. Pe un circuit tehnic, o motocicleta de 600 are un mare avantaj in fata unui motor de 1000cc. Vezi ca Pascota a scos timpi mai buni cu 600 cc decat cu 1000cc la numeroase curse, pentru ca circuitele erau putin mai tehnice, nici pe departe atat de tehnice cat kartodromul. Dar tu nu ai cum sa pricepi asta, pentru ca esti paralel... Poti sa faci comparatie cu ceilalti cu care m-am dat si care sunt de nivelul meu :baldy:

4. Eu chiar l-am rugat pe Pascota sa se dea cu K5-ul si nu a putut pentru ca .... nu mai stiu motivele, insa ideea este ca atunci nu era functionabil. Asa ca faza cu provocarea, am trecut-o.

5 La Pascota nu se ia in considerare faptul ca nu stia circuitul, pentru ca, dupa cum vezi si la televizor, un pilot profesionist face doua ture si circuitul nu mai are nici un secret pentru el...

 

Oricum pana una alta, ai dovedit ca esti doar un aplaudac lipsit de orice initiativa... Eu te invit pe tine, iar tu zici, nu nu cheama-l pe Rosi !!! :baldy: Tu ce vezi dimineata cand te uiti in oglinda? Vezi ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dimi

 

Esti ..... nici nu stiu cum sa-ti zic, esti un fel de Vadim in lumea motociclismului, un nebun care trebuie sa stea inchis ca este un pericol pentru societate, daca citeste cineva care nu are multa experienta in domeniu te si crede, esti un pericol. Ai facut o ciorba in topicul asta...pune-ti ideile la cap si nu te mai invartii singur in jurul cozii. Dupa logica ta inseamna ca R6 e mai bun decat K5....iti pot arata timpii de la curse si asta vei observa. Care e explicatia? Cum a zis si MC pe un circuit tehnic un 600, sau chiar un 125 bate un 1000. Cum iti explici ca diferentele de timp de la GP intre 1000, 250 si 125 sunt atat de mici....crezi ca un 125 are 200 de cai la roata? Nicidecum, ci manevrabilitatea si usurimea o face sa intre mult mai tare in viraj si ii permite o viteza superioara la iesire. Dar se pare ca vb de OZN-uri pentru tine...este ca in revista nu ai citit astea? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum zice si MV tarts, conteaza si f mult de pilot, de stilul de a pilota.

si ma gandesc ca conteaza si tipul gumelor, calitatea consumabilelor, poate chiar si nivelul de benzina din rezervor :cheers:

PS: dece nu ati inclus si augusata--ul? in topic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, am zis ca nu ma mai bag, dar se vede ca nu sint om de cuvint. De ce?

Pai uite de ce: Trec peste faptul ca atunci cind cineva are o idee inradacinata nu i-o mai scoate din cap nici bormasina realitatii. Trec peste toate consideratiile de tip :"Honda e cap de serie la frine" (pe bune? :cheers: ) Trec peste toate astea pt. ca acolo unde se termina vorbaria (pe internet sau aiurea) incep REZULTATELE PE CIRCUIT, TIMPII, si alte fleacuri de astea lipsite de importanta. Dar cind aud DIN NOU asa ceva....:

 

....imi vine sa-mi dau un cap in gura si sa ma duc in concediu de maternitate.

Asa ca o sa intreb si eu, neaos si la obiect:

DE UNDE P*** *** A APARUT ADEVARUL ASTA ESTETICO-FILOSOFICO-EXISTENTIALIST, SI DE CATRE CE ORGANISM OFICIAL DE STABILIRE A CLASAMENTELOR PE CAPITOLUL FIABILITATE ESTE RECUNOSCUT TEXTUL ASTA DE UN LEU SI 25 DE BANI VECHI, CA EU MAI AM UN PIC SI-MI MUSC SINGUR URECHEA STINGA SI O SCUIP PE ALT CONTINENT?????!!!!!!!!!!

Mos Craciun, Sabin, ma baieti....nu va mai raciti gura de pomana, ca in afara de circ nu iese nimic de aici. Si incepuse frumos topicul. Pacat.... :D

 

Poate nu ai citit tot ce am scris.Nu m-am referit la ultimii ani unde Kawasaki a aratat altceva.Si ca argument am pus o intrebare.Te inteleg, ca fan Kawasaki nu poti accepta si alte opinii diferite de ale tale.

PS1.Clasament oficial al fiabilitatii din cate stiu eu nu exista,aici ai dreptate.Dar eu nici nu am pomenit de ceva oficial.

PS2.Uita-te la cursa Isle of Man din 2005 sa vezi fiabilitatea la zx10(am dat un exemplu nimic altceva)

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce atac personal ai dat DIMI :D

 

Inca o data: consider ca pilotul face diferenta, nu o secuna, doua de timp, sau 1CP sau 5CP. Hai mai bine postati poze cu voi cand ati fost in week-end la TUNARI AMK :lol:

CATEGORIC !!!Asta am si vrut sa subliniez caPILOTUL FACE TOTUL (ma rog ,80%), dar se pare ca e greu sa se inteleaga.

2. Pascota este profesionist iar eu sunt amator deci nu ne putem compara motocicletele pentru ca nu suntem la acelasi nivel.
Wowww ,deci nu va dati amandoi la curse TOT la seniori?? Santeti in aceiasi categorie ,nu?...dar e mai bine sa spui ca el este profesionist iar tu amator ,dar participati la aceiasi categorie. Ma rog ,iarasi neconcordante ,ca el este cu cateva level-uri peste multi ,asta da ,dar participati TOTI la aceiasi categorie. Dar mereu ESCHIVARI :D
3. Pe un circuit tehnic, o motocicleta de 600 are un mare avantaj in fata unui motor de 1000cc. Vezi ca Pascota a scos timpi mai buni cu 600 cc decat cu 1000cc la numeroase curse, pentru ca circuitele erau putin mai tehnice, nici pe departe atat de tehnice cat kartodromul. Dar tu nu ai cum sa pricepi asta, pentru ca esti paralel... Poti sa faci comparatie cu ceilalti cu care m-am dat si care sunt de nivelul meu
Dupa cum spuneam.....MOTIVE :baldy: .De ce nu te-ai dat pur si simplu si tu cu un 600?!?!?....erau acolo o gramada cu 600 ,ce naiba era asa greu sa ceri unul?? Si hai sa-ti mai demonstrez ceva....pe sbz spuneai ca SPERI sa ii dai si tu in jur de o secunda la fel cum ti-a dat el la nu stiu ce tur la Arad. Dar speranta ta nu a fost deloc intemeiata. Daca stiai(ca doar esti cursier) ca un 600 e mai bun pe un circuit tehnic ,de ce nu ai luat unul de la cei de fata(erau destui)??? Dar ,ma rog ,la motive vad ca te pricepi ,e greu sa accepti adevarul desi participati amandoi la SENIORI :moto: :moto: dar ,repet MEREU MOTIVE SI ESCHIVARI
4. Eu chiar l-am rugat pe Pascota sa se dea cu K5-ul si nu a putut pentru ca .... nu mai stiu motivele, insa ideea este ca atunci nu era functionabil. Asa ca faza cu provocarea, am trecut-o.
Eu eram chiar langa unul din mecanicii lui(sau prieteni ,nu stiu ce ii erau ,ca nu ii cunosteam ) si chiar vorbeau intre ei ca daca se dadea cu k5-ul iti dadea si mai mare rusinica :moto: .Dar dupa cum spuneam....mereu motive si iarasi motive.Dar totusi ,nu vrei sa revenim on-topic?
1. Testele de care vorbesti nu sunt facute pe acelasi circuit... Dar binenteles ca asta reprezenta o enigma de netrecut pentru tine SI FRAZA CONTINE FOARTE MULTE SUBTILITATI
Stai linistit ca stiam ca sant facute pe circuite diferita sau ca se pot face pe circuite diferite. Dar mi se pare tare aiurea ca pe un circuit zx-ul sa castige ,iar pe altul gsxr-ul si sa faci ca reclama DOAR CIRCUITULUI in care castiga zx-ul. Aici mi se pare ca e o chestie de bun simt si sa arati si cand pierde nu sa arunci mereu in fata cand DOAR castiga pt o reclama agresiva :moto:
5 La Pascota nu se ia in considerare faptul ca nu stia circuitul, pentru ca, dupa cum vezi si la televizor, un pilot profesionist face doua ture si circuitul nu mai are nici un secret pentru el...
Repet ,VA DATI LA ACEIASI CATEGORIE ,asa ca ...iarasi MOTIVE bla bla etc etc
Oricum pana una alta, ai dovedit ca esti doar un aplaudac lipsit de orice initiativa... Eu te invit pe tine, iar tu zici, nu nu cheama-l pe Rosi !!! Tu ce vezi dimineata cand te uiti in oglinda? Vezi ceva?
Pascota e Rossi?! :baldy: :baldy: Participat la aceiasi CATEGORIE si iarasi ma repet ,cum te simteai bine ca l-ai facut pe Ono sau pe Denis pe acel circuit(ma refer ca timp) ,nu stiu de ce fugi de pascota in halul asta :P :P .De fapt stiu ,tu inceri sa "evoluezi" dandu-te cu unii MULT mai slabi(ca experienta) decat cu unii mai buni.Jenant...Jenant

 

 

Esti ..... nici nu stiu cum sa-ti zic, esti un fel de Vadim in lumea motociclismului, un nebun care trebuie sa stea inchis ca este un pericol pentru societate, daca citeste cineva care nu are multa experienta in domeniu te si crede, esti un pericol. Ai facut o ciorba in topicul asta...pune-ti ideile la cap si nu te mai invartii singur in jurul cozii.
Stai parcat ca NU eu am inceput cu ciorba ,ci altii care tot incearca sa explice ca domne' exista doar kawasaki ,cea mai cea ,dintre cele mai cele si chiar e jenant lucrul acesta sa-l tot repeti si sa vii cu reclama asta agresiva ,de parca celelalte modele sant minsk-uri :cheers: .Asa ca nu mai incerca ca si pe sbz sa tot arunci in spinarea mea FRUSTRARILE tale si vezi de unde s-a pornit ,caci a fost pus de mine topicul si nu cred ca am inceput cu "gsxr e cea mai tare ,face pipi pe kawa"....mai uita=te si daca nu vezi ia niste ochelari :moto:

 

Dupa logica ta inseamna ca R6 e mai bun decat K5....iti pot arata timpii de la curse si asta vei observa. Care e explicatia?
AM SPUS EU ASTA??!?!?! Arunci frustrarile tale pe mine ,se pare.... Tocmai ca am vrut sa evidentiez ca PILOTUL FACE TOTUL(ma rog ,80%)PILOTUL FACE TOTUL ,dar se pare ca incerci din rasputeri sa pui in gura mea vorbe pe care nu le-am spus.Tocmai asta era si scopul exemplului dat de mine ,daca cu un 600 a facut un miar care e mult mai balaur ca un 600 ,atunci de ce MC nu a ales un RS...asa poate acum nu mai gasea tot felul de scuze si pretexte pt ca l-a facut Pascota??? La celelate lucruri ma abtin sa-ti raspund ,caci se pare ca iti arunci in continuare frustrarile pe mine si deviem iarasi de la topic ,desi stiu ca asta iti doresti ca sa arati cat de nebun e dimi asta ,si cat de "pilot" esti tu :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am frustrari si nici griji, dar cand cineva vorbeste prostii intr-una nu pot sa il las...pentru ca cineva te poate crede...intelegi.

 

 

Eu iti ziceam ca Pascota a scos timpi mai buni cu 2 secunde cu R6 decat cu K5. Deci acelasi pilot numai ca difera motocicletele. :cheers:

 

 

Nu mai poza in victima ca nu-ti sta bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca asta e noua moda a "cursierilor" in 2006. Ce va fi in 2007???

 

Euro 3 - are si Fireblade 2006

 

ZX10R '06 are 5 kg in plus fiindca varianta precedenta era periculos de instabila.

 

Masterbike2005- Kawa-ul era sa fie facut de Ducati 999S (2 zecimi), de asta ce spuneti????

Tot legat de Masterbike, au iesit de 2 ori in decor cu el.

 

Kawa-ul nu are rezultate satisfacatoare in Superbike, nu din cauza lipsei unei echipe de uzina ci din cauza mult laudatului cadru, care nu reuseste sa puna eficient +210 de cai pe asfalt. Honda poate, Suzi poate, Ducati nu are atat :D .

 

 

Ca sa revin la intrebarea topicului: In varianta stock probabil ZX10R 2006 va fi cel mai rapid, dar asta nu il face in nici un caz cel mai bun SS. Nici pe departe...

Ma bucur sa vad ca traiesc intr-o tara unde toti baietii care merg pe motor sunt super-profesionisti, iar Amkart-ul e circuit de viteza... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma vad nevoit sa dau dovada de rabdare nelimitata in fata prostiei de acelasi tip. Dimi iarta-ma, am facut tot posibilul sa ma abtin insa esti esenta de nulitate !!!! Hai sa o luam pe puncte:

 

1. Ne dam amandoi la avansati, insa eu mai conduc si o firma importatoare de motociclete in timpul zilei ZI DE ZI, nu stau pe circuite in timpul asta si nici nu ma antrenez fizic asa cum face un pilot cu adevarat profesionist. Daca iti cer sa faci diferenta intre profesionisti si clasa avansati unde ne dam cu totii stiu ca iti cer imposibilul.. asa ca renunt si trec mai departe.

2./3. Eu nu am facut CURSA cu Pascota atunci cand a venit, ca sa imprumut un SS mai ales ca aveam motocicleta mea, vroiam doar sa vad pana unde se poate merge pe circuit la Tunari chiar si cu un SS. Eu nu am mai mers pe SS de 3 ani, dar cand m-am urcat prima oara pe el anul trecut am scos direct 1:11. Ca sa ajung la timpul asta cu SBK-ul mi-au trebuit multe luni de antrenament. Daca tu ai auzit mecanicii lui spunand chestia asta, gaseste si o explicatie a faptului ca el a scos de atatea ori pe ciruite MULT mai putin tehnice decat kartodromul timp mai bun cu SS decat cu SBK-ul. Iar in fata ta, crede-ma ca niciodata nu am sa ma eschivez si nu am sa caut motive, pentru ca asa cum ai recunoscut si tu iti sunt mult superior...

4. Rusinica nu are cum sa-mi dea pentru ca nu concuram impreuna iar rezultatul niciodata nu a stat sub semnul intrebarii... Intelegi? NU nu cred ca intelegi doar faceam putin misto... :baldy:

5. STIU CA NU-TI AMINTESTI, tocmai spuneam ca nu am citit nicaieri ca ZX 10 2004-2005 sa fi fost in fata K5-ului iar tu spui ca expun numai testele unde ZX 10 iese primul :cheers: Frate esti Dumnezeul imbecilitatii, te IUBESC!!!! Vreau sa te cunosc!!! NEAPARAT!!!!

6. Ne dam la aceiasi categorie insa in afara de el nu este nici unul profesinist - vezi ce inseamna pe randul de la punctul 2 (2 e cirfra care vine imediat dupa 1) :D

7. Nu m-am simtit bine ca i-am facut pe Denis si pe Ono. Nu am facut nici o intrecere cu ei acolo, doar ne-am dat pur si simplu amical, de placere si asta este singurul mod in care te poti da cu motorul tare cu cineva pe Kartodrom... Daca tu pui botul la mistouri asta e.... Cum poti sa spui ca Ono si Denis sunt mult sub nivelul meu? Toti cunoastem la fel de bine circuitul, toti avem motoare asemanatoare si toti suntem amatori (cel care nu se antreneaza in mod constant si nu are ca unic obiect de activitate antrenamentul specializat este numit AMATOR - o alta definitie mai potrivita nu mi-a venit)

8. BA DA spui ca GSXR este cea mai tare, dar spre deosebire de noi nu aduci nici un argument viabil desi sunt o gramada.... Nu-ti da de gandit ca toti iti spun cat esti de redus? Sorry, iar am facut misto de tine, poate sa-ti dea oricine orice numai de gandit n-au cum :baldy:

9. DA ASTA AI SPUS!!! Insa nu-ti aduci aminte si este normal... Ti se intampla frecvent. Asta te intrebam si eu. Cum a putut sa scoata acelasi Pascota cu un motor de 600 timp mai bun decat cu balaurul de 1000cc? REPET!!! Pe un circuit de 3 ori mai putin tehnic decat kartodromul!!!

 

Sa inteleg ca asta e noua moda a "cursierilor" in 2006. Ce va fi in 2007???

 

Euro 3 - are si Fireblade 2006

 

ZX10R '06 are 5 kg in plus fiindca varianta precedenta era periculos de instabila.

 

Masterbike2005- Kawa-ul era sa fie facut de Ducati 999S (2 zecimi), de asta ce spuneti????

Tot legat de Masterbike, au iesit de 2 ori in decor cu el.

 

Kawa-ul nu are rezultate satisfacatoare in Superbike, nu din cauza lipsei unei echipe de uzina ci din cauza mult laudatului cadru, care nu reuseste sa puna eficient +210 de cai pe asfalt. Honda poate, Suzi poate, Ducati nu are atat :P .

Ca sa revin la intrebarea topicului: In varianta stock probabil ZX10R 2006 va fi cel mai rapid, dar asta nu il face in nici un caz cel mai bun SS. Nici pe departe...

Ma bucur sa vad ca traiesc intr-o tara unde toti baietii care merg pe motor sunt super-profesionisti, iar Amkart-ul e circuit de viteza... :baldy:

 

Sa inteleg ca cel de pe ultimul loc care alearga pe K6 nu are un cadru care sa-i permita sa puna puterea la roata? Sau nu are cumva echipa de uzina? :P Frate, de unde va documentati, citeste lista scrisa de mine mai devreme cu ce ai voie sa modifici un SBK si ai sa fi cu un minut mai documentat.

 

PE SCURT motocicletele din SBK au mai putin de 20% din motocicleta de serie la start.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MC

 

Esti un bou, normal ca R6 e mai tare ca GSXR...R1 este in lupta cu GSXR1000 si 6 e mai mare ca 1...deci R6 e cel mai tare, bate si GSXR-ul de 1000...dar na belea ca a dat de ZX10...care e mai mare decat 6 si aici dilema...daca a batut si ZX10 pe amkart ce se intampla de fapt? Este o problema de logica dimieneasca, nu e pt orice muritor de rand. :cheers:

 

 

@nec

 

Altul care vb din reviste? Te rog frumos dupa ce o sa mergi cu toate motoarele de 1000 nu in regim de cursa, dar pe strada, sa imi spui si mie parerile tale. Eu iti recunosc ca pe strada imi place mai mult K5 ca se ridica mai usor pe o roata decat o face ZX10, imi place 1000rr ca nu e brutala deloc si este prietenoasa, imi place ZX10 ca are super manevrabilitate, imi plac franele de pe 1000RR pentru felul in care se simt, imi plac franele de pe ZX10 pentru felul in care musca.

 

Parerile tale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai sa mergi cu un Ducati 999 cumparat din magazin ai sa intelegi ca ala nu o sa se tina intr-o mie de ani dupa un ZX 10, GSXR, sau R1...

 

Sabin, a fost crunta asta, cand ma gandesc ca si eu am fost un Dimi la inceput imi vine sa intru in pamant :cheers: :D :baldy:

 

Oamenii nu au mers cu ele mah, ei citesc si se iau cu tine la harta care ti-ai dat poponeata jos de pe motorul cu pricina. Iti si spun cat baga intr-a intaia, chiar daca tu ai probat si ai vazut cu ochii tai, adica ce, revistele minte? Si daca nu minte, inseamna ca eu sunt campion national si nu stiam? :baldy:

Editat de Mos Craciun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...