Sari la conținut

Stator ars, 2 bobine din 3


Postări Recomandate

Salut. Motoreta este un Intruder 1500. Datorita unei deficiente de proiectare un fir s-a dezizolat si a facut masa.

Rezultatul este ca 2 bobine din 3 la stator sunt terminate.

Un stator nou costa 18 milioane.

Nu ma vad bine in papucii mei. Daca stiti ca se poate repara si unde spuneti, va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Motoreta este un Intruder 1500. Datorita unei deficiente de proiectare un fir s-a dezizolat si a facut masa.

Rezultatul este ca 2 bobine din 3 la stator sunt terminate.

Un stator nou costa 18 milioane.

Nu ma vad bine in papucii mei. Daca stiti ca se poate repara si unde spuneti, va rog

 

Salut, Am avut si eu o situatie similara la o Honda XR si l-am reparat/rebobinat. (nu stiu sa iti spun unde deoarece l-am dat cuiva care la dus la cineva care stia pe cineva....etc.) Ce trebuie sa ai grija e sa-i spui mesterului bobinator sa nu il faca mult mai larg decat originalul doarece spatiul acolo este foarte mic si o sa iti frece. Eu a trebuit sa-i pun o garnitura mai groasa capacului de la motor ca sa compensez acel milimetru.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Motoreta este un Intruder 1500. Datorita unei deficiente de proiectare un fir s-a dezizolat si a facut masa.

Rezultatul este ca 2 bobine din 3 la stator sunt terminate.

Un stator nou costa 18 milioane.

Nu ma vad bine in papucii mei. Daca stiti ca se poate repara si unde spuneti, va rog

 

 

daca vrei sa vinzi mobra si sa-ti bati joc de viitorul proprietar, repara, daca nu, inlocuieste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Motoreta este un Intruder 1500. Datorita unei deficiente de proiectare un fir s-a dezizolat si a facut masa.

Rezultatul este ca 2 bobine din 3 la stator sunt terminate.

Un stator nou costa 18 milioane.

Nu ma vad bine in papucii mei. Daca stiti ca se poate repara si unde spuneti, va rog

bobinez statoare de "motorete". 0751266925

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa vinzi mobra si sa-ti bati joc de viitorul proprietar, repara, daca nu, inlocuieste!

 

 

Si.... daca faci pana ce faci? Schimbi roata ? :banana:

 

peace brother da nu m-am putut abtine... :cheers:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa vinzi mobra si sa-ti bati joc de viitorul proprietar, repara, daca nu, inlocuieste!

18 mil sunt 500e. multi nu castiga banii astia intr-o luna dar sa dai asa pe o piesa care se poate repara .....

 

gandeste inainte sa tastezi ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exagerati! Cam orice bobina se poate rebobina, daca pui o sarma izolata cu email de calitate si mai si scufuzi apoi bobina in lac termorezistent sau rasina epoxidica (asa parca era denumirea...daca am gresit cumva corectati-ma) sigur rezista si la temperaturi gen 150-200 de grade...nu 120 maxim, cam cat ar fi intr-un motor "sanatos". Si nu e carpeala; si fabrica, cand a facut bobina, tot sarma de cupru emailat a invartit in jurul statorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-o nu am inteles. Nu cunosc prea bine acest motor dar daca tie ti s-au ars 2 bobine din 3 sau din 18? Si la yamaha mea am avut probleme cu statorul, si l-am examinat atent, am scos 3 bobine din cele 18 si acum merg cu el asa cum este. Ma gandesc ca nu toate bobinele sunt afectate total si pe cele ce le intuiesti a fi in scurt cu miezul sa le scoti.

 

Acum folosesc statorul asa cum e(cu cele 3 bobine scoase), dar am si unu de rezerva aftermarket in geanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Motoreta este un Intruder 1500. Datorita unei deficiente de proiectare un fir s-a dezizolat si a facut masa.

Rezultatul este ca 2 bobine din 3 la stator sunt terminate.

Un stator nou costa 18 milioane.

Nu ma vad bine in papucii mei. Daca stiti ca se poate repara si unde spuneti, va rog

Salut.

Aici la noi toate lumea vrea sa devina millionar de la zi la alta.Statorul nou costa 200 euro.Atentie .Cand se duce statorul de obicei se duce si CDI ul cu el .Trebuie verificat inainte ca dupa ai sa nu ai surprize.

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris de obicei .Asta nu inseamna ca totdeauna.Mai sant si cazuri cand scapa Cdi ul dar in marea majoritate se duce .

Face scurt circuit si lucreaza inapoi prin masa.

Cu respect

 

Cine face scurt circuit, intre ce face scurt circuit si cine lucreaza inapoi prin masa?

Ce inseamna sa lucreze inapoi prin masa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si.... daca faci pana ce faci? Schimbi roata ? :drink:

 

peace brother da nu m-am putut abtine... :rolleyes:))

Poi mai bine te abtineai!Daca faci pana schimbi cauciucul nu schimbi roata.Bine tu poate pui dop da' asta e alta treaba.

Lucru romanesc clasic....lasa ca o repara nea' George ca el a mai facut si la altii ce plm merge si asa.Dupaia o ia unu si se spala cu ea pe cap.Mai si incurajati asemenea treburi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema,cu alternatorul.S-a ars un bobinaj din 3.De-atunci,mi-am montat si voltmetru, pe bord.Am dat la rebobinat,la o cooperativa care se ocupa si cu asa ceva,de 2 ori.N-a tzinut mai mult de cateva zile.Cand s-a dus si-a 2-a oara,am zis ca-mi iau unul nou.Aici,sub 400 euro,n-am gasit.Am zis ca-mi iau unul s/h,de pe ebay.Tot acolo,am gasit,nou-noutz,after-market,facut de-o firma (China,probabil).Ziceau ca-i si cu "higher output",adica scoate mai mult,decat originalul.In fine,voltmetrul imi zice ca scoate cat trebuie ,ca voltaj. Si-am dat pe el 120$+vreo 30-50$,transportul. Nu mai tzin minte,exact...Oricum,mai putzin de 1/2 din cat mi-i s-a cerut aicea...N-as vrea sa jignesc pe cei care zic ca pot sa-l refaca,dar...M-as mira sa reuseasca cineva,sa refaca bobinajul ala,manual,la fel ca masina automata care l-a facut , original. Poate ma-nsel...Daca-ti ofera garantie,poate. Desi, daca nu tzine figura,sa-l rebobinezi din 2 in 2 sapt.,chiar gratis,pe garantie, iar nu-i o solutie.Mai ales ca la Vulcanul de 750,de ex.,trebuie sa dai jos motorul cu totul,ca sa scoti alternatorul.

Gandeste-te si la varianta cu luat un s/h sau unul after-market,de firma.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-SUZUKI-...sQ5fAccessories

 

Ia uite-l...! 130$+35$ transportul.Si e nou-noutz. Cam departe,de 18 milioane,nu? Sub 5...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am primit nici o reclamatie pina acum...

 

...tot manual sunt bobinate si alea orig...

 

inseamna ca "nea bobina" ala de ti-a bobinat nu avea nici o treaba cu "spirele" si izolarea.

meseriasi si meseriasi...cum iti e norocul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine face scurt circuit, intre ce face scurt circuit si cine lucreaza inapoi prin masa?

Ce inseamna sa lucreze inapoi prin masa?

Ok.

Nu am chef de cearta .Daca lucrzi in domeniu si nu ai auzit de la alti atunci sti la ce ma refer .Daca nu atunci degeaba zic ca orcum no sa intelegi.Dar nici nu stiu la ce ai chef .Eu am venit aici sa ajut pe omul cu probleme.Si tu?

Vad ca am nimerit un destept.Tu si mai bine :rolleyes: Asa te simt mai bine?

 

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de 3 ori am bobinat un stator de gsxr 600 2001, prima data a tinut cel mai mult...

 

am intrebat la ceva dealer Suzuki din romanica noastra cat costa noua si cand am primit raspunsul am vb singur 2 zile(800e), asta era prin 2006. pana la urma am luat piesa de origine Suzuki din Germania 230e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Nu am chef de cearta .Daca lucrzi in domeniu si nu ai auzit de la alti atunci sti la ce ma refer .Daca nu atunci degeaba zic ca orcum no sa intelegi.Dar nici nu stiu la ce ai chef .Eu am venit aici sa ajut pe omul cu probleme.Si tu?

Vad ca am nimerit un destept.Tu si mai bine :rolleyes: Asa te simt mai bine?

 

O zi buna.

 

Daca vrei sa ajuti sustine-ti sfaturile cu argumente tehnice nu cu explicatii puerile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil voia sa spuna ca de obicei se arde regulatorul odata cu statorul si cateodata si invers. Nu e neaparat o regula insa e bine sa le verifici pe amandoua, just in case. Si eu am rebobinat un stator si inca mai merge fara probleme (ma rog, nu eu ci un meserias).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil voia sa spuna ca de obicei se arde regulatorul odata cu statorul si cateodata si invers. Nu e neaparat o regula insa e bine sa le verifici pe amandoua, just in case. Si eu am rebobinat un stator si inca mai merge fara probleme (ma rog, nu eu ci un meserias).

Regulatorul e una cdi-ul e alta. Intr-adevar statorul se poate arde din cauza unui regulator defect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...