Sari la conținut

Help ..golire rezervor de benzina!


Postări Recomandate

Salutare

 

1. Cum sa golesc rezervorul de benzina la o carenata(kawa zx9r) fara sa ma apuc sa desfac nimic la ea? Intentionez sa pun alta benzina dar vreau sa o elimin pe cea veche cat se poate.

 

2. La cat timp se schimba de obicei lichidul de racire si care ar fi semnele ca nu mai este bun?

 

Multam anticipat, asfalt uscat si ... vremuri bune tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

1. Cum sa golesc rezervorul de benzina la o carenata(kawa zx9r) fara sa ma apuc sa desfac nimic la ea? Intentionez sa pun alta benzina dar vreau sa o elimin pe cea veche cat se poate.

 

2. La cat timp se schimba de obicei lichidul de racire si care ar fi semnele ca nu mai este bun?

 

Multam anticipat, asfalt uscat si ... vremuri bune tuturor!

 

1. Nu ai cum. Asta exceptand cazul in care ai avea robinet la rezervor, dar am sa presupun ca nu, si daca ai fi avut nu mai puneai intrebarea asta oricum. :D

2. Nu ai treaba cu lichidul de racire. Il poti schimba ca sa te simti tu mai bine eventual, insa in afara de a il completa poti sta linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De principiul vaselor comunicante ai auzit? Functioneaza chiar si la carenate (!). Vezi doar ca nu e chiar placuta la gust (dar nici nu mori dintr-o dusca :D).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Bagi un furtun in el si tragi benzina afara pana nu mai curge, apoi incerci din nou; ca sa fi sigur ca nu mai ai benzina "de aia" in el pornesti motorul si il lasi pana se opreste....

2. Mai bine nu umbli la lichid, inainte priveste in vasul de expansiune daca arata ok....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu ai cum. Asta exceptand cazul in care ai avea robinet la rezervor, dar am sa presupun ca nu, si daca ai fi avut nu mai puneai intrebarea asta oricum. :D

al naibii furtun, e sertizat pe rampa de carburatoare/injectoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al naibii furtun, e sertizat pe rampa de carburatoare/injectoare?

Probabil ca nu, dar daca tu-l scoti fara sa dai jos carenele probabil ai niste skilluri deosebite :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, stai ca nu observasem. Asta e din ciclul " si cu p_la-n c_r si cu sufletu-n rai".

Eu as intreba in primul rind de ce e musai de scos benzina aia (oare nu e benzina speciala pt. moto?).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as intreba in primul rind de ce e musai de scos benzina aia (oare nu e benzina speciala pt. moto?).

 

 

---sta de vreo 2 saptamani cu benzina in ea. Am avut bateria la diagnosticat la cei de la Varta si au reusit cat de cat sa o faca sa se incarce la 80% din capacitate. Cand am avut motorul in service cei de acolo mi-au pus apa in ea fara sa tina cont ca e o Varta Liquid fixed (adica cu gel pe rom^aneste). acu vroiam sa ma asigur ca nu si-a pierdut benzina din calitati si nu dau in alte probleme. Oricum mai e varianta de pus benzina de 98.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

---sta de vreo 2 saptamani cu benzina in ea. Am avut bateria la diagnosticat la cei de la Varta si au reusit cat de cat sa o faca sa se incarce la 80% din capacitate. Cand am avut motorul in service cei de acolo mi-au pus apa in ea fara sa tina cont ca e o Varta Liquid fixed (adica cu gel pe rom^aneste). acu vroiam sa ma asigur ca nu si-a pierdut benzina din calitati si nu dau in alte probleme. Oricum mai e varianta de pus benzina de 98.

 

Asfalt uscat!

 

 

ticule, tu de cat timp ai frate carnet, sau motocicleta in general? cum sa-si piarda proprietatile dupa doua sapt? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 saptamani? Amice, benzina nu e lapte. Oamenii stau cate 3-4 luni cu benzina in rezervor peste iarna si tu iti faci priobleme dupa 2 sapt? Pai pe principiul asta ce faci daca ai masina cu rezervor de 90l si o lasi cu plinul facut cand pleci in concediu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ticule, tu de cat timp ai frate carnet, sau motocicleta in general? cum sa-si piarda proprietatile dupa doua sapt? :moto:

si cand te gandesti ca e facuta din... dinozauri putrezi... de mii de ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Bagi un furtun in el si tragi benzina afara pana nu mai curge, apoi incerci din nou; ca sa fi sigur ca nu mai ai benzina "de aia" in el pornesti motorul si il lasi pana se opreste....

2. Mai bine nu umbli la lichid, inainte priveste in vasul de expansiune daca arata ok....

 

K! retinut ideea.

La vasul de expansiune exista un stutz deasupra si unul dedesupt. Ala de deasupra la mine nu mai comunica cu nimic pt ca e rupt. In manuall tehnic care il am pe schema pare ca ar trebui sa fie in legatura cu un furtun care la randul lui nu mai e in legatura cu nimic. Stutz inferior este insa in legatura cu un furtun care se leaga la radiator. Ai idee la ce foloseste furtun de deasupra si daca chiar comunica cu exteriorul sau este legat si el pe vreun circuit de furtune. Dupa parerea mea, daca nu-i legat la nimic ar trebui sa fie un fel de prea plin?

 

Multam' si

 

Asfalt uscat!

 

LOL hai ca asta nu mai auzisem. Cum sa-si piarda mai propietatile? Dar la peco crezi ca o schimba each and every day?!?!

Si ps..cum dracu ti-au pus apa in baterie?? Aia merge cu acid..de unde apa??

 

 

apa distilata ca sa aduca la nu-s ce semn... !?? Cei de la Varta au ras cu lacrimi da mie nu-mi venea sa rad ca veneam din service cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K! retinut ideea.

La vasul de expansiune exista un stutz deasupra si unul dedesupt. Ala de deasupra la mine nu mai comunica cu nimic pt ca e rupt. In manuall tehnic care il am pe schema pare ca ar trebui sa fie in legatura cu un furtun care la randul lui nu mai e in legatura cu nimic. Stutz inferior este insa in legatura cu un furtun care se leaga la radiator. Ai idee la ce foloseste furtun de deasupra si daca chiar comunica cu exteriorul sau este legat si el pe vreun circuit de furtune. Dupa parerea mea, daca nu-i legat la nimic ar trebui sa fie un fel de prea plin?

 

 

acela este supra-plinul cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

---sta de vreo 2 saptamani cu benzina in ea.

 

Auzi...daca reusesti pana la urma sa o scoti (nu conteaza cum, atata timp cat NU o scoti pe teava de esapament sub forma de fum ), mi-o dai mie? :kiss: Motoreta mea merge si cu benzina mai veche, nu e chiar asa de pretentioasa. :D :D :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cum sa golesc rezervorul de benzina la o carenata(kawa zx9r) fara sa ma apuc sa desfac nimic la ea? Intentionez sa pun alta benzina dar vreau sa o elimin pe cea veche cat se poate.

 

 

Te duci la sectiunea " Intalniri, evenimente, excursii " . La primul topic gasit , postezi raspunsul : vin si eu. Problem solved :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic fratilor..

 

a mers fara probleme si cu benzina cea veche . Dar sa stiti ca mi-au pus apa in bateria cu gel cei de la service moto si nu mai puteam sa o incarc pe redresor la mai mult de 12.8V. Iar la voltajul asta nu porneam moto. Acu e alta treaba dupa ce am trecut pe la reprezentanta Varta. Se incarca frumusel la un 13.40. si chiar sta asa vreo 2 saptamani. Iar la voltajul asta porneste si motoru chiar cu benzina veche... :bounce:

 

 

oricum multam de sfaturi, ca am invatat destul de multe de pe forum si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie 100% incarcata ar trebui sa aiba 12.6-12.8V, in nici un caz 13.4.

 

 

Inca arata 13.44V!

Nu glumesc, chiar am avut problema cu bateria asta. Este o Varta LF YTX9 -BS.

O sa pun un log al scaderii voltajului. ln manual tehnic al moto spune ca o baterie optima are "12.8V or more". Pe mine nu ma deranjeaza acest "more" . Am mai avut un topic pe forum service chiar in primavara legata de afurisita asta de baterie si am deja o gramada de informatie adunata si am inceput sa mai inteleg cate ceva. Am incarcat-o cu redresorul meu si nu arata mai mult de 12.8V dupa deconectare redresor. Am facut un redresor din sursa de calculator (am gasit descrierea aici pe forum, la un membru "moshulic") care scotea 14V si amperaj cam 0.5- 0.6. Am incarcat-o si tot la 12.8 12.9 maxim am ajuns. Iar acesti 12.8 V scadeau in 2-3 ore. In plus nu pornea motorul.Am pornit-o numai cu redresorul pus pe baterie si pe sasiu(negativul). Azi a pornit la a treia incercare doar de pe baterie (posibil benzina, :bounce: ) Am stat cu multimetrul pe ea si imi arata o cadere de la 13.4 la 12.9 cand dadeam ignitie. O lasam putin, revenea la 13.2, iar i-am dat si iar, si la a treia cheie a pornit, frumos. Multimetrul este verificat arata bine, m-am invatat sa masor si amperajul intretimp :D. Fara cheie pusa nu scade nimic din voltaj si am inserat si pe amperaj si tot nimic(deci nu am consum parazit)

Releul imi incarca la 14.6 maxim am vazut, chiar daca turez. Nu prea am inteles ce se intampla cand aprind consumatori (pozitii, semnalizari) juca voltajul intre 10V si 14V dar foarte rapid. In fine o sa ma prind care-i treaba.

La terminarea unei scurte plimbari (aprox o ora) am oprit, inclusiv contact, a ramas frumos ventilatorul pornit pana a considerat ca tre sa se opreasca si el. Cat a mers ventilatorul, am masurat rapid bateria, arata cam 12.9 stabil. Cand s-a oprit si ventilatorul voltajul a crescut la 13.01V singurel. Am revenit acasa cu bateria la sacosa frumusel. Acasa imi arata 13.44V si sper sa o tina tot asa pana la viitoarea plimbare.

Deci o sa fac de curiozitate un log saptamana asta (timp, voltaj) si o sa-l postez. Oricum chestia cu apa (chiar daca distilata) in baterie a fost nesanatoasa pentru o baterie cu gel.

Cam asta e treaba cu electrica din ceea ce am reusit sa-mi lamuresc pana acu'. Si inca un fapt. Acum bateria se incalzeste usor la incarcare, inainte nu se incalzea absolut deloc. Nu-i laud pe cei de la service Varta dar pentru 8.0 Ron o verificare am economisit 150RON o noua baterie. Daca bateria mea este anormala la voltajul asta, ciudat e ca anormalitatea asta imi porneste motocicleta, si asta deocamdata eu o prefer.

 

Oricum incep sa mai acumulez intrebari...

de ce blocheaza roata spate fara sa franez eu?? (la vit1 m-am trez cu ea blocata) ..

si nu-mi tine frana spate (stiu ca ai avut un topic pe tema asta o sa vad acolo daca ai rezolvat si cum..)

 

Asfalt uscat, si toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vb. ca masoara cu motorul pornit. Bateria se lasa dupa incarcare citeva ore pentru a elimina asa numita tensiune reziduala. Poate citeva ore e exagerat, dar una o sa fie tensiunea imediat dupa ce e scoasa de pe redresor si alta la o ora dupa. Anyway, 13.4 V mi se pare suspect, cred ca o masori imediat dupa incarcare.

 

Cit despre roata frina/n-am ce sa zic fara date suplimentare. Frina poate sa nu tina din n'spe motive dar ar fi de banuit ca blocatul si problema de la frina-s legate cumva.

 

PS: da' aia de la Varta is handi de habar n-au cum sa faca intretinere la o baterie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...