ebdesign Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ma intereseaza cum sunt aceste motoare?Dupa parerea voastra. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Rotax? Alea mai vechi... sunt bunicele. Cu cat au compresia mai mica, cu atat sunt mai rezistente. Alea noi... au probleme. 'tu'le muma lor de chineji si taiwaneji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Eu sunt la al 2-lea GS650, ambele cu motor Rotax. Unul din 2003 si unul 2006. Pot spune ca motorul e "bullet proof". Nu am avut niciodata cu niciunul nicio problema. Am gasit un site despre unii care faceau inconjurul lumii cu doua gs-uri 650 (motor rotax) si spuneau oamenii ca dupa ce au bagat benzina 75 si alte mizerii, unul din GS-uri avea 170.000 km FARA REPARATIE GENERALA!!! Din proprie experienta, pot spune ca motorul Rotax imi inspira foarte multa incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 rotaxul fac motoare de avioane. Si acolo nu merge sa iei taxi-ul daca se strica motorul. Sunt motoare bune. Si eu am avut o aprilia pegaso si vreau sa zic ca motorul Rotax era singurul lucru ok la motocicleta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 16, 2009 Autor Share Postat Iunie 16, 2009 rotaxul fac motoare de avioane. Si acolo nu merge sa iei taxi-ul daca se strica motorul. Sunt motoare bune. Si eu am avut o aprilia pegaso si vreau sa zic ca motorul Rotax era singurul lucru ok la motocicleta aia. Dar motorul de BMW cu cel de Pegaso sunt la fel (calitatea) sau totusi au diferente? Vorbim anume de anii 99-2000.Caci nu prea inteleg ca ambele sunt cam la fel doar poate calitatea plasticelor e diferita....sau poate nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Dar motorul de BMW cu cel de Pegaso sunt la fel (calitatea) sau totusi au diferente?Vorbim anume de anii 99-2000.Caci nu prea inteleg ca ambele sunt cam la fel doar poate calitatea plasticelor e diferita....sau poate nu... Motorul de F (bmw) are doua bujii, si patru valve.. Cel de pegaso, daca nu ma insel, are o singura bujie, si cinci valve.. DPDV al motorului (constructiv) cam asta e singura diferenta.. Motorul in sine e foarte ok, "consumabilele" sunt cu probleme la motoarele astea.. Noroc ca se gaseste cam orice piesa.. unele la preturi foarte ok, altele la preturi maricele, da'.. c'est la vie!! John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Daca nu ma insel, si motorul de pe Transalp e Rotax. Iar Transalpul e alta motoreta care sta f bine la capitolul fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Motorul in 5 supape de pe Aprilia Pegaso arde garnitura de chiulasa cam usor, si mai apar defectiuni la electromotor.In rest este un motor foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 Totusi intresant majoritatea spun ca BMW e mult mai buna si fiabila decit Pegaso(referitor la motor) si de ce tot aici se spune ca motoarele sunt aproape identice...?Si mai este si diferenta de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Daca nu ma insel, si motorul de pe Transalp e Rotax. Iar Transalpul e alta motoreta care sta f bine la capitolul fiabilitate. NU, motorul de pe transalp este un Vtwin facut de Honda, nici urma de Rotax BMW-urile seria F produse intre 1993 si 2007 sunt dotate cu motoare Rotax Deasemenea G650GS care a inceput sa se produca in 2009 foloseste o copie 98% a motorului Rotax insa produsa in china. Aprilia Pegaso si Tuareg mai foloseste Rotax Editat Iunie 17, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Motorul de 800cc de pe F650GS 2008-2009 si F800GS e tot Rotax, insa produs in China (de Loncin). Si e o porcarie la calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Totusi intresant majoritatea spun ca BMW e mult mai buna si fiabila decit Pegaso(referitor la motor) si de ce tot aici se spune ca motoarele sunt aproape identice...?Si mai este si diferenta de pret Pentru ca o motocicleta fiabila nu este considerata astfel doar pe baza motorului.. E ca si cum ai spune ca Linhai-urile sunt fiabile, pentru ca nici unul n-are probleme cu farul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 18, 2009 Autor Share Postat Iunie 18, 2009 Ok, dar daca e sa comparam acest rotax cu un motor de honda Dominator de prin 1996 care ar fi mai bun? Ca sunt in aceiasi clasa cred eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Ok, dar daca e sa comparam acest rotax cu un motor de honda Dominator de prin 1996 care ar fi mai bun? Ca sunt in aceiasi clasa cred eu. Domiu meu (96) are motor Rotax Diferenta majora intre al meu si BMW/Pegaso e ca la Domi, motorul e mult mai simplu: racire pe aer, ulei in cadru. Partea frumoasa e ca si asa, fara radiatoare de ulei sau circuit de racire, merg caprele astea si vara la 40 de grade prin traficul bucurestean fara sa comenteze. Le schimbi uleiu la termen si nu ai treaba cu ele. Diferenta per total ar fi ca domi-ul e mai robust (mai putine chestii sa se strice) si mai inclinat spre aratura (la modelul de care zici tu, o cazatura pe asfalt se lasa cu un julit usor de carena spate si cam atat). Pegaso-urile au diverse probleme nelegate de blocul motor in sine (fiabilitate redusa) iar BMWul e comparativ ok, cu o etajare a cutiei mai orientata catre touring decat spre aratura. Una peste alta, nu-ti face griji de motoru' de domi, comparativ cu celelalte Rotaxuri - e unul din cele indestructibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 19, 2009 Autor Share Postat Iunie 19, 2009 Asta-i noutate nici nu am stiut ca Domi are motor Rotax ! Ce toate modelele Domi au tot asa motor ? (sorry sunt incepator) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Da, din 88 pana la 2003. Mai departe, FMX 650 are acelasi motor Rotax - dar pe injectie (asta e urmasul SM al domiantorului), SLR/Vigor au iarasi acelasi motor (dar etajat pentru uz stradal nu offroad) si mi se pare ca mai era un model din aceeasi gama dar nu mai tin minte. Tot rotax au si Pegaso/BMW dupa cum s-a spus, insa una are o fiabilitate pe principiul 'cum ti-o fi norocul' iar cealalta vinde pe de o parte marca (deh, bmw) si pe de alta un motor cu mici hibe (modelele mai vechiutze). Hibele si fiabilitatea nu sunt insa legate de motorul in sine, ci de celelalte sisteme (pornire, suspensie) si de finisarea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 19, 2009 Autor Share Postat Iunie 19, 2009 Multumesc de informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Diferenta majora intre al meu si BMW/Pegaso e ca la Domi, motorul e mult mai simplu: racire pe aer, ulei in cadru. Partea frumoasa e ca si asa, fara radiatoare de ulei sau circuit de racire, merg caprele astea si vara la 40 de grade prin traficul bucurestean fara sa comenteze. Le schimbi uleiu la termen si nu ai treaba cu ele. Ciudese iashte voroavele acestea!! Si bembeu' meu are uleiu' in cadru.. Chiar ma mir ca Domi'ul nu comenteaza la caldura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Un motor bun . Cele cu distributie antrenata de curea (350 si 600 cmc) sunt inca folosite la curse .Ron Wood un preparator american le foloseste si azi cu succes . Harley Davidson a construit o motocicleta echipata cu motorul de 350 cmc pentru armata canadiana si engleza . Firma ATK a folosit si ea aceste motoare la motociclete enduro . Se pare ca au fost mai apreciate in SUA decit in Europa unde au fost folosite mai mult de catre firma Aprilia , Tuaregurile fiind iubite si apreciate si azi de catre cunoscatori , si mult mai tirziu de catre BMW (motorul de 650 cmc ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Un motor bun . Cele cu distributie antrenata de curea (350 si 600 cmc) sunt inca folosite la curse .Ron Wood un preparator american le foloseste si azi cu succes . Harley Davidson a construit o motocicleta echipata cu motorul de 350 cmc pentru armata canadiana si engleza . Firma ATK a folosit si ea aceste motoare la motociclete enduro . Se pare ca au fost mai apreciate in SUA decit in Europa unde au fost folosite mai mult de catre firma Aprilia , Tuaregurile fiind iubite si apreciate si azi de catre cunoscatori , si mult mai tirziu de catre BMW (motorul de 650 cmc ) . Sunt Dan Alex, da-mi un telefon sa te intreb niste chestii. Tocmai mi-am luat un Puch cu motor Rotax de 350 si nu gasesc nimic despre el. 0722675842. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 am si eu un tuareg wind 350 rotax,l-am luat in patura [motorul nu era desfacut,am restaurat la el ca la un oldtimer,[ a desfacut-o un tip sa o sableze si sa o vopseasca electrosatatic si nu mi-a mai dat toate piesele la ea cand mi-a vandut-o] piese pe comanda etc,dar ma omoara electrica da curent cand vrea,si mari electricieni nu-i dau de capat, o plimb de la unul la altul si la toti le da cu virgula,m-am hotarat s-o dezmembrez,nu mai am nervi,dar imi pare rau,trage ca un kraz,viata cata incape,ma tin dupa xt,xl,dr toate de 600 fara stres,sare mai greu pe o roata din acceleratie,din ambraeaj fara probleme,in schimb si cu a 2-a si cu a-3-a rupe sub ea! defectul lor cunoscut; rolele de pornire,se blocheaza datorita uzurii,am scos afara electromotorul cu toate pinioanele de angrenare,inclusiv rolele,am doar kikstarterul,si e mai usoara e desteapta constructiv decat dr-urile din generatia ei,am avut si din alea si nu-mi pare rau nici o clipa ca le-am dezmembrat! asta... am vrut sa o readuc la viata dar cred ca va avea aceasi soarta.. concluzie... nu-s deloc rele,doar a mea e exceptie de la regula! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carramba Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 bmw f650, am 13k facuti cu el (l-am luat la 25500, am 38000km), trage de rupe, cu un pic de mentenanta te duce in 60-70k fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 INCEPAND DIN MOMENTUL ASTA SE DEZMEMBREAZA APRILIA TUAREG WIND 350 ! nu mai am nervi pentru ea,risc sa 'ncaruntesc de p'acum si nu renteaza.. peste cateva ore pun si poze tel 0727196351 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bimmer Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 si motorul de pe spyderul meu tot rotax e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Daca nu ma insel, si motorul de pe Transalp e Rotax. Iar Transalpul e alta motoreta care sta f bine la capitolul fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.