Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu sunt in stare sa-mi dau cu parerea in legatura cu motorul Rotax, dar am auzit multe discutii, in fiecare din aceste discutii motorului Rotax i se aduceau laude, n-am auzit nimic de rau :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
rotaxul fac motoare de avioane. Si acolo nu merge sa iei taxi-ul daca se strica motorul.

Sunt motoare bune. Si eu am avut o aprilia pegaso si vreau sa zic ca motorul Rotax era singurul lucru ok la motocicleta aia.

 

 

rotax face motoare "de aviatie" pe care scrie clar: aceste motoare NU sunt de aviatie. Daca sunt montate pe aeronave constructorul recomanda planificarea zborului astfel incat sa fie posibila aterizarea de urgenta in orie moment in cazul penei de motor.

 

motoare de aviatie cu piston si elice (MPE) fac alti producatori. Rotax nu! De altfel firma Rotax din Austria a fost cumparata de Bombardier canada care i-a mai ridicat un pic, fiind in oarecare cadere libera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Asta este o bormasina de fapt:

 

http://www.airframer.com/aircraft_detail.h...ec_Faeta/Zephyr

 

si

http://www.airframer.com/direct_detail.html?company=121719

 

toate astea sunt defapt masini de facut shaorma

 

Rotax a fost cumparat de Bombardier in 1970 pentru a produce motoare pentru produsele lor recreationale. deci cam slabut la capitolu "aia i-au ridicat".

 

Inafara de f650 a fabricat motoarele pentru RSV Mille, si tot Aprilia a castigat 3 campionate mondiale cu 2 timpii de la rotax.Monocilindrii 4 t produsi de comania asta sunt folositi in motocicletele Armstrong (productie Britanica destinatie majoritar militara renumite pentru robustetea lor).

 

Ca orice firma are produse slabe si produse exceptionale. Din punctu meu de vedere monocilindru` de 650 folosit pe bmw-ul produs pana prin 97 este unul edintre produsele alea exceptionale: Robust, Simplu, Rezistent si in general bine gandit.

Editat de werewolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotax face motoare "de aviatie" pe care scrie clar: aceste motoare NU sunt de aviatie. Daca sunt montate pe aeronave constructorul recomanda planificarea zborului astfel incat sa fie posibila aterizarea de urgenta in orie moment in cazul penei de motor.

 

motoare de aviatie cu piston si elice (MPE) fac alti producatori. Rotax nu! De altfel firma Rotax din Austria a fost cumparata de Bombardier canada care i-a mai ridicat un pic, fiind in oarecare cadere libera.

:friends: B)

 

Tu chiar nu esti foarte informat nu-i asa?

 

Uite un citat de la ei pe site:

 

"ROTAX aircraft engines have truly revolutionized the aircraft industry.

ROTAX, the world's leading supplier of aircraft engines for ultra-light and lightweight aircraft, continues to soar onwards and upwards. Our 4-stroke 4-cylinder boxer engines, with advanced design and superior weight/performance ratio, have propelled the experimental, ultra-light, lightweight aircraft and motor-glider segments to heady new heights. "

 

Probabil si wikipedia este prost informata in fata cunostintelor tale

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Rotax#Aircraft_engines

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul Rotax este folosit de mai multa vreme in aviatie, in special in echiparea avioanelor usoare/ultrausoare.

Trebuie sa avem in vedere ca normele in aviatie sunt foarte stricte, iar acest tip de avioane sunt tratate cu aceeasi atentie ca vehiculele de competitie (intretinere, servisare, verificari, materiale si consumabile folosite etc).

Motoarele Rotax (pentru aviatie) sunt foarte fiabile - daca le intretii corespunzator - si de asemenea performante, fiind renumite in bransa.

Motivul principal pentru care builderii acestui tip de avioane "prefera" alte marci (Jabiru de ex, sau motoare auto/moto avionizate cum ar fi Subaru sau BMW) este cel legat de pret, un motor Rotax de aprox. 100 CP avand un pret mediu de 10.000 USD, la care mai adaugi diverse accesorii si instrumente.

Nu vreau sa spun ca Rotax e cel mai bun, ci doar ca in aviatia usoara/ultrausoara este foarte bine vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...