Sari la conținut

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Postări Recomandate

Eu zic ca o sa consume 7,5L/100km daca o sa o mai si impinga putin. :lool: Eu scot destul de rar sub 10 litri / 100 km.

 

Eu iti recomand o verificarea a sistemului de injectie, iar aici ma refer la un test /diagnoza pentru anumiti parametrii, si in primul rand verificarera filtrului de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 362
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu iti recomand o verificarea a sistemului de injectie, iar aici ma refer la un test /diagnoza pentru anumiti parametrii, si in primul rand verificarera filtrului de aer.

Mno....n-ar fi rau sa ai dreptate, dar am dubii ca ar avea vreun bai.

Cu toate aste nu o sa fiu capos si o sa ii fac un test. Poate, poate mai salvez 1-2 litri. :thanks:

Cu toate astea, la cum trage motorul asta, ar trebui sa imi fie rusine sa ma plang de consum. ( si chiar nu o fac ) Asa e cu avioanele: consuma mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Mi-au ramas niste bujii cr9ekpa, un set de 4 bucati. Ca sa beneficiez de garantie (si sa stau linistit) am preferat sa le schimbe cei de la care am luat-o, insa bujiile (macar vizual) par a fi in stare decenta. Se doneaza. Platitorul isi plateste doar curierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Montat ghidon(nu-i musai), sei modificate (desi pt pilot si cea originala era f ok comparata cu altele) ungator de lant, ceva suport de bagaje (dar parca nu gasisem ceva decent asa ca voiam sa imi fac). Nici nu mai stiu ce idei imi treceau prin cap, ca nu am mai avut o mobra de ceva timp si nici pe asta nu l-am plimbat cine stie ce, in schimb pe ala mic de 900 il plimbasem mai mult. Pozitia e decenta chiar si fara modificari, solutii pt. touring (chiar si cu pasager), insa consumul maricel alaturi de rezervorul de doar vreo 20 de litri, nu face casa buna cu touringul. Macar ai ceas pt. combustibil.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca zx12 e putin mai potrivit pt touring decay Honda 1000rr. Diferenta de consum intre cele doua cred ca nu exista la un regim de mers nu foarte agresiv. La viteze f mari doar poate consuma Honda ceva mai putin. Ca si pozitie, comfort,etc...pe o motoreta de genul astora cred ca intai de toate conteaza pilotul(inaltime,greutate). Per total Kawasaki pare si este mai touring,dar nu neaparat. Dupa un anumit nr de km, nu iti mai place nici una.

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta 'true' consuma max 8% in cele mai dure conditii. Daca vrei un consum mai mic faci o infuzie de electronica cu un Power Commander III sau V in functie de model si te poti juca cu consumul, pentru ca ai rezerva de putere (178 CP). Poti sa faci touring fara probleme, iar o pauza la 150 km este binevenita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi folosit (si) la touring, da. Eu am facut Bucuresti-Londra si retur. In ambele ocazii am facut 3 zile. 2 zile de 1000 de km si 1 de 500. La intoarcere a fost mai greu, poate ca fiind si mai batran cu 2 ani. Am avut mainile umflate si mi-a luat cam o sapt sa ma refac. Pot sa zic ca m-am oprit foarte des, primele 2 reprize din zi am reusit sa merg 200 km, pe urma 150 si pe urma mai opream si intre plinuri.

Ce am observat este ca motorul tinde sa mearga urat daca mergi la consum, adica sub 7000 rpm pentru perioade indelungate. Ca sa mearga bine ii trebuie forje serioase din cand in cand sa cureti injectoare supape si ce mai e pe acolo. Asa ca am inceput sa merg chiar cu a 4-a pe auostrada cam o jumatate din timp. Asta nu prea mai e touring de loc, e cam chinuitor. Oricum nu a trecut de 8 la suta nici asa.

Da, e un motor mai confortabil decat supersortivele dar si muuult mai inconfortabil decat un st veritabil. Pasager oha (asta doar daca ai un dinte impotriva cuiva si vrei sa-l chinui), posibilitati bagaje limitate. De autonomie nu se pune problema ca oricum de-abia rezisti un plin pe el. Binenteles ca depinde si de conditia fizica a fiecaruia.

ZX12 nu prea are nici o nisa consumista: nu e bun nici pe circuit, nici la touring. A fost doar o masturbare tehnologica sa se demostreze cat de repede poti merge in linie dreapta cu f f putine compromisuri dar tocmai de aia il iubesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ replica pentru Suzuki Hayabusa. Drept urmare ca si-au continuat oferta pe sectiunea de sportive 'grele' cu zx 14r.

post-74268-0-13961100-1484374001_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Poate fi folosit (si) la touring, da. Eu am facut Bucuresti-Londra si retur. In ambele ocazii am facut 3 zile. 2 zile de 1000 de km si 1 de 500. La intoarcere a fost mai greu, poate ca fiind si mai batran cu 2 ani. Am avut mainile umflate si mi-a luat cam o sapt sa ma refac. Pot sa zic ca m-am oprit foarte des, primele 2 reprize din zi am reusit sa merg 200 km, pe urma 150 si pe urma mai opream si intre plinuri.

Ce am observat este ca motorul tinde sa mearga urat daca mergi la consum, adica sub 7000 rpm pentru perioade indelungate. Ca sa mearga bine ii trebuie forje serioase din cand in cand sa cureti injectoare supape si ce mai e pe acolo. Asa ca am inceput sa merg chiar cu a 4-a pe auostrada cam o jumatate din timp. Asta nu prea mai e touring de loc, e cam chinuitor. Oricum nu a trecut de 8 la suta nici asa.

Da, e un motor mai confortabil decat supersortivele dar si muuult mai inconfortabil decat un st veritabil. Pasager oha (asta doar daca ai un dinte impotriva cuiva si vrei sa-l chinui), posibilitati bagaje limitate. De autonomie nu se pune problema ca oricum de-abia rezisti un plin pe el. Binenteles ca depinde si de conditia fizica a fiecaruia.

ZX12 nu prea are nici o nisa consumista: nu e bun nici pe circuit, nici la touring. A fost doar o masturbare tehnologica sa se demostreze cat de repede poti merge in linie dreapta cu f f putine compromisuri dar tocmai de aia il iubesc.

:10: :alcy: 1000 de km/zi :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut lume de azi sunt detinatorul unui zx 12r 2004, am o intrebare: ce ulei de motor im recomandati?

 

Salut,

Sa o stapanesti sanatos! Referitor la ulei, trebuie tinut cont de recomandarea producatorului, deci 10w40 si sintetic. Ca marca, eu folosesc din 2016, AMSOIL 10W40, un ulei produs in SUA.

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai luat o din ro sau de afara?

» Post actualizat in 24 Feb 2017 20:15

Cu 929-le ce ai facut? L ai mai reparat sau l ai vandut defect?

L-am dat cu motorul defect

» Post actualizat in 24 Feb 2017 20:45

Salut,

Sa o stapanesti sanatos! Referitor la ulei, trebuie tinut cont de recomandarea producatorului, deci 10w40 si sintetic. Ca marca, eu folosesc din 2016, AMSOIL 10W40, un ulei produs in SUA.

Numai bine,

multumesc pentru sfat

» Post actualizat in 24 Feb 2017 20:49

Ai luat o din ro sau de afara?

» Post actualizat in 24 Feb 2017 20:15

Cu 929-le ce ai facut? L ai mai reparat sau l ai vandut defect?

am luat-o din tara, iar cu 929 l-am dat asa cu notorul defect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o intrebare relativ banala. Incerc sa schimb capetele de ghidon de la un Zx12r care sunt destul de decojite si ruginite. Le-am desfacut de pe ghidon si am descoperit ca in capatul tevii de la ghidon exista o piulita "sudata" in capatul tevii in care se prinde surubul de la capatul de ghidon. Modelul de capat de ghidon pe care l-am comandat este cu surub si cauciuc care se umfla in momentul in care strangi surubul, deci cumva in stilul majoritatii produselor aftermarket. Imi place mult capatul de ghidon insa nu il pot monta. Ma gandeam ca ar fi o solutie sa tai cu un dremel piulita din capatul ghidonului si sa prind capatul de ghidon bagand cauciucul inauntru. Aveti alte idei? Am cautat niste capete de ghidon mai mici decat cele originale (sunt cumva pentru moto naked) pentru ca ma deranjeaza cele actuale si ma incomodeaza la condus.


» Post actualizat in 05 May 2017 15:51
Am rezolvat, nu mai e nevoie de raspuns :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sa vezi distractie cand o sa schimbi bujiile :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razi George, tie ti-a trecut prin mana ZX 12 si esti in tema. Cred ca cine are mana butucanoasa, nu stiu cum se rezolva situatia. Pentru operatia asta mi-am facut o trusa aparte cu tubulara din 3 buc, tija si patent cu cioc si manere lungi. Motorul nu a avut trusa sub sa, practic acolo trebuie sa aiba setul de chei pentru schimbul de bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cineva interesat de un amortizor de ghidon, Hyperpro cu tot ce trebuie? Impecabil, aproape nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...