Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu sunt la al 2-lea GS650, ambele cu motor Rotax. Unul din 2003 si unul 2006. Pot spune ca motorul e "bullet proof". Nu am avut niciodata cu niciunul nicio problema. Am gasit un site despre unii care faceau inconjurul lumii cu doua gs-uri 650 (motor rotax) si spuneau oamenii ca dupa ce au bagat benzina 75 si alte mizerii, unul din GS-uri avea 170.000 km FARA REPARATIE GENERALA!!!

Din proprie experienta, pot spune ca motorul Rotax imi inspira foarte multa incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotaxul fac motoare de avioane. Si acolo nu merge sa iei taxi-ul daca se strica motorul.

Sunt motoare bune. Si eu am avut o aprilia pegaso si vreau sa zic ca motorul Rotax era singurul lucru ok la motocicleta aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotaxul fac motoare de avioane. Si acolo nu merge sa iei taxi-ul daca se strica motorul.

Sunt motoare bune. Si eu am avut o aprilia pegaso si vreau sa zic ca motorul Rotax era singurul lucru ok la motocicleta aia.

Dar motorul de BMW cu cel de Pegaso sunt la fel (calitatea) sau totusi au diferente?

Vorbim anume de anii 99-2000.Caci nu prea inteleg ca ambele sunt cam la fel doar poate calitatea plasticelor e diferita....sau poate nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar motorul de BMW cu cel de Pegaso sunt la fel (calitatea) sau totusi au diferente?

Vorbim anume de anii 99-2000.Caci nu prea inteleg ca ambele sunt cam la fel doar poate calitatea plasticelor e diferita....sau poate nu...

Motorul de F (bmw) are doua bujii, si patru valve.. Cel de pegaso, daca nu ma insel, are o singura bujie, si cinci valve.. DPDV al motorului (constructiv) cam asta e singura diferenta.. Motorul in sine e foarte ok, "consumabilele" sunt cu probleme la motoarele astea.. :P Noroc ca se gaseste cam orice piesa.. unele la preturi foarte ok, altele la preturi maricele, da'.. c'est la vie!!

 

:D

John

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul in 5 supape de pe Aprilia Pegaso arde garnitura de chiulasa cam usor, si mai apar defectiuni la electromotor.In rest este un motor foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, si motorul de pe Transalp e Rotax. Iar Transalpul e alta motoreta care sta f bine la capitolul fiabilitate.

 

NU, motorul de pe transalp este un Vtwin facut de Honda, nici urma de Rotax

 

BMW-urile seria F produse intre 1993 si 2007 sunt dotate cu motoare Rotax

Deasemenea G650GS care a inceput sa se produca in 2009 foloseste o copie 98% a motorului Rotax insa produsa in china.

Aprilia Pegaso si Tuareg mai foloseste Rotax

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi intresant majoritatea spun ca BMW e mult mai buna si fiabila decit Pegaso(referitor la motor) si de ce tot aici se spune ca motoarele sunt aproape identice...?Si mai este si diferenta de pret

Pentru ca o motocicleta fiabila nu este considerata astfel doar pe baza motorului.. E ca si cum ai spune ca Linhai-urile sunt fiabile, pentru ca nici unul n-are probleme cu farul.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar daca e sa comparam acest rotax cu un motor de honda Dominator de prin 1996 care ar fi mai bun? Ca sunt in aceiasi clasa cred eu.

Domiu meu (96) are motor Rotax :cheers:

 

Diferenta majora intre al meu si BMW/Pegaso e ca la Domi, motorul e mult mai simplu: racire pe aer, ulei in cadru. Partea frumoasa e ca si asa, fara radiatoare de ulei sau circuit de racire, merg caprele astea si vara la 40 de grade prin traficul bucurestean fara sa comenteze. Le schimbi uleiu la termen si nu ai treaba cu ele.

 

Diferenta per total ar fi ca domi-ul e mai robust (mai putine chestii sa se strice) si mai inclinat spre aratura (la modelul de care zici tu, o cazatura pe asfalt se lasa cu un julit usor de carena spate si cam atat). Pegaso-urile au diverse probleme nelegate de blocul motor in sine (fiabilitate redusa) iar BMWul e comparativ ok, cu o etajare a cutiei mai orientata catre touring decat spre aratura.

 

Una peste alta, nu-ti face griji de motoru' de domi, comparativ cu celelalte Rotaxuri - e unul din cele indestructibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, din 88 pana la 2003. Mai departe, FMX 650 are acelasi motor Rotax - dar pe injectie (asta e urmasul SM al domiantorului), SLR/Vigor au iarasi acelasi motor (dar etajat pentru uz stradal nu offroad) si mi se pare ca mai era un model din aceeasi gama dar nu mai tin minte.

 

Tot rotax au si Pegaso/BMW dupa cum s-a spus, insa una are o fiabilitate pe principiul 'cum ti-o fi norocul' iar cealalta vinde pe de o parte marca (deh, bmw) si pe de alta un motor cu mici hibe (modelele mai vechiutze). Hibele si fiabilitatea nu sunt insa legate de motorul in sine, ci de celelalte sisteme (pornire, suspensie) si de finisarea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta majora intre al meu si BMW/Pegaso e ca la Domi, motorul e mult mai simplu: racire pe aer, ulei in cadru. Partea frumoasa e ca si asa, fara radiatoare de ulei sau circuit de racire, merg caprele astea si vara la 40 de grade prin traficul bucurestean fara sa comenteze. Le schimbi uleiu la termen si nu ai treaba cu ele.

Ciudese iashte voroavele acestea!! Si bembeu' meu are uleiu' in cadru.. :)

 

Chiar ma mir ca Domi'ul nu comenteaza la caldura.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor bun . Cele cu distributie antrenata de curea (350 si 600 cmc) sunt inca folosite la curse .Ron Wood un preparator american le foloseste si azi cu succes . Harley Davidson a construit o motocicleta echipata cu motorul de 350 cmc pentru armata canadiana si engleza . Firma ATK a folosit si ea aceste motoare la motociclete enduro . Se pare ca au fost mai apreciate in SUA decit in Europa unde au fost folosite mai mult de catre firma Aprilia , Tuaregurile fiind iubite si apreciate si azi de catre cunoscatori , si mult mai tirziu de catre BMW (motorul de 650 cmc ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Un motor bun . Cele cu distributie antrenata de curea (350 si 600 cmc) sunt inca folosite la curse .Ron Wood un preparator american le foloseste si azi cu succes . Harley Davidson a construit o motocicleta echipata cu motorul de 350 cmc pentru armata canadiana si engleza . Firma ATK a folosit si ea aceste motoare la motociclete enduro . Se pare ca au fost mai apreciate in SUA decit in Europa unde au fost folosite mai mult de catre firma Aprilia , Tuaregurile fiind iubite si apreciate si azi de catre cunoscatori , si mult mai tirziu de catre BMW (motorul de 650 cmc ) .

Sunt Dan Alex, da-mi un telefon sa te intreb niste chestii. Tocmai mi-am luat un Puch cu motor Rotax de 350 si nu gasesc nimic despre el. 0722675842. Multumesc.

post-46261-1249145386_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am si eu un tuareg wind 350 rotax,l-am luat in patura [motorul nu era desfacut,am restaurat la el ca la un oldtimer,[ a desfacut-o un tip sa o sableze si sa o vopseasca electrosatatic si nu mi-a mai dat toate piesele la ea cand mi-a vandut-o] piese pe comanda etc,dar ma omoara electrica da curent cand vrea,si mari electricieni nu-i dau de capat, o plimb de la unul la altul si la toti le da cu virgula,m-am hotarat s-o dezmembrez,nu mai am nervi,dar imi pare rau,trage ca un kraz,viata cata incape,ma tin dupa xt,xl,dr toate de 600 fara stres,sare mai greu pe o roata din acceleratie,din ambraeaj fara probleme,in schimb si cu a 2-a si cu a-3-a rupe sub ea! defectul lor cunoscut; rolele de pornire,se blocheaza datorita uzurii,am scos afara electromotorul cu toate pinioanele de angrenare,inclusiv rolele,am doar kikstarterul,si e mai usoara ;) e desteapta constructiv decat dr-urile din generatia ei,am avut si din alea si nu-mi pare rau nici o clipa ca le-am dezmembrat! asta... am vrut sa o readuc la viata dar cred ca va avea aceasi soarta.. concluzie... nu-s deloc rele,doar a mea e exceptie de la regula!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INCEPAND DIN MOMENTUL ASTA SE DEZMEMBREAZA APRILIA TUAREG WIND 350 !

;) nu mai am nervi pentru ea,risc sa 'ncaruntesc de p'acum si nu renteaza..

peste cateva ore pun si poze

tel 0727196351

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...