NinjaMan Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 Am pornit aceasta discutie pentru a vedea opinia voastra despre acest model. Ce parere aveti despre solutiile constructive ale lui? sunt unele bune? (cadru, frane, propulsor, ciclistica, comportament rutier) Este o motocicleta super sport, sport turing, sau ? A fost un model de succes? sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Daemon Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 (editat) Am pornit aceasta discutie pentru a vedea opinia voastra despre acest model. Ce parere aveti despre solutiile constructive ale lui? sunt unele bune? (cadru, frane, propulsor, ciclistica, comportament rutier) Este o motocicleta super sport, sport turing, sau ? A fost un model de succes? sau nu? Lasa tu asta mai Radu...tu spune-ne cât bagă !!!!?!!!! P.S. traiasca ZX-12/3 R Editat Martie 14, 2006 de Dark Daemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 14, 2006 Autor Share Postat Martie 14, 2006 Povestea lui ZX12R incepe la finele anului 1996 cand Kawasaki porneste in a fabrica un urmas pentru ZZR1100. Astfel la sfarsitul anului 1999 apare primul model Kawasaki ZX1200A1, la show-urile moto din intreaga lume. Prima aparitie oficiala o are in Franta la salonul de la Paris in culoarea Rosie, urmat de aparitia lui si in culoarea verde in Australia. Mai tarziu in anul 2000, au aprut primele zvonuri, modelul va dezvolta 178CP sau 175,5CP? Tot atunci s-au inregistrat primele intarzieri ale livrarii primului model ZX12R. O data cu crearea unor motociclete foarte rapide precum Hayabusa si ZX12R, politicienii din acea vreme s-au sesizat si desi existau masini cu specificatii similare. (viteza de top) Cand aproape toata lumea se putea bucura de asemenea performante au fost instituite restrictii. Incepand cu anul 2001, toate motocicletele au fost restrictionate la 300km/h. Modelul din 2000 este capabil sa realizeze o viteza reala de 308 km/h. Cateva date tehnice preluate de pe site-ul Kawasaki: Engine: Type Liquid-cooled, DOHC, 4-stroke, 4-cylinder, 16-valve Displacement (cm3) 1,198 Bore and Stroke (mm) 83.0 Ă 55.4 Compression Ratio 11.0:1 Maximum horsepower 131kW(178PS)/10,500rpm Maximum torque 134N·m(13.66kgf-m)/7,500rpm Ignition system Digital Lubrication system Forced, wet sump Starting system Electric Carburator type Electric Fuel Injection Transmission type 6-speed constant mesh return shaft Clutch type Wet multi disc Final drive system Chain Gear ratio 1st 2.428(34/14) 2nd 1.823(31/17) 3rd 1.440(36/25) 4th 1.250(30/24) 5th 1.130(26/23) 6th 1.033(31/30) Primary reduction ratio 1.596(83/52) Final reduction ratio 2.500(45/18) Frame type Monocoque aluminium Tire size Front 120/70-ZR17 Rear 200/50-ZR17 Brake type Front Dual disc Rear Disc Suspention type Front Telescopic Rear Uni-track Overall length (mm) 2,080 Overall width (mm) 725 Overall height (mm) 1,185 Seat height (mm) 810 Wheelbase (mm) 1,440 Road clearance (mm) 120 Dry weight (kg) 210 Fuel tank capacity (L) 20 Engine oil tank capacity (L) 4.0 Cateva poze cu detaliile motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 am vzut un filmulet de la Fast bikes si din cate s-o inteles, in treptele inferioare si in a 6-ea o lua de la busa, in rest busa o lua de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 14, 2006 Autor Share Postat Martie 14, 2006 Un link interesant pentru cine iubeste acest model: http://www.zx11.info/zx12r/home.htm Pe acest site puteti gasi multe informatii interesante despre acest model! Si eu am vazut acel film, nu shtiu la ce trepte de viteza te referi tu insa....nu asta am vrut de la acest topic! Eu am vrut sa aflu pareri! despre acest model! ce credeti voi nu ce ati vazut in reviste? Nu am scris ZX12R vs Busa pe nicaieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 pai daca e vb. de pareri. la design nu imi place aca gura de aerisire de sub faruri, puteau sa fie mai inspirati in leg. cu forma ei, si cu pozitionarea ei. , but then again, e doar parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 14, 2006 Autor Share Postat Martie 14, 2006 Si despre aceasta gura de la RAM AIR este o mica poveste, echipa de design a dorit sa o taie mai scurta la nivelul carenei frontale, insa inginerii au calculat ca vor pierde pana la 20% din randamentul RAMAIR-ului astfel au ramas cu ea in aceasta forma. La noua generatie de ZX12R din 2002 apare un nou model pentru adimisia RAM AIR-ului, cu un alt design si cu un randament mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 eh, in culoare neagra i mai faina, ca nu prea se vede ramair-ul deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Stiam ca e o motocicleta mai spre sport-touring si concureaza cu haya .In rest ca design mi se pare mai frumoasa ca hayabusa ,dar e doar parerea mea. Ps:un termen de comparatie eu zic ca se impune ,dar asta nu inseamna sa se ajunga la jigniri ca pe alte topicuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabin_sbz Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 ZX12 si Hayabusa nu se pot compara cu XX-ul. Sunt mult peste....diferentele intre cele 2 sunt prea mici ca sa spui ca una e mai tare decat cealalata si cred ca se rezuma strict la gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 tot in acel filmulet de la fastbikes ziceau ca cu XX-ul pot face cel mai usor wheelly-uri la viteza mare, deci are si el parti bune scuzati pt off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Mare si rea, cam asa se caracterizeaza monstrul in cauza. Si el si Hayabusa sint mult mai spre sport decit XX-ul, care a fost orientat dupa 1999 mai spre touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 Intr-adevar, ZX12R, prin constructie si prin solutiile adoptate se doreste a fii un motor cat mai sportiv!! pentru gabaritul si clasa din care face parte! (cu acest motor Kawasaki a dorit sa imbine puterea bruta cu o sportivitate si agilitate foarte buna) Ampatamentul este cel mai mic al clasei din care face parte, asta il face teoretic mai sprinten pe viraje! Cadrul monococa a incercat sa tina gabaritul motocicletei sub control )! aici ma refer ca este un motor subtirel in raport cu XX-ul si cu Haya! Despre propulsor va pot spune ca sa dezvoltat pe baza propulsorului de ZX9R, care a fost "dopat" si garnisit cu fineturi pentru a face fata noilor solicitari. In clasa din care face parte, ZX12R-ul, este lider d.p.d.v. al puterii dezvoltate de propulsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 In clasa din care face parte, ZX12R-ul, este lider d.p.d.v. al puterii dezvoltate de propulsor. La fel cum este gsxr-ul de 1000 lider ca putere dezvoltata de propulsor ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 (editat) La fel cum este gsxr-ul de 1000 lider ca putere dezvoltata de propulsor ,nu? Esti penal Editat Martie 15, 2006 de ady_viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 oftopic Exista vo' diferenta intre- motor/cutie/instal.electrica -de la zxr750 cu cele de la gpx750r. p.s. azi am luat o curea de alternator second de la zxr750(din 93') si e la fel ca cea de pe gpx750r(din '89). Si codul din manual e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carbone Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 oftopic Exista vo' diferenta intre- motor/cutie/instal.electrica -de la zxr750 cu cele de la gpx750r. p.s. azi am luat o curea de alternator second de la zxr750(din 93') si e la fel ca cea de pe gpx750r(din '89). Si codul din manual e la fel. mi se pare mie sau ninge afara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Esti penal Pai ....daca pot .Era o mica paralela ,sper ca nu s-a suparat nimeni pe adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 Nu, nu este nimeni suparat pe tine tu eshti cel mai cel, de aici de pe forumul asta. Ai dreptate suzi e mai tare cu 3CP decat Kawa deci.... Sa iti spun ceva ZX12R are la roata undeva la 164 vis a vis de 156 ai Busei acum cum e cu puterile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Uita-te pe www.lkm.de si ai sa vezi ca busa are 169cp iar zx12 are 176, deci nspe mii de teste ,nspe mii de rezultate si asta numai la "vestitul" test "la roata" . Eu sunt mai conservator si ma iau dupa ce dau producatorii ,iar ambele modele sunt IDENTICE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 e frumusica foc, mai ales neagra ...ady, sa nu te iei de mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 e frumusica foc, mai ales neagra ...ady, sa nu te iei de mine... De ce frumoaso?Am zis eu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 De ce frumoaso?Am zis eu ceva Nu , dar credeam ca-mi spui vreo doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 mi se pare mie sau ninge afara ? oftopic:maine nu mai ninge! ..si am si curea..de zxr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Nu , dar credeam ca-mi spui vreo doua Nu mai pot.Deja vad ca ai trecut la avansati Te dai cu zx10 PS. Cand o sa schimbi saua din spate cu cea din fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.